- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Dank voor alle uitleg rond Raymond van het Groenewoud
In zijn tijd een uitstekend artiest met blijkbaar gedurfde teksten. tegenwoordig hoor ik weinig van hem, helaas
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bevat spoilers over The Avengers!
Fake natuurlijk want dit is nergens te zien in zijn timeline op Twitter maar toch wel leuk gevonden
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Een vrouw gaat op vakantie naar Cuba en ontmoet daar een gespierde Cubaanse macho. Ze begint te flirten en dansen en uiteindelijk belanden ze aan 't eind van de avond in bed waarbij ze elkaar alle hoeken van de kamer laten zien. Na de daad, vraagt de vrouw de Cubaan naar zijn naam. "Die vertel ik je liever niet." zegt hij. "Telkens als ik m'n naam vertel lacht iedereen." Zo verstrijken dus 15 vakantie dagen: Ze dansen, drinken daiquiris, mojitos en vrijen op volle snelheid. Aan de vooravond van de terugkeer, dringt de vrouw erop aan dat de man zijn naam vertelt en tenslotte overtuigt ze hem. "Mijn naam is Sneeuw." zegt de Cubaan. Als de vrouw dat hoort, ligt ze zowat dubbel van het lachen. "Zie je wel." zegt hij. "Ik vertelde je dat iedereen moet lachen om mijn naam. Jij bent net zo." "Nee, sorry. Ik lach niet om je naam. Ik dacht alleen aan mijn man zijn gezicht wanneer ik hem vertel dat ik gedurende 15 dagen in Cuba, elke dag 20 centimeter sneeuw heb gehad!"
ibendb
-
- 5038 messages
- 3221 votes
Dat ze dat niet doorheeft. Ze dacht waarschijnlijk dat het draadloos was...
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
(embed)
Weird!
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Oke dat ging serieus helemaal nergens over, maar hij is leuk!
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E7xc7J8bdsU[/embed]
Geen grap maar wel echt zeer de moeite waard om te kijken!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Zag ze net vlak bij elkaar en dan heeft 't wel wat:
Film >> Genres en landen >> Ranzige / 'gore' films ---> Overigen >> Algemeen >> Het grote "smakelijk eten" topic
Verder onlangs bij een comedy show op de BBC (Matt Lucas) wat uitleg betreffende het Duitse team voor het aanstaande E.K.:
''Mannschaft means team, not man shaft.''
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Moest wel even van lachen. Ook wel goed gemaakt.
J.G.
-
- 154 messages
- 396 votes
Of ze nu vals of echt zijn, Ik vind die examen/test-mopjes heerlijk! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ze weten altijd een lach op mijn gezicht te toveren, van die bijdehante opmerkingen 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Zitten een paar toppers tussen. Wat een manier om je examen te 'maken'.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vooruit, nog een paar 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Die Leonidas op de voorlaatste is eigenlijk nog goed getekend. Mij zou dat in ieder geval al niet lukken maar ik heb dan ook 0.0 tekentalent.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Echt leuk,JacoBaco!
Niet zozeer een grap als wel heel schattig en puur
zo zonder make-up, botox, photoshop e.d..
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Toch niet slim speedy23? Lezen tijden het rijden, hoef je niet blond voor te zijn, hadden we volgens mij al van gezegd dat dat levensgevaarlijk is