• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Klopt, maar voor mij is dat duur. Ik denk dat ik gemiddeld 3 euro uitgeef aan een dvd. En voor dat geld is heeeeeeeeeel veel goeds te krijgen als je goed zoekt.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Correctie: binnen jouw smaak valt daar heel veel goeds voor te vinden.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

Vreemd, ik heb sinds 2005 meer dan 20 online bestellingen geplaatst bij Free Record Shop en het naarste wat ik me daaruit kan herinneren was het feit dat het twee maal voorkwam dat een dvd niet geleverd kon worden waarna het geld daarvoor gewoon teruggestort werd.

Eigenlijk alleen goede ervaringen. Ze leveren doorgaans snel, de klantenservice is prima en, waar hier gek genoeg aan getwijfeld wordt, de dvd's zijn altijd geseald en van uitstekende kwaliteit.

Ja, dat laatste is soms (niet) zo.

Het hangt er vanaf naar welke FRS winkel je gaat.

In Etten-Leur & Breda heb je 2 FRS winkels, de dvd's zijn hier NOOIT geseald. De boxen wel en limited editions ook.

Maar als je ze besteld zijn ze ALTIJD geseald en b.v. bij andere FRS winkels (die van almere/rotterdam) zijn de meeste dvd's wel gewoon geseald en meestal zit er (bij almere FRS) ook zelfs zo'n extra doosje om heen (net als bij de Mediamarkt bij de games).

Dus het hangt er van af naar welke FRS winkel je gaat.

Maar alle dvd's zijn gewoon nieuw ze worden altijd gewoon uit die laden gehaald en ze moeten die dvd-hoesjes open maken voordat ze in dvd doosje kunnen.

FRS is gewoon één van de allerbeste dvd winkels. Gelukkig heb ik 3 FRS winkels in de buurt 1 daarvan is 1 minuut fietsen !

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

veron35 wrote:

Klopt, maar voor mij is dat duur. Ik denk dat ik gemiddeld 3 euro uitgeef aan een dvd. En voor dat geld is heeeeeeeeeel veel goeds te krijgen als je goed zoekt.

Maar ja, voor 3 euro krijg je geen Lord of the Rings exented edition van 12 dvd's...

Dat zou dan waarschijnlijk ook niet jou smaak zijn (zoals eerder gezegd door Good_fella).

Ik weet niet wat ik gemiddeld aan dvd's uitgeef, maar een ding is zeker, véél meer dan boven de 3 euro gemiddeld.

Ik reken even uit ! ...

Ik kom uit op €8,30 gemiddeld. (afgerond).

Is meer dan 3 euro, dus mijn voorspelling was goed

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

Slechte ervaring gehad Pastischio?

Zeg maar gerust ervaringen. Heb al een paar keer terug naar de winkel gemoeten om te ruilen omdat er een kras op de dvd of cd zat. En dan had ik 'm nog niet eens afgespeeld! En vrij nieuwe cd's/dvd's heb ik dan over he!

Maar je ziet het ook hoe ze er mee omspringen als je voor de toonbank staat om te betalen. Bij veel filialen word je er niet vrolijker van.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

sinterklaas wrote:

Die Zwartboek word ook maar niet goedkoper. Heel veel films (ik denk zelfs alle) die 1 of 2 jaar ouder zijn zijn toch allang verlaagt naar 10 euro. Maar waarom blijft Zwartboek dan 15-20 euro kosten?

Zwartboek is volgens mij een tijd lang bij Play.com en BlahDVD voor 9,99 (misschien zelfs 7,99!) te verkrijgen geweest! Al voor hij zelfs in Nederland op DVD in de winkels lag. En aangezien (gebrek aan ondertitels) in dit geval niet uitmaakt.

Nu kosten ze bij beide winkels helaas meer dan 20 Euri!!!!

Was ik toen maar niet zo gierig geweest!

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Koop dan gelijk de limited edition box van Zwartboek met ;

- 2 dvd special edition van zwartboek

- Originele soundtrack

- Zwartboek, boek

voor €18,- bij de FRS (noch geseald).

Bij FRS zelf (zelfde winkel) kost de 1 dvd editie noch ook €18,-.

Wel raar maar ja, die werknemers zijden het zelf trouwens.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik zag de Tartan release van Zwartboek (daar Black Book) voor een tientje bij Van Leest in Utrecht.

die Lange

• 228 messages
  • 0 votes

vandaag the aviator, lord of war, true romance en the merchant of venice gekocht voor in totaal 10 euro

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

klik

Er komt een nieuwe Godfather-box aan?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hoe is het mogelijk om de trilogie en 2 discs aan extra's op 4 schijven te proppen? Iets klopt er niet

Tommeh

• 7317 messages
  • 3295 votes

Zhou Yu's Train ligt er voor 3 euro.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

klik

Er komt een nieuwe Godfather-box aan?

Die komt er idd en ga ik zeer waarschijnlijk ook nog kopen.

Had 't vandaag toevallig in de krant gelezen, 5 juni komt de 5-disc editie uit, waarbij het beeld en geluid zijn geremastered + nog wat extra's enz.

-Roald-

• 3178 messages
  • 803 votes

ik ga vandaag maar weer 's kijken

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Vandaag ook eens een kijkje nemen. Wist niet eens dat er 2 filialen waren hier in Enschede.

-Roald-

• 3178 messages
  • 803 votes

Scream 1, 2 & 3 voor 10€ bij de FRS

-Roald-

• 3178 messages
  • 803 votes

sinterklaas schreef:

Die Zwartboek word ook maar niet goedkoper. Heel veel films (ik denk zelfs alle) die 1 of 2 jaar ouder zijn zijn toch allang verlaagt naar 10 euro. Maar waarom blijft Zwartboek dan 15-20 euro kosten?

Baggerman schreef:

Zwartboek is volgens mij een tijd lang bij Play.com en BlahDVD voor 9,99 (misschien zelfs 7,99!) te verkrijgen geweest! Al voor hij zelfs in Nederland op DVD in de winkels lag. En aangezien (gebrek aan ondertitels) in dit geval niet uitmaakt.

Nu kosten ze bij beide winkels helaas meer dan 20 Euri!!!!

Was ik toen maar niet zo gierig geweest!

Ik heb hem gister bij de boekenvoordeel zien liggen voor 7.99

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

-Roald- wrote:

Scream 1, 2 & 3 voor 10€ bij de FRS

Samen in een box of elke film apart 10€?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Samen in een box of elke film apart 10€?

Beide. Ze zitten in een box, maar wel apart.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dus de box kost gewoon 10€? En daar zitten dan de 3 films in?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ja, dat klopt. Koopje

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Die box met de drie films heb ik destijds gekocht voor 8 euro bij Mediamarkt

Keroppi

• 46 messages
  • 47 votes

Ik had die box in april gekocht. Toen lag de box bij de 3 voor 25 euro.

Had:

- scream 1 2 3 box

- taxi 1 2 3 box

- Mr Bean on Holiday

Gezamelijk voor 25 euro. Woei

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Was gister ook nog even langs geweest toen ik in de stad was. Op Shawhank, Reservoir Dogs en Aviator na, lagen er eigenlijk alleen maar prutstitels (hier in Enschede dan). Heb het verder maar mooi geskipt.

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

oude systeem werkt ''klant vriendelijker'' in mijn ogen, toen kon je nog gewoon dvd's/ cd's bestellen op i-net en betalen in de winkel zodra de bestelling binnen was

nu moet je voor af betalen....

Klopt, was er ook wel van verbaasd. Had vroeger enkele dvd's besteld op hun online shop en gewoon in de winkel afgehaald en daar betaald, was erg gemakkelijk. Nu kan dit niet meer omdat ze dan met enkele dvd's blijven zitten. Net alsof ze dat niet kwijt kunnen . Ook hun dvd-aanbod in de winkel zelf is zo gekrompen de laatste tijd. Vroeger waren er wel 8 rekken met budget dvd's en zo, nu nog amper twee (in hasselt dan toch).

FRS internet bestelling is teveel werk, in tegen stelling tot voorheen, thuis bezorgen kost extra geld en je moet voor uit betalen.[/quote][/quote]

Ik heb gisteren enkele dvd's besteld via de online shop. Ik moet 1,95 € verzendingskosten betalen voor 6 dvd's. Ik vind dit zeker niet overdreven duur. Als ze nu nog netjes, snel en onbeschadigd geleverd worden kan ik mij bij alles neerleggen. Zo niet, dan is het de allerlaatste keer geweest.

nietdatdus

• 222 messages
  • 843 votes

zitten er foutjes in de dvds dat ze zo goedkoop zijn ofzo?

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

nietdatdus wrote:

zitten er foutjes in de dvds dat ze zo goedkoop zijn ofzo?

Nee, helemaal niet.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Wat op hun site staat is inderdaad behoorlijk goedkoop, maar dat kunnen uiteraard de lokkertjes zijn.. hetgeen werkt, want ik zal aanstaande zaterdag even een filliaaltje bezoeken.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Boekenvoordeel is op zich niet héél duur. Jammer alleen dat ze maar zeer sporadisch nieuwe dingen aangeleverd krijgen...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.