• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.356 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik koop al mijn spul via internet, vroeger bij Rodisc.

Import bij Fame vond ik daarom te duur en de 'gewone' dvd's zijn meestal net iets goedkoper of even duur bij FRS. (Fame is overigens van FRS.)

Maar ik kan me voorstellen dat iemand die net aan het verzamelen is geslagen zonder credit card erg gelukkig van Fame wordt. Maar raadt 'm dat toch eens aan om Boudisque of Rodisc binnen te stappen........ daar wordt je pas echt gelukkig van......

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Bij boudisque hebben ze veel schaarse dvd's maar die prijzen zijn belachelijk. Verder hebben ze niet veel wat je bij Fame niet kan krijgen.

Ik ken ze allemaal, ook internetshops, heb al veel DVD's in bezit en toch keer ik steeds terug naar Fame.

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Fame (en ook Van Leest) is gewoon van Frs hoor, dus over het algemeen zullen de prijzen tussen die winkels niet spectaculair verschillen op een paar plaatselijke acties na misschien.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik heb vandaag de 2 Disc Editie van 'Dog Day Afternoon' gekocht, maar er zit en kan maar 1 dvd in... Is dat gewoon een drukfout of heeft de FRS wat verkeerd gedaan..?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Behoren wel degelijk twee discs in te zitten....[fabrieksfoutje?] In ieder geval, teruggaan ermee.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ja, ik wilde om 19:20 er heen gaan, omdat ik het toen ontdekte, dus belde ik even. Ik ga dus donderdag er mee terug. Wel erg maf...

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Bij het filiaal in Tilburg ligt Titanic tijdelijk voor 4 euro.

Skyper

• 646 messages
  • 0 votes

Als ik op internet kijk, staan sommige films nog gewoon als 3 voor 15 aangegeven, terwijl ik in de film geen bakken met dvd's voor die prijs tegen kwam?

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Alle 3 de Infernal Affairs films voor 10 euro met als actie 2de halve prijs (2 voor 15 euro).

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

MMMh ik vond de 3 voor 15/25 actie wel beter dan de 2de voor de halfe prijs actie.

pjutter

• 598 messages
  • 3303 votes

ik heb de Columbia Classics Collection van Easy Rider gekocht vorige week (20 euro)

nu wou ik hem net gaan kijken, maar het schijfje zat zo vast,

dat hij brak!!

iemand hier ervaring mee met FRS?

zou graag een nieuw schijfje willen namelijk:)

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

vervelend... (lijkt me vooral erg pijnlijk als je net zoveel zin had in de film)

Met doosje inclusief gebroken schijfje en natuurlijk het bonnetje teruggaan naar de winkel en met een ontzettend charmante glimlach vragen of je je geld terug mag krijgen (of mag ruilen). Ik zou wel gewoon eerlijk zeggen hoe het gebeurd is.

Zelf ook eens meegemaakt. Ik had een DVD met een productiefout (lag dus niet aan de FRS), maar ik stond binnen 1 minuut met een nieuwe DVD buiten.

pjutter

• 598 messages
  • 3303 votes

okee dankjewel!!

heb gisteren alvast een mailtje naar FRS gestuurd,

dus het is ff afwachten

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ik wil een box bestellen bij de FRS. Hij is op dit moment alleen buiten levering en ik heb mijn emailadres opgegeven zodat gemeld kan worden wanneer de box weer leverbaar is. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe lang je dan ongeveer moet wachten?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Deed ik vroeger regelmatig. Het gebeurde wel eens dat ik binnen een week een mail kreeg dat hij weer leverbaar was, maar het is even vaak gebeurd dat ik nooit een reactie heb gehad. Het kan beide kanten opgaan dus. Ik denk dat ze niet zoveel haast hebben wanneer ze weinig rberichtjes krijgen bij de desbetreffende film en vice versa.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Bedankt, ik ga denk ik maar eens een bezoekje plegen dan.

pjutter

• 598 messages
  • 3303 votes

ben vorige week terug geweest met mijn dvd, die gebroken was.

en heb nu een nieuwe thuisgestuurd gekregen!!

echt super service

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

zie je wel

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

In het kader van domme vragen: heb zojuist wat "aan mijn tasje toegevoegd", maar kan hetzelfde tasje niet vinden om definitief te bestellen.

Edit: Never mind, blijkt compleet onderaan tussen de kleine blauwe lettertjes te staan..

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Ja, wees voorbereid op de tasjesdief van de FRS site

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Nu dan eens een goede ervaring met de FRS. Gisteren Hitchcock collections besteld en vandaag (!) worden ze al verzonden.

Apju

• 1 messages
  • 0 votes

Gisteren 5 leuke DVD's gekocht (5 stuks voor 10 Euro) bij FRS, Hoogstraat, ROTTERDAM :

1. Nirvana (met Christopher Lambert)

2. Donnie Brasco (met Al Pacino)

3. Conmen is alternatieve titel voor The White River Kid.(met Antonio Banderas)

4. Spartan (met Val Kilmer)

5. Ballistic Ecks vs Sever (met Antonio Banderas)

de sica

• 2 messages
  • 0 votes

Zag dat FRS België dertigtal QFC dvd's heeft toegevoegd aan de 3 voor 15 actie en daarnaast aantal andere dvd's als

- Million dollar baby

- Ontdekking v/d hemel

- Zatoichi

- Trainspotting

- The hot spot

- Happiness

De moeite waard voor de grensgangers of belgen /luxemburgers onder ons om hun collectie te upgraden. Voor bezorging in Nl gelden dezelfde verzendkosten als vanuit NL FRS Filiaal naar buitenland.

Sergio

• 254 messages
  • 6291 votes

Het vervelende van FRS vind ik dat ze de dvd's in plastic hoesjes bewaren. Als je een box koopt zitten er 4 in één mapje en dat wil nogal krassen.

Bij V&D hanteren ze ook deze 'handige' methode, en geloof me nou vroeg of laat breken deze krassen je zuur op.

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

de laatste tijd vind ik de FRS zeer tegenvallen hier in eindhoven

ik denk dat mediamarkt en van leest goed doen concurreren

en FRS valt nu buiten de boot

en MM en van Leest hebben meer en beter uitgestalt

veel overzichtelijker aan het worden ( mediamarkt probeert beter uit te stallen niet bij alles maar de aanbiedingen zeker wel )

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

FixX wrote:

de laatste tijd vind ik de FRS zeer tegenvallen hier in eindhoven

ik denk dat mediamarkt en van leest goed doen concurreren

en FRS valt nu buiten de boot

en MM en van Leest hebben meer en beter uitgestalt

veel overzichtelijker aan het worden ( mediamarkt probeert beter uit te stallen niet bij alles maar de aanbiedingen zeker wel )

FRS en Vanleest zijn van de zelfde eigennaar. Heb je de sites wel eens vergeleken.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

FRS blijft gewoon de best winkels en hij word steeds beter dankzij die vele kortingen.

tijmengozer

• 124 messages
  • 3273 votes

sinterklaas wrote:

FRS blijft gewoon de best winkels en hij word steeds beter dankzij die vele kortingen.

Sinds mijn Free-ID is verlopen en er nog steeds geen vervanger is koop ik er eigenlijk nooit meer iets. De meeste aanbiedingen zijn ergens anders ook te vinden, en om eerlijk te zijn koop ik het dan liever ergens anders.

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

veron35 wrote:

(quote)

FRS en Vanleest zijn van de zelfde eigennaar. Heb je de sites wel eens vergeleken.

kan best zijn dat dat dezelfde eigenaar is maar kwa opstelling en indeling is van leest beter + dat van leest ook nog andere films heeft die bij FRS later komen

ik zeg alleen maar dat het de laatste tijd opvalt dat FRS gewoon slecht is ( in eindhoven dan )

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.