• 177.992 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.154 votes
Profile

Zavvi.nl

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Gewoon geduld hebben. Komt goed.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Die van mij kwamen ook uit die 2 voor 12-actie.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Je bent wel erg negatief, Zwolle. Mijn ervaringen met Zavvi zijn prima. Ik heb er al veel besteld en het is allemaal keurig geleverd. Wel jammer dat ze nu verzendkosten rekenen onder 20 euro.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Zavvi is een instituut!!

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

Een gekkenhuis is ook een instituut

Ik heb goede ervaringen maar niets meer gekocht sinds ze verzendkosten vragen onder de 20 euro bestelwaarde.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Eveneens Terminator Genisys in de 2 voor €12-actie bij zavvi besteld. Besteldatum 27 april, verwachte levering tussen 12 en 15 mei, uiteindelijke levering vandaag 8 mei. Niets op aan te merken dus.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dat geeft me hoop. Ik had ook toch nog iets besteld wat 27 april is verzonden, maar het is hier nog niet. Hopelijk morgen dan alsnog.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Ik had toen drie DVD's / Blu-ray's besteld; één kwam afgelopen donderdag, één dus vandaag, en één is er nog niet. Zeker niet overmatig traag voor zavvi-begrippen.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Het is meestal binnen een week bij me, maar met die goedkope/gratis verzending kan er begrijpelijk wat speling in zitten.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Dit klinkt al een stuk genuanceerder Zwolle

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Die terminator genisys en 13 hours zijn op 30 april besteld maar zijn nog steeds niet verzonden. In mijn bestelstatus staat wordt spoedig verpakt en geschat verzenddatum 3 mei. Maar ondertussen is het alweer 9 mei.

EDIT: Maar een vraag naar Zavvi gestuurd hierover. Vind het wel heel lang duren nu.

EDIT 2: Binnen een half uur al een tegenreactie ontvangen: De verwachte verzenddatum is voor beide blu-rays op of voor 13 mei. Ze hebben de voorraad nog niet ontvangen.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

de grunt wrote:

Dit klinkt al een stuk genuanceerder Zwolle

En ik word er gelijk genadeloos voor afgestraft. Rogue One is binnen... zonder de beloofde limited edition sleeve en flink beschadigd.

Ik heb het helemaal verpest bij Zavvi, lijkt het.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

En nu ben ik er voorgoed klaar mee, wéér kom ik niet tot een normale oplossing met die vreselijke klantenservice. Ik heb a) het verkeerde product dat b) beschadigd is, en hun oplossing is dat ik € 5 retour krijg... Hoe verzin je het?

De andere oplossing: ik ga verzekerd de blu-ray terugsturen maar moet alle verzendkosten boven 15% van de aanschafsprijs zelf betalen.

Ze leggen ook nog eens de schuld bij mij. Er stond bij dat de uitvoering gelimiteerd is, dus is het normaal dat ik zonder toelichting een vervangende uitvoering krijg.

Echt, WTF.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Die onderhandelingen daar zijn inderdaad echt vreselijk en schandalig.

Ik zit zelf ook nog met een steelbook waar een enorme deuk in zit, ga daar ook nog een bericht over sturen.

Desalniettemin blijf ik een trouwe klant, twee keer een gedeukte steelbook ontvangen in iets van 50+ ontvangen steelbooks.

Boxen daarentegen blijven wel een probleem, die moeten ze gewoon verzenden in een kartonnen doosje, niet in die standaard bubbeltjesenveloppen.

Qua bezorging snap ik d'r ook geen reet van, kartonnen doosjes kunnen namelijk wel, dat is dan via DHL.

Afgelopen bestelling 4 steelbooks, 3 via Sandd en 1 via PostNL.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Die van mij was ook geplet vanwege de verpakking.

Maar het meest bizarre vind ik dat ze steeds de discussie opzoeken. En dan niet willen toegeven dat zij verkeerd zaten in hun communicatie terwijl zowel op de afbeelding als in de omschrijving duidelijk te zien was dat ik de limited versie bestelde. Dan ga je toch niet zomaar een andere versie sturen als hij is uitverkocht (wat ook niet op hun site stond)?

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Het is ook totale willekeur lijkt 't.

Ik heb namelijk heel lang geleden eens iets niet binnengekregen, gemeld, opnieuw verstuurd, ontvangen.

Andere keer duurde 't verschrikkelijk lang, gemeld, geld teruggestort, maar alsnog ontvangen na 30 dagen, dus gratis.

Maar bij beschadigingen doen ze altijd enorm moeilijk.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ze mailen ook letterlijk:

"Ik kan met zekerheid bevestigen dat er bij de productdetails stond dat het gelimiteerd tot 1000 stuks was. Wij sturen altijd de normale versie op als de 'limited edition' versie uitverkocht is."

Dat is toch raar? Of ligt het aan mij? Als ik zoiets bestel ga ik ervan uit dat ik tot de 1000 gelukkigen behoor.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Ja, bizar.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Ik zou dat inderdaad niet zomaar over mijn kant laten gaan. Dan wordt het een principekwestie.

Maar ze gaan er natuurlijk vanuit dat je al dat werk op juridisch vlak om je recht te gaan halen, de moeite niet waard vindt voor die twee tientjes oid.

Ik laat als ik echt knorrig ben mijn broer wel eens een brief of mail sturen, op officieel papier/letterhead van het advocatenkantoor. Dan is iets gek genoeg altijd direct geregeld.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ik pak die 25% maar met tegenzin, al dat gemail kost me veel te veel tijd en frustratie. Ik zie het maar als bevestiging dat ze de boel echt bedriegen en betaal de volgende keer wel iets meer bij Amazon.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

j0enne wrote:

Boxen daarentegen blijven wel een probleem, die moeten ze gewoon verzenden in een kartonnen doosje, niet in die standaard bubbeltjesenveloppen.

Qua bezorging snap ik d'r ook geen reet van, kartonnen doosjes kunnen namelijk wel, dat is dan via DHL.

Soms snap ik er inderdaad ook helemaal niks van. Zo nu en dan krijg ik een track en trace link terwijl ik standaard verzending als optie heb gelaten. (Uiteraard niks mis mee, want het komt dan wel sneller binnen). Maar de manier waarop is mij soms echt een raadsel. Had een box met 3 seizoenen van American Horror Story die via DHL verzonden werd in een kartonnen box. Daarna nog een box met 3 seizoenen van Grimm, en die zat in een enveloppe. Wel een groter formaat, maar kwam opeens geheel onverwachts na een dag of 4 a 5 binnen. En eveneens onverwachts wederom via DHL (Die box was ook een stuk dikker). De ene keer komt een box via pakketdienst, en van de week kreeg ik weer een box binnen die door de brievenbus kwam. Helaas was de hoes aan de binnenkant kapot, waardoor 2 van de 5 films er niet normaal in blijven zitten... Maar qua steelbooks... ik kreeg ook gisteren een steelbook binnen van Grimm seizoen 5 die netjes in een kartonnen doosje zat. Kwam overigens wel gewoon door de brievenbus, maar die kwam in ieder geval zonder deuken binnen. Het is jammer dat de koeriers en postbodes niet allemaal even netjes werken. Ik weet uit ervaring dat er nog weleens koeriers zijn die gewoon met pakjes in hun bus gooien...

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Gang_Star wrote:

Die terminator genisys en 13 hours zijn op 30 april besteld maar zijn nog steeds niet verzonden. In mijn bestelstatus staat wordt spoedig verpakt en geschat verzenddatum 3 mei. Maar ondertussen is het alweer 9 mei.

EDIT: Maar een vraag naar Zavvi gestuurd hierover. Vind het wel heel lang duren nu.

EDIT 2: Binnen een half uur al een tegenreactie ontvangen: De verwachte verzenddatum is voor beide blu-rays op of voor 13 mei. Ze hebben de voorraad nog niet ontvangen.

Toch nog goed gekomen, al had ik er een slecht voorgevoel over de afgelopen tijd. Beide blu-rays zijn zojuist (met een flinke vertraging) verstuurd, yes!

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

goh..

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

j0enne wrote:

Afgelopen bestelling 4 steelbooks, 3 via Sandd en 1 via PostNL.

En daar gaan we weer, 7 steelbooks besteld, twee kwamen d'r gister met DHL, zag zelfs dat die te volgen waren. Vandaag 4 ontvangen met PostNL en als 't goed is komt d'r vandaag nog één met DHL.

Richardus

• 2128 messages
  • 1196 votes

Ik kende deze site niet tot ik 'm hier tegenkwam. Even een vraag: vanuit waar verzenden ze? Binnen EU? Ivm importbelastingen. Lijkt me op 't eerste oog een soort Dodax. Zijn ze betrouwbaarder dan dat?

edit: zit even terug te lezen. Dit is dus wel net zo'n Dodax-gebeuren. Mijden als de pest dus, tenzij het voor een enkel los dvd'tje is ofzo.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Zavvi is een prima site. Maar ze verzenden vanuit Guernsey (Kanaaleilanden) en dat valt buiten de EU. Echter na 10 a 20 bestellingen heb ik nog nooit importkosten moeten betalen, ook niet nadat het totaalbedrag boven de grens van 22 euro lag. Alles wordt apart verzonden, maar zelf durf ik niets te bestellen wat 22 euro of meer kost omdat ik dan toch bang ben voor importkosten gezien je dan over de grens zit. Alles wat ik heb besteld tot 22 euro is probleemloos binnengekomen (ook nadat ieder artikel onder 22 euro lag en het totaalbedrag rond de 40 euro was).

Dodax heb ik nog nooit van gehoord. Dus qua betrouwbaarheid kan ik je niks vertellen. Zavvi is een site waarbij ik 3 maanden terug ook de gok heb genomen waarna dit toch misschien wel mijn meest favoriete webshop is geworden. Het enige waar ik ooit tegenaan ben gelopen is een actie waarbij 2 blu-rays gewoonlijk binnen 3 werkdagen verzonden zouden worden. Na anderhalve week heb ik toen een mailtje gestuurd en kreeg ik netjes binnen een half uur al een mail terug. Het heeft uiteindelijk wel een volle maand geduurd, maar het is helemaal goed gekomen. Zavvi is 100% betrouwbaar.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Onlangs Embrace of The Serpent en Tale of Tales op BR besteld. Kwam keurig op tijd aan.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dodax moet je eigenlijk ook niet voor films gebruiken, is vooral Duits en twijfelachtig spul. Voor cd's is het een uitstekende shop. Spotgoedkoop en nog nooit het kleinste probleem mee gehad.

Richardus

• 2128 messages
  • 1196 votes

Zwitsers. Puur voor muziek inderdaad. Verstuurt bestellingen ook apart en komen ook regelmatig dingen niet aan die dan na een mail opeens plots zomaar vlak daarna op de mat liggen.

Dank voor de reacties. Een los dvdtje die ik nergens anders kan scoren zal ik niet laten. Vertrouw de NL douane alleen sinds een jaar of 2 niet meer, teveel onderschept. Duimen dat de Brexit gaat meevallen...

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Zo, net even Cartel Land, Lovetrue, Cameraperson en The Satyajit Ray Collection op BR gekocht. Ik verwacht ze maandag anders maar even klagen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.