• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Zavvi.nl

the hustler

• 180 messages
  • 2831 votes

alfred hitchcock masterpiece collection (13 blu-ray's en NL ondertiteld): €30,15

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Inmiddels een stuk minder enthousiast geworden van zavvi. Niet de eerste keer dat ik een mail stuur om te vragen waarom het zo lang duurt voordat een artikel wordt verzonden. Nu met marvel blu-rays die ik 2 weken terug heb besteld. Stond bij de info dat het gewoonlijk binnen 3 werkdagen wordt verstuurd. 3 van de 4 zijn een week later verzonden en de laatste staat nog steeds op verwachtte verzenddatum 7 mei.

Een zelfde situatie heb ik ook nog eveneens gehad met een aantal t-shirts. 2 van de 3 waren al binnen maar de 3e liet maar op zich wachten. Toen ik contact opnam kreeg ik te horen dat er een aanvraag werd gemaakt om te verzenden wat 48 uur zou duren. En 2 werkdagen later werd dat shirt ook daadwerkelijk verzonden. Lijkt dus een geval van het product is op voorraad maar we sturen het niet op (vergeten?)

Uiteindelijk is alles wel goed gekomen, maar het is mij al te vaak voorgekomen dat ik moet vragen waar mijn artikelen blijven. Als de informatie vaker niet wordt aangehouden dan vind ik dat misleidende informatie. Zo heb ik bij bol een blu-ray op het oog welke al een week a twee weken op een lange bezorgtijd staat, waardoor ik die (nog) niet bestel. Zelfde geldt voor zavvi, de informatie mag wel beter worden gecommuniceerd met betrekking tot wanneer een artikel wordt verzonden. Vaak genoeg wanneer er staat wordt gewoonlijk binnen 3 werkdagen verzonden, gaat het fout.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Wij wachten nog op onze leveranciers en helaas kunnen wij bevestigen dit artikel op 15/05 weer op voorraad zal zijn.

Ehm? Het is 16 mei nu terwijl ik een antwoord terug krijg dat ze deze blu-ray op 15 mei op voorraad krijgen. Beetje vreemde zaak, ik krijg eerder het idee dat 15/05 gewoon 15/06 moet zijn. Hoe dan ook misleidend, met al meer dan 2 weken productinformatie dat het gewoonlijk binnen 3 werkdagen wordt verzonden. Jammer zavvi, niet de eerste keer dit.

Valak

• 626 messages
  • 405 votes

Misschien een ietwat domme vraag van me, maar ik heb zelf wat Gegoogled en kan niet gelijk een helder antwoord vinden, maar:

Op Zavvi als je via DVD zoekt naar genre, en dan de eerste pagina voor je krijgt met een rij van 3 titels naast elkaar, staan bij sommige titels "(Digital Download)".

Wat houdt dit precies in en wat is het verschil tussen een DD en normale DVD?

Want bij de ene titel staat het niet ernaast, en bij de andere wel.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Een digital download zit er als bonus bij, dus je krijgt de DVD uitgave + digitale code.

Valak

• 626 messages
  • 405 votes

Oké, bedankt Jeroen!

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Als er weer zo'n 10% actie is kan iemand dan even aan de bel trekken? Heb nog een flink lijstje

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Tonypulp wrote:

Een digital download zit er als bonus bij, dus je krijgt de DVD uitgave + digitale code.

Valak

Nog een toevoeging hierop: die download is meestal of altijd niet hier bruikbaar, maar alleen in de UK.

Goddess_Of_Loki

• 16 messages
  • 16 votes

Ik heb 2 artikelen op zavvi.nl besteld, kosten elk 11,95 per stuk. Totaal is dat net iets onder de 23 euro. Moet ik me zorgen maken om invoerkosten? Ik las ook iets van dat zavvi de artikelen los van elkaar verzend. Het is me ook niet duidelijk waarvan de artikelen komen, staat er bij de artikelen niet bij.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Goddess_Of_Loki wrote:

Ik heb 2 artikelen op zavvi.nl besteld, kosten elk 11,95 per stuk. Totaal is dat net iets onder de 23 euro. Moet ik me zorgen maken om invoerkosten?

Nee, no worries

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

de grunt wrote:

(quote)

Nee, no worries

Niet om invoerkosten, maar wel om BTW toch?. Men kan BTW heffen over ingevoerde producten vanaf 22,5 Euro toch? En daar zit je boven. En de verzendkosten tellen ook mee. Die moet je bij die 22.90 Euro optellen.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Het is nog de vraag of de bestelde artikelen samen verstuurd worden, en of ze uit de US of de UK komen.

In dat laatste geval geen enkel probleem.

Bij aparte verzending, ook uit de US, eveneens geen probleem.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik bestel regelmatig steelbooks, laatst nog in die 3 voor €23.

Geen problemen mee, ze verzenden die ook altijd los van elkaar, dus gewoon drie pakjes.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Inderdaad. Als je 10 films besteld liggen er 10 pakjes op de deurmat .

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Brix wrote:

Het is nog de vraag of de bestelde artikelen samen verstuurd worden, en of ze uit de US of de UK komen.

In dat laatste geval geen enkel probleem.

Bij aparte verzending, ook uit de US, eveneens geen probleem.

Volgens mij verzendt Zavvi vanuit Zwitserland (buiten de EU dus) en bij de douane/inklaring worden ook wel eens pakketjes voor eenzelfde klant verzameld en opgeteld (qua waarde). Dus het is geen zekerheidje. Het is me weleens overkomen. Bij CDWOW in het verleden. Die bleken ook vanuit Zwitserland te verzenden.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Vanuit Guernsey toch? Of is dat niet meer?

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Lijkt me wel. Inmiddels 2 maanden al niks meer besteld daar maar altijd heb ik mijn bestelde artikelen ontvangen met Guernsey erop vermeld.

Maar Guernsey hoort tot de kanaaleilanden en dat valt buiten de Europese Unie.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

20% op Masters of Cinema bij Zavvi

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Eureka, Queen of Earth, Daughter Of The Nile, The Mourning Forest en Through The Wall besteld. Thanks!

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

?10% Korting op alles + Gratis verzending?

Om iedereen te bedanken die zich aangemeld heeft voor de Zavvi.nl Whatsapp, krijg je met de code: WHATSAPP10, 10% korting en gratis verzending op alles op Zavvi.nl*. De code is geldig t/m zondag 19:00 uur dus bestel snel!

*Korting is niet geldig op elektronica, games, pre-orders en niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen

*Kortingscode is alleen geldig wanneer je de bovenstaande link gebruikt

*De kortingscode is te gebruiken t/m 19.00 uur 07/10/2018

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

de grunt wrote:

*Kortingscode is alleen geldig wanneer je de bovenstaande link gebruikt

En die link is... ?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Top, nu werkt het!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ben ik nu zo blind, of kun je op Zavvi niet meer in een handig overzicht zien wat de lopende blu-ray-acties zijn? .com en .nl zijn voor het gemak ook nog eens verschillend ingedeeld.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Zwolle84 wrote:

Ben ik nu zo blind, of kun je op Zavvi niet meer in een handig overzicht zien wat de lopende blu-ray-acties zijn? .com en .nl zijn voor het gemak ook nog eens verschillend ingedeeld.

De site is inderdaad best onoverzichtelijk wat dat betreft.

Er is nu ook 3 voor €23 actie die min of meer "verborgen" is op de site. Sla je slag!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

de grunt wrote:

(quote)

Er is nu ook 3 voor €23 actie die min of meer "verborgen" is op de site. Sla je slag!

Dat soort dingen kom je inderdaad vaak alleen achter als je net bij toeval een bepaalde combinatie in je winkelmandje hebt. Eerder keek ik op .com wat de acties waren omdat .nl er minder had, maar bij .com zie ik ze nu helemaal niet meer staan.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Zwolle84 wrote:

Bij zavvi.nl vind je op de hoofdpagina onderin, het kopje klantenservice, met daaronder kortingscodes & aanbiedingen. Daar kun je altijd alle huidige acties vinden.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Gang_Star wrote:

(quote)

Bij zavvi.nl vind je op de hoofdpagina onderin, het kopje klantenservice, met daaronder kortingscodes & aanbiedingen. Daar kun je altijd alle huidige acties vinden.

Super, dank je!

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Er is weer een actie met Marvel Blu-rays en dvd's. Zojuist de blu-rays Marvel: Infinity War en Black Panther besteld, maar na betaling (Ideal) krijg ik dus een foutmelding of zoiets. Gekeken tussen bestellingen maar daar staat dat er geen lopende bestellingen zijn. De betaling is echter wel verwerkt zie ik in mijn bankieren app, dus heb ik er een mailtje uitgestuurd naar Zavvi. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Vervelend dit zeg

Edit 12:23

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons. Wat jammer dat uw bestelling niet gelijk is doorgekomen, echter ervaren wij enkele vertragingen in het systeem. Wij zouden je vriendelijk willen vragen om dit 24 uur te geven om door te komen, mocht dit niet het geval zijn horen wij het graag zodat wij het aankoopbedrag naar u kunnen terugstorten. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Als u verder nog vragen heeft, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal u graag verder helpen. Nogmaals bedankt voor uw bericht.

Even afwachten dus. In ieder geval wel tevreden met het snel beantwoorden van mijn mail en toezegging van geld terug storten als het niet goedkomt.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Dat valt nog mee. Er zijn bedrijven die zeggen dat ze niks hebben ontvangen, immers, we zien geen bestelling en geen betalings mail en dus hebben we niks ontvangen. Tja, even de rekening checken of het geld er op staat is zo gepiept aangezien het bij mij was afgeschreven. Maar dat snapt niet elk bedrijf of zijn te lui daarvoor...

Ik betaal tegenwoordig zo veel mogelijk met Paypal. Dan krijg ik hoe dan ook mijn geld terug. Creditcard is ook save.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.