- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Waar erger je je aan in de videotheek?
Waar erger je je aan in de videotheek?
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik richt mij volgende keer weer graag tot de ietwat grotere videotheek, geheel gratis en keuze uit de nieuwste films, genaamd internet.
Wat uiteindelijk de ondergang van film zoals we dat nu kennen zal betekenen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Prijzen van videotheken zijn me veel te hoog voor die 4 euro heb ik al bijna (als ik 2 euro toeleg) de koopdvd. Daarom koop ik alleen, als de film me niet bevalt verkoop ik ze wel. Bovendien is het niveau van de titels die ze hebben teleurstellend.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dan zal ik voortaan wel mijn dvd's bij jou bestellen.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Voor 6 euro heb je helaas volgens mij toch maar een klein aanbod aan koopfilms...
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Valt hartstikke mee, vooral als je via internet zoekt en ze met een paar tegelijk koopt. Gloednieuwe titels voor die prijs kan natuurlijk niet, maar na een jaar zijn ze toch wel voor een prijs rond de 6/7 euro te krijgen.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Maar dan zijn de films in de videotheek ook goedkoper..
Al ben ik het met je eens dat de prijzen veel te hoog liggen, ik kom er dan ook nooit meer.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Hier in Groningen kom ik graag in de Rush, maar daar willen ze nog al eens een 'Urban' radiokanaal KEIhard op hebben staan. De motherfucking bitches en pimps in the cribs komen je al van verre tegemoet, dat lijkt me niet nodig.
Mijn enige echte ergernis is het volkomen gebrek aan logica in het systeem van vele videotheken. Films staan overal maar at random, alleen Sleaze (ik heb het nog steeds over Grunnen) heeft de films gecategoriseerd per regisseur.
Verder vraag ik nooit advies in de videotheek, ik pretendeer er zelf genoeg van af te weten wat ik die avond wil zien.
Positief nootje: in Integra krijgen de films die in de top 250 van de IMDB staan dat op het hoesje gestickerd 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Lijkt me een vervelend klusje. Iedere dag die ellenlange lijste doorkijken welke films er uit zijn en erin zijn gekomen. De stickertjes erafkrabben, de nieuwe erop plakken...
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Positief nootje: in Integra krijgen de films die in de top 250 van de IMDB staan dat op het hoesje gestickerd 
Dat had natuurlijk de top 250 van MovieMeter moeten zijn. In elke hoesje een M&M-tje. Dan schud je het hoesje en als je dan wat hoort weet je dat ie in de top 250 zit 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Een echte fan weet natuurlijk gewoon uit zijn hoofd welke films in de MovieMeter top 250 staan. 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Zucht Integra *sentiment*
Open tot 1 uur 's nachts
.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik vind het vervelend, dat er in de videotheek alleen de grote Hollywoodfilms van tegenwoordig staan. Ik ben benieuwd geraakt in de oudere films en een beetje in de Bruce Lee films enzo, en die hebben ze niet.
Ook vind ik het wel jammer dat het aanbod niet zo groot is: Je hebt het gevoel alsof er niet meer aanbod is, vind ik. Er is niet veel nieuws onder de zon.
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
Ik vind het vervelend, dat er in de videotheek alleen de grote Hollywoodfilms van tegenwoordig staan. Ik ben benieuwd geraakt in de oudere films en een beetje in de Bruce Lee films enzo, en die hebben ze niet.
Ook vind ik het wel jammer dat het aanbod niet zo groot is: Je hebt het gevoel alsof er niet meer aanbod is, vind ik. Er is niet veel nieuws onder de zon.
Helemaal mee eens! 
Ik zou ook graag oudere films weer eens willen (her)zien
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Wat uiteindelijk de ondergang van film zoals we dat nu kennen zal betekenen.
Nochthans verliezen ze aan mij geen cent. Videotheken noch studios.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Dat verschilt ook per videotheek al is het bij de meeste inderdaad het geval jammergenoeg, zoek een goede videotheek en ga daar dan heen!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Dat verschilt ook per videotheek al is het bij de meeste inderdaad het geval jammergenoeg, zoek een goede videotheek en ga daar dan heen!
Ik vind toevallig de videotheek bij mij in het dorp goed genoeg. Ik klaag wel, okee, maar wat heb ik te zoeken bij videotheken die in Gouda of Rotterdam liggen?
Ik kom zelden in Rotterdam, en ik denk dat in Gouda het aanbod hetzelfde is als in Moordrecht.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Oke, had niet gezien waar je woonde. Heb in amsterdam de luxe dat je binnen 10 minuten fietsen erg veel verschillende videotheken heb.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Oke, had niet gezien waar je woonde. Heb in amsterdam de luxe dat je binnen 10 minuten fietsen erg veel verschillende videotheken heb.
Tja, ik denk niet dat de plaatsnaam Moordrecht je veel zegt, maar het is in elk geval wel zo, dat Moordrecht maar 1 videotheek heeft. Dat zegt geloof ik wel genoeg.
Maar daar erger ik me dan ook aan, omdat je hier niet veel kunt huren.
Misschien zou ik in Gouda wel naar de videotheek kunnen, maar dat lijkt me nogal zinloos, aangezien ik de videotheek in het dorp bij ons wel zat vind.
Ik zat gewoon een beetje te zeuren denk ik.. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou, ik zag het voor het eerst toch wel een jaartje terug of zo. En ze hebben volgens mij al jaren de IMDB lijst uitgeprint bij de kassa liggen.
dinoman
-
- 50 messages
- 0 votes
Mijn videotheek is de buurt, is ook een waare ramp.
die Lange
-
- 228 messages
- 0 votes
in mijn videotheek hebben ze niet eens goodfellas 
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
Hier is ie wel goed, zolang je maar niet met een werknemer praat
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hmm ik erger me vooral aan het feit dat we geen videotheek hebben... 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
- mensen die binnen roken
- films die in de verkeerde categorie staan
- filmbeschrijving die over de zijkant van de DVD verderloopt (is bij onze videotheek het geval)
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Hoop ik dat je niet in Asten woont.
Ik heb een hekel aan mensen die felrode kleding dragen in de videotheek (daar krijg ik hoofdpijn van) en videotheekmedewerkers die hun klanten films van Michael Bay aanraden.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
1) videotheken die dicht zijn.
.
.
.
.
.
rest op gepaste afstand.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Je moet films dan ook op dvdhoes selecteren.