• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.950 actors
  • 9.370.968 votes
Profile

Waar erger je je aan in de videotheek?

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

In een videotheek staan zonder enige kennis van films is net zo iets onzinnigs als in een boekenwinkel staan zonder kennis van boeken.

Maar bij de Bruna verwacht ik geen kennis, dus bij de Moviemax of Videoland ook niet. Dit zijn toch wel de buurtsupers onder de videotheken.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

aegron wrote:

dus bij de moviemax of videoland ook niet. Dit zijn toch wel de buurtsupers onder de videotheken.

Daar heb jij weer een goed punt

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Videotheek medewerkers mogen imo wel enigzins verstand hebben van films. Ga zelf al jaren naar een klein videotheekje ipv de veel grotere videoland gewoonweg omdat er iemand achter de balie staat met passie voor film (het is geen Tarantino, maar beter dan die baliemiepen bij de videoland). Altijd leuk om even na te praten als je je filmpje terug bent met iemand die oprecht geintereseerd is en weet waar ie over praat.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ik erger me vooral aan chagrijnige medewerkers in het algemeen en mensen die niks met films hebben en er toch staan. Gelukkig van beide nog niets gemerkt...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Je ergert je eraan, maar je hebt er nog niets van gemerkt? Nogal tegenstrijdig niet?

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Verkeerd geformuleerd inderdaad, het zijn echt dingen waar ik me aan zou kunnen ergeren.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik heb zelf in een Moviemax gewerkt ook in een dorp.

Maar ik was ook de enige die veel over films wist, en ik was ook altijd degene die veel advies gaf.

Mensen hebben er inderdaad behoefte aan.

En op een gegeven moment kwamen sommige mensen alleen als ik er was, omdat ze het fijn vonden om advies te krijgen.

En inderdaad het tempo is ook niet echt geweldig.

Heb dus ook in een supermarkt gewerkt maar dat is echt heel anders

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Irritant in een videotheek; mensen die bellend de hele synopsis gaan oplezen wat de persoon aan de andere kant van de telefoon wel een leuke film lijkt.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Nog nooit gezien, maar gewéldig irritant inderdaad .

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ook bij Mulholland Drive? Of werd het toen afgedankt met de korte, maar krachtige 'vaag verhaal' kreet?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik zou bij God geen betere samenvatting van Mulholland Drive kunnen verzinnen...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Natuurlijk niet. Maar de gemiddelde videotheek medewerker zal een film die hem niet boeide een vage film noemen

Emmen

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi

In Emmen (Bargeres) is echt een top videotheek videotheek Liberty , er zaten eerst twee mannen op en nu twee vrouwen! en ze doen het top!!

Ga gerust eens kijken

Groetjes Uit Emmen

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Merk je dat ook aan het assortiment nu er vrouwen op de zaak zitten? Zijn de vrouwen het bekijken echt waard??

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Niet erg handig als ze op de videotheek zitten.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Krijgen we korting als we zeggen dat we door jou zijn gestuurd?

Emmen

• 2 messages
  • 0 votes

ja dat kun je zeker zien!! je kunt er boven op lekker zonnen!!

jullie krijgen korting als jullie zeggen dat je door mij bent gestuurd!! ;.)

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik erger me er aan als ik na lange tijd weer een film wil herzien en hem nog een keer huur dat ze dan zeggen, "die heb je al een keer meegenomen" Dat is toch mijn zaak

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Daar heb ik ook vaak last van, alsof ik dat zelf niet weet brainiacs.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Krijg je ervan, als jullie ook maar keer op keer dezelfde Koolhoven huren...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het zit wel diep he?

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

ik heb nog nooit (en zal waarschijnlijk ook niet snel gebeuren) een koolhoven gehuurd

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Naomi Watts wrote:

Daar heb ik ook vaak last van, alsof ik dat zelf niet weet brainiacs.

Waarschijnlijk omdat er heel veel mensen zijn die dat niet meer weten. Mijn zus vraagt ook elke keer aan mij welke films ze gezien heeft.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

BoordAppel wrote:

(quote)

Waarschijnlijk omdat er heel veel mensen zijn die dat niet meer weten. Mijn zus vraagt ook elke keer aan mij welke films ze gezien heeft.

Dat zou t wel eens kunnen zij ja..maar die bij mij zegt het zo verwijtend

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

BoordAppel wrote:

(quote)

Nee, klopt. Bij veel waardeer ik het ook zeker maar er zijn ook wat nieuwere werknemers die het mededelen met een hele betweterige toon alsof ze tegen een dementerend persoon aan het praten zijn.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ze weten natuurlijk niet dat jullie op deze site een gigantische database bijhouden van alle duizenden films die jullie al gezien hebben .

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Naomi Watts wrote:

Het zit wel diep he?

Een smiley was toch niet nodig, dacht ik zo...

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ik ergerde me er vandaag aan dat Raiders of the Lost Ark en Keizer Kuzco waren uitgeleend.

Ik heb met een medewerker wel een leuk gesprek gehad over Survive Style +. Ik vroeg of ze die hadden, dat bleek niet het geval, maar de medewerker had hem wel in Amsterdam gezien en vond hem geweldig. Ik vroeg natuurlijk door en hij zei dat er veel zwarte humor in zat. Ze zeiden dat hij vrij beperkt verkrijgbaar was, maar even later had hij hem op play.com gevonden. Nu hij ook in Europa met Engelstalige ondertiteling uit was, zouden zij hem waarschijnlijk ook kopen en verhuren. Ik kan niet wachten! Ik ben nu nog benieuwder geworden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Gebrek aan topfilms. !!!.

De oude klassiekers bedoel ik daarmee.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.