• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

As expected. Slotje? .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Komt een doorstart, wel effe verder lezen....

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet eens gelezen zelfs .

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

starbright boy wrote:

Fame valt trouwens wel onder het faillissement. Ben nog niet zeker of dat ook voor de instorewinkels bij de vh selexyz en Bijenkorf zo is.

Geen idee ook, ben net even in de Bijenkorf in Utrecht wezen checken. Dat is wel een grote kaalslag in het aanbod, staat half leeg. Maar die hebben een tijdje terug grote opruiming gehad. Weet niet of dat wordt aangevuld of ook verdwijnt.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De Belgische FRS blijft wel bestaan?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Wilde gisteren Fight Club kopen, maar men kon het DVD'tje niet meer vinden Nog nooit eerder meegemaakt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Toen ik daar nog kocht had ik dat toch wel regelmatig.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

tommykonijn wrote:

Wilde gisteren Fight Club kopen, maar men kon het DVD'tje niet meer vinden Nog nooit eerder meegemaakt.

Heb ik eens gehad met Cannibal Holocaust!

Ik blij aangezien die maar €2.50 was en 'm graag wilde hebben, helaas geen disc meer...

Korbie

• 159 messages
  • 0 votes

j0enne wrote:

(quote)
Heb ik eens gehad met Cannibal Holocaust!

Ik blij aangezien die maar €2.50 was en 'm graag wilde hebben, helaas geen disc meer...

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Heb ik ook regelmatig gehad.

Ook wel eens dat je met het verkeerde schijfje thuis kwam.

Is jaren geleden, maar ik kocht eens de soundtrack van Top Gun en zat er the best of The Bangles in.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Dat heb ik met Death Race 2000 gehad, toen bleek er een dvd in te zitten van "Høken doe je zo". Kwam er pas een paar maanden later achter dus toen was het al te laat. Nu snap ik eindelijk waarom, het personeel geeft geen ene fuck om de klant.

Sowieso kwam ik er, die enkele keer dat ik de winkel een bezoekje bracht, altijd bedrogen uit qua aanbod en prijs.

Hoogtijdagen waren voor mij tijdens het Nintendo GameCube tijdperk. Toen kon ik mede dankzij mijn Power Unlimited-kaartje nieuwe games een stuk goedkoper kopen bij de FRS dan bij andere winkels.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

De FRS die het nu is: daar mist niemand iets aan. Ik vond het erger dat de Plato verdween. Maar ja, als dit zo blijft en FRS verdwijnt ook echt heeft Apeldoorn met haar 150.000 inwoners dus geen enkele platenzaak meer. Enkel wat cd'tjes bij de Libris en bij V&D. Maar daar hoef je ook niet te kijken. Het is triest geworden Kopen via internet vind ik dus helemaal niks, het is leuker rond te neuzen en niet weten waar je mee thuiskomt.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Lefgozer wrote:

Nu snap ik eindelijk waarom, het personeel geeft geen ene fuck om de klant.

Dat slaat nergens op. Dat is gewoon een seconde onoplettendheid. Als ik met de klant aan het praten ben, kijk ik ook ff niet naar wat ik in doe...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dan heb ik als klant liever dat je zwijgt dan dat ik met een verkeerde film thuiskom..

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

mjk87 wrote:

Kopen via internet vind ik dus helemaal niks, het is leuker rond te neuzen en niet weten waar je mee thuiskomt.

Helemaal mee eens!

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3941 votes

Minotaures wrote:

Dat slaat nergens op. Dat is gewoon een seconde onoplettendheid. Als ik met de klant aan het praten ben, kijk ik ook ff niet naar wat ik in doe...

Als stagiair heb ik geleerd, voordat je iets in de tas doet nog even zelfcontrole!

Handig voor je zelf en handig voor de klant!

En bij mij is klant nummer één en ik zelf een trotse verkoper!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

j0enne wrote:

(quote)
Helemaal mee eens!

Leuk, allemaal matige films die je niet wilde hebben. En ook nog eens matige edities. Neus toch liever rond op internet: Groter aanbod, betere prijzen, betere edities. Nee, de hele filmbranche moet zich eens achter de oren krabben en het aanbod afstemmen op de vraag van de consument. Wat de manier waarop ze dat nu doen leidt tot het ene faillissement na het andere... Weg lucratief afzetkanaal....

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Heb geen creditcard, en die heb je toch echt nodig voor alle goede, goedkope buitenlandse sites.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Dan ga je toch gewoon even een creditcard halen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Door faillissement aan te vragen heeft FRS dit weekend een record omzet gedraaid, vergelijkbaar met de kerstmis periode. Wel jammer van mijn salaris maar ach. Doe je weinig aan. Als Hans nou eens een sportieve vent zou zijn en zijn spaarpotje eens zou openen voor zijn hardwerkende personeel...

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Krijg je toch gewoon van het UWV dan doorbetaald? Zeker als het eenmaal failliet is.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik hoop het wel. Moet ze nog bellen. Dit is m'n eerste faillissement

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Mijn broertje heeft het eens gehad, faillissement met doorstart. Aan het eind had hij vijf jaaropgaven. Van zijn oude werkgever, zijn nieuwe werkgever, een of andere bv die er even tussen zat, een werkloosheidsuitkering van het UWV en een doorbetaling van loon door het UWV (hotel was nog open, men werkte gewoon door en UWV betaalde).

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Leuk, allemaal matige films die je niet wilde hebben. En ook nog eens matige edities. Neus toch liever rond op internet: Groter aanbod, betere prijzen, betere edities. Nee, de hele filmbranche moet zich eens achter de oren krabben en het aanbod afstemmen op de vraag van de consument. Wat de manier waarop ze dat nu doen leidt tot het ene faillissement na het andere... Weg lucratief afzetkanaal....

Zo denk ik er ook over. Ik vind er vrij weinig aan om rond te neuzen in een winkel eerlijk gezegd. En al helemaal niet in zo'n budgetbad, dan voel ik me net een zwerver. En via het internet krijg je het meestal ook nog gesealed binnen en weet je dat de goede disc erin zit...

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Een verkeerde cd heb ik nog nooit gehad trouwens, of verkeerde film. En via internet kan je muziek toch net zo tegenvallen als je dat je het koopt in de winkel? Tenzij je eerst de cd luistert ja, maar van veel bands en platen weet je al wel iets om de aankoop te rechtvaardigen zonder verdere luisterbeurt. Om over een film maar te zwijgen, die ken je al (en kom je tegen, hoera!) of ken je niet maar heb je wel op je lijstje door recensies. Anders ga ik ook niet iets kopen natuurlijk, als ik echt geen idee heb wat het kan zijn.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

j0enne wrote:

Heb geen creditcard, en die heb je toch echt nodig voor alle goede, goedkope buitenlandse sites.

Je kan ook een prepaid creditcard kopen. Zelf nog niet geprobeerd, dus ik weet niet precies hoe het werkt.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

mjk87 wrote:

Anders ga ik ook niet iets kopen natuurlijk, als ik echt geen idee heb wat het kan zijn.

Zat kopen het op de gok.

DES-Niels

• 448 messages
  • 732 votes

Ikzelf heb een lijstje met films als ik naar de winkels ga.

En soms koop ik paar extra films op de gok.

(vandaar me lijstje met nog te kopen films)

Maar ik overweeg om over te stappen naar bol.com voor de wat oudere films.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.