- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Je begrijpt de grap gewoon niet mister blonde. Er staat toch prostituee. Met neuken, pijpen of sexen erbij was het een wereldgrap geweest.
kos
-
- 46694 messages
- 8850 votes
LOL, LiveLeak.com - Extremely Scary Ghost Elevator Prank in Brazil
wtf, dat is wel even wat anders dan Bananasplit..
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gewoonweg geniaal! Ik zou me toch ook een ongeluk schrikken
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Hehe, grappig! Doet me een beetje denken aan die commercial van LG:
(Al schijnt dit wel fake te zijn, maar toch)
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5828 votes
LOL, LiveLeak.com - Extremely Scary Ghost Elevator Prank in Brazil
wtf, dat is wel even wat anders dan Bananasplit..
De grap an sich is geweldig! Geen idee hoe ik zou reageren. Misschien een soort counter actieve paniek aanval en dat meisje een paar rotschoppen verkopen. Of gewoon gillen als een klein kind. Of een combinatie van beide.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Er is ook zo'n filmpje in omloop waarin zo'n meisje met lang zwart haar in een gang van een hotel staat. Die vind ik persoonlijk nog iets beter. Echt geniaal die reacties 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Houd toch op speedy. Wat is nou het probleem. Dat jij nou zo hard moet lachen om allerlei domme grapjes moet je lekker zelf weten, maar laat mij dan ook gewoon zeggen wat ik er van vind. Het interesseert me niet dat er taalfouten in staan, het gaat erom dat de grap niet meer klopt, wat snap je daar nu niet aan? Het gaat er nogmaals om dat het misverstand dat ontstaat in de grap onaannemelijk is omdat je en niet vraagt wat je aan Sinterklaas vraagt en je vraagt niet op zo'n manier wat je voor een individu voor prijs rekent. Daardoor klopt de grap niet. Ik snap eigenlijk niet wat je nu zelf aan het lullen en zagen bent. Wat is nu precies het probleem? Dat ik over het grapje van iemand anders durf te zeggen dat ik het niet leuk vind? Dat strookt niet met de ik-wil-aardig-gevonden-worden mentaliteit van speedy? Ik snap deze wegjaagmentaliteit niet zo (ga dan maar daar en daar heen, je moet niet zo zeuren etc. etc.) Ik ga en sta op het forum waar ik zelf wil. Of mogen we op deze site elkaar alleen veren (diep) in de reet steken? 400 pagina's aan grappen, maar o wee als ik 1x zeg dat een grap niet leuk is/niet klopt. Was gewoon een redelijk onschuldig bericht waar jullie vervolgens dan ontzettend moeilijk over gaan lopen doen, wat mij er toe noopt keer op keer uitleg te geven.Dat jij er een soort van afzeiken in ziet ligt echt aan je zelf.
Waarmee je bevestigd dat je echt kunt zeuren, terwijl ik het algemeen bedoelde, mijzelf incluis.
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5828 votes
Waarmee je bevestigt dat je echt kunt zeuren, terwijl ik het algemeen bedoelde, mijzelf incluis.
Jaja. Maar goed laat ook maar.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Geniaal die Braziliaanse hidden camera.
Wij hebben thuis geen TV-aansluiting, maar moesten ze eens wat vaker Japanese TVshows uitzenden zou ik het nog bijna overwegen:
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Haha die gekke Japanners ook. TV shows blijven ze hilarisch mee(films heb ik meer moeite).
Het meest briljante blijft toch dat die Japanse komieken een dag terug gaan naar school en daar ook overnachten. Enige regel is dat ze de gehele dag NIET mogen lachen. Uiteraard worden ze de hele dag continu aan het lachen gemaakt gedurende de lessen en krijgen ze ook allemaal met de zweep elke keer dat ze lachen 
Alleen de eerste doet het niet, maar de rest volgens mij wel:
No Laughing High School - YouTube
Bekendste uit de reeks blijft de Engelse les, waarin een prutser op de video er helemaal niets van kan. Misschien kennen een aantal mensen hem wel. Vooral het tellen is hilarisch 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Ja. Gaat wel een beetje ver hoor.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Ten ten one! Die blijft geniaal ja.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ pranks:
Miami zombie attack
<<< De laatste groep krijgt hem te pakken, maar ze bleken er om te kunnen lachen. 1 persoon (omstreeks 1m55s) twijfelde om zijn pistool te gebruiken... >>>
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
In Rusland had het een dodelijke afloop...
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Je post wordt teruggedrukt.. dus uiteraard begin je dan in de brievenbus te knallen met je pistool. 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Bij mij werkt die video niet...?
-edit- Wel een stuk minder grappig wordt het dan...
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Vind het best wel grappig eigenlijk. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Je moet ook niet grappig proberen te doen in Rusland 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ofwel is het fake, ofwel is de man een recividist
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4kaWnFB-FiM[/embed]
Of misschien gewoon iemand die vaak in reclamespotjes speelt? 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
@ pranks:
Miami zombie attack
<<< De laatste groep krijgt hem te pakken, maar ze bleken er om te kunnen lachen. 1 persoon (omstreeks 1m55s) twijfelde om zijn pistool te gebruiken... >>>
Een pistool werkt niet op zombies... dat weet iedereen!

Alleszins de meest effectieve manier om rondhangende afro-americans te verjagen.
Wat de politie niet kan, kan een TV-maker wel.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Een pistool werkt niet op zombies... dat weet iedereen!
Alleszins de meest effectieve manier om rondhangende afro-americans te verjagen.
Wat de politie niet kan, kan een TV-maker wel.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ook in Wallonië lachen ze niet met verborgen camera: YouTube - Camera cachée à Charleroi qui a mal tournée
Alle blanken in dit filmpje gaan toch lopen?
Enkel in de 'Making Of' is er iemand te zien die niet bang is. Een oude Latino snelt direct ter hulp en wil zelfs de ziekenwagen bellen.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Deze is geweldig;
En deze helemaal;
YouTube - Funny Chinese Candid Camera
Je zou het maar meemaken! haha
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Deze is geweldig;
En deze helemaal;
YouTube - Funny Chinese Candid Camera
Je zou het maar meemaken! haha
Haha!
Ook wel aardig >
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Alle blanken in dit filmpje gaan toch lopen?
Enkel in de 'Making Of' is er iemand te zien die niet bang is. Een oude Latino snelt direct ter hulp en wil zelfs de ziekenwagen bellen.
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
(afbeelding)
Omg, get a life JacoBaco
(at least you work out!) (dat stomme facebook
)
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Heb dat ook wel 's meegemaakt. Alleen keken ze bij mij alleen raar op en begonnen ze niet meteen te gillen. Heb toen nog rustig m'n handen gewassen voordat eindelijk tot me doordrong dat niet zij maar waarschijnlijk ikzelf in de verkeerde kleedkamer was.