• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Waar erger je je aan in de videotheek?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

In DVD en VHS > Algemeen > Irritatie ! !:

ik heb er gelukkig nog niet echt problemen mee gehad.maar wat ik pas schandalig vind is dat sommige films net te huur zijn en dan al die hoezen helemaal kapot zijn.

Jerome-B

• 467 messages
  • 589 votes

Ja of dat de videoband al beschadigd is waardoor je van die irritante 'sneeuw' of balken door je beeld krijgt...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

ook vervelend zijn trouwens van die video's die ze bij videoland inkopen en dan zelf gaan verkopen,waarbij er een grote prijssticker op de filmhoes zelf zit en je die er moeilijk vanaf krijgt.meestal komen er dan wat scheuren op de hoes.vooral vervelend bij hoezen zonder plastic laag.zo heb ik 2001 voor 3 euro daar gekocht,maar wel zitten er nou allemaal scheuren aan de zijkant van de hoes

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Tatort

• 4 messages
  • 157 votes

Macmanusranddebiel bijvoorbeeld?

martine24

• 15 messages
  • 98 votes

als je zo'n film koopt, kun je vragen of ze er een nieuwe hoes om willen doen, want dat kost de videotheek bijna niks en ook al kost de film dan bijna niks... ik vind dat ze dat wel moeten doen. Bij ons in de winkel let ik er altijd op.

Groetjes van Martine

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Een nieuwe hoes is zo gepiept, maar ik vind het irritant als je een film koopt en de film gewoon een kartelrandje op de tape heeft zitten. Het geluid is hierdoor dan zeer slecht. Dit is mij al meerdere malen overkomen en is zeer irritant !

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Oplossing: DVD!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Helaas ben ik nog niet overgestapt op DVD. Als het mij nog vaker zal gebeuren, zal ik hier zeker serieus over nadenken.

Chrizzlle

• 113 messages
  • 0 votes

Vind het irritant als de hoezen niet meer goed sluiten en makkelijk openschieten ...

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Ben vandaag weer eens naar de videotheek geweest, en dan kom je thuis met een Dvd Lost in translation, Oscar gewonnen goede waardering hier op de site, dus dat zal wel weer genieten worden. Doe ik dat hoesje open zit er nondeju een japanse martial arts film(waar ik absoluut niet van houd...). Nog zo iets vraag je of ze A Clockwork orange hebben, hebben ze niet... Vroeger wel op Videoband maar hij is beschadigd geraakt en ze hebben geen nieuwe meer bestelt, hij zit niet meer in het assortiment . Wanneer een film op nummer 41 in de top 250 staat dan bedoel ik niet of ze hem nog hebben maar dan bedoel ik waar die staat, dan moet je je schamen als je hem niet hebt, ook al wordt hij niet vaak uitgeleent. Nu is mijn vraag aan jullie of jullie dit ook weleens meemaken (vast wel ) en gooi alles er maar uit.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Ja zeer herkenbaar! Maar gelukkig ben redelijk goeie maatjes met de baas dus het aankoop beleid valt goed te beinvloeden...

Maar de prijzen zijn vaak het irritantst!!

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik stond een paar weken geleden in de videotheek met 3 DVD's in m'n klauwen, was ik m'n code vergeten. Stond ik daar hopeloos die codes te proberen, terwijl ik steeds "Nee, nogsteeds niet goed..." te horen kreeg. Toen ging ik op de account van iemand die bij me was, en toen schoot die code pas weer te binnen...

Toen ik mijn account aanmaakte moest ik snel een code kiezen. Ik had veel beter mijn MM-nummer kunnen kiezen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wij hebben gewoon een pasje, dan hoef je niks te onthouden, en zij hoeven hem enkel te scannen om je gegevens te zien.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik blijf buiten aan videotheken. Aan mij hebben ze nog geen cent verdiend.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Haha sukkels mijn code kennen ze uit het hoofd...

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Rujar schreef:

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Rujar wrote:

Same here

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

SelmaDuim schreef:

(quote)

verklaar u nader.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Je kan die zin op 2 manieren lezen, maar waarschijnlijk bedoelde je de andere manier, nevermind.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

oke nah ja zand erover

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik heb de sadistische neiging om bij de Videoland de dienstdoende blonde doos te vragen of ze me wil helpen met een film uitzoeken (waar altijd een lief 'natuurlijk' op volgt) en vervolgens bij allerlei films te vragen...

Is dit die met ..die en die scene?

Die acteur hier... ik zoek die andere film van hem..

Dit is toch een remake ergens van, ik zoek het origineel

Heb je nog meer films van deze regisseur, ik vond deze namelijk erg goed

En op alle vragen weet ze uiteraard geen antwoord .

(dit is overigens niet persoonlijk, maar puur frustratie omdat ik 10 jaar geleden ooit eens ben afgewezen op een sollicitatie bij Videoland).

Verder nooit zoveel problemen bij de videotheek.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Als je naar een zogenaamde arthouse videotheek hobbelt (iig, door sommigen hier bestempelt als "videotheek voor de filmliefhebber") en uit pure armoede met een film als Dead Or Alive : Final moet buitenstappen. Die je dan nog voor een euro meer uit één of andere Free Record shop bak had kunnen graaien.

Blijkbaar is Azië nog niet tot de filmfan doorgedrongen, want met een grand total of maar liefst 30 DVDs moet het hele assortiment aan Aziatische films zelfs onderdoen voor de Nieuw-Zeelandse cinema.

Ik richt mij volgende keer weer graag tot de ietwat grotere videotheek, geheel gratis en keuze uit de nieuwste films, genaamd internet.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Als de doos achter de toonbank mij Mindhunters aanraadt met de vermelding dat het de beste film was die ze de laatste 5 jaar zag...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Onderhond wrote:

Blijkbaar is Azië nog niet tot de filmfan doorgedrongen, want met een grand total of maar liefst 30 DVDs moet het hele assortiment aan Aziatische films zelfs onderdoen voor de Nieuw-Zeelandse cinema.

Je moet ze niet allemaal over een kam scheren (en hoeveel ken je er nou werkelijk?). Hier in de cultvideotheek hebben ze wel een zeer ruime collectie Aziatische films.

Dat aantal neemt de laatste jaren alleen maar toe.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

SelmaDuim wrote:

Wij hebben gewoon een pasje, dan hoef je niks te onthouden, en zij hoeven hem enkel te scannen om je gegevens te zien.

Ik heb ook zo'n pasje, maar als ik bij de videotheek ben (zeer zelden) vragen ze altijd mijn straat en postcode.

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Phoenix wrote:

Als de doos achter de toonbank mij Mindhunters aanraadt met de vermelding dat het de beste film was die ze de laatste 5 jaar zag...

Over smaak valt niet te twisten

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

U-96 schreef:

(quote)

Ik heb ook zo'n pasje, maar als ik bij de videotheek ben (zeer zelden) vragen ze altijd mijn straat en postcode.

Wat is dan het probleem? Of vergeet je behalve je code ook je straatnaam en postcode?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik huurde eens Casper voor de kinderen bij Videokring videotheek, en toen ik hem thuis in de DVD speler deed bleek het een erotische manga-film te zijn. Gelukkig heb ik het op tijd gemerkt, maar ik vind dit toch wel een hele grote blunder van de videotheek. Ik heb het personeel bij de videotheek gezegd dat ze mijn kinderen een trauma hebben bezorgd :evil

Bij videoland erger ik me aan het personeel, die altijd bijdehand proberen te zijn.

Er is hier ook een videotheek waar alles perfect is: Liberty. De eigenaars zijn echte filmliefhebbers en ze geven me dan ook altijd goede tips.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Jorick schreef:

(quote)

Over smaak valt niet te twisten

Als ze daar nu niet veel films hebben gezien de laatste 5 jaar...

(alhoewel Mindhunters nu toch geen slechte film is)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.