- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Engste film (horror/thriller)
Engste film (horror/thriller)
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Noroi is de engste film die ik de laatste jaren heb gezien.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
De hele bekende titels zoals Paranormal Activity of Halloween hoeven niet genoemd te worden
Vond die persoonlijk beter dan PA 2.Noroi is wel een goede inderdaad. Misschien dat je eens het Thaise Shutter (2004), Alone (2007) of Phobia (2007) kunt proberen.
The Spiritual World vond ik ook een leuke verrassing.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bedankt beiden! Noroi en Alone heb ik opgeschreven, die lijken me interessant genoeg!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Minst enge films zijn hand held cam horrors met 'real footage'.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
[Rec] was toch vrij grimmig en spannend en vrij eng qua sfeer.
Psolitsa
-
- 361 messages
- 140 votes
Ik vond Noroi ook een heel eng sfeertje hebben. Heb hem al 2x gezien. Vooral het stuk in het bos geeft me de rillingen.
enidarienh
-
- 2 messages
- 0 votes
Begint ijzersterk maar dat einde is toch wel bijzonder belachelijk hoor.
Heb Pontypool recent ook gezien... vond m écht niet eng.. maar twas wel een sterke film! als je bedenkt dat het allemaal in een kamer afspeelt en je bijna niets ziet in de film.
Goeie low-budget Movie!
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Ook eng vond ik the strangers uit 2009
en dead silence van james wan/leigh whannell
Cassevis
-
- 54 messages
- 0 votes
Let Me In vind ik toch wel creepy, hij is zo lekker mysterieus. De meeste vampierenfilms zijn meer heel goor of overdreven. Let Me In is met iets minder special effects. vooral dat stukje als Abby voor dat raam staat is lekker duister of bij die badkamer dan schrik je heel erg.
Ik vind dat Let Me In kwa engheid wel kan meten met een film als Juon!
dvdtje32
-
- 2 messages
- 2 votes
uhhmm ik vind the ring best wel eng.
Ik vind horror films met kleine (japanse) meisjes met zwart lang haar en witte jurken echt creepyy!!
Maar weetje welke ook best eng is jeepers creepers. EN ook de 2e deel.
DIe film is zo naar en eng. Moeten jullie echt gaan kijke.
dvdtje32
-
- 2 messages
- 2 votes
Let Me In vind ik toch wel creepy, hij is zo lekker mysterieus. De meeste vampierenfilms zijn meer heel goor of overdreven. Let Me In is met iets minder special effects. vooral dat stukje als Abby voor dat raam staat is lekker duister of bij die badkamer dan schrik je heel erg.
let me in is echt creepy, juon moet ik nog zien.
Patries*17
-
- 2 messages
- 2 votes
The Blair Witch Project Dat is zo'n bagger film!
MrNickPeters
-
- 6 messages
- 0 votes
In Film > Nieuws > Engste film die je kent:
ik ga binnekort film kijken met 'n paar vrienden om 12 uur snachts zonder ouders enzo dus lekker spooky maar dan wil ik echt een HEEL enge film hebben ik weet niet goed welke ik moet kiezen een idee?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ligt er aan wat je onder eng verstaat maar dan zou ik gaan voor Paranormal Activity, Grave Encounters, [Rec] en recent nog Insidious.
MrNickPeters
-
- 6 messages
- 0 votes
uhhmm ik vind the ring best wel eng.
Ik vind horror films met kleine (japanse) meisjes met zwart lang haar en witte jurken echt creepyy!!
Maar weetje welke ook best eng is jeepers creepers. EN ook de 2e deel.
DIe film is zo naar en eng. Moeten jullie echt gaan kijke.
heb je the ring 2 al gezien? die is echt stuk enger dan deel 1 moet je echt doen!
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Nee, vind ik niet. Let Me In vind ik niet echt eng, Ju-On trouwens ook niet.
rsca3x
-
- 25 messages
- 19 votes
Pontypool
. Klein meesterwerk en ongelofelijk dat het filmpje zo weinig belangstelling trekt.
Ik vond pontypool echt een tegenvaller! had er zoveel meer van verwacht.. De 'ziekte' op zich, het idee, vond ik te ongeloofwaardig om spannend en eng te zijn..
rsca3x
-
- 25 messages
- 19 votes
Martyrs
The Strangers
Eden Lake
Frontiere(s)
Haute tension en Inside wil ik echt ZIEN, ma niet te vinden >.<
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
ik ga binnekort film kijken met 'n paar vrienden om 12 uur snachts zonder ouders enzo dus lekker spooky maar dan wil ik echt een HEEL enge film hebben ik weet niet goed welke ik moet kiezen een idee?
De griezelbus lijkt me wel een enge film voor pubers.
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Eden Lake
Wat is er nou zo eng aan deze film dan? 
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Martyrs
The Strangers
Eden Lake
Frontiere(s)
Misschien niet in de winkeltjes nee, maarja. Ik heb hem vorige week gezien. Goeie film hoor, Haute Tension!
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
ik ga binnekort film kijken met 'n paar vrienden om 12 uur snachts zonder ouders enzo dus lekker spooky maar dan wil ik echt een HEEL enge film hebben ik weet niet goed welke ik moet kiezen
een idee?
Dan zou ik zeker voor 1 van de 4 delen van Ju-On gaan. Japanse horrors waar The Grudge van gestolen is.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Martyrs
The Strangers
Eden Lake
Frontiere(s)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb hem ook in de kast staan en gewoon op mijn dvdspeler (regio 2) af kunnen spelen, dus volgens mij is hij regio 2 wel uitgebracht. Zit wel alleen maar Engelse subs onder, maar das voor mij niet zo'n probleem.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ow natuurlijk, is gewoon R2UK ja. Alleen dat import gedeelte dan maar 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat is voor sommige mensen ook lastig, tenminste, als je geen CC hebt (zoals ik dus). Ik heb hem toevallig (samen met à l'Intérieur) gekregen van DonOswaldo. 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
Vind overigens dat Ils wel wat vaker genoemd mag worden, of ben ik de enige?