• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Free Record Shop brengt tegenwoordig heel wat Itialiaanse kannibalenfilms uit. Interessante info voor de liefhebbers dacht ik zo.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Tijd geleden dus die Titanic DVD dubbel besteld.. Ik terug gestuurd, zeggen ze 'Wij hebben geen DVD ontvangen maar zetten alles even stop' DVD was al zeker een week geleden (dan niet langer) verstuurd.. Hoe dan ook, sindsdien niks meer gehoord (zeker dikke 3 maanden) dus het zal goed zijn, máár geen berichtje of wat dan ook..

Ik zal niet meer snel een aankoop doen denk ik..

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Edie wrote:

Tijd geleden dus die Titanic DVD dubbel besteld.. Ik terug gestuurd,

Waarom teruggestuurd ?

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

KrisV wrote:

(quote)

Waarom teruggestuurd ?

Omdat ik aan één exemplaat genoeg heb. Ik had opongeluk dubbel besteld, en hun gemaild of en zoja waarheen ik het terug sturen kon.. Zodoende gedaan..

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Laatste ervaring bij Free Record Shop. Kijk deze winkel had online toch leuke aanbiedingen staan, binnen 8 dagen worden 3 dvd's voor 15 euro geleverd. Mooie deal denk je dan.

Ik bestel:

- Adaptation

- The Eye

- PI

- Fallen

Eerste 8 dagen verstrijken zonder ook maar iets van Free Record Shop te horen, behalve dat je de rekening dan op je vloer krijgt. Nog geen DVD gezien, dus ik ga niet betalen.

Na 14 dagen komt dan eindelijk een pakketje binnen, is het slechts een dvd. Pi. Plus een herinnering via de mail dat je moet betalen omdat anders je factuur bedrag omhoog gaat.

Dus ik bellen met FRS, leg ik alles voor. Ja deze week komen je dvd's etc. Bladiebladiebla. Ben nu bijna een maand aan het wachten en moet nog steeds Adaptation krijgen. Elke keer zeggen ze het weer, ja komt volgende week binnen.

Nee weet je wat, ik bestel niks meer online bij Free Record Shop. Slechte levering, rekeningen komen als eerst, valse beloftes etc. Ronduit SLECHT!

Rekening (5 dagen)

DVD 1: PI (14 dagen)

DVD 2: The Eye (18 dagen)

DVD 3: Fallen (25 dagen)

DVD 4: Adaptation (??????)

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Haha, geweldig. Geen idee of iemand nog mijn verhaal heeft gevolgt maar het heeft een nieuw deel. Na 30 dagen kreeg ik een pakketje van FRS opgestuurd, eindelijk Adaptation! (Zou je denken)

Dus niet, in dat pakketje zit Schindler's List. Met andere woorden, ze hebben me na een maand alsnog de verkeerde DVD opgestuurd. Wat is FRS toch een belachelijk amateuristisch zooitje. Ik bestel er nooit meer wat.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik kreeg de laatste film uit mijn bestelling bij VanLeest van 17 feb (Amores Perros) eergisteren binnen. Bijna 2 (!!!) maanden geduurd dus.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Dus? Hehe, ja als ze me een levertijd van max 8 dagen beloven vind ik een maand eigenlijk al lang genoeg. En dan ook nog de verkeerde DVD gaan opsturen, een lachertje!

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik denk: ik klaag even mee.

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

Of dat je drie maanden radeloos zit te wachten en dat je dan doodleuk een mailtje krijgt met de mededeling dat het gevraagde product niet meer leverbaar is!

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ik heb ook ooit 4 maand op een dvd gewacht en toen bleek hij niet meer leverbaar. Gisteren kreeg ik een mp3-speler binnen die ik 2,5 maand terug had besteld.

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

probleem is gewoon dat jullie TEVEEL bestellen

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Er zijn 2 DVD's die ik graag wil, en alleen bij FRS.nl betaalbaar te bestellen zijn (Wild at Heart / Fish called Wanda).

De bovenstaande verhalen geven me echter weinig zin bij FRS te kopen. Beide films staan nochtans met een levertermijn van 2 à 5 dagen.

Zijn er ook mensen met (recent) goede ervaringen omtrent online-bestellingen bij FRS Nederland ?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Gewoon bestellen, ik heb er vaak wat besteld en 9 van de 10 keer gaat dat perfect. Wat ik hierboven schreef zijn uitzonderingen.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ik wacht nog altijd braaf op Adaptation.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Nou ja, zorg er in ieder geval voor dat je de optie "ophalen in de winkel" kiest. Ik vertrouw de internet-winkel van de FRS en Van Leest niet 100%. Zo nu en dan staan er ook foutjes op de site, zodat een andere dvd verstuurd wordt. [bij mijn eerste bestelling thuis bezorgen ging het reeds mis, vandaar, te veel rompslomp met retourneren, kosten terugvragen etcetera]

Tevens is de internet-winkel GEEN onderdeel van de FRS wisten ze me te vertellen. Even navraag gedaan bij een verkoopster, en ook zij klaagden steen en been over de internet-service, omdat die foutjes vaker voorkomen.

Het voordeel van in de winkel ophalen is dat je dus meteen een klacht kunt indienen etcetera. Sowieso kennen de verkopers me ondertussen wel als 'vaste klant' die voornamelijk zeurt. Zo kreeg ik een aantal maanden geleden nog 25% extra korting op de dvd van Watership Down omdat er zo'n vervelende rot-sticker (ik klaag overal over) precies geplakt was op het hoofd van 'het zielige konijntje'. Dat overmatig stickerbeleid mogen ze daar ook afschaffen...

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Dat overmatig stickerbeleid mogen ze daar ook afschaffen...

True.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Bedankt voor de info. Ik zal het er maar eens op wagen.

Zelf afhalen ligt voor mij niet voor de hand, aangezien ik toch snel een 100-tal km. moet afleggen (heen en terug)naar de dichtstbijzijnde Nederlandse FRS.

Ik heb nog maar één keer bij Van Leest besteld (3 voor 15) en het was geen succes : 1 DVD na 2 weken, één zou deze week opgestuurd zijn en één nog niet geleverd (na ongeveer 6 weken)

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Mwoah, ik heb een keer de Fight Club SE, en beide Kill Bill SE besteld en na 2 weken (de tijd die er voor stond) kon ik ze al ophalen. Geen centje pijn, op mn portemonnee na dan.

Enig minpuntje was een DVD van The Big Lebowski waarvan op de hoes stond dat ie Nederlandse subs had maar uiteindelijk bleek dit op de DVD zelf niet het geval te zijn. Maar of dit dan de fout van de FRS is?

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Maar of dit dan de fout van de FRS is?

Lijkt me niet nee. Ze verkopen immers de DVD's alleen. Zou wel netjes zijn dit er even bij te vermelden op de site ofzo.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Ik ben absoluut geen Free Record Shop-fan.

Zo heb ik een jaar geleden een DVD gekocht van David Bowie "Ziggy Stardust And The Spiders From Mars", ik kom thuis geeft de DVD-speler aan "ERROR", nog een andere DVD speler "bad-disc" en zo had ik 3 DVD-spelers en 1 computer getest, en de DVD deed het gewoon niet. Ik dus terug naar de winkel, ze zouden hem terug sturen en me een week later een nieuwe DVD overhandigen.

Een week later kreeg ik gewoon dezelfde kapotte DVD weer terug. Toen ben ik terug gegaan heb mijn geld terug gevraagt en benadrukt dat die DVD absoluut kapot is (hij deed het op de DVD-speler in de winkel ook niet).

Een half jaar later koopt een kameraad van mij "Ziggy Stardust And The Spiders From Mars" bij de Free Record Shop, je raad het al uiteraard exact dezelfde DVD hadden ze weer terug in de verkoop gedaan.

Ook is mij vaak aangekeken alsof ik gek was toen ik om een titel vroeg "Wir Kinder Vom Bahnhof Zoo", "neej die film bestaat niet"...

Echt een slechte winkel die nergens meer op let sinds ze ooit de prijs voor beste service hebben gekregen.

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

Ook is mij vaak aangekeken alsof ik gek was toen ik om een titel vroeg "Wir Kinder Vom Bahnhof Zoo", "neej die film bestaat niet"...
je moet ook niet het ONMOGELIJKE vragen he

maar FRS crew mag inderdaad IETS meer kennis hebben van films....wat dat betreft is het een drama

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Toevallig ben ik eergister in Adam geweest samen met een paar vrienden en toen hebben we gezocht naar Christian F. En voila, Free Record Shop had hem, zelfs op zo'n rek boven de schappen.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Phoenix wrote:

Mwoah, ik heb een keer de Fight Club SE, en beide Kill Bill SE besteld en na 2 weken (de tijd die er voor stond) kon ik ze al ophalen. Geen centje pijn, op mn portemonnee na dan.

Enig minpuntje was een DVD van The Big Lebowski waarvan op de hoes stond dat ie Nederlandse subs had maar uiteindelijk bleek dit op de DVD zelf niet het geval te zijn. Maar of dit dan de fout van de FRS is?

Ja, dat had ik ook maar dan bij Liar Liar. Nederlandstalig ondertiteld stond op de hoes, maar uiteindelijk kon ik alleen kiezen uit Frans of Engels.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dat heeft waarschijnlijk niets met FRS te maken, tenzij ze hoesjes gaan verwisselen

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

ze zijn weer lekker bezig bij ons, alle 3 voor 15 zijn 2e voor de halve prijs geworden...those suckers...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Er lopen toch meerdere acties, althans, dat had ik gezien. 2e voor de halve prijs, 3 voor 15 en 3 voor 25.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Drs. DAJA wrote:

Die film heet ook Christiane F.

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Er lopen toch meerdere acties, althans, dat had ik gezien. 2e voor de halve prijs, 3 voor 15 en 3 voor 25.

klopt, maar de rek waar alle 3 voor 15 zaten hebben ze nu allemaal van die 2e voor de halve prijs stickers opgeplakt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.