- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
OK, juist de aanbiedingen van 'ineens' opduikende titels was wel eens fijn. Maar dit klinkt juist niet wat ik zoek, helaas.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De weekfolder.
Wolf of Wall Street zag ik ook voor deze prijs bij AH liggen (+nog iets goedkoper met air miles).
Chaplin box kan misschien wel interessant zijn.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Had ik helemaal gemist, zie dat het bericht van kappeuter uit mijn vakantie is.
Ik kreeg ineens een nieuwsbrief.
freerecordshop | Boekenvoordeel, meer dan 120 winkels!
Is me nog niet in het straatbeeld opgevallen. Iemand ervaringen?
Is mij ook nog niet opgevallen. Voor zover ik weet is de vestiging in Tilburg bijvoorbeeld al een poosje weg. Volgens de site van boekenvoordeel zou dat niet het geval zijn...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Het viel me deze week nog op dat bij reclame op de Vlaamse zender VTM, bij één van de sponsors van die aanbieding het logo van Free Record Shop stond. Nochtans geen oude reclame, want het ging over recente releases van films. Tenzij men het stuk van de sponsors gewoon eraan gemonteerd heeft, gezien de rest toch nog doorliep??
Reg29
-
- 86 messages
- 219 votes
Boekenvoordeel smijt met geld want uit dvd's en blu-ray's leveren geen winsten op.Steeds meer winkels gooien dvd's en blu-ray's uit hun assortiment dus de tijdperk van fysieke schijven is bijna voorbij.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Wat meteen ook de reden is waarom ik nooit ben overgestapt op blu-ray.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Omdat de Free Record Shop nu een zogenaamde shop in shop is bij Boekenvoordeel, heb ik de betreffende topics samengevoegd.
Boekenvoordeel blijkt geen dvd-voordeel. Het is qua dvd-aanbod toch niet veel beter dan het aanbod bij een grote Blokker. Veel kinder / familiefilms e.d.
Nou ben ik er al een poos niet meer geweest, maar elke keer als ik er weer eens kom loop ik zonder dvd's de deur uit.
Tot een paar jaar geleden was Boekenvoordeel nog wel een leuke dvd-winkel. Je vond er nog wel eens interessante titels voor €3,-
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Vroeger hadden ze inderdaad altijd leuke acties met bijvoorbeeld 3 voor €5 waar gewoon goede titels tussen zaten.
Ben d'r gister toevallig nog geweest, een 2 voor €10 en een 1+1 gratis.
The Rover en A Most Wanted Man meegenomen in de 2 voor €10.
Veel interesse in de eerste, maar kwam 'm alleen maar tegen voor een veel te hoge prijs.
Verder in die actie o.a. Oculus, The Raid 2, Bloedlink en What If.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Enige wat ik er nog haal zijn de nieuwe Steven Seagal releases
Zitten vaak meteen in zo'n 2 = 10 actie. Dus afgelopen week maar The Raid 2 meegepikt, why not..
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
De website is weer online en ze hebben een 3=2 actie op alle films, series en muziek. Wat dan wel weer erg stom is als je eindelijk weer je site online hebt.... waarom ontbreekt bij elke dvd verdere info en ontbreken bij heel veel dvd's een afbeelding? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat komt wel vreemd over ja. Als je op 'meer informatie' klikt zie je wel het EAN nummer. Dan kun je alsnog nagaan welke uitgave het betreft via Google, voor zover er geen hoes zichtbaar is.
Ik heb hier wat tips verzameld: Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Dat is voor de consument veel te veel werk. De consument moet op zijn wenken bediend worden, niet aan het werk gezet worden voor een product wat hij eventueel wil kopen.
Zoals ik het nu zie gaat de relaunch geen succes worden. Andere consumenten irritaties: geen mogelijkheid om bestelling (gratis) te laten bezorgen bij een filiaal. Met geen woord reppen over verzendkosten en bij winkelwagentje erachter komen dat ze drie euro bedragen. En zoekfunctie vind ik ook flut. Dit soort dingen kunnen echt niet meer anno 2015 FRS!
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Pff, wat een chaos. Als proef zocht ik naar de nieuwe Mad Max en The Rover op blu-ray, beide kwamen niet naar voren op de eerste pagina. Doei.
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Uitlevering laat lang op zich wachten, volgens FRS wegens 'enorme drukte'. Ben benieuwd....
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waarom zou je nog FRS gebruiken die altijd te duur zijn en buiten de mainstream titels weinig te bieden hebben? Kan je beter eens door je lokale Mediamarkt gaan. Die hebben tegenwoordig ook flink wat afwijkende titels, vaak voor leuke prijzen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Tegenwoordig juist niet meer, in mijn beleving. Tot begin dit jaar was MM best prima, nu is het vooral mainstreamspul voor veel te hoge prijzen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Media Markt verschilt echt enorm per vestiging.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Pff, die site van FRS wordt er ook niet beter op. Dacht dat ze even wat opstartproblemen hadden, maar je kunt er nog steeds niks mee.
Klik ik bijvoorbeeld Everest aan, kun je met geen mogelijkheid zien of het de blu of de dvd is. En navigeren op blu-rays is ook al niet mogelijk.
Zal wel een laatste stuiptrekking zijn.
king squad
-
- 27 messages
- 12 votes
Er is weer een 3 halen 2 betalen actie. Zitten deze keer mooie titels tussen, o.a.: Jumanji (2017), Hostiles, Hacksaw Ridge
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Er is weer een 3 halen 2 betalen actie. Zitten deze keer mooie titels tussen, o.a.: Jumanji (2017), Hostiles, Hacksaw Ridge
In de fysieke winkels bedoel je? Want die website heeft nog altijd nooit gewerkt. Letterlijk niets is op voorraad en je kunt niet zien of het blu of dvd is.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
In de fysieke winkels bedoel je? Want die website heeft nog altijd nooit gewerkt. Letterlijk niets is op voorraad en je kunt niet zien of het blu of dvd is.
Op die website kun je bij ze ook nooit een film bestellen, dus een vreemde webshop, die van boekenvoordeel. Net zoals frs.nl waarbij al maanden staat dat ze bezig zijn ermee en zo snel mogelijk terugkeren, maar aangezien dat al zo lang word gemeld vermoed ik dat dat niet meer zal gebeuren.
Die 3 halen 2 betalen actie stond overigens op de site van boekenvoordeel vermeld als tot 24 oktober
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
De prijzen zijn bij Boekenvoordeel toch wel 't beste, het sleutelwoord is echter geduld.
De titel zit eerst in de 3 voor €25, vervolgens in de 2 voor €15 en daarvan stromen er weer regelmatig in in de 2 voor €10.
Van die 3 halen, 2 betalen ook gebruik gemaakt, op woensdag.
Logan, Alien: Covenant en War for the Planet of the Apes op Blu-ray voor €8 per stuk en dus maar €16.
Die ga je nergens goedkoper vinden.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Logan, Alien: Covenant en War for the Planet of the Apes op Blu-ray voor €8 per stuk en dus maar €16.
Die ga je nergens goedkoper vinden.
Mwah, zitten bij Bol ook gewoon in de 3 voor € 25 hoor, scheelt nauwelijks. En die kun je wel gewoon vanaf je luie stoel bestellen.
Dat is ook wel de normale prijs voor films waar het nieuwste van af is.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ik doelde dan vooral op 't feit dat ze nu maar €5,35 per stuk waren door die 3 halen, 2 betalen, en zo goedkoop ga je die nergens vinden.
Met name al die titels in de 2 voor €10, en dan vooral de Blu-ray's, ga je niet goedkoper vinden bij een Mediamarkt of Bol.
Zo'n All the Money in the World (2017) zit zelfs nu al in de 2 voor €10.
Oké, de keuze is uiteraard beperkt, maar ik loop d'r vaker met iets naar buiten dan bij die verschrikkelijke Mediamarkt. Haal daar eigenlijk alleen iets als er een 3 halen, 2 betalen is.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ah, tellen die kortingen op. Dat had ik niet begrepen. Erg goedkoop dan inderdaad.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ze hebben weer een 5 voor €10 met veel verschillende Blu-ray's.
Het zijn uiteraard niet de beste titels, maar heb d'r zelf Homies (2015), De Premier (2016), Prooi (2016), A Walk among the Tombstones (2014) en Glassland (2014) uitgevist.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Blijft toch een gok wat ze in welke winkel voorradig hebben, aangezien die website niets doet. Gelukkig zijn ze "druk bezig" met de nieuwe FRS-site. 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ze hebben weer een 5 voor €10 met veel verschillende Blu-ray's.
Het zijn uiteraard niet de beste titels, maar heb d'r zelf Homies (2015), De Premier (2016), Prooi (2016), A Walk among the Tombstones (2014) en Glassland (2014) uitgevist.
Busanhaeng (2016), Free Fire (2016), Moonlight (2016), Shot Caller (2017), AK-Nyeo (2017)
Alle vijf voor een tientje. 
Verder weer nieuwe titels in de 2 voor €10 met o.a. Assassin's Creed (2016), Spectre (2015), Lion (2016), The Commuter (2018) en War for the Planet of the Apes (2017)
En tot m'n verbazing ook allerlei Lumière Series voor €10 per stuk of 3 voor €25, zelfs The Young Pope.
Lang Poot
-
- 204 messages
- 0 votes
Busanhaeng (2016), Free Fire (2016), Moonlight (2016), Shot Caller (2017), AK-Nyeo (2017)
Alle vijf voor een tientje.
j0enne Samen voor 10 of per stuk?
Ook de bluray van planet of the apes of alleen de dvd?