• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.370 votes
Profile

Zavvi.nl

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

horizons wrote:

(quote)

Engelse koningin is daar staatshoofd, maar top dat je de precieze locatie aangeeft.

Ik bevestig alleen je vermoeden, maar vooruit.

Vier dagen zou hoe dan ook heel snel zijn voor een buitenlandse prijsvechter met gratis verzending.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Dacht dat ze van Nederland verzonden, oké. Goed om te weten.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Ja, verzending toegekomen. Wel een beetje laat de post geledigd. Niet echt een zeer goede gewoonte van ik.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Hebben andere mensen er ook last van dat ze opeens niet meer in hun account kunnen? Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik een e-mail waarin staat dat ze geen account hebben kunnen vinden waaraan mijn e-mailadres gekoppeld is. Erg vreemd.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

DBTim, zojuist even ingelogd en mijn bestelgeschiedenis bekeken, geen probleem bij mij. Vervelende bug!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Weet iemand hoe je een unique transaction code voor een refund bij Zavvi kunt verzilveren?

Jullie zullen het geloven of niet, maar Zavvi heeft (ongevraagd) besloten mij mijn geld voor de Angelopoulos-box terug te storten???

Ik wist niet wat me overkwam. Zavvi is weer helemaal mijn favoriete webshop!

Alhoewel ik het geld nog niet ècht terug heb...

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Gisteren een vijftal enveloppen ontvangen, maar één van de films ( Yellow Sky (1948) op blu-ray) had ik niet besteld. Gisteren meteen gemaild en kreeg binnen enkele uurtjes al reactie: ze gaan de juiste blu-ray opsturen en ik mag deze houden als verontschuldiging. Top service

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Hoe vaak gaan ze exact dezelfde actie nog een andere naam geven? Ik heb de afgelopen 1,5 week al zeker vijf acties geteld en overal zit hetzelfde in.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Beetje zonde inderdaad. Ik wil weer nieuwe koopjes zien.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Voor het eerst in circa 50 bestellingen is er een DVD (€7,20) van zavvi niet binnengekomen. Twee weken na de geplande afleverdatum een mailtje via mijn account op hun site gestuurd. Dezelfde dag nog antwoord: of ik wilde controleren of het pakketje niet per ongeluk bij de buren was afgeleverd. De volgende dag teruggemaild: dat was niet het geval. Weer dezelfde dag een mail van zavvi: wilde ik mijn geld terug of de DVD nogmaals verstuurd krijgen? Ik koos voor het laatste. De DVD was inmiddels €1 duurder geworden, maar bijbetaling was niet nodig. Anderhalve week later lag hij in de bus.

Het is natuurlijk ook een bedrag van niks voor hen, dus je kunt ook zeggen dat ze daar alleen maar niet moeilijk over doen om mij als klant te behouden, maar het is toch hoe dan ook netjes èn snel afgehandeld.

Hiraeth

• 60 messages
  • 492 votes

Tonypulp wrote:

Gisteren een vijftal enveloppen ontvangen, maar één van de films ( Yellow Sky (1948) op blu-ray) had ik niet besteld. Gisteren meteen gemaild en kreeg binnen enkele uurtjes al reactie: ze gaan de juiste blu-ray opsturen en ik mag deze houden als verontschuldiging. Top service

Nice! Heb hier hetzelfde. Kreeg Sake-Bomb (2013) binnen die ik niet had besteld. Mag hem ook houden en krijg de juiste DVD opgestuurd. Lijkt me een wat flauwe comedy maar staat toch leuk tussen mijn andere Third Window Films.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Die Woody Allen Verzameling (20 Titels) is nu wel èrrug goedkoop bij Zavvi!

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

Zonder NL ondertiteling neem ik aan?

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

SmackItUp

Ondertiteling:

English, French, Spanish

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

SmackItUp wrote:

Zonder NL ondertiteling neem ik aan?

Ik heb de box zelf ook thuis. Volgens mij zijn de meeste titels wel met NL ondertiteling. Ik zal vanavond even kijken.

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Ik heb de box zelf ook thuis. Volgens mij zijn de meeste titels wel met NL ondertiteling. Ik zal vanavond even kijken.

Als dat zo is, raar dat ze dat er niet bij vermelden.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

The Woody Allen Collection [DVD] (1971): Amazon.co.uk: Woody Allen, Diane Keaton, Mia Farrow, Dianne Wiest, Martin Landau: DVD & Blu-ray

Volgens Amazon maar 2 zonder Nederlandse ondertiteling.

The Woody Allen Collection DVD (United Kingdom) - blu-ray.com

Volgens Blu-ray.com 5 zonder Nederlandse ondertiteling.

Je moet nooit kijken wat er op Zavvi staat, klopt vaak geen reet van.

Heb 'm overigens ook besteld, helaas al net voor die 15%.

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

j0enne wrote:

The Woody Allen Collection [DVD] (1971): Amazon.co.uk: Woody Allen, Diane Keaton, Mia Farrow, Dianne Wiest, Martin Landau: DVD & Blu-ray

Volgens Amazon maar 2 zonder Nederlandse ondertiteling.

The Woody Allen Collection DVD (United Kingdom) - blu-ray.com

Volgens Blu-ray.com 5 zonder Nederlandse ondertiteling.

Je moet nooit kijken wat er op Zavvi staat, klopt vaak geen reet van.

Heb 'm overigens ook besteld, helaas al net voor die 15%.

Dus €15,-? Prima toch.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Nee, €18,15.

Alsnog een belachelijke prijs.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Zojuist even de The Woody Allen Collection bekeken. De volgende films hebben geen NL subs:

Crimes and Misdemeanors

Melinda and Melinda

Alle 18 andere films wel.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Kan iemand mij informatie geven met betrekking over bestellingen bij zavvi? Er staan wel een hoop mooie aanbiedingen voor mooie prijzen, alleen ben ik benieuwd of je de prijzen die je daar ziet staan ook uiteindelijk echt betaalt. Oftewel dat je geen rekening naderhand krijgt opgestuurd voor invoerrechten of iets dergelijks.

En verder, iemand ervaringen met PayPal? Ik heb geen creditcard en heb het één en ander gelezen over PayPal, maar lees ook dat het wellicht niet al te veilig is omdat je alleen een gebruikersnaam en wachtwoord hebt ervoor. En daarbij klinkt het niet als heel interessant om eerlijk te zijn, maar moet ik ook bekennen dat de prijzen een account op zich best waard zou zijn. Ik zit heel erg te twijfelen wel of niet, want bij wel zou ik best een behoorlijke lijst met blu-rays bestellen, maar omdat ik met zowel de site als het betalingssysteem niet bekend ben, vind ik het voor nu een te groot risico.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Paypal is superveilig, dat kan kan ik je wel vertellen. Zelf met zavvi nooit problemen gehad. Je moet alleen wel even goed kijken naar invoerrechten mocht je bestelling uit het buitenland komen. Ik heb recentelijk niets besteld, dus over dat laatste kan Zwolle84 misschien beter iets zeggen.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Vanaf 21 euro kan je invoerrechten moeten betalen, al lijkt het beleid van de douane steeksproefgewijs. Zelf had ik vorig jaar een box van 21,95 euro en daar had ik dan 18 euro invoerrechten over moeten betalen. Ik heb hem teruggestuurd en ik kreeg mijn geld terug. Later (toen de box ineens maar 20 euro was) heb ik hem alsnog besteld en toen ging het goed.

Als je een groot aantal losse blu-rays zou willen bestellen met een waarde boven de 21 euro, dan zou ik ze gewoon één voor één bestellen. Dus met een paar minuten tussenpauze. Dan versturen ze alles apart.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Mocht je Paypal niet willen dan zou je kunnen naar een prepaid creditcard, als je bang bent dat je hem meteen teveel gaat gebruiken? Die heb je ook.

Ik zou trouwens echt niet zonder creditcard kunnen, zoveel sites en bedrijven waar het erg handig (zo niet noodzakelijk) is. Die 15/20 euro die het kost per jaar heb je er bovendien zo uit, door iets in Duitsland te kopen wat daar veel goedkoper is. Koptelefoon? 50 euro goedkoper in Duitsland. Externe harde schijf? 20 euro goedkoper is Duitsland. Alleen daarmee al meer dan 50 euro uitgespaard door een CC te hebben.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Je kunt ook gewoon met iDeal betalen.

Maar Paypal en CC zijn inderdaad beide goede opties, zou ook niet meer zonder kunnen/willen.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

22 euro is dat bedrag volgens mij. Ik hoor opeens zoveel mensen over invoerrechten dat ik het er niet meer op gok. Alles boven de 22 euro bestel ik bij Amazon.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Baggerman wrote:

Vanaf 21 euro kan je invoerrechten moeten betalen, al lijkt het beleid van de douane steeksproefgewijs. Zelf had ik vorig jaar een box van 21,95 euro en daar had ik dan 18 euro invoerrechten over moeten betalen.

Dit is volgens mij logisch omdat het bedrag 22 euro is. Tenzij ik me nu vergis hoor.

Als je een groot aantal losse blu-rays zou willen bestellen met een waarde boven de 21 euro, dan zou ik ze gewoon één voor één bestellen. Dus met een paar minuten tussenpauze. Dan versturen ze alles apart.

Zavvi verstuurt sowieso alles apart, ook al bestel je er tien tegelijk.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Moeilijk, moeilijk. John MiltonIk wil er hoe dan ook geen creditcard voor nemen, ook geen prepaid creditcard. Het gaat mij niet om het bedrag dat ik teveel zou kunnen uitgeven ofzo, maar ik heb gewoon totaal geen interesse in zoiets. De invoerrechten daar vrees ik dan wel enigszins voor Baggerman, ik heb nog nooit iets geïmporteerd, dus heb ik daar ook geen enkele ervaring mee. Dit vind ik persoonlijk lastig: Geen verzendkosten - gewichtsbeperkingen zijn van toepassing. Wat ze met gewichtsbeperkingen bedoelen is mij dan ook een raadsel. Dan maar één voor één indien ik toch ga bestellen. jeroentjuhhhhh Ook via iDeal? Helemaal mooi dan, dan hoef ik helemaal niet zo'n PayPal account aan te schaffen. Het staat alleen niet aangegeven rechtsonder, daar staan alleen de PayPal en Mastercard logo's. Zwolle84 Dus als ik het goed begrijp is datgene wat maximaal 20 euro kost waarschijnlijk wel vrij van invoerrechten?

Seagal Verzameling Blu-ray | Zavvi.nl

The Matrix Trilogy Blu-ray | Zavvi.nl

Dit zijn voorbeelden van onder de 20 euro.

Ik blijf het lastig vinden. Hoe dan ook bedankt voor jullie snelle hulp voor zover.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Zwolle84 wrote:

Dit is volgens mij logisch omdat het bedrag 22 euro is. Tenzij ik me nu vergis hoor.

Wellicht was het vorig jaar nog 21 euro. De box was trouwens 21,25. Normaal is dat gewoon vrij van inklaringskosten omdat het vanuit de UK zou moeten komen. Op een of andere reden hadden ze de (Europese) box echter vanuit de USA verstuurd en toen was ik de pineut!

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Baggerman

Moet ik belastingen bij invoer betalen? - belastingdienst.nl

Het wordt mij ondertussen iets meer duidelijk. Geen invoerrechten maar alleen btw via de Europese Unie, maar er staat ook een uitzondering van de Kanaaleilanden (Verenigd Koninkrijk), en volgens mij heb ik dat ergens in vorige berichten zien voorbij komen. Dus dan gaat het inderdaad om bedragen tot 22 euro die vrij van invoerrechten zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.