• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

j0enne wrote:

Inderdaad, er is niks zo leuk als rondsnuffelen in een winkel en hopen dat je een koopje op de kop tikt of een film waar je al eeuwen naar op zoek was.

Dat is herkenbaar, maar dat lijkt me nu niet bepaald van toepassing op de FRS.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Brix wrote:

Om nog niet te spreken van die leuke donkere verkoopster in het Sittardse filiaal.

Die was al overgeplaatst van Heerlen naar Sittard, toen die eerste zaak sloot.

Ik zal haar missen

Het is nog niet te laat Brix! Sla snel je slag

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ze is nu werkloos. Verleidt haar met jouw geld.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Mijn leeftijd werkt tegen (daarbij ben ik meer een bewonderaar, op afstand, van het schoons)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

FRS België blijft gelukkig gespaard.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Brix wrote:

Om nog niet te spreken van die leuke donkere verkoopster in het Sittardse filiaal.

Die was al overgeplaatst van Heerlen naar Sittard, toen die eerste zaak sloot.

Ik zal haar missen

Dan heb je daar toch te weinig gekocht, anders was die zaak als enige blijven bestaan.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Vroeger, tien jaar en langer geleden, kocht ik heel veel bij de FRS. Toen hadden ze best veel en vaak zelfs bijzondere import items qua cd's en dvd's,

maar wanneer ik er nu nog wel eens binnen liep, kwam ik eigenlijk nooit meer wat tegen.

Het aanbod is zo weinig en er is nooit wat gesealed, wat voor mij toch wel tegenwoordig een must is.

Zeker omdat juist bij hun vaak de schijfjes flink onder de krassen zitten. Hoe ze dat voorelkaar krijgen is mij een raadsel, daar ze ze alleen uit het doosje dienen te halen en daarna achter de toonbank op hoeven te bergen.

Het enige wat ik er nog wel eens kocht was bv een drinkmok of een T-shirt.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Lees maar eens wat berichten hierboven, blijkbaar mochten de werknemers films mee naar huis pakken en terug in de winkel zetten...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Was net in de FRS. Voor het laatst denk ik. Nu verkopen ze er ook al

2e hands blu ray's. Wat een uitdragerij. Daar wil je toch niet dood gevonden worden.....

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

thunderball wrote:

Zeker omdat juist bij hun vaak de schijfjes flink onder de krassen zitten. Hoe ze dat voorelkaar krijgen is mij een raadsel, daar ze ze alleen uit het doosje dienen te halen en daarna achter de toonbank op hoeven te bergen.

Wat Metalfist zegt. Werknemers mogen de films mee naar huis nemen. En sommige werknemers boeit het niet dat er dan vol vingerafdrukken en krassen op zitten. Integendeel, ze vinden het lekker voor de klanten want ze mogen de klanten niet.

Gelukkig bestaat er iets als Karma.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Ik heb het net een paar blz terug op gezocht en zitten lezen (bedankt nog voor het melden).

Tjonge, ben wel eens terug geweest met een cd, waarin gewoon een barst bleek te zitten. Vreemd dat ie het dan niet doet, zeg!

Sowieso zitten ze idd vaak onder de vingerafdrukken, vegen etc. Nu weet ik dus hoe dat komt.

Wat een slecht beleid om toestemming te geven aan je personeel, bestaande vaak uit jongeren, dat ze spullen mee naar huis mogen nemen. Die gaan echt niet melden dat ze iets beschadigd hebben en dan krijg je als klant dus dat mee naar huis.

Ben blij dat we van die keten af zijn....

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Reinbo wrote:

Was net in de FRS. Voor het laatst denk ik. Nu verkopen ze er ook al

2e hands blu ray's. Wat een uitdragerij. Daar wil je toch niet dood gevonden worden.....

Voor €2.50 kopen, voor €6 verkopen.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Die FRS winkels zal ik als kiespijn missen. Schandalig hoe cd's en dvd's er vaak bij liggen. Je ziet ze nog in betere staat in een kringloopwinkel. Wat ik echter wel hoop is dat Fame gewoon blijft bestaan. Daar kennen ze nog wel respect voor het produkt en is het altijd erg leuk vertoeven voor een uurtje.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Pauperwinkel, ja. Goede aanbiedingen waren er ook al jaren niet meer bij. Buiten dat wel altijd leuk om toch even rond te neuzen, al ging dat de laatste jaren al steeds minder door het sluiten van vele filialen.

Korbie

• 159 messages
  • 0 votes

Mediamarkt is ook een winkel waar ik graag mijn blu-rays/dvd's koop, maar Free Record Shop ga ik ook heel erg missen. Wat kom ik toch allang in die winkel zeg! Jeezh!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Las net op nu dat de werknemers geen loon en vakantiegeld krijgen. Ai!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Morgen is het weer faillietverklaringsdag, ben benieuwd.

Korbie

• 159 messages
  • 0 votes

Macmanus wrote:

Las net op nu dat de werknemers geen loon en vakantiegeld krijgen. Ai!

Nu ineens niet meer zo'n spijt dat ik daar geen sollicitatiegesprek heb gehad

Maar niet leuk nee voor die mensen.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3941 votes

Ik ging Vrijdag zo rond twee uur tot negen uur (vanwege koop avond) stage lopen.

Moet je na gaan hoe snel ze zo iets publiceren op het internet en op de televisie.

Wij als personeel kregen het nieuws zo rond de middag klok te horen en te lezen in de Memo van ons systeem.

Nog geen drie uur later kon je als klant of buitenstaander het lezen op internet en op het nieuws zien.

Waar door het ook enorm druk werd (vergelijkbaar met kerst)

Ja en dan gaat de tijd snel, waarschijnlijk eindigt mijn stage nog eerder dan geplant.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3941 votes

Nomak wrote:

Wat Metalfist zegt. Werknemers mogen de films mee naar huis nemen. En sommige werknemers boeit het niet dat er dan vol vingerafdrukken en krassen op zitten. .

Het komt trouwens ook door iets anders.

Namelijk, die schuifjes zitten in een papieren mapje tussen duizend andere schuifjes in ook zo papieren mapje.

Waarvan elke keer eentje uit gepakt wordt om in te hoezen bij de verkoop,

door de verschuiving maar ook door dat het strak in de kast zit is ook het probleem.

Zelf ben ik daar achter gekomen toen ik op vakantie ging en mijn dvd schuifjes in een mapje stopte en met alle andere mapje in mijn tas stopte.

Later bij het terug stoppen in de dvd dozen, kwam ik er achter dat de schuifjes beschadigd waren.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Brix wrote:

Mijn leeftijd werkt tegen (daarbij ben ik meer een bewonderaar, op afstand, van het schoons)

Een klasgenoot van me werkt(e) daar. Misschien eens iets vragen aan hem?

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Kappuh!...Slow-chat mag niet. (maar pm is toegestaan )

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Reinbo wrote:

Daar wil je toch niet dood gevonden worden.....

Waar wel dan?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Bovenop Amber Head, misschien?

Korbie wrote:

(quote)

Nu ineens niet meer zo'n spijt dat ik daar geen sollicitatiegesprek heb gehad

Maar niet leuk nee voor die mensen.

Dat betaalt het UWV uit, wij dus.....

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

jumpstylemovie wrote:

(quote)

Ik werk daar. Schijfjes worden niet apart geleverd.

Vandaag een gesealde versie van Shame gekocht (voor 3 euro), blijkt dat de schijfjes weldegelijk apart worden aangeleverd. Zelf gezien + nagevraagd. Wat jij beweert klopt niet.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Ze worden echt niet apart geleverd door de maatschappijen, dat weet ik zeker. Misschien dat ze in het magazijn van FRS al uit elkaar worden gehaald (ik werk daar niet) of dat er tussen filialen onderling wordt apart wordt uitgewisseld.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Reinbo wrote:

Bovenop Amber Head, misschien?

Wat betreft mannelijke gebruikers acht ik dat zeer onwaarschijnlijk.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Fikret8 wrote:

(quote)

Vandaag een gesealde versie van Shame gekocht (voor 3 euro), blijkt dat de schijfjes weldegelijk apart worden aangeleverd. Zelf gezien + nagevraagd. Wat jij beweert klopt niet.

Nee ik werkte daar. Gebeurde nooit.

TheBunk

• 746 messages
  • 3093 votes

Fikret8 wrote:

(quote)

Zes jaar gewerkt. Nooit gezien of gemerkt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.