- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Herpessite van hun ook. Eenmaal aan het bestellen duurt het laden van elke pagina werkelijk een eeuwigheid, om aan het einde van de reeks erachter te komen dat acceptgiro niet mogelijk is en ik overnieuw mag. Uiteraard moest ik eerst wel weer opnieuw mijn winkelmand vullen... *gaat zich weer happy maken door bol.com van zijn dvd's af te helpen*
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Het verschil per vestiging is nogal schrijnend, zo blijkt maar weer eens in Rotterdam. Op de Lijnbaan bieden ze veel meer titels aan in de 5 voor 10 actie. Laat ik maar niet beginnen over het feit dat ik geirriteerd/kwaad reageerde toen ze een schijfje ruw, met een gedeelte van de hand op de achterkant, in het hoesje stopte.
Bij die op het Binnenwegplein zijn er veel minder en zijn er zelfs wat films van John Woo die daar nog gewoon 10 euro per stuk zijn. Ze hadden daar echter wel weer (een goede) dvd van Kusturica's Underground van diezelfde actie.
Prima winkel, maar het personeel en de prijzen moet je goed in de gaten houden.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Herpessite van hun ook.
Sinds die nieuwe lay-out (van de wit blauwe nu naar de zwart blauwe variant) is het inderdaad drama. Flink sloom allemaal...
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Sinds die nieuwe lay-out (van de wit blauwe nu naar de zwart blauwe variant) is het inderdaad drama. Flink sloom allemaal...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
voor de eerste x maar eens wat bestellen bij free record shop.. 5 voor 10 actie 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Sla John Woo's The Killer dan vooral niet over voor 2 euro. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Heb me alweer bedacht.. onder de 25 euro kanje niet met accept-giro betalen en de andere mogelijkheden zijn ook niks.. waarom niet gewoon simpel.. bedrag overmaken klaar.. :S
Celluloid Dreams
-
- 510 messages
- 510 votes
Je kan toch gewoon met Ideal betalen?
Celluloid Dreams
-
- 510 messages
- 510 votes
Gewoon internet bankieren met je normale bankpas. Je moet uiteraard wel internetbankieren geactiveerd hebben op je rekening. Dan kies je bij betaalmethode gewoon ideal. Dan nemen ze je mee naar een beveiligde website, waar je eerst je bank kiest, dan word je meegenomen naar de website van je bank waar je de betaal procedure doorloopt. Als je nog geen internetbankieren hebt moet je gewoon even naar je bank gaan, krijg je zo alle informatie en regelen ze het voor je. Het is ook erg makkelijk als je bij andere winkels online bestellingen doet, en ook voro 2e hands aankopen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Dankjewel.. had het al even opgezocht op internet.. heb bestelling geplaatst 
rearviewmirror
-
- 44 messages
- 354 votes
Zwartboek is volgens mij een tijd lang bij Play.com en BlahDVD voor 9,99 (misschien zelfs 7,99!) te verkrijgen geweest! Al voor hij zelfs in Nederland op DVD in de winkels lag. En aangezien (gebrek aan ondertitels) in dit geval niet uitmaakt.
Nu kosten ze bij beide winkels helaas meer dan 20 Euri!!!!
Was ik toen maar niet zo gierig geweest! 
voor €5 bij Van Leest
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Ik mag deze winkel wel. Ze hebben niet heel veel keus vaak, maar de dvd's zijn 9 van de 10 keer wel goedkoper dan bij andere winkels.
Veel dvd's voor 5 euro, en ook nog een hoop van 3 euro (met 2 voor 5 euro).
Heb er menig dvd gehaald, en prijs/kwaliteit-verhouding is altijd goed geweest.
clockwork
-
- 109 messages
- 403 votes
Bij de Frs zag ik vandaag een stanley kubrick collectie. Ik dacht iets van 9 films. Supertof voor 90- euro. De moeite waard?
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik weet denk ik welke je bedoelt, en een Kubrick collectie is altijd aan te raden. Alleen 90 euro is wel veel, en zo'n dure aankoop bij FRS zou ik persoonlijk nooit doen. Als je in de buurt van Amsterdam woont zou ik Fame aanraden. Ik zag daar zowel een Nederlandse versie als een Brits import versie van die collectie voor iets goedkoper, uiteraard mooi in plastic etc. Zelf heb ik trouwens de tinbox van Kubrick.
donkied
-
- 334 messages
- 618 votes
zwartboek lag laatst ook voor 7,50 bij de videoland en het was geen ex-rental ofzo nog geseald, wel vaag want vaak is alles bij de videotheek altijd veel duurder.
donkied
-
- 334 messages
- 618 votes
Ik had die box in april gekocht. Toen lag de box bij de 3 voor 25 euro.
Had:
- scream 1 2 3 box
- taxi 1 2 3 box
- Mr Bean on Holiday
Gezamelijk voor 25 euro. Woei 
ja FRS doet het goed met die actie van 3 voor 25 of 3 voor 10 ik heb er laatst ook nog 6 gehaald:
-reservoir dogs
-gone in sixty seconds
-mickey blue eyes
-shawshank redemption
-speed
-ghost rider
echt veel top dvd's
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
De meeste van die films lagen ook een hele tijd in de 5 voor 10 euro actie, beetje slecht hoor van de FRS.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Beetje goed zou ik zeggen, als de meeste mensen het niet eens door hebben. Ik koop er al tijden niets meer...
Ruben1994
-
- 139 messages
- 175 votes
titanic heb ik voor 3 euro, nu is ie weer 7 of 6 euro
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Ook niet echt mijn winkel. We hebben op de Media & Entertainment Management opleiding een lerares zitten die zich vrijwel ieder college minstens één keer uitlaat over de gruwelen van deze zaak (en vaak terrecht).
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Wat zou er zo gruwelijk aan moeten zijn dan? Prima zaak.
JGB
-
- 33 messages
- 257 votes
DVD's tege normale prijzen en steeds acties met goeie films.. waar zit de gruwel ? =)
Heb er al paar gekocht, Pulp Fiction, Cop Land, Danny The Dog,...
niets mis mee...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ook de bestellingen zijn perfect in orde bij deze winkel. Netjes in orde, op tijd geleverd. Heb er al meermaals besteld, is nog altijd de enige winkel waar ik besteld heb vanwege mijn gebrek aan een creditcard.
Ik zie de gruwel van de winkel ook nergens, ik ben zeer tevreden.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik wil morgen de seizoenen van Simpsons halen, er stond dat deze actie t/m 31 december 2008 geldig was. Maar is de kans groot dat het vandaag (01-01-09) de actie ook geldig kan?
PS: Als er spelling/grammatica fouten zijn, dan is dat omdat het bijna 04:00 is en 3 giga vlinders vlakbij mijn oor geklapt zijn, dus ik ben niet helemaal bij
. Gelukkig ben ik niet gewond geraakt...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Natuurlijk werkt dat niet meer, gedaan is gedaan.
peterpuntnl
-
- 11 messages
- 96 votes
die actie van 5 voor 10€ loopt weer bij de frs, met nieuwe titels..
heb er zojuist weer 5 gehaald, goedkoper zijn ze niet
te krijgen
..
Enkele titels die ik snel gezien heb:
16 blocks
the wicker man
home of the brave
the good shepherd
the aviator
nieuwe blade
saw 1
Saw III
the long weekend
dancint with the wolves
lord of war
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Enkele andere titels van 5 voor 10 Euro
Erik the Viking (niet overal wel in Hoogcatarijne Utrecht)
Shawshank Redemption
Joyeux Noel
Flyboys
Off-topic bij de Action zijn ook leuke titels te krijgen voor 2euri
The Bourne Identity
The Game
The Jacket
The Chronicles of Riddick
Scorpion King
Children of men
en nog een stuk of wat
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Nog een paar titels van de 5 voor 10 actie
Reservoir Dogs (iedereen heeft 'm natuurlijk al)
Underworld
Blood and Chocolate
Vet Hard
Hero
Michael Clayton
Phileine zegt sorry
Taxi 3
Trademarc
-
- 1 messages
- 0 votes
Hoe zit dat eigenlijk met de prijs als je tegelijk één film uit de 3 voor 25 actie en één film uit de 2 voor 15 actie koopt?