Zavvi.nl
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Een creditcard en PayPal heb ik niet, dus heb ik weinig andere opties dan Ideal. En dit is pas de eerste keer in ruim 200+ transacties via Ideal, dus safe vind ik het op zich wel. Ligt het probleem bij Adyen, bij de bank of toch bij Zavvi? Wat nu het probleem is, dat zal ik waarschijnlijk nooit te weten komen vermoed ik. In de loop van de dag maar even een nieuw mailtje naar Zavvi sturen, qua klantenservice lijken ze daar wel goede service te bieden gelukkig.
Edit 11:47
Stuur ik een mail dat ik geen bevestiging had ontvangen, zie ik opeens daarna in mijn account dat er alsnog een actieve bestelling open staat. Dus weer een mailtje gestuurd om mijn vorige bericht te negeren. Toch dus in orde gekomen met een flinke vertraging. Het probleem was dus toch een probleem bij zavvi.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ik heb ooit precies hetzelfde probleem gehad.
Betaald, geen bevestiging of bestelling in m'n account, een bericht gestuurd, en even later stond die er wel plots in.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Heel vreemd ja, maar wat het nog vreemder maakt is dat ik in mijn mailbox geen bestelbevestiging heb gehad (nog steeds niet) maar dat de bestelling wel (alleen daar) zichtbaar is in mijn account. Maar ja, het belangrijkste is dat de bestelling alsnog is doorgekomen 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Ook maar weer eens een bestelling geplaatst: Baby Driver, Goldstone, Good Time en Ethel & Ernest.
Richardus
-
- 2128 messages
- 1196 votes
Voor't eerst er ook 4 dvds besteld. Tegelijk verzonden, drie tegelijk al gauw op de mat (afz verpakt, magoe dat kennen we van dit soort grutters) maar de 4e...? Dikke week verder nog steeds niet. Zeggen ze dat je pas 3 week na de geschatte eind-aankomstdatum mag gaan zeuren. Tja...als het er dinsdag nog nie is krijgen ze toch een mailtje.
Geel
-
- 24 messages
- 560 votes
Het is dus veilig? Wel stukken goedkoper dan bol..
Heb er net 4 besteld, L'avventura, Blood Simple, Dreams van Akira Kurosawa en de 7 uur durende War en Peace uit Rusland, die komt pas uit eind Juli blijkbaar (?)
Ik ben benieuwd of het goed gaat.
Geel
-
- 24 messages
- 560 votes
Het is trouwens de eerste keer dat ik iets van Criterion koop, volgens mij is dat Regio B maar op een Playstation 3 werkt het toch wel?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Het is trouwens de eerste keer dat ik iets van Criterion koop, volgens mij is dat Regio B maar op een Playstation 3 werkt het toch wel?
Volgens mij is alles via Zavvi.nl regio B/2. En ja, PS3 (wel die voor deze regio uiteraard) pakt die.
Geel
-
- 24 messages
- 560 votes
Volgens mij is alles via Zavvi.nl regio B/2. En ja, PS3 (wel die voor deze regio uiteraard) pakt die.
Jaaaaaa, dat worden er dan meerdere. Ik zag ook een paar van Master of Cinema zoals the human condition voor maar 18 euro ofzo, en Rocco and his brothers voor maar 14 en op bluray.
Geel
-
- 24 messages
- 560 votes
Maand geleden War and Piece critereon collection gereserveerd en is nu geannuleerd 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Geel Ziet eruit alsof je gewoon flink pech hebt bij die titel. Als ik via google zoek op die titel dan krijg je pagina niet gevonden op de site van zavvi. Misschien dat ze die titel niet ontvangen door welke reden ook. Zavvi zelf is een prima site namelijk, ook wel geregeld met de klantenservice contact opgenomen als het lang duurde voordat mijn bestelling werd verzonden bijvoorbeeld, maar dat werd altijd snel opgelost. Zelf heb ik vorige week weer een partij Blu-rays van Arrow Video besteld en iets meer dan een week later (verschillende bestellingen over de week verspreid) heb ik al 8 van de 15 titels binnen gekregen vandaag.
Waarom stuur je anders niet gewoon een mail met de vraag naar zavvi met het hoe en wat omtreft War and Peace?
Geel
-
- 24 messages
- 560 votes
De film stond er best een tijdje bij om te reserveren alvast.
Thanks voor de tip, ik heb een mail verstuurd.
Geel
-
- 24 messages
- 560 votes
Kreeg dit als antwoord in een quote: ''This item is no longer releasing in the UK as the BBFC would not pass it for UK market due to scenes of animal cruelty. Criterion have confirmed this via their twitter channel''
Gewoon terecht dan vind ik, heb alleen deel 1 gezien en weet niet meer of het zo erg was.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Daar doe je inderdaad niks aan als Zavvi zijnde, dus inderdaad zoals verwacht flink pech.
Geel
-
- 24 messages
- 560 votes
Daar doe je inderdaad niks aan als Zavvi zijnde, dus inderdaad zoals verwacht flink pech.
Nja pech, ik steun absoluut geen cruelty en anders krijgt het direct een 0.5. Waarschijnlijk was dat dan gebeurd en had ik spijt van de aankoop
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
In dat geval zou het dus mazzel zijn, aangezien het je toch heeft geholpen een vermoedelijke miskoop te begaan. In ieder geval gelukkig wel duidelijkheid bij je waarom je pre-order verdween.
Geel
-
- 24 messages
- 560 votes
In dat geval zou het dus mazzel zijn, aangezien het je toch heeft geholpen een vermoedelijke miskoop te begaan. In ieder geval gelukkig wel duidelijkheid bij je waarom je pre-order verdween.
Hun zijn er inderdaad goed in. Ik heb de site ook pas net ontdekt.
Alle 4 de delen staan trouwens ook gewoon officieel op youtube dus dat scheelt ook, tenminste ik denk dat het wel een officieel Russisch kanaal is, want daar staat echt heel veel op.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Phenomena en The Cat O'Nine Tails besteld, valt ineens City of the Living Dead in plaats van Phenomena op de mat. 
Lang Poot
-
- 204 messages
- 0 votes
Phenomena en The Cat O'Nine Tails besteld, valt ineens City of the Living Dead in plaats van Phenomena op de mat.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hmmm, mijn eerste bestelling is nog geen succes eerlijk gezegd..
The Red Queen Kills Seven Times blijft maar achterwege volgens de site (de geschatte verzenddatum staat op 26/08/2019 maar de status staat nog altijd op "wordt spoedig verzonden") en nu krijg ik net de Sister Streetfighter Collection binnen en blijkt de Blu-Ray doos serieus beschadigt te zijn.. Er is gewoon een hele hap uit de onderkant 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Hmmm, mijn eerste bestelling is nog geen succes eerlijk gezegd..
The Red Queen Kills Seven Times blijft maar achterwege volgens de site (de geschatte verzenddatum staat op 26/08/2019 maar de status staat nog altijd op "wordt spoedig verzonden") en nu krijg ik net de Sister Streetfighter Collection binnen en blijkt de Blu-Ray doos serieus beschadigt te zijn.. Er is gewoon een hele hap uit de onderkant
Ik heb het ook meermaals meegemaakt dat er stond wordt spoedig verzonden maar vervolgens datgene bleef staan. Heb een aantal keer ook een mailtje gestuurd met waarom het niet was verzonden, terwijl het artikel waar het om ging wel beschikbaar was via hun eigen informatie. Met bijvoorbeeld T-shirts ging het hetzelfde, vaak werden die dan alsnog binnen 48 uur verzonden na mijn mail. Als het echt te lang duurt, stuur een mail gewoon. En vooral een mail sturen vanwege de beschadiging (foto's meesturen).
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Heb ik inderdaad ondertussen gedaan Gang_Star en ondertussen heb ik al wel opeens een mail gekregen dat The Red Queen verzonden is. Heel vreemd allemaal, op de mail van Sister Streetfighter heb ik nog geen antwoord gekregen. Iemand daar al ervaring mee of dat dat wat vlot loopt?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ok perfect, nog even geduld hebben dan. Ik hoop alleen dat ze niet te lastig doen dat hij reeds uit de plastic verpakking doen maar het is pas uiteen gevallen toen ik de plastic er afdeed..
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Jeroen deel weer een keer een kortingscode
Je staat nog bij me in het krijt 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ok perfect, nog even geduld hebben dan. Ik hoop alleen dat ze niet te lastig doen dat hij reeds uit de plastic verpakking doen maar het is pas uiteen gevallen toen ik de plastic er afdeed..
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ben een beetje in dubio momenteel. Ik heb tientallen verschillende bestellingen geplaatst bij Zavvi, maar al die artikelen waren per stuk nooit een bedrag van 22 euro of meer per artikel. Dat is altijd goed gegaan en ik heb nooit extra kosten hoeven te betalen. Een enkel artikel van 22 euro of meer heb ik vooralsnog nooit aangedurfd omwille dat Zavvi gevestigd zit op de Kanaaleilanden (Guernsey) wat buiten de Europese Unie valt. Kans dus dat je met invoerrechten of inklaringskosten te maken kan krijgen.
De reden dat ik nu twijfel is omdat ik een Blu-ray box tegen kwam van de serie Supernatural, met daarin seizoen 1 tot en met seizoen 13. Heeft een prijs van 97,99 en komt met 1,49 verzendkosten uit op 99,48.
Ik heb een tool gezocht om een berekening te maken maar die tool die ik tegen kwam is niet in te stellen op Verenigd Koninkrijk omdat dat bij de EU hoort.
Enige wat ik begrepen heb is dat je geen invoerrechten hoeft te betalen omdat het bedrag minder is dan 150 euro, maar doordat het bedrag hoger is dan 22 euro, je wel btw zou moeten betalen. Dus schijnbaar 21% bovenop 99,48. En inklaringskosten kunnen er ook nog bovenop komen, al heb ik niet gelezen wat dat voor prijzen zijn. Ik weet helaas echter niet 100% zeker dat deze informatie van toepassing is hierbij.
Een prijs van 99,48 vind ik voor 13 seizoenen best te doen, maar als daar dan ook nog ruim 20 euro aan extra kosten zouden bijkomen, dan vind ik dat toch wat teveel van het goede. Weet iemand toevallig meer over dit onderwerp? (Desnoods met importeren uit Amerika, China, Japan of dergelijke andere landen)
Lang Poot
-
- 204 messages
- 0 votes
Ben een beetje in dubio momenteel. Ik heb tientallen verschillende bestellingen geplaatst bij Zavvi, maar al die artikelen waren per stuk nooit een bedrag van 22 euro of meer per artikel. Dat is altijd goed gegaan en ik heb nooit extra kosten hoeven te betalen. Een enkel artikel van 22 euro of meer heb ik vooralsnog nooit aangedurfd omwille dat Zavvi gevestigd zit op de Kanaaleilanden (Guernsey) wat buiten de Europese Unie valt. Kans dus dat je met invoerrechten of inklaringskosten te maken kan krijgen.
De reden dat ik nu twijfel is omdat ik een Blu-ray box tegen kwam van de serie Supernatural, met daarin seizoen 1 tot en met seizoen 13. Heeft een prijs van 97,99 en komt met 1,49 verzendkosten uit op 99,48.
Ik heb een tool gezocht om een berekening te maken maar die tool die ik tegen kwam is niet in te stellen op Verenigd Koninkrijk omdat dat bij de EU hoort.
Enige wat ik begrepen heb is dat je geen invoerrechten hoeft te betalen omdat het bedrag minder is dan 150 euro, maar doordat het bedrag hoger is dan 22 euro, je wel btw zou moeten betalen. Dus schijnbaar 21% bovenop 99,48. En inklaringskosten kunnen er ook nog bovenop komen, al heb ik niet gelezen wat dat voor prijzen zijn. Ik weet helaas echter niet 100% zeker dat deze informatie van toepassing is hierbij.
Een prijs van 99,48 vind ik voor 13 seizoenen best te doen, maar als daar dan ook nog ruim 20 euro aan extra kosten zouden bijkomen, dan vind ik dat toch wat teveel van het goede. Weet iemand toevallig meer over dit onderwerp? (Desnoods met importeren uit Amerika, China, Japan of dergelijke andere landen)
Heb even terug gekeken bij mijn Zavvi bestelingen en ik heb 1x een product gekocht boven de 22 euro. Deze was 47 en hierover hoefde ik geen extra kosten te betalen. Maar ik heb even gekeken op amazon.co.uk en daar is de zelfde box 80 pond, met verzendkosten zal dit waarschijnlijk net iets goedkoper zijn dan zavvi. Dus misschien beter om snel even voor de brexit hier te kopen?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Buiten de EU: inklaringskosten is afhankelijk van welk vervoersbedrijf je het laat verzenden en is rond de 13 euro. Dan heb je nog de BTW. Deze kosten betaal je alleen als je boven de 22 euro zit. Bestel je boven 150 euro dan komt er nog invoerrechten bij en dat is niet misselijk. Ik ben voordeliger uit als ik vlak onder de 150 euro bestel en dan een paar keer bestellen dan in ene keer.
Als je geluk hebt wordt je pakketje niet gecontroleerd (dit zijn vaak de kleinere pakketten) en dan betaal je niks maar reken daar maar niet op.