• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.992 actors
  • 9.370.973 votes
Profile

Waar erger je je aan in de videotheek?

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

De stickers met 'aanrader' bij prutfilms, het kleine assortiment en de films die bij de dagfilms staan die of heel erg slecht zijn of al oud zijn. Ook de onervaren (qua films) videotheker.

Even wat anders..

Door de komst van illegaal downloaden is er bij mij niks verandert aan het aantal videotheek/bioscoop bezoeken of de aantal films die ik koop bij bijv. de FRS.

as

• 3548 messages
  • 5932 votes

otherfool wrote:

Hier in Groningen kom ik graag in de Rush, maar daar willen ze nog al eens een 'Urban' radiokanaal KEIhard op hebben staan. De motherfucking bitches en pimps in the cribs komen je al van verre tegemoet, dat lijkt me niet nodig.

Die vent heeft zoveel daar. Het gekke is dat hij totaal geen verstand heeft van films. Weet niets... dan is Sleaze een stuk beter idd. Mooie plek ook.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

(quote)

Je moet films dan ook op dvdhoes selecteren.

?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

as wrote:

dan is Sleaze een stuk beter idd. Mooie plek ook.

Surrounded by coffeeshops bedoel je?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Valt wel mee hoor.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

kos wrote:

Valt wel mee hoor.

3 in een straal van 50 meter?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Is dat zo? Dat was in mijn tijd niet. .

Alleen die Ierse pub enzo.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

het kleine assortiment

Niet zozeer klein, ik stap altijd met veel moed een videotheek binnen, maar daar is meestal niks meer van over na de hele toer gemaakt te hebben. Ik eindig altijd besluiteloos en zonder echt een film te vinden waar ik zin in heb.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Niet zozeer klein, ik stap altijd met veel moed een videotheek binnen, maar daar is meestal niks meer van over na de hele toer gemaakt te hebben. Ik eindig altijd besluiteloos en zonder echt een film te vinden waar ik zin in heb.

Herkenbare situatie, toch ga ik zo maar weer...

otherfool wrote:

Positief nootje: in Integra krijgen de films die in de top 250 van de IMDB staan dat op het hoesje gestickerd

Goh welk genie zou dat hebben bedacht

Seriously, we dachten dat het wel handig zou zijn, maar het is natuurlijk niet echt accuraat, een LOTR bijvoorbeeld gooit de boel al snel om, het dient puur als indicatie.

Tegenwoordig plakken we niet meer de plaats op de ranglijst maar geven we aan dat het in de lijst voorkomt, scheelt een hoop werk.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ik erger me nergens aan in mijn videotheek.

- Goede service.

- Topfilms te koop voor maar 'n paar Euro.

- Geen beschadigde dvd's / hoesjes.

- Goed geordend.

- Lekkere snacks te koop voor bij de film.

- Foldertjes en krantjes met interessante nieuwtjes en weetjes.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

ik erger men eigen aan andere videotheken in de buurt want die zijn toch concurrent van de zaak waar ik werk!

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Ik erger me aan het gebrek aan internet in mijn videotheek, soms bel ik m'n bro om een MM-score op te zoeken.

Prissie

• 59 messages
  • 0 votes

Ik erger mij aan de videotheek als ik bijvoorbeeld bij de kinderfilms loop dat ik ernaast geile vrouwe ziet die halfnaakt staan te pijpen met een pistool

Prissie

• 59 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

ik erger men eigen aan andere videotheken in de buurt want die zijn toch concurrent van de zaak waar ik werk!

Dat zou iiCk ook vinden

Prissie

• 59 messages
  • 0 votes

dinoman wrote:

Mijn videotheek is de buurt, is ook een waare ramp.

Hoezo dat?Het is toch fijn Hoef je niet zo ver te fietsen zoals mij.Ik moet half europa af om bij mijn videotheek te komen!

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Gisteren nog eens een videotheek binnengestapt. Althans, 4.

Wat mij echt blijft verbazen is het totaal oninteressante aanbod in videotheken. Gewone videotheken, obscure videotheken, cultvideotheken ... Het enige plezier dat ik er vind zit em vaak in "hé, leuk, obscure film, was best leuk". Maar een "wow, cool, die wou ik al lang zien" gevoel vind ik er jammer genoeg niet.

Om maar even een voorbeeld te geven. 5 films, 10 EUR, 1 week is een mooi aanbod. Maar 5 films vinden bleek moeilijk dan het klinkt. Mijn selectie was uiteindelijk :

Romeo + Juliet

Conseguenze Dell Amore

Auberge Espagnol

-------------------------------

Hellraiser II

Crouching Tiger, Hidden Dragon

Die laatste twee echte opvullers. 't Is vooral uit pure noodzaak dat ik nu wat films huur, maar uitbaters, mooie deals ten spijt, moeten het mij echt niet kwalijk nemen als ik geen vaste klant wordt.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

GRomeo + Juliet

Conseguenze Dell Amore

Auberge Espagnol

-------------------------------

Hellraiser II

Crouching Tiger, Hidden Dragon

Die laatste twee echte opvullers. 't Is vooral uit pure noodzaak dat ik nu wat films huur, maar uitbaters, mooie deals ten spijt, moeten het mij echt niet kwalijk nemen als ik geen vaste klant wordt.

Ik ben benieuwd wat je van R + J vind (Vrees niet veel) en Auberge kan je in het rijtje opvulling plaatsen lijkt mij. Hellraiser 2 daarentegen is juist erg ok.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Jij leest vast niet alle berichten op MM, Reinbo .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nee, hoezo?

Ik zie het al, Tja nu is bombastisch ineens weer een kompliment. Kan er soms nog steeds geen pijl optrekken bij OH.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Tja, Romeo + Juliet is op dit moment dé meevaller uit het rijtje. Crouching Tiger vond ik saai (maar was te verwachten, herziening), Hellraiser II gewoon totale crap. Auberge zal mij wel liggen, aangezien ik de opvolger erg leuk vond. CDA is eigenlijk de enige film waar ik echt wat van verwacht.

En bombastisch kan best een compliment zijn, zeker in zo'n hip, overdramatisch popexperiment als R+J (zie ook Survive Style 5+).

Wanneer de film enige serieux pretendeert (Se7en, 2001) is het uit den boze vind ik.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik zal proberen het te onthouden. Ik denk trouwens dat een hoop kijkers Se7en meer een au serieux mee willen geven dan de film zelf pretendeerd. Ik zie het zelf meer als een cool vormgegeven thriller met een paar leuke crimescenes. (en denk dat dat ook Finchers bedoeling was.)

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

de enige keer waar ik zo pist van werd was die ene kere dat ik eens aan de verhuurder vroeg of hij een Hitchcock had en weet je wat die antwoorde:

"een hichcock(zonder de t dus).... aja den diene..."

wie kent Hitchcock nu niet!!! en de enige films die ze hadden waren The Birds en de (slechte) remake van Psycho. en dan heb ik ooit is een bon van 30 euro gekregen voor mijn verjaardag om films te huren en het bleek dat die videotheek,een andere al de vorige, allemaal nieuwe films had, terwijl ik naar oudere films zocht.....zucht

Thomas83

• 4024 messages
  • 3630 votes

Ik vind alleen die prijzen van al die snacks belachelijk duur. Verder heb ik geen enkele klachten eigenlijk.

Prima service, en ik kan altijd de films die ik zoek wel vrij snel vinden.

Dat mijn persoonlijke horror collectie groter is dan en ik eigenlijk elke goede horror film al thuis liggen.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Onderhond wrote:

Maar 5 films vinden bleek moeilijk dan het klinkt

Ik ben gisteren voor het eerst sinds lange tijd nog eens in de bibliotheek mijn films gaan halen (de laatste tijd ga ik altijd naar het Filmmuseum of Cinema Zed), vijf films voor in totaal vijf euro en een maand houden, en dan had ik nog moeite om te kiezen tussen alles wat ik graag wou zien . Keuze is gevallen op:

Broken Wings

Kikujiro

Le Procès

----

The Pianist

A la Verticale de l'Eté

(eerste drie was ik naar op zoek, samen met 123 andere films, laatste twee kwam ik toevallig tegen en wil ik ook graag zien) Dat er van die 123 films maar een vijftal aanwezig waren is misschien een nadeel, maar met wat geduld moet het wel lukken ooit, om ze te pakken te krijgen. En zonder me te laten afzetten door videotheekeigenaars

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

bekrastte dvd's die vast blijven hangen, kunnen mensen niet omgaan met dvd's ofzo.

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Ik vind het spijteig dat als je een dvd gaat kopen in de videotheek er van alle zever onder het hoesje plakt,

dingen zoals koopprijs, barcode voor het huren en een sticker waarop staat welk genre de film betreft.

Je zit dan thuis altijd bezig met het er voorzichtig af te trekken en wat blijkt uiteindelijk: allemaal moeite voor niks, het papier van de dvd scheurt toch!

Over het huren zelf zijn er geen klachten, alleen dat ze iets oudere films ook mogen aanschaffen in plaats van 50 nieuwe.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Silvio Dante wrote:

Ik vind het spijteig dat als je een dvd gaat kopen in de videotheek er van alle zever onder het hoesje plakt,

dingen zoals koopprijs, barcode voor het huren en een sticker waarop staat welk genre de film betreft.

Je zit dan thuis altijd bezig met het er voorzichtig af te trekken en wat blijkt uiteindelijk: allemaal moeite voor niks, het papier van de dvd scheurt toch!

Ik ken het... heel vervelend...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Horen ze ook eigenlijk niet te doen hoor!

Tenminste voor zover mijn baas me vertelde.

Ik erger me ook vreselijk aan mensen die geen advies kunnen geven omdat ze zelf amper wat gezien hebben.

En ik erger me als iemand me goedkope slechte dvd's probeert aan te smeren.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.