• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.389 votes
Profile

Zavvi.nl

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb een maand geleden (ergens rond september) gebruik gemaakt van de 1 kopen, 1 gratis Arrow actie en daar de Sister Streetfighter Collection gekocht voor 28.99 euro. Daar is uiteindelijk nog wat verzendingskosten bijgekomen (totaalbedrag was 30.48 euro) maar verder geen problemen gehad, toch niet met de prijs

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Lang Poot wrote:

(quote)

Heb even terug gekeken bij mijn Zavvi bestelingen en ik heb 1x een product gekocht boven de 22 euro. Deze was 47 en hierover hoefde ik geen extra kosten te betalen. Maar ik heb even gekeken op amazon.co.uk en daar is de zelfde box 80 pond, met verzendkosten zal dit waarschijnlijk net iets goedkoper zijn dan zavvi. Dus misschien beter om snel even voor de brexit hier te kopen?

Ik heb geen ervaring met Amazon.co.uk alleen met de Duitse Amazon. Dus werkelijk geen idee waar ze in de uk gevestigd zitten en hoe het zit met betaling. Daarbij zag ik ook staan dat het verzenden gewoonlijk met 1 a 3 maanden gebeurd. Iets te lang wat mij betreft helaas.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Dat zou dan flink kunnen oplopen dus zo'n aankoop. BTW dan 21% is ruim 20 euro dan en inklaringskosten van rond de 13 euro zorgt ervoor in dat geval dat de extra kosten bijna 35 euro kunnen bedragen.

Ik weet genoeg voor nu, dank voor jullie hulp. Ik ga hier even goed over nadenken of ik deze box ga bestellen of het laat schieten.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Oops, heb net 52 Arrow blu rays besteld Bij Zavvi. Geweldige black friday actie. 4 euro per stuk!

Warp

• 963 messages
  • 3044 votes

Hmm, vanochtend toen ik keek waren ze inderdaad 8 euro, momenteel zijn ze ineens het dubbele in prijs geworden.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Is inmiddels terug geschroefd naar 17,99 ipv 7,99 en 2 voor 1. Was voor kennelijk enkel de vroege vogels. ?

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Heb er vannacht ook 42 besteld, geluk gehad dus.

Sommigen zijn zelfs al verstuurd.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Heel erg veel geluk gehad dus jullie. Aangezien ze nu 'gewoon' rond de 18 euro per stuk kosten (1+1 gratis) heb ik zo'n vermoeden dat jullie optimaal hebben geprofiteerd van een foutje op de site.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Basto wrote:

Oops, heb net 52 Arrow blu rays besteld Bij Zavvi. Geweldige black friday actie. 4 euro per stuk!

Holy Fuck

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Dat worden dus 42 losse pakketjes.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

De verzendbevestigingen druppelen binnen.... de postbode mag een extra karretje achter z'n fiets binden .

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Basto wrote:

De meningen lopen nu uiteen of het bewust was of een foutje. Ben in ieder geval blij dat ik er ‘geen nachtje over geslapen heb.’

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Booooo... Alle orders worden gecanceld!

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Hello,

Thank you for placing order with us.

Unfortunately we have had to cancel this order. This is due to a pricing error on our website. We pride ourselves on having accurate information on our website, but on this occasion there has been an error which has subsequently been amended.

We understand this could be very frustrating for you and apologise for any inconvenience this might have caused.

If a charge has been taken for the order, then a refund will be requested upon cancellation and the money returned to your account within 3-5 working days.

If the item is still of interest to you, it can now be ordered at the correct price on site.

If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.

Kind regards,

Zavvi Nederland Customer Care Team

Ze zijn echter bijna allemaal al verzonden op 4 na?

Rvdz

• 633 messages
  • 2693 votes

Ik heb er maar twee besteld, die allebei ook verzonden zijn, en nog geen mail gehad. Wel de Female Prisoner Scorpion collection voor €20, terwijl die nu weer €60 is, dus wel flink geprofiteerd

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

j0enne wrote:

Hello,

Thank you for placing order with us.

Unfortunately we have had to cancel this order. This is due to a pricing error on our website. We pride ourselves on having accurate information on our website, but on this occasion there has been an error which has subsequently been amended.

We understand this could be very frustrating for you and apologise for any inconvenience this might have caused.

If a charge has been taken for the order, then a refund will be requested upon cancellation and the money returned to your account within 3-5 working days.

If the item is still of interest to you, it can now be ordered at the correct price on site.

If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.

Kind regards,

Zavvi Nederland Customer Care Team

Dat mag dus niet eens... Ik ga er ook zeker niet mee akkoord. Al lijken de meeste al onderweg.

Verkeerd prijskaartje I Consumentenbond

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Tonypulp wrote:

Verkeerd prijskaartje I Consumentenbond

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

j0enne wrote:

Nu weer een nieuwe e-mail.

Deze 4 zijn geannuleerd waarvan 't bedrag gaat worden terugbetaald.

Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Deze 4 staan d'r allemaal op voor €7,99 en toevallig niet €0,00.

Het zou mooi zijn als ze €32 gaan terugstorten, dan heb ik d'r nog twee gratis ook.

Alles wat al verzonden is lijkt dus gelukkig ook gewoon aan te komen, dat zijn er nog steeds 38.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Bij mij zijn er 10 gecanceld, dus 42 onderweg. Helaas zitten er nog wel een paar leuke titels tussen die 10.

Ze zijn nog (lang) niet klaar met me....

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

j0enne wrote:

(quote)
Nu weer een nieuwe e-mail.

Deze 4 zijn geannuleerd waarvan 't bedrag gaat worden terugbetaald.

Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Deze 4 staan d'r allemaal op voor €7,99 en toevallig niet €0,00.

Het zou mooi zijn als ze €32 gaan terugstorten, dan heb ik d'r nog twee gratis ook.

Alles wat al verzonden is lijkt dus gelukkig ook gewoon aan te komen, dat zijn er nog steeds 38.

Ja hoor, ze hebben nog €32 teruggestort ook. Slim zijn ze daar niet, dat blijkt wel.

Ik zei overigens twee gratis, maar dat zijn er natuurlijk vier aangezien er nu vier zijn terugbetaald voor de volle mep (€7,99) en dus vier gratis die daaraan gekoppeld waren.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Haha! Zal ook nog even controleren hoe het bij mij is. Heb geloof ik gewoon 40’euro terug gekregen. Heb overigens wel al bezwaar aangetekend tegen hun handelen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

De eerste 22 al binnen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Tonypulp wrote:

Heb je er nu echt 60 besteld om weer door te verkopen?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

j0enne wrote:

(quote)
Heb je er nu echt 60 besteld om weer door te verkopen?
Order gratis dubbel gekregen door verwerkingsfout via creditcard Tenminste...vooralsnog mee weggekomen.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Ik heb er inmiddels 39 binnen. Nog 3 onderweg en 10 (ten onrechte) gecanceld.

Heb er nu 6 gezien. Het zijn natuurlijk niet de beste films, anders had ik m natuurlijk al eerder gekocht, maar het is best geinig om me door al die pulp te worstelen. ?

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Bij zavvi kan ik opeens niet meer met iDeal betalen; nu is er de optie "Achteraf betalen", waarbij dat afgehandeld wordt door Klarna. Heeft iemand hier ervaring mee? Online reviews op trustpilot wekken niet meteen vertrouwen in die naam.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Klarna is gewoon een betrouwbare club (uit ervaring)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ligt het trouwens aan mij of hebben er nog mensen wel eens regelmatig problemen met Zavvi.nl? Ik heb nu 3 bestellingen gedaan waarvan ik al in 2 van de 3 gevallen problemen mee heb ondervonden. Een keer was mijn Sister Street Fighter boxset beschadigd (en heb ik nog wat moeite moeten doen om dat in orde te krijgen) en nu komen er bepaalde films weer niet aan..

Sowieso vind ik hun track & trace systeem belachelijk (een levertijd van 5-10 werkdagen) maar voor een echte track & trace code moet je dan ook nog eens het viervoudige (!) aan verzendingskosten betalen.. Dan zit je nog altijd met een verwachte leveringstijd van 4-6 werkdagen, wat ik nu niet meteen echt de meerprijs waard vind.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Hum.. nu ik bovenstaande zo eens lees... ik zat afgelopen dagen te twijfelen om bij Zavvi een stapeltje Arrow blu ray's te bestellen, maar ben blij dat ik ze gisteren toch maar bij Arrow zelf heb besteld voor ongeveer dezelfde prijs en veel meer keuze.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De film zou opnieuw verstuurd worden.. Wel tof dat je gewoon geen verdere kans krijgt om te communiceren want in de mail staat gewoon "Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Het is niet mogelijk dit bericht te beantwoorden; de e-mail zal geweigerd worden." Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik iets via Zavvi bestel in ieder geval, het is me al het gedoe niet waard.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.