- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Opstelling #Oranje: Cillessen; V/d Wiel, Vlaar, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, Strootman; Promes, Van Persie, Boëtius
Opstelling Frankrijk - Lloris; Debuchy, Mangala, Varane, Evra; Pogba, Matuidi, Cabaye; Valbuena, Benzema, Griezmann.
3-0?
Kom op man, 2 spelers mogen weer debuteren, dat gaat helemaal nergens meer over.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Hangt er ook van af of Frankrijk een beetje zin heeft natuurlijk (maar ik denk het wel). Haha, die Clasie staat er ook gewoon in, geweldig toch?
Benieuwd wat de zwarte magiër uit de hoge hoed tovert, en of Schweini en Ozil gewoon spelen.
Ja en ja dus:
Neuer - Großkreutz, Mertesacker, Boateng, Jansen - Lahm, Schweinsteiger - Götze, Kroos, Özil - Klose.
Animosh
-
- 4665 messages
- 539 votes
Waar komt die obsessie van Löw met Klose toch vandaan? Dat is toch al lang geen topspits meer? Oké, Gomez herstelt pas net van zijn blessure (en past niet goed in het team), en Kiessling wordt buitengesloten, maar Duitsland heeft ook Kruse, Lasogga, Shürrle en co, en Götze en Müller kunnen ook in de spits spelen.
Frankrijk zal dit trouwens wel gaan winnen. Ze spelen thuis, hebben een betere keeper, betere centrale verdedigers, een beter middenveld en (met de huidige opstelling) een betere aanval.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Lasogga is geblesseerd afgehaakt. Muller in de spits? Liever niet. Gotze is een keer geprobeerd tegen de Fransen dacht ik. Ideaal is toch anders. En Kopfball Klose mag dan lichtbejaard zijn, hij speelt nog altijd zijn potjes in de Serie A en verzaakt nooit in de Nationalelf.
Maarja eigenlijk kan het niet meer idd, tijdens het WK is-ie 36...
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Als je dat Franse elftal op een rijtje ziet is dat toch redelijk indrukwekkend. Denk niet dat er meer dan 5 landen betere spelers hebben rondlopen. Jammer genoeg voor ze dat het daar al een jaar of 4 een grote puinbende is qua mentaliteit etc.
Animosh
-
- 4665 messages
- 539 votes
en verzaakt nooit in de Nationalelf.
Hij heeft sinds oktober 2012 één doelpunt gescoord (tegen Oostenrijk) ... da's niet best. De beste posities van Müller en Götze zijn verder inderdaad niet in de spits (de beste positie van Müller is rechtsvoor, en die van Götze CAM, maar dat wist je al wel neem ik aan
), maar ze spelen bij Bayern wel regelmatig op die positie en doen dat zeker niet onaardig. En ik heb toch liever Müller in mijn team dan Klose, want Müller is een expert in het maken van belangrijke doelpunten en het vinden van ruimte.
Als je dat Franse elftal op een rijtje ziet is dat toch redelijk indrukwekkend.
Vooral de nieuwe lichting is erg indrukwekkend imo: Lloris, Varane, Mangala, Zouma, Digne, Pogba, Rabiot, Thauvin, Griezmann en Sanogo zijn allemaal nog zeer jong, en Benzema en Matuidi kunnen ook nog wel even mee. (De bovenstaande spelers zitten nog niet allemaal in het Franse elftal, maar soit.)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Clasie en die 2 buitenspelers, snik.
Bidden dat Lowietje Nigel mee neemt naar het WK en dat Robben en Lens daar ook inzetbaar zijn. Wat een droefenis vanavond. Die Clasie kan in nationale topduels niet eens mee.
Gelukkig wel Sneijder en van Persie, tenminste 2 klasbakken. Nu maar hopen dat van Persie het ook eens tegen een topland gaat laten zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als je dat Franse elftal op een rijtje ziet is dat toch redelijk indrukwekkend. Denk niet dat er meer dan 5 landen betere spelers hebben rondlopen. Jammer genoeg voor ze dat het daar al een jaar of 4 een grote puinbende is qua mentaliteit etc.
Meen je dit nou? Ik vind het een super modale ploeg. Alleen Pogba en Ribery behoren tot de betere spelers op hun positie in Europa.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Beter speelt die vd Wiel een wereldwedstrijd, 1 van zijn laatste kansen om zich in de basis te spelen denk ik. Wat een drama als die Janmaat in Brazilië basisspeler wordt zeg.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Als vd Wiel het zn niveau haalt wat ie normaal in Frankrijk heeft hoeven we er niet bang voor t zijn Gangstah Twittery in Brazilie te zien.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Hij heeft sinds oktober 2012 één doelpunt gescoord (tegen Oostenrijk) ... da's niet best.
Heeft ook niet zo heel veel gespeeld sindsdien volgens mij... maar 3 potjes volgens wiki. Maar goed, misschien legt-ie er vanavond een paar in.
Joy4ever
-
- 4613 messages
- 1836 votes
Wat een drama als die Janmaat in Brazilië basisspeler wordt zeg.
Doe niet zo dramatisch.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als vd Wiel het zn niveau haalt wat ie normaal in Frankrijk heeft hoeven we er niet bang voor t zijn Gangstah Twittery in Brazilie te zien.
Je hebt het over die Twittery die bij die miljardenclub in de basis speelt elke week en regelmatig een assist geeft en op nauwelijks een fout te betrappen is?
Dan ben ik benieuwd of Janmaat een broer heeft die het nog beter doet, want die gozer van Feyenoord bakt er ieder geval weinig van na de winter.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Erg benieuwd naar Griezmann. Bij Sociedad geweldig (en zal wel vertrekken naar een Europese topclub), eindelijk eens aan het werk zien in de nationale ploeg.
Hopen dat Del Bosque al begint met wat Barca spelers lozen en te kiezen voor de toekomst, beter nu al beginnen en ingespeeld raken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mwah, is op zo'n eindronde, waar je je moet meten met de creme e la creme van de topvoetbal schaam je je ballen uit je broek. Mag ook eigenlijk niet.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Qua shirtjes moeten we in Nederland onze meerdere erkennen iig... wat is dit nou?
Animosh
-
- 4665 messages
- 539 votes
Meen je dit nou? Ik vind het een super modale ploeg. Alleen Pogba en Ribery behoren tot de betere spelers op hun positie in Europa.
Ehm, nee. Ribery is na Ronaldo de beste vleugelspeler van de wereld, Pogba is misschien wel het grootste talent in zijn leeftijdsgroep, Lloris is één van de beste keepers in de EPL, Varane één van de beste centrale verdedigers in La Liga, Mangala wordt door zo ongeveer iedere Engelse topclub nagejaagd, Matuidi is één van de beste verdedigende middenvelders, Cabaye is één van de betere centrale middenvelders, Benzema is in bloedvorm (al doet hij het bij Frankrijk vaak niet goed), Griezmann heeft in La Liga na Ronaldo, Costa en Alexis Sanchez de meeste doelpunten gescoord (15) en de rest is gewoon solide. Als Frankrijk een "supermodale ploeg" heeft, dan wil ik niet weten wat Nederland wel niet heeft. 
Heeft ook niet zo heel veel gespeeld sindsdien volgens mij
Des te vreemder dat hij toch opgesteld wordt. Het is verder geen slechte speler, maar als je zoveel talent hebt als Duitsland moet je toch een betere speler kunnen opstellen (Müller, Götze, Kruse ... iemand!).
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Mwoa het is maar wat je onder 'de betere spelers' verstaat. Vind Varane, Evra, Matuidi, Cabaye, Benzema toch ook allemaal niet verkeerd. En dan heb je Nasri nog, Sakho, Giroud, Remy, Koscielny. Inderdaad eigenlijk maar 1 wereldtopper, maar met veel beetjes kom je ook een heel eind. Noem eens een paar landen op die echt verwacht mogen worden om beter te zijn, en heel ver zul je niet komen. Argentinie heeft in de breedte bijvoorbeeld een minder aansprekend elftal als je het mij vraagt.
Joy4ever
-
- 4613 messages
- 1836 votes
Mwah, is op zo'n eindronde, waar je je moet meten met de creme e la creme van de topvoetbal schaam je je ballen uit je broek. Mag ook eigenlijk niet.
Maar dan moet degene die dat roept ook niet aankomen met een Anita. Als je het dan toch over schamen hebt...
Maar goed, we gaan het allemaal wel zien. Het wel of niet succesvol zijn van Oranje op het aankomend WK hangt uiteraard niet af of Janmaat of vd Wiel (die nooit echt heeft overtuigd in Oranje) speelt.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Clasie en die 2 buitenspelers, snik.
Bidden dat Lowietje Nigel mee neemt naar het WK en dat Robben en Lens daar ook inzetbaar zijn. Wat een droefenis vanavond. Die Clasie kan in nationale topduels niet eens mee.
Gelukkig wel Sneijder en van Persie, tenminste 2 klasbakken. Nu maar hopen dat van Persie het ook eens tegen een topland gaat laten zien.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Lekker ploegje hoor dat Chili, 1x raken en er snel met veel man uit.
0-1 hangt in de lucht.
Animosh
-
- 4665 messages
- 539 votes
Hopen dat Del Bosque al begint met wat Barca spelers lozen en te kiezen voor de toekomst, beter nu al beginnen en ingespeeld raken.
Wie zou hij moeten lozen dan? Xavi? Die kan op zijn minst belangrijk zijn als controle nodig is (als Spanje voor staat bijvoorbeeld). Maar verder zijn er toch niet zoveel Barca-spelers die geen plaats verdienen? Pedro doet het bij Spanje altijd erg goed, Iniesta ook, Alba idem, Fabregas idem. Piqué is misschien wel een twijfelgeval, maar wie zou hij daar anders moeten opstellen? Javi Martinez?
Edit: oh, en Busquets is voor zover ik weet ook niet zo één-twee-drie te vervangen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Even belletje en je mist de Tor! Tor! Tor!
Mariooooooooooo Gotze 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.