• 178.467 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.342 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Joy4ever

• 4613 messages
  • 1836 votes

Dit was echt om te huilen. Leuk en fris begin, bij vlagen dominant voetbal. Maar de Fransen zetten even aan en je bent gezien.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Animosh wrote:

Het is verder geen slechte speler, maar als je zoveel talent hebt als Duitsland moet je toch een betere speler kunnen opstellen (Müller, Götze, Kruse ... iemand!).

Ozil gaat nu spits spelen. We gaan het meemaken.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Iniesta, Silva, Diego Costa, Isco. Die gaan veel plezier hebben in de eerste wedstrijd op 't WK.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Animosh wrote:

Maar we zullen wel zien wie het gaan worden op het WK! Del Bosque is over het algemeen volgens mij zeer conservatief, dus ik verwacht niet dat jouw reformistische elftal het gaat worden.

Verwacht ik ook, en misschien overdrijf ik wel een beetje maar ben toch erg bang dat de honger bij sommigen niet aanwezig is. Maar we zien het wel, misschien valt het wel mee. Meesten kunnen inderdaad nog prima mee, alleen Xavi vind ik echt niet meer de speler die hij was.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

(quote)

Doen het meer dan prima so far

Fransen stellen teleur. Afwachtende ploeg.

Vlaar, held!

Haha meen je dit? Beiden spelen heel onopvallend. Neem ik ze niet kwalijk, maar dit is geen Oranje materiaal. Net als Clasie, wordt overlopen.

Achterin is het ook hopeloos, alleen vd Wiel bouwt nog wel goed op.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

2 aanvallers? Is Del Bosque ziek? .

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Sick eerbetoon aan Aragonés, wel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prachtig. Tranen zeg ik U. Mariola Cantaero die Avé Maria zingt, ten nagedachtenis aan Luis Aragones. Spanje in het zwart, u snapt 'm. Heel erg mooi. Goed begin en de wedstrijd is nog niet eens begonnen.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Wat makke line-up van Italië's kant, helaas.

Joy4ever

• 4613 messages
  • 1836 votes

The Oceanic Six wrote:

Haha meen je dit? Beiden spelen heel onopvallend. Neem ik ze niet kwalijk, maar dit is geen Oranje materiaal. Net als Clasie, wordt overlopen.

Boëtius en Promes waren de eerste tien minuten goed, daarna niet meer gezien idd. Vd Wiel begon goed maar was daarna dramatisch. Zo speelt ie Janmaat er nooit uit. Cillessen ook niet best. Veel te onrustig en slecht gekeept bij die eerste goal. Bleh. Uitgerekend tegen Frankrijk zo een wanprestatie.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Hij zegt so far. Toen was 't 17 minuten aan de gang en toen lieten ze nog wat zien, daarna inderdaad niet meer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

(quote)

Eerste tien minuten waren goed, daarna niet meer gezien idd. Vd Wiel begon goed maar was daarna dramatisch. Zo speelt ie Janmaat er nooit uit. Cillessen ook niet best. Veel te onrustig en slecht gekeept bij die eerste goal. Bleh. Uitgerekend tegen Frankrijk zo een wanprestatie.

1-0 leek me inderdaad houdbaar.

Hopelijk is Louis nu ook wakker en haalt hij lichtgewichten als Clasie op het WK buiten de basis voor een Nigel de Jong. Hier speelt veel te veel Eredivisie vanavond, dat is gewoon niet het niveau.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nee, eerste pfiffe van de tribunes. Nu weer de lat, ongelooflijk dat de Chilenen er al niet een balletje of 3 a 4 in hebben liggen. Hier gaat Nederland van ze lang zal ze leven niet van winnen op het WK.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

j0enne wrote:

En dat is dus de reden waarom die Cillessen hopelijk niet in de basis start op 't WK.

Alles moet die voetballend oplossen en brengt daar alleen maar z'n medespelers mee in gevaar.

Die 2 goals waren ook niet onhoudbaar. Die eerste pakt een goede keeper, ook al was het een hard schot. Die 2e is nog lastiger omdat er onverwachts en van dichtbij wordt geschoten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kom zeg, die 2e was gewoon niet te pakken. Die eerste denk ik wel.

Ik ga ieder geval met weinig vertrouwen het WK in als deze ploeg van vanavond voor het grootste deel tegen Spanje gaat starten. Onbegrijpelijk.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Haha meen je dit? Beiden spelen heel onopvallend.

Ze worden ook niet bereikt. Van Persie ook niet. Clasie telkens met het tikkie breed en Sneijder loopt er weer als een zoutzak bij. Die gaat ook nooit meer topfit worden.

En als ook Strootman er nog eens uit moet, zit je met Schaars. Pfff, alsjeblieft.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Overigens, Australië-Ecuador is momenteel 3-0 na een klein uur. Dat is toch geen lullige ploeg, die Ecuador. Australië is weer de tegenstander van Oranje.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Kom zeg, die 2e was gewoon niet te pakken. Die eerste denk ik wel.

Ik ga ieder geval met weinig vertrouwen het WK in als deze ploeg van vanavond voor het grootste deel tegen Spanje gaat starten. Onbegrijpelijk.

Die eerste moet een keeper gewoon pakken. Althans, daar onderscheiden goede keepers zich in.

Vind Cilessen geen slechte keeper, maar pakt weinig moeilijke ballen. Gelukkig is hij positioneel vrij sterk, zodat hij niet vaak hoeft te duiken.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Overigens, Australië-Ecuador is momenteel 3-0 na een klein uur. Dat is toch geen lullige ploeg, die Ecuador. Australië is weer de tegenstander van Oranje.

Als we de poule overleven (50% kans ongeveer), dan zullen we vernederd worden door Brazilië. Heb altijd zin in een W.K., maar ditmaal toch ietsjes minder.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Ze worden ook niet bereikt. Van Persie ook niet. Clasie telkens met het tikkie breed en Sneijder loopt er weer als een zoutzak bij. Die gaat ook nooit meer topfit worden.

En als ook Strootman er nog eens uit moet, zit je met Schaars. Pfff, alsjeblieft.

Sneijder moet beter aangespeeld worden. Die zag ik wel een paar keer vrijlopen maar kreeg dan niet de bal.

Het probleem vanavond op je middenveld is Clasie. Die durft helemaal niks en mist gewoon het niveau voor Oranje. En dat terwijl hij op een cruciale positie speelt, moet de aanvallen op gaan zetten. Je kan daar nog beter dan Blind neerzetten en een andere linksback zoeken als je Nigel de Jong er perse niet in wil als van Gaal zijnde. Met Blind heb je tenminste voetbal in je ploeg. Schaars nu in je ploeg wordt je overigens ook niet vrolijk van. De eeuwige tikkie terug speler. Zou Strootman niet een stukje meer naar achteren kunnen spelen de volgende interlands?

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

D'r staan er nu al 7 in die er gewoon niet in horen.

Kijk. Rekik klapt er tenminste vol in, vind dat een beter alternatief dan BMI centraal.

david bohm

• 3075 messages
  • 3441 votes

Cillessen is een super modale keeper.

Joy4ever

• 4613 messages
  • 1836 votes

@j0enne: 7? Wat ben je mild

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Sneijder moet beter aangespeeld worden. Die zag ik wel een paar keer vrijlopen maar kreeg dan niet de bal.

Dat geldt ook voor Boëtius.

Sneijder heeft gewoon tekort aan de top gespeeld (jaar of 2/3), nu lijkt hij al een paar jaar uitgeblust. Doodzonde. Van zulke talenten zouden we het moeten hebben. Gelukkig kan hij er zo nu en dan nog een goede pass uitgooien.

Je kan daar nog beter dan Blind neerzetten

Ja, daar winnen we de oorlog mee, alsjeblieft zeg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

david bohm wrote:

Cillessen is een super keeper.

Eens. Doet het bij zijn club erg goed en stelt in Oranje ook nooit teleur.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Is vandaag wel te zien.

Kom op man, net als dat eeuwige verdedigen van Vermeer.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

stelt in Oranje ook nooit teleur.

Eerste helft gemist?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

j0enne wrote:

Is vandaag wel te zien.

Kom op man, net als dat eeuwige verdedigen van Vermeer.

En dan is Cillessen nog 2 klassen beter dan Vermeer.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Ron Vlaar is voor mij 't enige zekerheidje achterin.

Och, Klaassen ook al aan 't warmlopen.

Mag zeker ook nog z'n debuut maken.

Zet anders Zeefuik erin of Breuer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Eerste helft gemist?

Was geen geweldige pot van hem, maar ook niet slecht. Hoogstens dat hij bij de 1-0 beter had mogen ingrijpen.

Maar ik ga er geen ja-nee verhaal van maken. Jij mag hem kut vinden, ook best.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.