• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.894 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Welja.. nog meer stickers. Die hadden we nog niet genoeg

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Die film heet ook Christiane F.

Nou moet ik ook zeggen, dat hij in der tijd in Nederland nog niet uit was...

Maar dat moet zo'n verkoper weten :-P

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Zou een beetje verkoper kunnen weten idd, maar veel zijn niet al te intelligent helaas. Maar ga er maar aan staan: de hele dag in zo'n donker hok schijfjes bij bijpassende hoesjes zoeken...

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Vandaag bericht gehad dat Adaptation niet meer leverbaar is. Nu krijg ik geld terug of een te goed bon. Uiteraard ga ik voor het geld terug.

Laatste keer dat ik wat bij deze online shop heb besteld.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Free Record Shop verkoopt weer bootlegs hoor...

Deze keer zijn het DVD's van Masterplan.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Titanic te koop voor € 5., als je een kortingsbon hebt die je bij Veronica Magazine krijgt.

Heb m op band, maar vraag 'm af of hij het waard is voor op dvd binnen te halen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Welke van de drie dvd-uitvoeringen ?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Geen idee, staat er niet bij.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

jordybeukeboom wrote:

Zou een beetje verkoper kunnen weten idd, maar veel zijn niet al te intelligent helaas. Maar ga er maar aan staan: de hele dag in zo'n donker hok schijfjes bij bijpassende hoesjes zoeken...

Nou, dat is moeilijk hoor...

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5736 votes

FRS is 10x goedkoper dan Van Leest

Maar van leest heeft meer zeldzame titels

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

matthijs_013 wrote:

FRS is 10x goedkoper dan Van Leest

Dat valt nogal mee, meer dan een euro of twee scheelt het niet en hele ladingen DVD's zijn juist weer iets goedkoper bij Van Leest.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

De box van Back to the Future (met alle 3 de films) is uitverkocht bij FRS

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Bedankt!

Wat een prijzen zeg! Strange, los kosten ze 5 euro per stuk bij Ro-disc. Voor dat prijsverschil maak ik zelf wel een boxje

Op ebay staat ie voor 25 euro

http://cgi.ebay.nl/3X-DVD-BACK-TO-THE-FUTURE-TRILOGY-3-PARTS-NIEUW_W0QQitemZ9146397287QQcategoryZ2307QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

EDIT: Ook van Leest heeft hem voor die prijs.

d.a.f.

• 189 messages
  • 472 votes

FisherKing wrote:

Bedankt!

Wat een prijzen zeg! Strange, los kosten ze 5 euro per stuk bij Ro-disc. Voor dat prijsverschil maak ik zelf wel een boxje

Op ebay staat ie voor 25 euro

http://cgi.ebay.nl/3X-DVD-BACK-TO-THE-FUTURE-TRILOGY-3-PARTS-NIEUW_W0QQitemZ9146397287QQcategoryZ2307QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

EDIT: Ook van Leest heeft hem voor die prijs.

is wel een andere uitvoering dan de bovenste, bovenste is 4disc special edition, deze 3 disc.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Op fame na de beste Dvd-winkel van Nederland.

d.a.f.

• 189 messages
  • 472 votes

sinterklaas wrote:

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Geweldige DVD-shop!!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

Ro Disc, Raf, Boudisque.....

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Nee, Free Record Shop is op Fame na de beste cd/dvd winkel in Nederland.

Fame is die grote dvd/cd winkel in Amsterdam.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Reinbo geeft een arsenaal aan betere dvd-winkels dan de FRS en FAME.

Welke winkel nu 'het beste' is heeft natuurlijk ook te maken met smaak, prijs, service, aanbod, etc.

FRS en FAME (en Mediamarkt) is het 'walhalla' voor het grote publiek...

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Dat bedoel ik ook. Kijk internet winkels(hoewel ik zelf zelden iets op internet koop) zijn inderdaad beter.

Maar goed even anders zeggen: Free Record Shop is op Fame na de beste dvd-winkel van Nederland kwa het grote publiek.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

sinterklaas wrote:

Dat bedoel ik ook. Kijk internet winkels(hoewel ik zelf zelden iets op internet koop) zijn inderdaad beter.

De genoemde winkels zijn ook `gewone` winkels hoor. Twee ervan hebben inderdaad ook een internetwinkel erbij.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Fame is over het algemeen duurder dan FRS..... ze hebben dan weliswaar een overdreven hoog geprijst import hoekje, maar kwa aanbod leggen ze het daarme volledig af tegen de door mij genoemde speciaalzaken.

MM is allleen ok voor de aanbiedingen, beter gesorteerd dan FRS, maar ook duurder.

Voor de filmhuisfilms: Vergeet van Leest niet, die hebben ook veel mooie titels voor een redelijke prijs en de Bijenkorf is goed gesorteerd maar duur.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Bij de FRS loop ik de laatste tijd niet meer naar binnen. De 3 voor 15,- is verdwenen (waardoor ze echt niet meer goedkoper zijn dan andere winkels) en het feit dat ze nog steeds tig stickers op niet gesealde dvd-doosjes plakken zijn de voornaamste redenen.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Reinbo wrote:

Fame is over het algemeen duurder dan FRS..... ze hebben dan weliswaar een overdreven hoog geprijst import hoekje, maar kwa aanbod leggen ze het daarme volledig af tegen de door mij genoemde speciaalzaken.

MM is allleen ok voor de aanbiedingen, beter gesorteerd dan FRS, maar ook duurder.

Voor de filmhuisfilms: Vergeet van Leest niet, die hebben ook veel mooie titels voor een redelijke prijs en de Bijenkorf is goed gesorteerd maar duur.

Fame is niet echt duurder want ze hebben ook 100den films die voor 5 euro te koop zijn(daar zitten soms ook import dvd's bij) Maarja, de import dvd's zijn over het algemeen ook gewoon overal duur want ze komen ook helemaal uit Engeland. En meestal verkopen ze daar films met dezelfte prijs als de frs.

En ze hebben ook een antiegelijk grote arsotiment. Je kan er bijna alles krijgen. Sommige zijn dan idd weer duurder dan de andere maar daar let je dan amper op. Want als die ene dvd duurder is heb je nog 1000den andere dvd's te checken.

Als je er met twee briefjes van 500 euro in gaat, kom je er met 0 euro uit, dat kan ik je al zeggen

De FRS is gewoon een standaard winkeltje. Het arsortiment is daar ook zeer goed en je bent al blij als je een frs in jou buurt heb. Wat dan wel heel jammer is is dat de dvd's van 9,99 11,99 zijn geworden en het 3 voor 25 is vervangen voor 2de voor de halve prijs. En wat lees ik nu in het bericht hierboven: Het 3 voor 15 is

verdwenen Das eigenlijk zeer jammer.

Maar als je echt eens en paar films wil zoeken kun je goed bij de frs terecht komen

PS: Wat betekend MM eigenlijk??

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Media Markt. PS Ben vaak genoeg in Fame geweest, maar koop er eigenlijk nooit wat. En de FRS winkels in Amsterdam zijn ook erg klein, misschien vind je ze daarom ook niet bijzonder (Dat zijn ze ook niet, maar die in Rotterdam op de lijnbaan is twee keer zo graat als de grootste frs uit adam.)

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Reinbo wrote:

En de FRS winkels in Amsterdam zijn ook erg klein

Klein, ben je wel eens in de frs geweest in de kalverstraat vlakbij de muntplein?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

(quote)

Klein, ben je wel eens in de frs geweest in de kalverstraat vlakbij de muntplein?

Ja, die vind ik klein.....ga maar eens naar de Lijnbaan.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Reinbo wrote:

Media Markt. PS Ben vaak genoeg in Fame geweest, maar koop er eigenlijk nooit wat. )

Ik dacht juist dat je daar wel veel koopte. Ik ben daar in ieder geval vaak en kom altijd wel terug met flink wat aankopen. Genoeg leuks bij de 5 euro, 7,50 en 10 euro DVD's. En voor ons horror, sleaze of goreliefhebbers ligt er ook altijd wel wat om mee te pikken.

Daarnaast is Fame op muziek gebied een walhalla. Op de bovenste verdieping heb ik al enorm veel tijd doorgebracht. Alleen jammer dat ze vaak alleen pop albums in de aanbieding gooien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.