Zavvi.nl
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Een vriend van me die er regelmatig bestelde had het meerdere malen de laatste tijd en ik lees het ook links en rechts.
Ja, dat was altijd zo, maar zullen ze meerdere items uit één bestelling ook nu met verzendkosten afzonderlijk blijven verzenden?
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ja, dat was altijd zo, maar zullen ze meerdere items uit één bestelling ook nu met verzendkosten afzonderlijk blijven verzenden?
Ja het wordt afzonderlijk verstuurd. Ik heb bij mijn bestelling verzendkosten gehad en kreeg van alle vier artikelen een mail in enkele uren tussentijd dat de artikelen zijn verzonden.
MH040
-
- 323 messages
- 1023 votes
Zavvi alleen nog maar gratis verzenden boven een 20 bestelling
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Zojuist bestelde Blu-ray box van Zavvi.nl ontvangen, netjes verpakt in stevig karton, en verzonden vanuit Duitsland.
Nog zonder verzendkosten. 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
DHL zeker? Dan worden ze namelijk ineens wel in een kartonnen verpakking verpakt.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Zojuist zijn de eerste enveloppen binnengekomen. Het waren er vier, waarvan er 3 van mijn eerste bestelling zijn en die andere enveloppe is van een bestelling 2 dagen later (precies een week geleden). Van die eerste bestelling heb ik (voor zover) nog één artikel niet ontvangen, net zoals ik er nog één van de tweede bestelling moet binnen krijgen. Voor de duidelijkheid, heb geen invoerrechten hierover hoeven te betalen. Voor zover, ik ben zeer tevreden. Nu maar hopen dat het nog lang duurt voordat het Verenigd Koninkrijk definitief uit de Europese Unie is vertrokken.
EDIT: Ik zie nu dat ik de helft van mijn eerste bestelling heb ontvangen (2 enveloppen) en dat de andere 2 enveloppen van mijn tweede bestelling zijn. Ik mis nog twee artikelen van de eerste bestelling. De logica erachter snap ik niet helemaal, maar het zal vast wel goed zijn 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Naar aanleiding van mijn bestelling van de 14e welke op 15 maart is verzonden: 2 van de 4 artikelen kreeg ik op 24 maart binnen. Mijn bestelling van drie dagen later, 16 maart, kwam volledig binnen eveneens op 24 maart. Op 25 maart heb ik nog een artikel ontvangen, maar de laatste blu-ray heb ik (al dan niet nog) niet ontvangen. Toch vreemd dat één artikel niet geleverd is inmiddels een week verder. Ik heb het idee dat die blu-ray ook niet meer zal binnenkomen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Je weet zeker dat hij is verzonden? In dat geval krijg je vast een nieuwe of je geld terug, als je contact opneemt.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Je moet wel een bepaalde tijd wachten eer je kunt reclameren. Ik had het laatst met een Polanski-box. Ik heb hem gereclameerd en weer opnieuw opgestuurd gekregen. De box arriveerde toen twee weken later...............en twee weken daarna arriveerde er nog eentje, dus nu heb ik er twee. Ze kunnen dus ergens blijven hangen.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Je weet zeker dat hij is verzonden? In dat geval krijg je vast een nieuwe of je geld terug, als je contact opneemt.
Ja, ik heb er een bevestiging van gekregen dat die op 15 maart is verzonden.
Je moet wel een bepaalde tijd wachten eer je kunt reclameren. Ik had het laatst met een Polanski-box. Ik heb hem gereclameerd en weer opnieuw opgestuurd gekregen. De box arriveerde toen twee weken later...............en twee weken daarna arriveerde er nog eentje, dus nu heb ik er twee. Ze kunnen dus ergens blijven hangen.
Hoe lang heb je toendertijd gewacht daarop? Ik zie dat bij zavvi help staat dat de levering naar Nederland ongeveer 10-15 werkdagen duurt. Als je na 21 dagen nog niets heb ontvangen, kun je contact opnemen zodat zij de vertraging kunnen onderzoeken. In dit geval ga ik ervanuit dat ze met 21 dagen geen 21 werkdagen bedoelen. Aanstaande woensdag is het drie weken verder, dus zal ik in de loop van donderdag contact opnemen, indien die Blu-ray niet binnenkomt in de komende dagen.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Hoe lang heb je toendertijd gewacht daarop? Ik zie dat bij zavvi help staat dat de levering naar Nederland ongeveer 10-15 werkdagen duurt. Als je na 21 dagen nog niets heb ontvangen, kun je contact opnemen zodat zij de vertraging kunnen onderzoeken. In dit geval ga ik ervanuit dat ze met 21 dagen geen 21 werkdagen bedoelen. Aanstaande woensdag is het drie weken verder, dus zal ik in de loop van donderdag contact opnemen, indien die Blu-ray niet binnenkomt in de komende dagen.
Zo zou ik het ook doen.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Oké, bedankt. Duidelijk. Dan doe ik het inderdaad op die manier 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Gewoon geduld hebben.
Ik ontving er een keer na een maand ook nog één, had één dag daarvoor net een bericht gestuurd en werd 't bedrag teruggestuurd.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
En nog steeds wilden ze niets zeggen over m'n bestelling die 22 maart zogenaamd op voorraad was en sindsdien opeens niet meer. Dat was bovendien niet de eerste keer.
Ik heb al m'n bestellingen geannuleerd en bestel er nooit meer. Wat een waardeloze service.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13384 votes
En dat soort dingen moeten eigenlijk even getweet worden of een Facebook of Google review, zelf al doe je niets met die media verder. Dat wil nog wel eens helpen op zowel korte als lange termijn. Een dalende betrouwbaarheidsrating raakt ze rechtstreeks in de portemonnee. Dat er fouten gemaakt worden kan gebeuren, maar fucked up after sales kan ik ook niet tegen.
Als er twee pizzeria's zijn, een met 2,5 ster en een 4,5 ster, dan weet je wel waar je besteld. Met dvd winkels niet anders.
Tanden erin, en schudden.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
En dat soort dingen moeten eigenlijk even getweet worden of een Facebook of Google review, zelf al doe je niets met die media verder. Dat wil nog wel eens helpen op zowel korte als lange termijn. Een dalende betrouwbaarheidsrating raakt ze rechtstreeks in de portemonnee. Dat er fouten gemaakt worden kan gebeuren, maar fucked up after sales kan ik ook niet tegen.
Als er twee pizzeria's zijn, een met 2,5 ster en een 4,5 ster, dan weet je wel waar je besteld. Met dvd winkels niet anders.
Tanden erin, en schudden.
Zelfs Zavvi een FB-review geven kan niet. Waardoor ik ze een nóg lagere rating zou willen geven. Maar dat kan dus niet...
luukve
-
- 247 messages
- 658 votes
Ongerelateerd aan de discussie hierboven, kreeg dit mailtje:
"Als Zavvi klant willen we je graag op de hoogte stellen van een speciale aanbieding die woensdag 5 april 2017 om 18:00 Nederlandse tijd op de site zal komen.
De aanbieding is slechts 2 uur geldig en zal alleen verkrijgbaar zijn via onze WhatsApp groep. Wees er dus zeker van dat je aangemeld bent!"
Aanmelden kun je doen door de volgende stappen:
1. Creëer een nieuw contact voor ons nummer +49 1579 2378992.
2. Stuur "Start" naar dit contact via WhatsApp.
Voor de geïnteresseerden 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Gaaf hoor. Ongetwijfeld een toffe titel voor weinig geld. Ze gaan hem alleen niet leveren, maar een kniesoor die daarover valt. 
luukve
-
- 247 messages
- 658 votes
Ongerelateerd aan de discussie hierboven, kreeg dit mailtje:
"Als Zavvi klant willen we je graag op de hoogte stellen van een speciale aanbieding die woensdag 5 april 2017 om 18:00 Nederlandse tijd op de site zal komen.
De aanbieding is slechts 2 uur geldig en zal alleen verkrijgbaar zijn via onze WhatsApp groep. Wees er dus zeker van dat je aangemeld bent!"
Aanmelden kun je doen door de volgende stappen:
1. Creëer een nieuw contact voor ons nummer +49 1579 2378992.
2. Stuur "Start" naar dit contact via WhatsApp.
Voor de geïnteresseerden
15% korting op de site met code WHATSAPP. Duurt tot 20:00 Nederlandse tijd. Geldt niet voor elektronica, pre-orders en multi-buy aanbiedingen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Je krijgt zelfs 50% korting met de code LBJEKRIJGTHEMLEKKERTOCHNIETHAHA.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
15% korting op de site met code WHATSAPP. Duurt tot 20:00 Nederlandse tijd. Geldt niet voor elektronica, pre-orders en multi-buy aanbiedingen.
Bedankt! Punch Drunk Love voor €14 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ik had het voornemen om vandaag contact op te nemen, valt die Blu-Ray toevallig vandaag door de brievenbus 
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
je moet bij zavvi gewoon geduld hebben. Komt altijd goed. Niet naar het gezeur van Zwolle luisteren.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Marvel op dvd 2 voor 14, op bluray 2 voor 18 en 3d bluray 2 voor 22 waaronder vrij nieuwe titels als Captain America Civil War en Ant Man Marvel aanbieding | Zavvi.nl
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
je moet bij zavvi gewoon geduld hebben. Komt altijd goed. Niet naar het gezeur van Zwolle luisteren.
Dat mag best wat vriendelijker hoor.
Ik heb overigens al veel reclame voor Zavvi gemaakt op MM. En nee, met mijn bestellingen is het uiteindelijk niet goed gekomen, ze konden niet worden geleverd.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Dat kan wel eens voorkomen. Dat heb je overal. Vervelend, maar je bent niet je geld kwijt of zo. En sorry hoor je laatste berichten zijn echt een beetje gezeur...
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Zij liegen de klanten voor, dat is zeker niet overal zo. Ze zeggen dat artikelen op voorraad zijn die dat vaak niet zijn. Pas na het plaatsen van de bestelling gaan zij het bij de leverancier bestellen en komen er dan achter dat dat niet lukt voor de scherpe prijs die zij communiceren, dus zeggen ze maar dat het artikel helemaal niet meer leverbaar is.
Dat is puur voorliegen. Ik ben inderdaad geen geld kwijt, maar vind het wel een zeer onbeschofte manier van met je trouwe klanten omgaan.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Het is gewoon een fout op de website, niets meer niets minder. Wat zou hun belang precies zijn erover te liegen?
Heb het in elk geval nog nooit gehad. Ben eigenlijk wel benieuwd om welke dvd's het allemaal zou gaan.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Hmmm, ik kom nu helaas ook net als Zwolle84 zo met een aanbieding uit. Bij mijn inmiddels 11e bestelling (in minder dan 2 maanden tijd welke tot dusver allemaal goed zijn gegaan) heb ik afgelopen zondag een bestelling geplaatst van 3 artikelen. Eén van die artikelen is inmiddels verstuurd. De andere twee, (Blu-Ray 13 hours: The Secret Soldiers of Benghazi en Terminator Genisys welke in een 2 voor 12 euro actie zitten) zijn op vrijdag nog steeds niet verstuurd. Bij de artikelen staat dat ze gewoonlijk binnen 3 werkdagen worden verzonden, maar 5 dagen later zijn ze nog steeds niet verzonden. Vandaag heb ik een mail ontvangen waarin staat dat ze excuses maken over dat ze nog niet verzonden zijn en dat ze gaan uitzoeken waarom dat het geval is. Heb toch voor het eerst het idee dat ik iets niet zal ontvangen van zavvi en dat ik dus tegen hetzelfde probleem als Zwolle84 zal aanlopen. Ben toch heel benieuwd hoe dit zal aflopen, tot zover ben ik altijd zeer tevreden geweest over zavvi.