• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Zavvi.nl

Ik Doe Moeilijk

• 1145 messages
  • 197 votes

Malick wrote:

Paar leuke prijsjes om te noemen.

Vies goedkoop. Ik ga voor de Mizoguchi collection. Bedankt voor de tip!

Ga deze site sowieso in de gaten houden, ze bieden zelfs bijvoorbeeld pre-orders van AE releases al goedkoper aan dan Play.com

Goede tactiek trouwens om de 'adviesprijs' hoog in te schalen ten opzichte van de winkelprijs, zodat telkens een hoog kortingsbedrag zichtbaar is, dat werkt echt goed.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Shrek: The Whole Story Box Set Blu-Ray (€26,75)

Three Colours Trilogy Blu-Ray (€20,05)

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

The Powell And Pressburger Collection [11 Discs] €20.05

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Verhoeven wrote:

- The Mizoguchi Collection - DVD (€17,39) / Blu-ray (€30,79)

Gebruik Ztien als code en er gaat nog eens 10 procent af!

Bedankt voor de tip!! Erg blij mee.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Alle boxen die je noemt zijn geweldige tips. Maar van de meeste boxen heb ik al de meeste / veel films.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Isn't Anyone Alive? nieuwe film van de regisseur formerly known as Sogo Ishii

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Als ik iets op deze site bestel, hoef ik dan ook daadwerkelijk alleen maar de prijs van het product te betalen of zijn er naderhand ineens nog allerlei kosten aan verbonden boven een bepaalde prijs?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

nee, geen extra kosten, voor zover ik weet.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Zojuist m'n eerste bestelling ooit geplaatst. Ik zag dat die Jurassic Park tin box weer terug was, die zag ik laatst ook al maar toen was die ineens uitverkocht. Direct besteld, ik ben benieuwd!

(afbeelding)

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Zojuist binnen!

Dat smaakt naar meer haha!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Prettige verpakking, die je niet helemaal kapot hoeft te maken, kan ik ze tenminste nog hergebruiken. Verzending was betrekkelijk traag, 16 dagen in dit geval.

klantenservice is zelfs aan de overdreven kant. Heb nog een backorder staan en krijg al wekelijks een (auto generated?) mail dat ze bezig zijn om het artikel te verkrijgen. lol

Verder allemaal prima in orde. Voor herhaling vatbaar.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Zavvi is ondertussen mijn favoriete webshop geworden.

De enige tip die ik je kan meegeven: niet bestellen als je haast hebt (zoals bij elke Engelse site eigenlijk). Ik bestel altijd en dan zie ik wel wanneer het binnenkomt. Ondertussen zo'n twintig bestellingen op de site gedaan en allemaal zijn ze binnengekomen.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Dus na drie weken wachten hoef ik me nog geen zorgen te maken?

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

kijk anders bij de faq's, daar staat als je een x aantal dagen , nadat je mail hebt gehad dat het verstuurd is, nog niks hebt mogen ontvangen, dan moet je contact opnemen met hun

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

mister blonde wrote:

Is mij ook al overkomen bij Zavvi, maar bestelling uiteindelijk toch ontvangen.

Ze werken via Engeland, dat is het probleem.

Bijna alles dat vandaar moet komen duurt een eeuwigheid

Rampzalige postservice die Engelse (m.u.v. Amazon UK, die leveren meestal vlugger, dus het kán wel.)

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

mister blonde wrote:

Nope. Komt 100% goed.

Sasja wrote:

kijk anders bij de faq's, daar staat als je een x aantal dagen , nadat je mail hebt gehad dat het verstuurd is, nog niks hebt mogen ontvangen, dan moet je contact opnemen met hun

Twintig werkdagen. Ik heb ze ooit eens gemaild toen me dat was overkomen en toen kwam het pakketje net een uur later binnen. Zal je altijd zien...

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Kom ik toch even terug op mijn bericht van gister. Blijkbaar ging dat om een bestelling bij TheHut. Zavvi heeft er bij mij dus nooit meer dan twintig werkdagen over gedaan.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Ik denk dat zavvi en TheHut of hetzelfde zijn of zusterbedrijven zijn want als ik naar de afschrijvingen kijk op paypal zie ik bij email adres: [email protected]

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik heb op 13 december Batman Arkham City voor de PS3 besteld, maar nu 4 weken verder is d'r nog steeds niks binnen.

En dat terwijl mijn 2 vorige bestellingen (Jurassic Park trilogy en The Pacific) binnen 2 weken binnen waren.

Zal dit misschien iets te maken hebben met Kerstmis en Nieuwjaar waardoor 't enige vertraging heeft opgelopen?

Maar Batman was een dag later wel al verzonden, maar dit artikel was volgens mij wel erg in trek aangezien het vaak in de Mega Maandag zat en na een tijdje niet meer beschikbaar was, en nu nog steeds niet.

Op de site zie ik dit:

Als je dus na 30 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen hebt, neem dan contact met ons op om de redenen voor deze vertraging verder te onderzoeken.

Dat sowieso dan maar eens doen.

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

De helpdesk bij Zavvi is vrij waardeloos. Waarschijnlijk krijg je een geautomatiseerd mailtje terug:

Het door je bestelde artikel ......... is speciaal voor jou in bestelling gedaan bij onze leveranciers, maar op dit moment zijn zij nog niet in staat om ons een datum te kunnen geven wanneer wij het artikel opnieuw zullen ontvangen.

Ik heb 1 keer na 6 weken wachten de bestelling geannuleerd, dan krijg je gewoon je geld terug. Ik heb ook 1 keer 8 weken gewacht en toen kreeg ik uiteindelijk alsnog mijn bestelling binnen. Ze zijn soms erg traag maar wel lekker goedkoop...

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Mijn laatste bestelling is pas gister binnen gekomen Ook de 4 weken overschreden (5 weken ongeveer in totaal).

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Dat geeft me dus weer wat hoop!

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Ja, kreeg er toen ook ineens 3 tegelijk. Alle drie waren ze ook op hele andere datums verzonden. Dus ik denk ook dat het te maken heeft met kerst/nieuwjaar.

Geef het nog een weekje, anders idd even contact opnemen. Helpdesk laat wel op zich wachten zeg ik er alvast bij

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Moet je die vraag stellen bij:

Overzicht bestellingen -

Desbetreffende bestelling -

Acties - Vragen -

Levering - Niet het antwoord gevonden waar je naar op zoek was?

En ik neem aan gewoon in 't Nederlands?

Of is er nog een andere manier om een vraag te stellen?

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Gewoon even klikken op "Niet het antwoord gevonden waar je naar op zoek was"

Daar je bericht in tikken (Ik heb het altijd in het engels gedaan, maar je zou er vanuit gaan dat NL ook mogelijk is).

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bedankt!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

1 keer iets besteld en het is vandaag aangekomen. Dus tot zover een tevreden klant...

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Binnenkort maar eens The Matrix box bestellen. Nog geen 14 euro op Blu-ray!

Daarnaast wil ik meer boxen bestellen, maar helaas zijn ze niet altijd NL ondertiteld.

Daarnaast wordt het op de website niet geweldig duidelijk aangegeven helaas.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Zo hé, normaal gesproken is 't altijd een week of 2.

Nu was 't op 21 oktober verzonden en nu was alles al binnen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.