- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2017
MovieMeter top 1000 project - Editie 2017
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Uitslag topic in apart tabblad openen en pas na minuut openen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Je kan ook tijdelijk "laatste bericht bovenaan" configuren op MM ... beetje vervelend als je dat niet gewoon bent, maar het helpt op die pagina 
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
^Goed idee.
Volgens mij zijn we sowieso onderaan pagina 2 aanbeland.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik neem aan dat je een android foon hebt, in dit geval.
Nee zeg, waar zie je me voor aan...
iPhone.
joolstein
-
- 10831 messages
- 8917 votes
Je heb helemaal gelijk dat ik niet de underdog ben, echter staan vele 5 en 4,5* niet in mijn lijstje dat ik ingestuurd heb. Vandaar dat ik soms wat verbaasd reageer dat er zoveel het toch gehaald hebben.
Prinz
-
- 1085 messages
- 4221 votes
En we hebben best een paar jonge honden hier, tussen de deelnemers. Begin twintig heb je meestal nog geen honderden (echt) oude films gezien. Ik had dat destijds niet igg.
Ik ben net begonnen bij de oude films, en nu is het voornamelijk recente cinema die ik bekijk en veel minder pre-1970 cinema.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik ben net begonnen bij de oude films, en nu is het voornamelijk recente cinema die ik bekijk en veel minder pre-1970 cinema.
Jij lijkt me toch behoorlijk ervaren. Ik heb die top 500 van jou eens gezien en jawadde impressive 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Je kan ook tijdelijk "laatste bericht bovenaan" configuren op MM ... beetje vervelend als je dat niet gewoon bent, maar het helpt op die pagina
Tip van de dag!
Prinz
-
- 1085 messages
- 4221 votes
Jij lijkt me toch behoorlijk ervaren. Ik heb die top 500 van jou eens gezien en jawadde impressive
Ik heb me redelijk heftig in het filmbad ondergedompeld inderdaad!
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Daar kan ik het ook op, (her)ontdekte ik speciaal voor dit topic. De deugd komt voort uit de noodzaak, oder so etwas 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Daar kan ik het ook op, (her)ontdekte ik speciaal voor dit topic. De deugd komt voort uit de noodzaak, oder so etwas
Oh, dat ken ik wel hoor. Maar als je over de Veluwe treint mag je al blij zijn als je 3G oppikt. En als al die plaatjes dan moeten laden...
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Op m'n android phone met Firefox of chrome gaat dat zoeken op een webpagina toch een stuk makkelijker. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
De ontbrekende blok films (380-371) staat er nu terug tussen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Oef, Ran. Ongetwijfeld de enige film in de lijst die ik een 1 gaf. 
Prinz
-
- 1085 messages
- 4221 votes
Over de lijst halen van Oslo en PTL bestaat uiteraard geen twijfel als je het forum hier een beetje volgt.
Dan ben ik een tevreden mens. 
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Oef, Ran. Ongetwijfeld de enige film in de lijst die ik een 1 gaf.
The Hangover?
Avalon komt ook nog.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Viewing Single Post From: iCM Forum's Favourite Nordic Movies (RESULTS) - icmforum.com
Trouwens joachimt, ik wist niet dat je zo een gerenommeerde filmregisseur was.
Een top 100 voor films uit scandinavie - prachtig, jammer dat ik er zelf nog maar +- 15 heb gezien.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Daar was ik in een goede bui: royale tweeën. 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Fear & Loathing?
Oei, staat dat erin?
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
520
beavis (124) kaketoe (24) Metalfist (249) Night's Watch (1) kevin_vp (245) DVD-T (202) Koenr (451) Pieter Montana (219) Airbakke (171) 
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
aangepast. 391/640 sta ik.
Big Fish zal niet ieders smaak zijn wellicht, maar ik vind het wel leuk dat die zo hoog staat. Pirates daarentegen, meh.:)
Ran vond ik ook niet geweldig. Maar 1* is wel erg harsh.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik zeg bij komedies vaak ietwat overdreven dat er geen glimlach vanaf kon, maar daar lukte het me écht niet.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Dare mo Shiranai (2004) wou ik heel graag zien, maar ook die vond ik nergens. Blijkt nu dat cinema canvas hem toont eind volgende week
. Ik vind verder dat Koreeda laag scoort eigenlijk, komt er nog één van hem? Je zou toch verwachten dat die een pak populairder is. Wel al zes films erin, dat dan weer wel.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Nee hoor, prima score.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
0,5* zelfs. Een 1 als rapportcijfer.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ik zeg bij komedies vaak ietwat overdreven dat er geen glimlach vanaf kon, maar daar lukte het me écht niet.
"Meer dan een mild gefascineerde glimlach wist Fear and Loathing dan ook niet uit me te krijgen" sprak JM vorige zomer. Ik begrijp dat dus prima 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Maar goed, laten we op het positieve focussen. 
Leuk dat m'n nummer 3 al voorbij is gekomen, wat zeker geen allemansvriend is. Ben benieuwd of m'n nummer 2 nog langskomt. De nummer 1 ongetwijfeld wel.