- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Zat het net ook te kijken. Verbaasd me weer niets. Toch wel een achterbaks ratje deze vent he.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Iets in je boek benoemen en dan mag je daar niets over vragen? Raarrrrr.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit ja. Als Cruijff een biografie schrijft zouden ze vragen naar de zwembadaffaire en als Davids er 1 schrijft naar zijn EK 96 rel. Bijna iedereen heeft wel een minder prettig hoofdstuk, maar die trekken juist het meeste. Waar moet je de Wolf anders naar vragen? Hoe hij zijn tijd bij Sterren schaatsen op het ijs vond?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Weglopen moet je nooit doen, maar kan goed begrijpen dat hij niet mee wil doen aan zo'n kinderachtig item.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Dit ja. Als Cruijff een biografie schrijft zouden ze vragen naar de zwembadaffaire en als Davids er 1 schrijft naar zijn EK 96 rel. Bijna iedereen heeft wel een minder prettig hoofdstuk, maar die trekken juist het meeste. Waar moet je de Wolf anders naar vragen? Hoe hij zijn tijd bij Sterren schaatsen op het ijs vond?
Misschien iets over z'n sportieve carrière? Dat vals spelen was niet zo sportief.
Er zullen vast nog wat interessante passages in het boek staan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Misschien iets over z'n sportieve carrière? Dat vals spelen was niet zo sportief.
Er zullen vast nog wat interessante passages in het boek staan.
Net of het iemand boeit hoe hij in 1993 een keer kampioen is geworden. Dat is alleen leuk voor wat verstokte Feyenoord fans, maar de massa die dit boek zou moeten gaan lezen (tenminste, hopen zij) leest graag wat smeuïger verhalen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Heb jij het boek al gelezen?
Maar goed, ik had het item gewoon verpest voor de grap. Was beter geweest.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Niet als je daarover al genoeg verteld hebt en je daar nota bene vooraf afspraken overmaakt. Dan moet je hem niet uitnodigen. Vrij logisch.
Overigens was dat 'hoorspel' itempje dan ook te achterlijk voor woorden, maar ja je verwacht niks anders van die sneue Beelen.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12855 votes
Cool, zo'n pilootbrilletje ... voor op de radio.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Ja, dat is pas echt wat je noemt raaaarrr, en tamelijk asociaal tov je gasten.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Niet als je daarover al genoeg verteld hebt en je daar nota bene vooraf afspraken overmaakt. Dan moet je hem niet uitnodigen. Vrij logisch.
Overigens was dat 'hoorspel' itempje dan ook te achterlijk voor woorden, maar ja je verwacht niks anders van die sneue Beelen.
Giel heeft van tevoren dus duidelijk kenbaar gemaakt wat ze gingen doen. De fout ligt hier dus duidelijk bij John/zijn management. Wel raar, je brengt een boek uit en je moet telkens hetzelfde verhaal vertellen. Weet je wat? Schrijf dan geen boek! Het is gewoon een en al zieligheid. Ook al staat een bepaald item van een show je niet aan, wees professioneel en beantwoord de vragen.
Overigens snap ik niet precies wat er nou kansloos is aan een hoorspel, er wordt gewoon een passage uit het boek voorgelezen en de luisteraars moeten daarover een vraag beantwoorden om dan het boek te winnen. Ja, Giel zou zich dood moeten schamen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Giel Beelen is overigens wel een gigantische kneus, altijd al gevonden. Dat spreekt wel weer in John zijn voordeel. Maar zijn optreden was wel vrij onvolwassen.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12855 votes
Maar zijn optreden was wel vrij onvolwassen.
Als die afspraak inderdaad gemaakt is geweest dan is het net erg volwassen. Wat moet je dan doen als je een afspraak met iemand maakt en dan koud gepakt wordt? Boos kijken en af en toe in de micro boeren om de show te verpesten?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3703 votes
Moet hier die Feyenoorder wel gelijk geven. Het is geen politicus ofzo, gewoon een voetballer die opvallend vriendelijk vraagt of het over iets anders kan gaan voor een keer. Vind dat ongeacht of het is afgesproken of niet je dat best mag respecteren.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Zegt misschien meer over de rest van het boek dat iedereen enkel over dit segment wilt praten... Want zo spannend vind ik het nou ook weer niet.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Giel heeft van tevoren dus duidelijk kenbaar gemaakt wat ze gingen doen. De fout ligt hier dus duidelijk bij John/zijn management.
Kennelijk niet dus. Dat zou ook wel erg onlogisch zijn natuurlijk want dan was hij gewoon niet gekomen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Communicatiefout tussen John en zijn management. Ze hadden gebeld dat ze het er niet over wilden hebben. Giel heeft dat geweigerd en toch zijn ze gekomen. Ergens is er dus niet gecommuniceerd......
Buiten dat om is het raar dat ze het niet over bepaalde segmenten uit een boek willen hebben, wie zijn zij nou om dat te eisen.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Zo raar is dat niet. Bij elke talkshow zijn er schrijvers, filmmakers, zangers en wat al niet meer die alleen specifieke dingen willen bespreken.
en als jouw boek telkens maar door de media geframed wordt als alleen maar over dat incident gaande kan ik me dat goed voorstellen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Een beetje presentator doet niet zo kinderachtig en houdt er dan na vier keer ook over op. Je ziet duidelijk dat Sjon het niet wilt en hij legt ook duidelijk en rustig uit waarom niet, maar Giel - waarom eigenlijk met zonnebril? - voelt zichzelf duidelijk belangrijker dan zijn gast en het publiek.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Communicatiefout tussen John en zijn management. Ze hadden gebeld dat ze het er niet over wilden hebben. Giel heeft dat geweigerd en toch zijn ze gekomen. Ergens is er dus niet gecommuniceerd......
Tussen Giel en zijn management dus blijkbaar. Of denk je dat Giel zelf de telefoontjes pleegt met het management van de Wolf.
Je reacties op dit onnozele gebeuren zijn nog een stukje zieliger dan de reactie van John de Wolf.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12855 votes
wie zijn zij nou om dat te eisen.
mensen hebben het recht om over bepaalde dingen niet te willen praten lijkt me
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
mensen hebben het recht om over bepaalde dingen niet te willen praten lijkt me
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12855 votes
Riiiiiiight. Was weer even vergeten in welk topic ik zat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Een beetje presentator doet niet zo kinderachtig en houdt er dan na vier keer ook over op.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Duitsland - Chili.
Benieuwd wat de zwarte magiër uit de hoge hoed tovert, en of Schweini en Ozil gewoon spelen. Ik zal speciaal voor de Hollanders ook die Chilenen in de gaten houden, kijken of die er iets van kunnen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Haha, prachtig.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Arias gewoon weer in de basis bij Colombia. 
Serero trouwens ook bij Zuid-Afrika zag ik, 0-3 achter tegen Brazilië.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
http://www.vi.nl/nieuws/van-gaal-laat-boetius-en-promes-debuteren-in-parijs.htm
Promes vindt ik wel een leuke technische speler.
Het is natuurlijk maar een oefenwedstrijd dat net voor het WK wordt gespeeld. Het belangrijkste is om geen lullige blessures op te lopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.