• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.537 actors
  • 9.376.795 votes
Profile

Just a joke...

ibendb

• 5038 messages
  • 3221 votes

Neen neen, best leuk.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

En de grap is verkeerd verteld Waarom hebben de Belgen over ongeveer 100 jaar oorlog met Nederland?

En waarom hebben de Belgen over ongeveer honderd jaar ook oorlog met Frankrijk?

Ze weten Nederland niet te vinden

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

En gelijk hebben mijn broeders

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Kleine rakker...

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Jimmiie

• 586 messages
  • 51 votes

Krasse knar, maar wat zegt ie eigenlijk?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Jimmiie wrote:

Krasse knar, maar wat zegt ie eigenlijk?

YouTube - YOU SHALL NOT PASS

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Zo is dat, één zweepslag en het is gedaan met dat monster, de devil én die auto's

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Minotaures wrote:

(embed)

Kleine rakker...

Wat een schatje zeg haha doet hij echt goed.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

rep_robert wrote:

En de grap is verkeerd verteld Waarom hebben de Belgen over ongeveer 100 jaar oorlog met Nederland?

En waarom hebben de Belgen over ongeveer honderd jaar ook oorlog met Frankrijk?

Flauw, zeer flauw... Daarbij wij verklaren nooit de oorlog aan Frankrijk. België is veel te klein om al die krijgsgevangenen in te stoppen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Hehe...

ibendb

• 5038 messages
  • 3221 votes

Lolz...

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

ruzie en sukkel spelen verstoppetje ruzie gaat tellen en sukkel gaat zich verstoppen hij verstopt zich achter een politie auto komt er een politie man aan gelopen die zegt hoe heet je want je mag officieel niet achter mijn auto staan het jongetje zegt sukkel zegt de politie zoek je ruzie. waar op sukkel antwoord nee ruzie zoekt mij.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

606, das al een oudje hoor.

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Stu-Pot wrote:

606, das al een oudje hoor.

Voor mij is die nieuw, maar ben ook niet zo heel oud

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Er zit een man rustig in zijn zetel naar een voetbalmatch te kijken op TV, tot hij plots een koekenpan op zijn hoofd krijgt. De sukkel valt op de grond en ziet sterretjes, richt versuft zijn hoofd op en ziet zijn vrouw en roept haar toe:

- Nie goe wijs of wa ? Wat is er hier aan de hand ?

- Het is voor het papiertje dat ik in de zak van je broek gevonden heb en waarop geschreven staat :

" Marylou, 0475 05 11 16"

- Nu ben je werkelijk aan 't doordraaien hé ! Dat is voor mijnen Tiercé : Marylou, dat is de naam van het paard. 04 is de vierde koers. 75 is mijn inzet. 05 is de nummer van het paard,11 is het soort weddenschap en 16, is het tijdstip van de koers !

De vrouw verbauwereerd: "Verontschuldig mij het zal niet meer gebeuren ! "

Twee dagen later. BWANG, hij krijgt opnieuw de koekenpan op zijne kop. Half groggy, schreeuwt hij naar zijn vrouw :

- Zijde gij nu gans zot geworden.. wat is er nu weer ?

- Hier voor u, uw paard aan de lijn !

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Degenen die Raymond van het Groenewoud kennen (één van de heerlijkste zangers die ons kleine landje rijk is) zullen dit nummer vast en zeker ook wel kennen:

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rUclneejosI[/embed]

Alleen wordt het deze keer door een klein jongetje gezonden die blijkbaar de niet gecensureerde versie van het nummer zoals het oorspronkelijk is uitgekomen nog goed kent

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Metalfist wrote:

Alleen wordt het deze keer door een klein jongetje gezonden die blijkbaar de niet gecensureerde versie van het nummer zoals het oorspronkelijk is uitgekomen nog goed kent

Wat een scheetje zeg, totaal geen vrees om daar te staan prachtig gewoon.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Ik versta er geen barst van. Maar ik kom ook niet uit België, vandaar. Publiek, band en jochie genieten er wel van...

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

`Ja, dat heb ik ook, bijna onverstaanbaar dus de clou valt een beetje weg

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Dreiecke wrote:

`Ja, dat heb ik ook, bijna onverstaanbaar dus de clou valt een beetje weg

Voor mij is dat niet belangrijk, dat joch geniet met volle teugen en dat telt voor mij.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

(afbeelding)

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Kakhiel, haha

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Minotaures wrote:

Ik versta er geen barst van. Maar ik kom ook niet uit België, vandaar. Publiek, band en jochie genieten er wel van...

Het is nochtans een Nederlands jongetje? Het gaat er gewoon om dat het nummer vroeger een nogal pikantere tekst had (onder andere zwijg me van die laatste kutgroep uit Engeland maar spreek me liever van Tina Turner haar onderkant) en dat dit in de loop der jaren is gewijzigd maar dat het jongetje nog perfect de originele tekst weet. Als je natuurlijk de clou moet gaan uitleggen is er niet veel meer aan.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

danuz wrote:

Kakhiel, haha

Ja, Kakhiel

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Bedankt voor de tip, heren, Kakhiel kende ik nog niet.

(afbeelding)

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Minotaures wrote:

Raymond beschrijft hoe de misvieringen bij de zwarten in de US zoveel echter en muzikaler zijn dan de saaie pastoors hier in Vlaanderen - in de oorspronkelijke versie zegt hij dan ook 'het was een stel uitgelaten zwarte apen en de zotste stond vanvoor' - dit heeft hij echter sindsdien aangepast tot 'zwarte medemensen', maar het jongetje zingt nog steeds apen, vandaar dat alle muzikanten zo beginnen lachen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.