- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
@OptaJohan: 9 - Wesley Sneijder lost the ball nine times in the first half versus France, more than any other player of either Oranje or France. Sloppy.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Die misser van Benteke. 
Ronaldo uiteraard ook weer met een doelpunt, net als Bale. 
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Paletta doet het goed. Moet wel echt een keer naar de kapper, hoor.
http://www.italianfootballdaily.com/wp-content/uploads/2014/02/paletta.jpg
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Overigens, Australië-Ecuador is momenteel 3-0 na een klein uur. Dat is toch geen lullige ploeg, die Ecuador. Australië is weer de tegenstander van Oranje.
Hehe, een rode kaart en 2 goals later staat het plots weer 3-2 met nog 20 minuten te spelen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Hij deed bijna alles fout wat fout kon gaan. Voetballend ook een drama.
Jij mag hem kut vinden, ook best.
Valt mee hoor. Vandaag wel.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Die Isla zit bij dezelfde Oost-Europese dokter als Salzburg volgens mij, hij blijft maar stomen langs de lijn. Typisch zo'n back waar dominee Dirk op de WK 90 minuten achteraan mag rennen.
Ik wil de doelpogingen niet eens weten, ik denk 6 - 16 ofzo...
Joy4ever
-
- 4613 messages
- 1836 votes
Klaassen. Denk je dat het niet erger kon. Wat een armoede.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Montolivo en Criscito zijn compleet verdwaald vandaag. Vooral die eerste wisselen in de rust; houdt het spel maar op waardoor Italië niets kan creëren. Die aanval net was wel een mooi stukje voetbal, trouwens. En Paletta blijft maar beesten.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Het is dat ze daar in het Stade de France dezelfde grasmeester als de Arena hebben want anders was het leed helemaal niet te overzien geweest.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
We hebben nog geen kans gecreëerd, echt zielig dit.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Klaassen. Denk je dat het niet erger kon. Wat een armoede.
Laat zo´n talent toch lekker ruiken aan het grote Oranje, bij een wedstrijd die er niet toe doet.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Laat zo´n talent toch lekker ruiken aan het grote Oranje, bij een wedstrijd die er niet toe doet.
Niet toe doet? 100 Dagen voor het WK?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Depay laat in die paar minuten al meer zien dat Boetius en Promes samen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Manmanman... Glanzlos! Kroos waardeloos, Lahm onherkenbaar, verdediging kwetsbaar... Nog veel werk te verrichten voor de Zwarte Magiër. Chili dark horse deze zomer.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ivoorkust maakt nog een 2-0 achterstand goed tegen de Belgen.
Australië geeft trouwens een 3-0 nog weg: 3-3 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Hehe, een rode kaart en 2 goals later staat het plots weer 3-2 met nog 20 minuten te spelen.
Edit. Te laat.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Mertens heeft indruk gemaakt, Nainggolan zou wel eens een interessante toevoeging kunnen zijn aan het team. Jammer van die laatste goal nog, maar toch genoeg positieve dingen gezien.
Edit: Benteke wordt een écht probleem trouwens. Mist teveel van dat soort inleggers.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Ik zie niks positiefs. 
Of dat 't alleen maar beter kan.
Animosh
-
- 4665 messages
- 539 votes
maar ben toch erg bang dat de honger bij sommigen niet aanwezig is.
Dat denk ik ook, maar het is wat mij betreft aan de trainer om te beoordelen of bepaalde spelers te weinig inzet tonen. Anderzijds zijn ze na de Confederations Cup waarschijnlijk wel gebrand op eerherstel.
Ja, eens. Passen kan hij nog steeds heel goed, maar hij is veel minder beweeglijk en in aanvallend opzicht brengt hij veel minder teweeg dan vroeger. Handig voor controle, maar een startplaats verdient hij niet.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Triest ook dat Huntelaar weer niet mag invallen. Van Persie blijft een grap.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dramatisch Oranje. Aanvallend was dit het zwakste wat ik in jaren zag. Van Persie slecht en die 2 om hem heen hebben het Oranje niveau niet. Middenveld was niks nadat Strootman eruit moest en achterin blijft het middelmatig.
Nu gauw Nigel de Jong er weer in zetten en hopen op een fitte Robben.
Zonde van mijn 90 minuten dit.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Kansloos verliezen van het supermodale Frankrijk, dat voorspelt weinig goeds voor Holland!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
We hebben met deze selectie ook weinig tot niets te zoeken op dat WK. 3 wedstrijdjes spelen en weer aftaaien. Met veel vechtlust misschien een puntje (of 3) pakken tegen Australie. Tegen Spanje en Chili hebben we geen kans denk ik. Nog nooit zo weinig vertrouwen gehad in Oranje....
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Triest ook dat Huntelaar weer niet mag invallen. Van Persie blijft een grap.
Schandalig ja. Van Persie is kwalitatief natuurlijk beter, maar in Oranje laat hij gewoon nooit wat zien wat al die basisplaatsen weet te rechtvaardigen. Vrij lullig naar Huntelaar toen dat hij echt nauwelijks speeltijd krijgt. Had gewoon net als van Persie een helft moeten krijgen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het heeft toch geen zin om patronen in te slijpen of te werken aan tactiek met dit soort wedstrijden waar de groep maar 2 dagen bij elkaar is. Dit soort wedstrijden zien prima om te zien hoe de individuen dan wel nieuwelingen zich staande houden op een hoger internationaal niveau.
Dadelijk vanaf mei, als de definitieve selectie bekend is en de laatste 2/3 oefenwedstrijden gespeeld worden is het menens.
Ik hecht totaal geen waarde aan dit soort flut wedstrijden met newbies en talloze wissels, al mag het duidelijk zijn dat ik er geen geld op ga inzetten dat we verder komen dan de 1/8 finale. Daarvoor zijn we echt te zwak.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Ivoorkust maakt nog een 2-0 achterstand goed tegen de Belgen.
Australië geeft trouwens een 3-0 nog weg: 3-3
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Mertens heeft indruk gemaakt, Nainggolan zou wel eens een interessante toevoeging kunnen zijn aan het team. Jammer van die laatste goal nog, maar toch genoeg positieve dingen gezien.
Edit: Benteke wordt een écht probleem trouwens. Mist teveel van dat soort inleggers.
2de keer inmiddels toch dat die in een lege goal mist? Doe dat maar niet op het WK aub. Mertens heeft inderdaad indruk gemaakt, jammer dat die nu net op dezelfde positie van Hazard speelt. Rechtsback positie blijft een probleem, Alderweireld bakte er maar weinig van.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Edison!
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Ik zie flink wat namen langskomen voor de verdediging, maar het trieste is dat wiel of Janmaat, Veltman of Vlaar, BMI, of rekik en dan mis ik er nog een paar volledig lood om oud ijzer is. Met die verdedigers is blind ook kwetsbaar als linksback. Ik zie nog een paar mensen heitinga noemen, maar dat is een man op 1 been. Zijn tweede knie is volledig rot en kan sowieso geen optie zijn. We zullen inderdaad van andere ploegen moeten gaan genieten, want met dit team kun je niet van Spanje en Chili winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.