• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.851 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

wo2-Freak wrote:

FRS was echt een goede winkel toen die 2e halve prijs actie er nog was.

Ja, ik baal er ook stevig van dat die actie er niet meer is!

Taohu928

• 32 messages
  • 21 votes

FillumGek wrote:

FRS heeft een vernieuwde site?! Daar waar er eerst nog een gebrekkig aanbod op stond staan er nu ruim 30000 dvd's op. Maar ligt het aan mij of hebben ze op veel dvd's een paar euro bovenop gegooid? :S Zo kocht ik Street Fighter II voor €10 ( nu €23) en de Filmnight Special box voor €25-30 ( nu €50). Erg prijzig, maar het aanbod is in elk geval stukken beter.

je moet goed kijken welke versie of wat voor soort pakket je besteld vandaar de prijsverschil.

en als je laat bezorgen zit er standaard btw en extra kosten niet veel (scheeld maximaal een euro ofzo.)

nog een rede dat alles zo duur is dingen worden nu ook besteld via de leverancier dus ook uit het buitenland dus er zit ook leveringskosten bij

en hoe weet ik dat ik werk zelf in de free record shop:P

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

[quote]Taohu928 wrote:

(quote)

Een paar euro? van 10 naar 23 = €13,- extra.

Van 25 naar 50 = 25 extra..

Ik vind het nog steeds geen ''Paar euro'', voor zo ver ik weet is een paar 2.. Het is wel meer dan 2 euro..

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Niet echt een goede vergelijking. Procentueel gezien is de stijging van 10 naar 23 zelfs groter namelijk.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Ja oke, dat is wel waar inderdaad maar...

Even iets:

Voor de mensen die van b.v. The Davinci Code/Zwartboek

een limited edition zoeken ofzo dus( Met soundtrak, special-edition dvd en/of met boek).

Bij de FRS ligt die van Davinci Code voor €15,-.

En zwartboek voor €20,- dacht ik. Zelf gekocht.

Misschien hebben er mensen interesse in, dus plaats ik het maar eventjes

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

wo2-Freak wrote:

En zwartboek voor €20,- dacht ik. Zelf gekocht.

Die Zwartboek word ook maar niet goedkoper. Heel veel films (ik denk zelfs alle) die 1 of 2 jaar ouder zijn zijn toch allang verlaagt naar 10 euro. Maar waarom blijft Zwartboek dan 15-20 euro kosten?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Heel simpel. Omdat mensen dat ervoor betalen.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Uhem...

Zwartboek de special edition, met soundtrack en boek kost 18 euro.

De normale uitgave van Zwartboek (1 disc) kost ook 18 euro.

Ik heb de 1e gekocht. En allebij bij de FRS, beetje raar maar ze wouden van die grote limited editio box van Zwartboek af.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Kij dat bedoel ik: de 1 disc edition kost al 18 euro. Vind ik altijd nog te duur voor een film die al 1,5 jaar oud is.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Ja, dat is wel raar.

Maar de - Special Edition 2 disc + De Soundtrack + Het boek

kost maar €18,- dus de prijs van 1 disc dvd!!!

Terwijl die grote set ook gewoon 18 kost;P

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Zwartboek komt binnenkort (24 april) uit in de Quality Film Collection. Zal dan dus overal in de 3 voor 25 bakken terecht komen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Zwartboek is nu ook al goedkoper te vinden hoor.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Zwartboek (1 disc) kost inmiddels al een tijdje 10,-.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

starbright boy wrote:

Zwartboek komt binnenkort (24 april) uit in de Quality Film Collection. Zal dan dus overal in de 3 voor 25 bakken terecht komen.

Ah, das mooi.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Voor de mensen die hem noch niet hebben, wordt wachten tot 24 april. Of je koopt hem gewoon voor een tientje meer als je geen geduld hebt:P

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik heb wel geduld hoor. Die Quality Film Collection is een hele mooie collectie en ik ga die versie zeker kopen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Zoals die lui bij de FRS met cd's en dvd's omspringen...

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Slechte ervaring gehad Pastischio?

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Pastichio Rocker wrote:

Zoals die lui bij de FRS met cd's en dvd's omspringen...

Inderdaad. Ik heb bij FRS altijd het gevoel alsof ik gebruikte dvds koop. Een soort rommelmarkt in winkelvorm.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

waarschijnlijk omdat ze niet geseald zijn ofzo?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Co Jackso wrote:

(quote)

Inderdaad. Ik heb bij FRS altijd het gevoel alsof ik gebruikte dvds koop. Een soort rommelmarkt in winkelvorm.

De meeste 2e hands dvd's zijn er veel beter uit dan die bij FRS.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Co Jackso wrote:

(quote)

dat heb je meestal met films die 3-5 jaar niet gekocht worden. Dat is toch bij de meeste gewone dvdwinkels zo. (tenzij ze in plastick zitten of net niuw in de winkel zijn.)

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Vreemd, ik heb sinds 2005 meer dan 20 online bestellingen geplaatst bij Free Record Shop en het naarste wat ik me daaruit kan herinneren was het feit dat het twee maal voorkwam dat een dvd niet geleverd kon worden waarna het geld daarvoor gewoon teruggestort werd.

Eigenlijk alleen goede ervaringen. Ze leveren doorgaans snel, de klantenservice is prima en, waar hier gek genoeg aan getwijfeld wordt, de dvd's zijn altijd geseald en van uitstekende kwaliteit.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Free Record Shop blijft gewoon een van de beste dvd-winkels.

Natuurlijk moet een dvd verzamelaar blij zijn als hij een FRS in zijn buurt heeft.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ze zijn alleen vaak zo duur.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Co Jackso wrote:

(quote)

zou best mogelijk zijn. Een aantal jaar geleden toen ik nog op school zat, zat er bij mij een gozer in de klas die stage liep bij FRS en die kon telkens een film meenemen om thuis te kijken en de volgende dag terug te brengen.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Sasja wrote:

Een aantal jaar geleden toen ik nog op school zat, zat er bij mij een gozer in de klas die stage liep bij FRS en die kon telkens een film meenemen om thuis te kijken en de volgende dag terug te brengen.

Dat is voor de personeel inderdaad toegestaan.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

veron35 wrote:

Ze zijn alleen vaak zo duur.

Helemaal niet, gangbare prijzen hoor. Het gros van de films kost tussen de 5 en de 15 euro, prijzen die bij vrijwel alle grote warenhuizen gelden.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

@ Goodefella_90

Prijzen zijn inderdaad gangbaar, niet als je het natuurlijk gaat vergelijken met het prul dat in de 5 voor 5 actie zit bij de blokker. Daarbij hebben de meesten users het hier denk ik over de reguliere winkel, niet over de webwinkel. De dvdhoesjes in de reguliere winkel zijn vaak beschadigd en zijn natuurlijk niet gesealed. Ik denk alleen niet dat dit uitsluitend een probleem van de Free Record Shop is.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.