- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Het lijkt me trouwens wel beter om van Persie niet meer in de spits te zetten maar op een positie waar zijn voetbal kwaliteiten wat meer naar boven komen, hij is dan misschien top scorer van Oranje maar hij bakt er echt werkelijk niks van als de tegenstand een beetje van niveau is.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Lekker overdrijven met dat elke week blunderen. Keertje of 3 na de winter, dan hebben we het wel gehad.
Nope, praktisch elke wedstrijd.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Van Persie op de plek van Sneijder, KJH weer in de spits. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Van Persie op de plek van Sneijder, KJH weer in de spits.
Dat gaat nooit gebeuren. Dat is al getest, werkte niet. Net zoals hem op een flank te zetten.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Van Persie in de spits werkt ook niet. 
Zo schrijnend om te zien dat die er werkelijk helemaal niets van bakt in Oranje.
Tegen die ploegen als Roemenie, Hongarije en noem ze maar op oké, maar daar scoor ik ze zelfs nog tegen.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Zat even te denken over Veltman nog, maar het zijn er zo al vier uit m'n hoofd. Tegen Feyenoord, PSV, Utrecht, Salzburg. En daar is het vast niet bij gebleven. Zelfs rep vond 'm wekelijks fouten maken, kun je nagaan.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Van Persie in de spits werkt ook niet.
Zo schrijnend om te zien dat die er werkelijk helemaal niets van bakt in Oranje. Tegen die ploegen als Roemenie, Hongarije en noem ze maar op oké, maar daar scoor ik ze zelfs nog tegen.
En tegen welke grootmachten heeft Huntelaar dan precies geschitterd?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zat even te denken over Veltman nog, maar het zijn er zo al vier uit m'n hoofd. Tegen Feyenoord, PSV, Utrecht, Salzburg. En daar is het vast niet bij gebleven. Zelfs rep vond 'm wekelijks fouten maken, kun je nagaan.
Utrecht en Zwolle vond ik weer duidelijke fouten van hem. Welke heeft hij dan tegen Feyenoord en PSV gemaakt?
Ik zeg trouwens nergens dat hij top speelt na de winter, maar het wordt allemaal wel aangedikt. Vond hem in een hoop wedstrijden ook zeer solide spelen. Bezit alleen wel nog het wisselvallige van een talent.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Van Persie moet inderdaad gewoon vanaf de flink komen (desnoods achter de spits), anders heb je echt geen klote aan hem en wordt ie nog luier. Nu Man Utd. tot een middelmatig elftal is verworden, deelt ie ook gewoon mee in de malaise.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Interlands, doelpunten Klaas-Jan Huntelaar in het Nederlands Elftal - voetbalstats.nl
Interlands, doelpunten Robin van Persie in het Nederlands Elftal - voetbalstats.nl
Het gaat er meer om dat van Persie het met al zijn extra talent en klasse niet duidelijk beter doet. Heeft tot nu toe op eindrondes en tegen toplanden heel weinig laten zien, terwijl hij vreselijk meer speeltijd heeft gehad itt Huntelaar. Dat is het sneue.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Huntelaar staat niet bekend om zijn verschrikkelijk geweldige stats tegen toplanden en topploegen. Bovendien duidelijk een speler die te licht is gebleken voor de top, dit itt Van Persie. Van PErsie kan zeker beter in Oranje, maar om dan om Huntelaar te roepen omdat Van Persie alleen tegen kleintjes scoort, dan weet je volgens mij niet goed wat Huntelaars probleem is. Tegen goede verdedigers is het eigenlijk nooit veel geweest.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Zwolle dan er ook nog bij. 5 stuks dus zeker op 9 wedstrijden.
Afgelopen zondag maakte hij nog een flinke fout toen hij over de bal uitgleed. Tegen PSV leverde hij de bal in bij Locadia die de kans miste(?). Loopt toch aardig op zo. Trouwens ook voor de winter al een paar niet al te handige acties, zoals die rode kaart tegen Barca.
Joy4ever
-
- 4613 messages
- 1836 votes
Maar Van Persie is wel topscorer allertijden terwijl hij er helemaal niets van bakt 
Maar begrijp jullie punt wel hoor. Toch kan je moeilijk je beste speler ernaast zetten omdat ie niet rendeert tegen de grote landen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Beiden scoren genoeg tegen de ''B landen'', maar beiden scoren moeizaam tegen A landen. Met als verschil dat RvP al jarenlang de nr 1 is en Huntelaar nauwelijks aan minuten komt. Dat irriteert me een beetje. Van Persie kan maar blijven prutsen zonder consequenties. Dat hij er 3 scoort tegen Hongarije is leuk, maar doe het ook tegen een topland dan. Ik weet zeker dat Huntelaar het niet slechter zou hebben gedaan. Huntelaar moet het inderdaad van goede ballen van teamgenoten hebben, van Persie kan zelf meer creëren. Dat klopt. Maar op de huidige manier heb je ook aan van Persie niks.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zwolle dan er ook nog bij. 5 stuks dus zeker op 9 wedstrijden.
Afgelopen zondag maakte hij nog een flinke fout toen hij over de bal uitgleed. Tegen PSV leverde hij de bal in bij Locadia die de kans miste(?). Loopt toch aardig op zo. Trouwens ook voor de winter al een paar niet al te handige acties, zoals die rode kaart tegen Barca.
Als je zulke puntjes er bij gaat pakken, dan kan ik van Thiago Silva en Kompany ook wel een lijstje maken. Dat zijn geen echte blunders. Echte blunders had hij tegen Zwolle en Utrecht.
Wat ik al zei, hij maakt fouten die elk talent maakt uit onervarenheid. Probleem is dat zijn concurrentie het met heel wat meer jaren erbij ook nog steeds doet (de Vrij bijvoorbeeld).
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Als je ziet dat de Belgen oa Vermaelen, Alderweireld, Vertonghen en Kompany hebben...die zouden alle 4 hier spelen.
Denk niet dat we nog 2 bankzitters zouden meenemen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
van Persie kan zelf meer creëren.
Overigens vind ik Huntelaar ook geen ideale optie.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Noem het maar 'puntjes'. Mja verder, de Vrij heeft in dit hele seizoen denk ik niet eens zoveel en zulke fouten gemaakt als Veltman in de laatste paar weken. Bovendien is De Vrij iets jonger, heeft hij veel meer ervaring en doet hij het op dit moment wat beter.
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Een speler oproepen die nog geen vol seizoen ervaring heeft lijkt me sowieso bezopen maar ja.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha iets jonger? Ze schelen geloof ik 2 weken 
De Vrij is een vrij aardige voetballer, maar kan niet verdedigen. Mist ook dat killer zijn. Heeft ook na al die jaren de houding van een jochie. Ik vond hem destijds het grootste talent van Feyenoord, maar hij staat gewoon 2 jaar al stil. Maakt nog altijd veel domme fouten die je na 3 of 4 jaar Eredivisie toch wel afgeleerd had mogen hebben. Kom je ook weer op dat onderdeel ervaring. Bij Feyenoord speelt hij nooit Europees. Dat ga je gewoon merken. Jongens van PSV en Ajax doen dat wel en groeien sneller naar een hoger niveau. Gewoon zonde voor Oranje dat dat bij Feyenoord niet lukt.
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Kom zeg, uitgerekend in puur verdedigen is De Vrij juist veel verder dan Veltman, opbouwend misschien juist niet.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik wil de doelpogingen niet eens weten, ik denk 6 - 16 ofzo...
7 - 17 dus... Dat Chili gaat Nederland helemaal dronken spelen, ik heb er nu al zin in 
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Bij Feyenoord speelt hij nooit Europees. Dat ga je gewoon merken. Jongens van PSV en Ajax doen dat wel en groeien sneller naar een hoger niveau. Gewoon zonde voor Oranje dat dat bij Feyenoord niet lukt.
Allemaal theoretische napraterij. Heb nog nooit gemerkt dat talenten van PSV en Ajax echt zoveel beter werden van die paar Europese potjes. Het zal vast wat schelen maar echt niet zoveel.
Kijk naar Vermeer, Van Rhijn, Ebecilio, etc etc alleen maar slechter geworden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Allemaal theoretische napraterij. Heb nog nooit gemerkt dat talenten van PSV en Ajax echt zoveel beter werden van die paar Europese potjes. Het zal vast wat schelen maar echt niet zoveel.
Kijk naar Vermeer, Van Rhijn, Ebecilio, etc etc alleen maar slechter geworden.
Je leert meer van Europees voetbal. Is het geen CL, dan wel EL. Dat zegt elke speler die het speelt, elke coach die erin coacht. Alleen kos denkt er anders over. Je leert op een hoger niveau te handelen, je leert slimmer te denken, je leert trucjes toe te passen, je wordt harder aangepakt. Allemaal heel leerzaam. Net als interlands bij nationale topelftallen je beter maken. Maar de Vrij had na 3 jaar Feyenoord toch wel een kleine 20 Europese wedstrijden moeten hebben. Die mist hij gewoon.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
O jee, de Persie/Huntelaar discussie laait weer op. Pfff.
Hoeveel bruikbare balen heeft hij gisteren gehad? Hetzelfde geldt voor Boetius en Promes. Ik vraag me af wat ze beter hadden kunnen doen? Frankrijk speelde ook erg defensief, op de counter.
Ik vond het nog knap dat Van Persie van niets nog een halve kans wist te creëren.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Even deze hier nog maar posten voor wie 'm nog niet gezien heeft. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
7 - 17 dus... Dat Chili gaat Nederland helemaal dronken spelen, ik heb er nu al zin in
Eerst was je tegen Oranje vanwege Van Marwijk. Wat is nu je excuus?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Over Veltman: tegen Feyenoord stond hij de hele eerste helft te schutteren, oogde enorm onzeker.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Hij wil een Fries elftal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.