• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Ik zou het toch eens proberen, die overboekingsmethode. Je krijgt dan, denk ik, losse gegevens die je later online óf via een acceptgiro kunt verwerken. Gewoon even proberen anders, mocht het enkel via telebankieren kunnen dan betaal je toch gewoon niet ? Sturen zij je ook niks op, weet jij meteen waar je aan toe bent

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

U-96 wrote:

(quote)

Nou... De nieuwe dingen duwen niet meteen de oude dingen weg. Banken geven nogsteeds overschrijvingsboekjes uit en ik gebruik ze nogsteeds voor mijn betalingen. Vertraging maakt me in het algemeen weinig uit.

Ja, maar kijk nu eens naar het lijstje wat je hier zelf post. Je krijgt zoveel verschillende mogelijkheden die vooral MAKKELIJKER zijn dan met dat papieren geneuzel.... waarom dan daar niet voor kiezen.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ben nog wat te klein voor creditcards e.d. Maargoed, een keer overstappen op internetbankieren is niet slecht. Heb alleen te weinig aanleiding om het te doen (doe hooguit 1 overschrijving in de 2 maanden).

Johny Flint

• 18 messages
  • 183 votes

oude systeem werkt ''klant vriendelijker'' in mijn ogen, toen kon je nog gewoon dvd's/ cd's bestellen op i-net en betalen in de winkel zodra de bestelling binnen was

nu moet je voor af betalen....

dat is op de dag van vandaag voor veel mensen nog steeds een extra drempel.

ik zelf zelf vind het ook niet erg prettig als ik voor af moet betalen, en helemaal niet op andere site's waar particuleren hun tweede hands dvd's aanbieden.

ik heb liever na betaling van de dvd's (or what ever) direct alles in handen.

als je kiest voor ''thuis bezorgen'' bij de frs dan komen er direct weer verzend kosten bij.

gelukkig ken ik een zeer betrouwbare engelse site, die mijn dvd's voor erg goedkoop en zonder verzendkosten opstuurd.

(dat is trouwens 1 van de twee site's die ik volledig vertrouw m.b.t. voor uit betalen.)

Regelmatig koop ik films bij FRS, met mijn FRS internet bestellingen ben ik gestopt.

conclussie: FRS internet bestelling is teveel werk, in tegen stelling tot voorheen, thuis bezorgen kost extra geld en je moet voor uit betalen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Eindelijk heeft men bij ons in de FRS zijn 'verstand gekregen'. Het is eindelijk voorbij met de lege DVD-doosjes die aan de kassa moeten opgevuld worden met alle gevolgen van krassen en vette vingers op je schijfje.

Vanaf 2 januari zijn het ook die plastic beveiligde boxjes, waar je film ongeopend inzit. Eindelijk.

@ John Flint: nu moet je voor af betalen....

Dat je vooraf moet betalen vind ik maar logisch. Er waren teveel ontvangen bestellingen die niet betaald werden met alle onkosten vandien (herinneringen schrijven, geld trachten te recupereren, enz...) Daar zaten teveel dure manuren in en die moesten ze natuurlijk doorrekenen aan de andere klanten wat FRS sowieso weer wat duurder maakte. Eerst betalen en dan ontvangen. Ik kan er goed mee leven.

als je kiest voor ''thuis bezorgen'' bij de frs dan komen er direct weer verzend kosten bij.

Wat natuurlijk ook normaal is. Zij betalen die verzendingskosten ook. Gratis afhalen is voor zaken zoals FRS een voordeel. Als je de ene film gaat afhalen kan je je altijd laten verleiden om er ter plaatse nog eentje bij te kopen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Als je voor acceptgiro kiest, betaal je pas na bezorging hoor. Ik doe het altijd op die manier.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Goodfella_90 wrote:

Als je voor acceptgiro kiest, betaal je pas na bezorging hoor. Ik doe het altijd op die manier.

Acceptgiro is een term die wij hier in België niet kennen denk ik. Wat wij wel hebben is betalen onder 'rembours'. Dat betekent dat je betaald aan de postbode, maar dat is dan alweer wat duurder.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Vanaf 2 januari zijn het ook die plastic beveiligde boxjes, waar je film ongeopend inzit. Eindelijk.

Is dat bij elke FRS zo?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Accertgiro is een term die wij hier in België niet kennen denk ik. Wat wij wel hebben is betalen onder 'rembours'. Dat betekent dat je betaald aan de postbode, maar dat is dan alweer wat duurder.

Oh, dat wist ik niet. Ik ging dan ook gewoon even van de Nederlandse FRS uit.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

U-96 wrote:

(quote)

Is dat bij elke FRS zo?

Ik weet het niet. Ik ben dit jaar nog maar enkel bij ons in Ninove naar de FRS geweest.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Waar is '3-voor-de-prijs-van-2-actie' als 'm nodig hebt!?

Heeft iemand enig idee of FRS (en eventueel vanleest) hier weer aan gaat beginnen? Zo ja, wanneer?

Tomas

• 33 messages
  • 37 votes

Gewoon via I-net bestellen de computer rekent die actie nog wel. Heb net 4 DVD's gekozen en bij 3 staat er onder korting 1.99 3 voor 2 actie en bij de 4e staat korting: 2e DVD halve prijs

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Maar dat gaat niet op voor de films die normaal 14.95 zijn?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

What the fuck man!

Alle dvd's zijn verhoogd in prijs

Alles wat 9,99 was, is nu 11,99...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Dat wordt weer over-werk

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Goodfella_90 wrote:

Alles wat 9,99 was, is nu 11,99...

En dan geven ze binnenkort weer een grote actie: alles van 11,99 voor 9,99.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Zou me niets verbazen. Zolang ik trouwens 3 v 25,- doe, verandert er niets, maar dan nog vind ik het k*t.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Nu te koop bij in ieder geval de FRS, 10 willekeurig uitgebrachte Godzilla films.

Dacht eerst dat het ging om de films uit de in duitsland uitgebrachte verzamelbox, maar het blijft dat er ook nieuwere films tussen zitten van na 2000.

10,-- per stuk

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Er is wel een groot uitverkoop bij FRS. Ik was gisteren even in de winkelcentrum en ik schrok even toen ik zag hoe druk het daar was. Alle film voor 6,99 (Shawshank Redemption, American Beauty, Scarface noem maar op) en de 2e voor de halve prijs...

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

En die aanbiedingen zijn er dan pas nadat ik ze voor 10 euro al gekocht heb...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Iedereen kan beter zo af en toe eens bij de Mediamarkt kijken, scheelt soms een hoop!

Maar FRS heeft soms wel goeie acties zoals dus nu de 2e voor halve prijs!!

Word weer inslaan!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Gewoon bij de videotheek binnenwandelen.

Top-films voor minder dan 4€.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Materny wrote:

Gewoon bij de videotheek binnenwandelen.

Top-films voor minder dan 4€.

Ja maar die zien er dan ook uit alsof er net een complete elfstedetocht op is geschaatst.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

haaaa .

Dat valt echt wel mee hoor.

Bij mijn videotheek tenminste niet...............

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

SuperSideSwipe wrote:

Ja maar die zien er dan ook uit alsof er net een complete elfstedetocht op is geschaatst.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Rianneke_Dan wrote:

Iedereen kan beter zo af en toe eens bij de Mediamarkt kijken, scheelt soms een hoop!

Maar FRS heeft soms wel goeie acties zoals dus nu de 2e voor halve prijs!!

Word weer inslaan!

Hebben jullie dan niet in de gaten dat de tweede voor de halve prijs uiteindelijk nog duurder is dan de 3 voor 15 actie eerst?

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Dan moet je er dus 4 nemen. Wel slim. Als je er 4 neemt, betaal je meer geld, maar in verhouding ben je minder kwijt.

Anakin01

• 257 messages
  • 300 votes

Altijd als ik een film koop bij FRS.

Is hij het weekend daarna altijd 5 euro lager ofzo!:p Barst er van!:p

Halios

• 51 messages
  • 7 votes

Aanbieding bij de FRS:

Titanic deluxe edition (4 dvd's) €11,99 maar wat deze aanbieding nog leuker maakt is dat deze valt onder 2e dvd halve prijs....... volgens mij een buitenkansje

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Nu: o.a. deze dvd `s in de actie 3 voor 15 euro:

* 21 Grams

* Irreversible

* Butterfly Effect

* Dangerous Liaisons

* Meet The Fockers

* Hostage

* Rumble Fish

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.