• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.389 votes
Profile

Zavvi.nl

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb een maand geleden (ergens rond september) gebruik gemaakt van de 1 kopen, 1 gratis Arrow actie en daar de Sister Streetfighter Collection gekocht voor 28.99 euro. Daar is uiteindelijk nog wat verzendingskosten bijgekomen (totaalbedrag was 30.48 euro) maar verder geen problemen gehad, toch niet met de prijs

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Lang Poot wrote:

(quote)

Heb even terug gekeken bij mijn Zavvi bestelingen en ik heb 1x een product gekocht boven de 22 euro. Deze was 47 en hierover hoefde ik geen extra kosten te betalen. Maar ik heb even gekeken op amazon.co.uk en daar is de zelfde box 80 pond, met verzendkosten zal dit waarschijnlijk net iets goedkoper zijn dan zavvi. Dus misschien beter om snel even voor de brexit hier te kopen?

Ik heb geen ervaring met Amazon.co.uk alleen met de Duitse Amazon. Dus werkelijk geen idee waar ze in de uk gevestigd zitten en hoe het zit met betaling. Daarbij zag ik ook staan dat het verzenden gewoonlijk met 1 a 3 maanden gebeurd. Iets te lang wat mij betreft helaas.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Dat zou dan flink kunnen oplopen dus zo'n aankoop. BTW dan 21% is ruim 20 euro dan en inklaringskosten van rond de 13 euro zorgt ervoor in dat geval dat de extra kosten bijna 35 euro kunnen bedragen.

Ik weet genoeg voor nu, dank voor jullie hulp. Ik ga hier even goed over nadenken of ik deze box ga bestellen of het laat schieten.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Oops, heb net 52 Arrow blu rays besteld Bij Zavvi. Geweldige black friday actie. 4 euro per stuk!

Warp

• 963 messages
  • 3044 votes

Hmm, vanochtend toen ik keek waren ze inderdaad 8 euro, momenteel zijn ze ineens het dubbele in prijs geworden.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes