- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
bij die 5 voor 10 euro aan bieding zit toch anders wel wat goeds tussen zoals the invisible man en Reservoir Dogs. Die zitten er bij jou toch ook wel bij?
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
ja klopt maar toch lijkt van leest beter uit tepakken
hoe weet jij trouwens dat die bij FRS in eindhoven ligt
( ik vind van leest op dit moment beter omdat hun nog die 3 voor 15 euro en 3 voor 25 euro actie hebben )
en mediamarkt heeft de laatste tijd steeds meer wat oudere films voor 3,99 tot 6,99 liggen
en FRS totaal niks of je moet naar rotterdam gaan
maar dit is puur mijn mening op dit moment het is niet altijd zo geweest en misschien veranderd het weer
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Omdat die actie met de zelfde dvd's is in het hele land.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Tsja als de FRS het dichtste bij je woonplaats is dan is de winkels zeker de moeite waard.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
In Filmdragers en apparatuur > Winkels en webshops > BoekenVoordeel:
BoekenVoordeel heeft altijd leuke dvd's voor een kleine prijs.
Van hun website bijvoorbeeld:
The Notebook en Crash €5,- per stuk.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
FRS heeft een vernieuwde site?! Daar waar er eerst nog een gebrekkig aanbod op stond staan er nu ruim 30000 dvd's op. Maar ligt het aan mij of hebben ze op veel dvd's een paar euro bovenop gegooid? :S Zo kocht ik Street Fighter II voor €10 ( nu €23) en de Filmnight Special box voor €25-30 ( nu €50). Erg prijzig, maar het aanbod is in elk geval stukken beter.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
De 5 voor 10 euro aktie is geschrapt en de 2de halve prijs aktie is 3 voor 25 euro geworden. Allemaal een stuk duurder.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
2de halve prijs bestaat nog steeds zie ik.... (die 5 voor 10 aktie was sowieso on-line stukken kleiner dan in de winkel)
Op het eerste gezicht 'verschrikkelijk'. Maar het zoeken is stukken beter geworden, je kunt zelfs selecteren in prijsklasses. En ipv megakleine thumbnails zie je nu daadwerkelijk over welke film het gaat...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wat me ook opviel was de animé. Laatste keer dat ik keek stonden er ongeveer 10 dvd's op. Nu ruim 300. Normaal is animé ook niet echt goedkoop, maar hier vind ik het ook nogal prijzig helaas.
@Mug
Zeker mee eens. Het zoeken is superfijn. Maar ook vooral door het grote aanbod. Als je eerst een film in je hoofd had was de kans klein dat hij te verkrijgen was bij FRS. Maar nu staat bijna iedere film er op, zowel bekende als onbekende. Ik had wel graag nog een optie willen zien om te zoeken naar boxsets.
€38 voor 28 Weeks Later?! 
Ik vind het trouwens nog steeds jammer van de gebrekkige omschrijvingen. Als je een box wilt bekijken moet je geluk hebben dat je op de kaft kan zien welke films erin zitten. Anders kom je het niet te weten want het staat er niet bij.
Japie Mol
-
- 354 messages
- 1994 votes
Sjezus wat een k*t-site is het geworden. Zelfde geldt ook voor vanleest.nl. Of de site loopt vast, of het duurt twee minuten voordat er een nieuwe pagina verschijnt. Dit gaat ze veel klanten kosten. Zoiets test je toch eerst?
ML Webdesign
-
- 177 messages
- 103 votes
Sjezus wat een k*t-site is het geworden. Zelfde geldt ook voor vanleest.nl. Of de site loopt vast, of het duurt twee minuten voordat er een nieuwe pagina verschijnt. Dit gaat ze veel klanten kosten. Zoiets test je toch eerst?
Hebben ze vast een te goedkoop en laag hosting pakket genomen, die kan het niet bijbenen 
Overigens hoorde ik op de radio dat Free Record Shop iets nieuws heeft, als je voor minimaal 40 euro dvd's of muziek of iets dergelijks koopt krijg je een waardebon van 5 euro.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Heb de afgelopen week 3 maal getracht iets te bestellen en 3 maal gaf ik halverwege op, omdat de volgende pagina maar niet komen wilde..
Overgewicht
-
- 48 messages
- 38 votes
ja, ga er altid ff kijken als ik in de buurt ben.
al flink wat leuke titels gekocht voor een paar euro.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja liggen leuke titels bij nu. Onder andere United 93, Crash, Inside Man en Jarhead voor 5 euro per stuk.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Een hoop leuke films voor 1,99 per stuk :
o.a. Pulp Fiction
Killing Zoë
Billy Eliott (special edition !)
Angela's Ashes
Gangs of New York
Boat Trip
We Were Solders
Dark Blue
From Dusk Till Dawn
Four Rooms
Extreme Ops
Plump Fiction
maurice74
-
- 586 messages
- 436 votes
Geluk gehad: Free Record Shop in Brussel had een luxe box van Peter Cushing in de aanbieding, slechts 10 euro.
Alleen zijn die Franse ondertitels niet uit te zetten.
Lenn
-
- 114 messages
- 48 votes
Ik ga binnen 2 weken nr Amsterdam op dvd jacht.
Kent iemand soms leuke adressen in a'dam?
Welke grote winkels heb je daar (MM, FRS, ...?)?
En zijn er goedkope 2dehandswinkels enzovoort?
Alvast bedankt
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ik ga binnen 2 weken nr Amsterdam op dvd jacht.
Kent iemand soms leuke adressen in a'dam?
Welke grote winkels heb je daar (MM, FRS, ...?)?
En zijn er goedkope 2dehandswinkels enzovoort?
Alvast bedankt
Fame Records (Kalverstraat): altijd even binnenlopen: soms mooie aanbiedingen.
Boudisque (Haringpakkerssteeg, vlakbij station Centraal): veel aparte dingen, wel wat duur.
Diverse FRS (bij de Munt en een vlakbij Fame): Prijzen verschillen wel eens onderling. Die bij de Munt lijkt wel een soort dumpplek van overschotten uit de rest van het land. Daardoor hebben ze soms wel aparte dingen die ik bij andere FRS'en nooit zie!
Concerto (Utrechtse Straat): ook 2e hands! (DVD's weet ik alleen niet zeker!).
Diverse 'witte' boekhandels (ik weet niet hoe ze echt heten, maar ze hebben soms ook koopjes qua DVD'S!).
De Bijenkorf (Damrak): gemiddeld duur
Zelf loop ik eerst rond voor ik wat aanschaf. Ik begin bij Boudisque en eindig bij Concerto, dan weet ik wat en waar ik wat ga kopen! En dan heb ik vaak pech dat datgene weer nèt voor mijn neus is weggekaapt als ik daar terugkeer 
Lenn
-
- 114 messages
- 48 votes
Fame Records (Kalverstraat): altijd even binnenlopen: soms mooie aanbiedingen.
Boudisque (Haringpakkerssteeg, vlakbij station Centraal): veel aparte dingen, wel wat duur.
Diverse FRS (bij de Munt en een vlakbij Fame): Prijzen verschillen wel eens onderling. Die bij de Munt lijkt wel een soort dumpplek van overschotten uit de rest van het land. Daardoor hebben ze soms wel aparte dingen die ik bij andere FRS'en nooit zie!
Concerto (Utrechtse Straat): ook 2e hands! (DVD's weet ik alleen niet zeker!).
Diverse 'witte' boekhandels (ik weet niet hoe ze echt heten, maar ze hebben soms ook koopjes qua DVD'S!).
De Bijenkorf (Damrak): gemiddeld duur
Zelf loop ik eerst rond voor ik wat aanschaf. Ik begin bij Boudisque en eindig bij Concerto, dan weet ik wat en waar ik wat ga kopen! En dan heb ik vaak pech dat datgene weer nèt voor mijn neus is weggekaapt als ik daar terugkeer 
Dank u !
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Bestel Chinatown en Sunset Boulevard, of een andere 'award winning film' (het aanbod is niet enorm), en je krijgt een jaar lang je 2e bioscoop kaartje gratis bij Pathé.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Da's een landelijke actie. Niet alleen bij FRS.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Een 4 voor 25 zou eigenlijk mooier zijn bij de FRS. 
Of 3 voor 20.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Een 20 voor 3 zou nog mooier zijn....! 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Bij de FRS (In R'dam) in ieder geval ligt elke dvd uit de Quality Film Collection zonder extra film voor 5 euro per stuk. En met extra film zijn ze 10 euro (3 voor 25).
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Jammer dat die actie bij FRS weg is:
2e halve prijs.
Was wel leuk. Kocht je b.v. 2 dingen van 30 ofzo is eigenlijk 60, betaal je maar 45. is wel 15 verschil!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Zaterdag zag ik bij de FRS liggen een box met Oscarwinnaars voor 4,99 Euro, waarin:
The Aviator
Monster
Monster's ball en
La Dolce Vita
(dus 1,25 per film!)
Direct daarnaast voor dezelfde prijs (4, 99) zowel Monster's Ball als Monster als The Aviator (en geen speciale uitvoeringen!) 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
FRS was echt een goede winkel toen die 2e halve prijs actie er nog was.
Nu die weg is, is de winkel wat minder omdat je pas €5,- korting hebt bij 3 dvd's.
Hiervoor had je €5,- korting bij 2 dvd's.
Dat is dus €2,50 per dvd. De korting zou eigenlijk nu €7,50 of €10,- moeten zijn. Dus 3 dvd's voor €22,50 of voor €20,-
Dat is al zeker veel goedkoper.