Zavvi.nl
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Ik had een maand of twee/drie geleden ook een paar bestellingen gedaan bij Zavvi en
die waren ook binnen een week hier.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Heeft iemand onlangs de blu-ray trilogy van de Matrix besteld?
Zo ja, is het met NL subs, want dat staat er niet bij.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Alle drie hebben ze NL subs. Ik heb hem een tijd geleden aangeschaft, maar het is nog steeds dezelfde box 
edit - tip! : www.blu-ray.com (Wel even op UK zetten)
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Zo hé, 't gaat ineens heel erg snel met een bestelling in huis.
Vrijdag besteld, vandaag binnen. Pas ook een keer op maandag besteld, vrijdag in huis.
Top!
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Blu-ray Hitchcock Ultimate Box Set 95 euro, met code Universal10 is het slechts 85 euro. Je lacht je gek.
Blu-ray Kubrick Collection 28,45 euro
Ik heb ze allebei gekocht met code KORTNL4, die 10% korting geeft, net nog iets meer dan de Universal code. Beide boxen dus voor 111 euro... Lekker hoor.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Blu-ray Hitchcock Ultimate Box Set 95 euro, met code Universal10 is het slechts 85 euro. Je lacht je gek.
Blu-ray Kubrick Collection 28,45 euro
Ik heb ze allebei gekocht met code KORTNL4, die 10% korting geeft, net nog iets meer dan de Universal code. Beide boxen dus voor 111 euro... Lekker hoor.
Dit doet zeer. Ultimate Filmmaker Hitchcock Collection voor 63,99, 22 euro goedkoper dan dat ik hem laatst kocht. Had niet verwacht dat hij nog zó ver zou dalen 
MerikW
-
- 65 messages
- 130 votes
Ik heb net iets besteld op zavvi.nl maar er staat nu niks in mijn bestelgeschiedenis en ik heb geen mail gekregen maar er is wel geld van mijn rekening. Kan dit even duren of is er iets fout gegaan?
megaman
-
- 1484 messages
- 229 votes
Mijn favoriete site voor als ik horrorfilms wil bestellen op Blu Ray. Sowieso de Arrow releases zijn daar makkelijk te verkrijgen. Voorheen bestelde ik via WowHD maar aangezien je erg lang moet wachten op je bestelling en sinds kort ook niet meer met Ideal kan betalen ben ik er mee gestopt. Boudisque is ook waardeloos; daar geven ze niet eens aan of 'n product überhaubt al uit is en hoor je maanden niks van hun.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Veruit mijn favoriet importsite van dit moment.
- Gratis verzendkosten en doorlopend acties van 10-15% korting op je bestelling.
- Betrouwbaar en tegenwoordig niet meer zo langzaam.
1) De 2 voor 12 bluray actie die ze doorlopend hebben (soms is dit 2 voor 13 of 2 voor 15, afhankelijk van de pond) is interessant.
2) Qua nieuwe titels zijn ze vaakl goedkoper dan de NL webshops.
3) Maar vooral wat betreft de boxsets zijn ze hilarisch goedkoop. Heb al vele tientallen boxsets voor echt geen geld aangeschaft daar.
De Coffin Joe collectie voor 14 euro
De Volledige Planet of the Apes films voor 12 euro.
Alle X-men films (behalve de nieuwste) voor een tientje
Alle 4 de vacation films op Bluray voor een tientje
12 vroege films van Fassbinder voor 12 euro
De volledige Deadwood serie (3 seizoenen) voor 20 euro
De Woody Allen Collectie (20 mgm films) voor 20 euro
De volledige James Bond collectie voor 55 euro.
De meeste zijn nog steeds te koop. Nieuwe klanten krijgen 10% korting met de code welkom. En verzenden is nogmaals gratis.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Helemaal mee eens. Minpuntje is wel dat de pakketpost (boxen) niet stevig verpakt wordt waardoor er nog wel eens deukjes ontstaan. Maar voor dat geld kun je er al bijna niet over gaan klagen. 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Yep, ik koop er tegenwoordig ook vaker dan voorheen.
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
De Batman legacy-box-set : Batman, Batman returns, Batman forever en Batman & Robin -- toegegeven, niet alle titels zijn hemelbestormend, maar alle vier op Blu-ray met NL subs en úúúúúren extra's voor (momenteel) €11,29.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
De Batman legacy-box-set : Batman, Batman returns, Batman forever en Batman & Robin -- toegegeven, niet alle titels zijn hemelbestormend, maar alle vier op Blu-ray met NL subs en úúúúúren extra's voor (momenteel) 11,29.
Dan is hij nog duurder geworden ook, ik heb hem vorige week voor € 10,19 gekocht. 
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Toen zat er geloof ik nog een korting van 10% op, you lucky devil... 
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
(Blu-ray) momenteel €10,70 !
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Heb sinds lange tijd weer eens een kleine bestelling gedaan. Namelijk die Clint Eastwood Boxset en het Japanse R100. Ben benieuwd hoe lang het duurt en hoe ze het gaan aanleveren. 
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Kan heel snel gaan momenteel, laatst een bestelling 5 dagen later ontvangen, en de prijzen zijn af en toe belachelijk.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ik had de box van Clint Eastwood 17 maart besteld en 23 maart al in huis.
Ik vreesde weer een beschadigd artikel met die bubbeltjesenveloppe waar ze vaak ook boxsets in stoppen, maar deze keer geleverd in een kartonnen doosje met luchtkussentjes en dus in uitstekende staat aangekomen.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ik heb een maand of zo geleden 3 dvd-boxen besteld bij Zavvi (alle drie tussen de 15 en 20 euro). Nu kom ik terug van vakantie en liggen er twee boxen op de mat en een bon van postnl dat er een zending klaarligt (afzender 'USA') waarvoor ik moet tekenen en waar ik nog 17,82 moet bijbetalen.
Is er hier iemand die weet wat dit te betekenen heeft en weet hoe hier mee om te gaan. Als het de box van Zavvi betreft ga ik daar niet nog eens 17 euro extra voor bijbetalen. Zover ik weet heb ik niets anders besteld.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Heb je wel bij zavvi.nl besteld, ipv zavvi.com? Als je bij NL besteld hebt, zou je die kosten volgens mij niet berekend mogen krijgen zonder dat dit van tevoren duidelijke vermeld is. Ik heb het bij Zavvi.nl iig nooit gehad.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Het was bij Zavvi.com, maar die verschepen ook gratis.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Dat maakt niet uit helaas, het komt van buiten de EU, en dan kun je met inklaringskosten te maken krijgen. Die kosten betreffen invoerheffing, douanerechten en BTW (want die heb je niet betaald), zie ook deze pagina. Je hebt nu dus de pech dat ze je pakket eruit gevist hebben, iets wat regelmatig kan gebeuren. Soms glipt het er tussendoor, soms ben je de sjaak.
Om die reden bestel ik zelden wat vanuit Amerika. Die bijkomende kosten kunnen nog best hoog zijn. Op black friday zijn er soms topaanbiedingen, (ik zag bijvoorbeeld deze voor $800, nogal een verschil) maar als er 200 euro bovenop komt, is de lol er snel vanaf. En dat had bij dat laatste voorbeeld zomaar gekund.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Zojuist bij het postkantoor geweest en inderdaad op de box van 21,25 komen 17,85 inklaringskosten. Vreemd, want Zavvi.com zit gewoon in het Verenigde Koninkrijk en het gaat gewoon om een Europese dvd. Ik heb het pakket geweigerd. Nu nog mijn geld zien terug te krijgen.
Ik vind deze douane-acties overigens volledig van de zotte.
Je hebt nu dus de pech dat ze je pakket eruit gevist hebben, iets wat regelmatig kan gebeuren. Soms glipt het er tussendoor, soms ben je de sjaak.
Dat 'soms' is dus echt pas voor het eerst in vele zendingen. Dit soort willekeur vind ik toch wel schandalig. (en daar bedoel ik mee dat anderen dan nòg meer pech kunnen hebben dan ik nu).
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Dat is inderdaad niet in verhouding, maar Zavvi zit óók in de USA, al is het inderdaad Brits (het is van Virgin's Richard Branson). Als ik nu naar de .com versie ga kan ik rechtsboven kiezen tussen de verschillende landen. Dat geld terugkrijgen zou wel moeten lukken lijkt me.
Wat de willekeur betreft, in principe ben je die kosten altijd verschuldigd, maar het piept er regelmatig tussendoor. Maar een collega die zeer regelmatig spul in Amerika betreft geeft aan dat hij heel regelmatig moet bijbetalen.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Het blijft altijd een gokje met die bestellingen uit de US.
Ik probeer altijd beneden de waarde van € 22,- te bestellen, wanneer het DVD's betreft, maar dat is wel frustrerend.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Bij It Follows (2014):
Leuk, nu is mijn bestelling zelfs niet toegekomen. ... Goede eerste indruk van die site moet ik zeggen. Ben benieuwd naar het berichtje dat ik zal krijgen van de support.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Leuk, nu is mijn bestelling zelfs niet toegekomen. ... Goede eerste indruk van die site moet ik zeggen. Ben benieuwd naar het berichtje dat ik zal krijgen van de support.
Je zei 4 dagen geleden pas dat je hem hebt besteld, dan kan hij er nu nog nooit zijn. Duurt gemiddeld ongeveer een week.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Zavvi verzend uit Engeland dacht ik.
Vanaf Guernsey (Kanaaleilanden) om de btw te ontlopen.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Engelse koningin is daar staatshoofd, maar top dat je de precieze locatie aangeeft.