• 178.457 movies
  • 12.237 shows
  • 34.024 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.158 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

otherfool wrote:

Kansloos verliezen van het supermodale Frankrijk, dat voorspelt weinig goeds voor Holland!

Zijn ze zover teruggezakt, nadat je ze een kleine 2 jaar geleden nog tipte als Europees kampioen?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Schandalig ja. Van Persie is kwalitatief natuurlijk beter, maar in Oranje laat hij gewoon nooit wat zien wat al die basisplaatsen weet te rechtvaardigen. Vrij lullig naar Huntelaar toen dat hij echt nauwelijks speeltijd krijgt. Had gewoon net als van Persie een helft moeten krijgen.

. Vindt van Persie ook niet de x-factor hebben. Een goede, technische speler... Maar een individuele actie is ook teveel gevraagd en kan ook niet vanuit het niets mooie dingen doen. Lichtjaren verwijderd van spelers als Zlatan, Ronaldo, Messi etc.

Van Persie is te vaak onzichtbaar en al helemaal in Oranje

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Materny wrote:

(quote)

Het heeft toch geen zin om patronen in te slijpen of te werken aan tactiek met dit soort wedstrijden waar de groep maar 2 dagen bij elkaar is. Dit soort wedstrijden zien prima om te zien hoe de individuen dan wel nieuwelingen zich staande houden op een hoger internationaal niveau.

Dadelijk vanaf mei, als de definitieve selectie bekend is en de laatste 2/3 oefenwedstrijden gespeeld worden is het menens.

Ik hecht totaal geen waarde aan dit soort flut wedstrijden met newbies en talloze wissels, al mag het duidelijk zijn dat ik er geen geld op ga inzetten dat we verder komen dan de 1/8 finale. Daarvoor zijn we echt te zwak.

Als je puur kijkt naar deze wedstrijd had dat inderdaad geen zin meer maar Van Gaal is al vanaf z'n eerste wedstrijd aan het speculeren met wijzigingen en debutanten. Is nu zelfs Bassie al ver voorbij als het gaat om het aantal debutanten (we tellen er 39(!!!) inmiddels).

Het vooruitzicht op een goed WK was met tegenstanders als Spanje en Chili en mogelijk Brazilië inderdaad al niet groot maar Van Gaal doet er werkelijk alles aan om die kansen nog kleiner te maken.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Buffon begint ook oud te worden.....

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Pedro! Beste man v/h veld. Altijd nog gezegd, altijd opstellen. Had Buffon wel mogen hebben overigens. Dat hakje van Iniesta

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

depri83 wrote:

(quote)

Als je puur kijkt naar deze wedstrijd had dat inderdaad geen zin meer maar Van Gaal is al vanaf z'n eerste wedstrijd aan het speculeren met wijzigingen en debutanten. Is nu zelfs Bassie al ver voorbij als het gaat om het aantal debutanten (we tellen er 39(!!!) inmiddels).

Het vooruitzicht op een goed WK was met tegenstanders als Spanje en Chili en mogelijk Brazilië inderdaad al niet groot maar Van Gaal doet er werkelijk alles aan om die kansen nog kleiner te maken.

Het ergste is nog dat lowietje het vooral doet om later te kunnen zeggen dat ie x, y en z heeft laten debuteren, mocht het ooit wat worden met die mannen. Zielige vent.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een kutkeeper ook die Valdes.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

De focus moet gewoon op 2018, indien je de ambitie uitspreekt om ver te komen op een WK. Robben/Persie/Sneijder/De Jong/Vaart hebben dan nog net de leeftijd om mee te gaan (allen 33/35), de huidige talentvolle jongens (JPB, Depay,Kishna, Veltman, Rekik, Klaassen) hebben vier jaar (internationale) bagage erbij.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Dus we gaan er net als Bassie weer een leertoernooi van maken?

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Naomi Watts wrote:

Pedro! Beste man v/h veld. Altijd nog gezegd, altijd opstellen.

In jouw ideale basis XI zag ik hem niet staan, hoor. Maar het blijft typisch dat Pedro voor Spanje zoveel beter speelt dan voor Barcelona. Misschien omdat hij daar in dienst van Messi moet spelen?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Animosh wrote:

(quote)

In jouw ideale basis XI zag ik hem niet staan, hoor. Maar het blijft typisch dat Pedro voor Spanje zoveel beter speelt dan voor Barcelona. Misschien omdat hij daar in dienst van Messi moet spelen?

Je had helemaal gelijk . Enorm veel dreiging en diepte, heb je ook nodig. Anders wordt Spanje ook te voorspelbaar.

Ja, ik denk het wel, vind een Iniesta ook veel nadrukkelijker aanwezig bij Spanje bvb.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

depri83 wrote:

Dus we gaan er net als Bassie weer een leertoernooi van maken?

Nee hoor, gewoon er bovenop knallen en kijken waar je eindigt. Maar niet jezelf voor schut gaan zetten door te zeggen dat je voor de titel gaat, want ze zijn nog niet eens een dark horse. Dat kon je in Zuid Afrika zeggen, niet nu.

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Materny wrote:

De focus moet gewoon op 2018, indien je de ambitie uitspreekt om ver te komen op een WK. Robben/Persie/Sneijder/De Jong/Vaart hebben dan nog net de leeftijd om mee te gaan (allen 33/35), de huidige talentvolle jongens (JPB, Depay,Kishna, Veltman, Rekik, Klaassen) hebben vier jaar (internationale) bagage erbij.

Haha. Over vier jaar spelen die grote vijf gewoon bij de oud-internationals neem ik aan hoor.

En dat je hier Kishna bij moet zetten na twee(!) wedstrijden in het eerste van Ajax zeg alles over hoe clubsupporters in dit topic reageren omtrent de interlands.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Hopelijk zet Kongolo deze goede lijn door (staat ook pas op 8 wedstrijden...)

Maar die laatste (zijn er nog wel een aantal) stappen zijn het lastigst. Van Persie, Sneijder en Robben maakten die stappen, maar vraag me af of al die talenten zover zullen komen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geen grootse wedstrijd maar ben dik tevreden. Spanje oogt scherp zonder volle inzet, winnen bijna elk duel, zijn dwingend aan de bal, minder gebrei, veel meer doelpogingen en schieten nu zelfs uit de tweede lijn. Nu moet Costa alleen nog ff gewend raken.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

schram101 wrote:

(quote)

En dat je hier Kishna bij moet zetten na twee(!) wedstrijden in het eerste van Ajax zeg alles over hoe clubsupporters in dit topic reageren omtrent de interlands.

Oow? Vertel eens. Voor een Ajacied is het geen geheim dat Kishna bij de beste drie talenten van de Toekomst hoort. Maar vooruit dan, voor jou gemoedsrust zet ik ook Kongolo erbij (wat ik ook een prima talent vind).

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Marlon Slabbekoorn!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Haha, over 4 jaar nog aan komen kakken met Robben, Sneijder en Van der Vaart

Nee, komt wel goed met Holland!

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

otherfool wrote:

Haha, over 4 jaar nog aan komen kakken met Robben, Sneijder en Van der Vaart

Nee, komt wel goed met Holland!

Denk inderdaad dat alleen Van Persie dan nog waarde heeft.

Strootman is op dit moment trouwens beter dan Sneijder en Vaart. Die is er over 4 jaar ook bij. Hopelijk beter zelfs.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

Welnee, ook veel te oud. Dit WK is de laatste kans voor Nederland op eremetaal als laatste kunstje van een grote generatie, maar je ziet het nu al haperen door het complete gebrek aan aanvulling vanuit de nieuwe generatie. Na het WK is het Nederlandse voetbal voor een jaar of 6 a 8 ten dode opgeschreven.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Eens, ik zie in de volgende generatie echt geen klasse van de buitencategorie. Depay is wel een lefmannetje dat een vaste waarde zal worden, maar wil je echt hoge ogen gooien op de komende toernooien is het materiaal wat erachter zit mijns inziens gewoon te pover.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

De jaren '80 all over again.

Dus aan het einde van die periode worden we weer kampioen.

Joy4ever

• 4613 messages
  • 1836 votes

En zo is het

Het begin vond ik wel goed aan Oranje kant. Hadden de Fransen weinig in te brengen. Wel puur reactievoetbal van die Fransen. Maar goed, wel goed verzorgd. Vooral bij die tweede goal. Lopen

een paar leuke voetballertjes tussen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Koeman, van Aerle en van Tiggelen eerst maar eens terughalen dan

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vrijdag 13 juni zal ik al snel nog als enige in de kroeg zitten denk ik .

Joy4ever

• 4613 messages
  • 1836 votes

Nu nog zien de kroeg daarna levend te verlaten .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Strootman is op dit moment trouwens beter dan Sneijder en Vaart. Die is er over 4 jaar nog wel bij. Hopelijk beter zelfs.

Ik denk alleen Robben. Da's de enige die met zijn simpele spel altijd gevaarlijk blijft.

Sneijder/VD Vaart/Robben/Persie zouden op zich EK 2016 moeten kunnen halen, al denk ik dat alleen Persie en Robben echt goed nog blijven voor hun club. Sneijder is afwachten, die zou eigenlijk naar een andere competitie moeten en vd Vaart vind ik wel rap minder worden. Die zie ik er over 2,5 jaar niet meer bij zijn. Vooral fysiek en conditioneel.

Verder, wat hebben Strootman en Sneijder/Vd Vaart met elkaar te maken? Zijn 2 verschillende posities. Natuurlijk is Strootman er over 4 jaar nog bij. Hij is net een paar weken 24 jaar. Die jongen zou nog een kleine 10 jaar mee moeten kunnen.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik denk alleen Robben.

Ik hoop voor Robben dat hij over 4 jaar nog normaal kan lopen.

Verder, wat hebben Strootman en Sneijder/Vd Vaart met elkaar te maken? Zijn 2 verschillende posities.

Het ging hier over onze beste voetballers. Maar goed, als Sneijder en v/d Vaart niet zo goed meer bevonden worden, krijg jij een kronkel.

Natuurlijk is Strootman er over 4 jaar nog bij. Hij is net een paar weken 24 jaar. Die jongen zou nog een kleine 10 jaar mee moeten kunnen.

Joh!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Robben zit bij Bayern prima. Op alle vlakken, ook medisch.

Verder mag je vinden van Sneijder en VDV wat je wil, maar ze vergelijken met Strootman slaat gewoon nergens op. Je gaat Janmaat toch ook niet met Ron Vlaar vergelijken?

Maar om je weer een lach te bezorgen: Sterspeler Brazilie laat kleine Zuid-Afrikaan mee feesten - VK Magazine - vkmag.com

Superleuk! Hier scoort Neymar wel kredietpuntjes bij me mee.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Robben zit bij Bayern prima. Op alle vlakken, ook medisch.

Over 4 jaar verwacht ik dat hij zijn explosiviteit en snelheid wel kwijt is. Daar moet hij het toch van hebben. Maar ik hoop op een klein wonder.

Verder mag je vinden van Sneijder en VDV wat je wil, maar ze vergelijken met Strootman slaat gewoon nergens op. Je gaat Janmaat toch ook niet met Ron Vlaar vergelijken?

Zucht. Af en toe krijg ik het idee dat je het IQ van een borrelnoot hebt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.