- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het valt me steeds meer op de FRS site op dat er bij een titel 'niet leverbaar' staat.
Recentelijk was ik bijvoorbeeld op zoek naar Elling, Ordinary People, Blood Simple,Gattaca en Karakter. Allemaal niet leverbaar.
Is dit toevallig, of merken jullie dit nu ook vaker dan voorheen?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
Er zijn ook een aantal films waarbij ik dat heb. Volgens mij komt er straks gewoon weer te staan dat ze te leveren zijn.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Nick Kang bestelde een verjaardagskado voor mij (2-disc SE van Speed), dat hij het kon ophalen als hij een e-mail zou ontvangen. Die e-mail kwam pas een paar weken na mijn verjaardag terwijl hij het zelfs een paar weken voor mijn verjaardag besteld had. Dit soort verschijnselen vind ik gewoon zo slecht van een bedrijf als FRS.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Tja, het kan natuurlijk ook aan de leveranciers liggen.
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Het ligt ook aan de leveranciers: films die nog niet uit zijn, daar is al wel een datum voor waarop deze uit zou komen. Maar meestal scheelt het wat of komt het gewoon niet meer (ik denk hierbij bijvoorbeeld aan Léon S.E., die zou 31 augustus uitkomen, maar deze is er gewoon niet. Net zoals een jaar/2 jaar geleden dat Name of the Rose in NL uit zou komen: er is alleen import geweest en de NL-versie kwam niet meer...). En dit geldt overigens ook voor VanLeest: zij hebben dezelfde leverancier als FRS (de sites lijken ook wel erg veel opelkaar...).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Van Leest is eigendom van Free Record Shop.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
En de sites zijn allebei Copy-Paste met enkel een verandering van de kleurtjes en wat tabjes (en de naam uiteraard)
FeZ
-
- 460 messages
- 3170 votes
En de sites zijn allebei Copy-Paste met enkel een verandering van de kleurtjes en wat tabjes (en de naam uiteraard)
Zelfde verhaal als bij de winkel Fame. Wel opvallend is trouwens dat FRS en Fame soms een euro schelen; dan is op de ene site die film een euro duurder dan bij die andere winkel en bij een andere film precies andersom.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Jullie mogen blij zijn dat jullie geen comics sparen, daar is 't nog veel slechter gesteld. Verschijnen dingen gewoonweg niet, zonder ook maar enige vorm van aankondiging 
Maar het is idd nogal prutserig van een bedrijf dat ze niet de fatsoenlijke stock laten zien. Typisch een geval van een bedrijf wat wel wil meeprofiteren van de internetverkopen, maar niet de tijd er aan wil besteden om het fatsoenlijk te doen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
Ik zag vandaag Citizen Kane bij de FRS liggen voor 9,99 maar ik vond die versie er maar crappy uitzien. Op de site kan je m ook bestellen en een special edition voor 14,99. Heeft iemand ervaring met een van deze versies en kan mij ze af of aanraden?
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Ik heb die gewone editie van 9.99 hier liggen.
Niets mis mee. Ze hadden alleen wel iets meer fantasie in dat hoesje kunnen steken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De SE is in ieder geval identiek aan de regio 1 uitgave en is van prima kwaliteit. Met interessante docu en in mooie doos.
Ik zou daar voor kiezen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
bedankt voor de info en de snelle reacties! Ga ik maar meteen even de SE bestellen (want deze is gelukkig wél leverbaar).
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
Heila! Hoort ook nog bij de 2 voor 25 actie, dus maar meteen de SE van One Flew over the Cuckoos Nest besteld
.
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Tokyo Godfathers niet op dé datum uitgekomen... ... 
Deff
-
- 1 messages
- 1 votes
De FRS levert aan Fame, dit is dan ook een onderdeel van die Fijne meneer H.breukhoven.
Hopelijk worden de arbeids omstandigheden van de samenwerkers in het LC eens grondig verbeterd.
FRS levert aan meer bedrijven , zoals van leest . En ja de prijzen zijn onderling soms verschillend.
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
In de winkels van FRS zijn dvd's van de monster collection (oude horrorfilms) voor 4,99 verkrijgbaar.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Trois couleurs box nu voor slechts €24,99 (en eindelijk weer leverbaar).
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hoe lang houdt een FRS winkel een internetbestelling vast ?
Ik kreeg 6 weken geleden bericht dat mijn artikelen verzonden waren naar de winkel, maar ben nog niet geweest ... Weet iemand hoe lang ze zoiets achterhouden ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat een irritant lange leveringstijd heeft de FRS zeg.
Gebeurt me nog maar zelden dat ik binnen een week bericht krijg dat ik de dvd's kan ophalen.
2 jaar geleden was de service een stuk beter.
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
De leveringstijd is de laatste tijd inderdaad zeer beroerd. Bij vanLeest dito trouwens.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Inderdaad, het duurde bij mij een week. En toen ik er langs ging konden ze 1 van de 2 dvd's niet vinden, terwijl in de mail stond dat hij al was geleverd.. 
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Ja, FRS vindt het ook heel vervelend. Want het kost hun altijd tijd om het spul te zoeken enzo... Nee, ze pakken het absoluut niet handig aan en mij hebben ze al helemaal ontmoedigd dit systeem te gebruiken. Het leek zo'n mooi systeem...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Het heeft anders een tijd goed gefunctioneerd. Het probleem ligt erin, denk ik, dat ze dvd's aanbieden die ze zelf niet op voorraad hebben, en dat is natuurlijk oerstom.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het vervelende daarvan is, dat ze niet vantevoren inzichtelijk maken aan de klant welke titels op voorraad zijn en welke niet.
Het lijkt er nu verdacht veel op dat praktisch alle titels besteld moeten worden bij de leverancier.
Bij sites als Ro-disc kun je wel zien wat uit voorraad leverbaar is en wat niet. Wel zo prettig.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Zaterdag wat besteld en kreeg net een mail dat het verzonden is naar het filiaal. Eerste keer dat ik geen weken hoef te wachten om iets af te halen. Sta er nu nog versteld van.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Is dat nou handig ?
Toch veel makkelijker om even naar de winkel te gaan , dan om 2 weken op een dvdtje te wachten ?