• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.987 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.219 votes
Profile

Waar erger je je aan in de videotheek?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kom er sowieso al jaren niet meer. Voor een paar euro meer heb je die topfilm die je zelf graag wil ook in eigen bezit en niet een bekraste versie uit de plaatselijke Videoland.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ik stoor me eigenlijk nooit ergens aan in de videotheek waar ik wekelijks kom. Personeel is altijd aardig en duidelijk. Met een probleem werd ik prima geholpen.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Vond je het dan ook vervelend om films aan te raden aan mensen met een in jouw ogen slechte smaak Ajax&Litman1?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

neo wrote:

Vond je het dan ook vervelend om films aan te raden aan mensen met een in jouw ogen slechte smaak Ajax&Litman1?

In welke context, want ik weet niet wat deze vraag in dit topic doet?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Een vraag aan een ex-medewerker van een videotheek omtrent dit onderwerp lijkt mij niet offtopic.

yeyo

• 6351 messages
  • 4614 votes

Waar ik m'n films huur kennen ze hun stiel wel en het aanbod is groot. Al begrijp ik jullie ergernissen wel, de weinige keren dat ik noodgedwongen naar een andere videotheek moet gaan kijk ik soms ook wel is op.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

neo wrote:

Een vraag aan een ex-medewerker van een videotheek omtrent dit onderwerp lijkt mij niet offtopic.

Je hebt alleen de verkeerde Ajacied te pakken...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Oeps. Ajax&Filmfreak, vertel eens...

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

LOL

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

@Neo

Nee dat vond ik juist het leukste! Soms is dit echter wel het moment waarop eerder vertelde zich voor deed, je begint over films als City of God, Carandiru, In America of Big Fish en mensen nemen toch maar allemaal Dadyy,s Day care, The Barbershop, Johnny English of nog ergere troep mee.

Maar zoals ik al zei zit er een naar mijn smaak prachtige scene in de film die daar een mooie karkatuur van maakt, Clercks!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

otherfool wrote:

(quote)

Je hebt alleen de verkeerde Ajacied te pakken...

Hehe ik dacht al

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Tjongejonge jonge jonge!!! Ik heb me toch gisteren wat meegemaakt zeg, echt! Dit is toch echt de historische dieptepunt van domheid waar je je toch op je kop zal slaan. Het ging zo.

Ik was op zoek naar de film Waterworld in de Free Record Shop. Ik loop naar de balie, daar staat een jong grietje en die had ik al eens eerder gehad kwa vragen of ze Goodbye Bafana hadden liggen. Dat typte ze natuurlijk in bij de artiesten ipv film. En ze zei: we hebben hem niet. Nog geen drie seconde later vond ik Goodbye Bafana bij de G.

Nou maar wat ik gisteren had meegemaakt. Nooooh, ik loop naar de balie en zie daar 2 mensen (Dat grietje en die andere vrouw) Nou ik hoopte al dat ik door die andere vrouw geholpen kon worden maar zei was me al voor toe.

Ik: hebben jullie Waterworld?

Zij typt in: Water Wold

Ik zeg: Het moet aan elkaar en der moet een R bij.

Zij typt in: Waterwoldr

Ik zeg: Nee, die R moet voor de L.

Zij typt in: Waterwolrd

Nou toen zei ik maar niks meer.

WHAT THE FUCK???? Echt hoe DOM kun je zijn??????? Je weet toch wel hoe je World schrijft. JEEEEZZZUUUUUS!!!! Ik heb nu al spijt dat ik nog zo vriendelijk ben geweest. De volgende keer ga ik er toch echt wel wat van zeggen. Dit heb ik toch werkelijk nooit meegemaakt.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Ik vind het dommer wanneer je naar een vrouw refereert met "zei".

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Of om films vragen terwijl je ze ook zelf kan vinden (binnen drie seconden nog wel).

yeyo

• 6351 messages
  • 4614 votes

Of dat de film in kwestie Waterwold is.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nou, soms vraag ik het voor de zekerheid of ze hem miss in de magazijn hebben liggen. Dus! Maar het feit alleen al....

En wat Goodbye Bafana betreft: Dacht eerst dat alle arthouse films op een plek lagen dus zo!

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Stel je niet zo aan knaap.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Weet je waar ik me aan erger? Dat er hier MM-leden zijn die denken dat de Free Record Shop een videotheek is aangezien het in dit topic wordt gepost

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nou wat erg allemaal zeg, mensen!!!

lantana

• 119 messages
  • 0 votes

dat mijn videotheek steeds meer begint te lijken op een benzinepompstation ...

Le Edzel

• 879 messages
  • 2624 votes

dat mijn old school videotheek IN een benzinestation er niet meer is, cultfilms in overvloed destijds. Vooral VHS, maar dat deert niet!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Apollinisch wrote:

Of om films vragen terwijl je ze ook zelf kan vinden (binnen drie seconden nog wel).

Ik ga ook altijd naar de balie als ik iets zoek.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Crazy Heart (2009)

Bioscoop: 25 maart 2010

Videotheek: 29 juni 2010

Hier erger ik me dus aan. Het is voor Filmhuizen zoals de onze bijna niet mogelijk films te boeken die nog niet in de videotheek liggen. Eerst zijn de grote bioscopen aan de beurt, en als wij een film willen boeken ligt de film al in de videotheek, of is soms al voor een paar airmiles + 5 euro verkrijgbaar bij de Albert Heijn. Als ik dat zie en wij gaan die film nog draaien verstop ik ze altijd onder een stapel tijdschriften.

Ik vind dat de releasedatum voor de videotheken veel verder na de bioscooprelease moet liggen!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

Ik: hebben jullie Waterworld?

Zij typt in: Water Wold

Ik zeg: Het moet aan elkaar en der moet een R bij.

Zij typt in: Waterwoldr

Ik zeg: Nee, die R moet voor de L.

Zij typt in: Waterwolrd

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2631 votes

Hannibal wrote:

Crazy Heart (2009)

Bioscoop: 25 maart 2010

Videotheek: 29 juni 2010

Hier erger ik me dus aan. Het is voor Filmhuizen zoals de onze bijna niet mogelijk films te boeken die nog niet in de videotheek liggen. Eerst zijn de grote bioscopen aan de beurt, en als wij een film willen boeken ligt de film al in de videotheek, of is soms al voor een paar airmiles + 5 euro verkrijgbaar bij de Albert Heijn. Als ik dat zie en wij gaan die film nog draaien verstop ik ze altijd onder een stapel tijdschriften.

Ik vind dat de releasedatum voor de videotheken veel verder na de bioscooprelease moet liggen!

Ik vind dat de release datum nu al zo verrekte ver weg zit. Soms zit je een half jaar te wachten tot ie eindelijk op dvd uit komt. Hoewel, in de videotheek liggen ze wel eerder dan in de winkel.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ja, datzelfte bij Avatar. Veeeeelste vroeg op dvd.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Volgens mij zit er tussen de videotheek en de verkoop release ook te weinig tijd.

Ik koop mijn films tegenwoordig liever dan dat ik naar de videotheek ga, i.t.t. vroeger.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2861 votes

Ligt er maar net aan om welke films het gaat. Wanneer komt nou verdomme The Brothers Bloom in de videotheek?

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2631 votes

rep_robert wrote:

Volgens mij zit er tussen de videotheek en de verkoop release ook te weinig tijd.

Ik koop mijn films tegenwoordig liever dan dat ik naar de videotheek ga, i.t.t. vroeger.

Nou hangt er vanaf of ik de film echt heel graag wil hebben of niet. Als een film uitkomt in de winkel, kost ie minstens 15 tot 17 euro, zo niet meer. Dan ga ik liever even naar de videotheek waar het maar 4 euro kost voor een dag.

EmilyPlays

• 54 messages
  • 500 votes

De videotheek om de hoek die geen fight club,apocalypse now,lord of the rings heeft

Facepalm.

Sommige films heb je toch gewoon,het is niet dat ik afkom het moeilijke dingen hé.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.