• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.941 actors
  • 9.381.094 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

depri83

• 6805 messages
  • 1491 votes

Zo'n figuur heeft een type Stevens, Lerby of Van Bommel nodig die hem een paar keer over de boarding knallen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Weer die Jese

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

IBAI!!! Koud in het veld. Grandioze goal.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Wat? RKC speelde juist vrij aanvallend. Verre van laf. Ik krijg juist met de week meer waardering voor hun prestaties. Ze hebben een begroting van het salaris van 3 spelers van Ajax of PSV maar pakken toch regelmatig punten. Zo'n Sno zou toch ook bij iedere middenmoter tot subtopper mee moeten kunnen draaien.

RKC kwam loerde vooral op de counter. PSV had alle ruimte, maar stuitte geregeld tegen een geel-blauwe muur op. Vervolgens hadden die lui al het geluk van de wereld dat er geen bal invloog en bij die eerste goal zat het (voor de verandering) weer eens mee. Net zoals de week daarvoor, de week daarvoor, de week daarvoor etc. (dat wij de afgelopen twee weken hebben gewonnen door een scheidsrechterlijke dwaling laat ik even buiten beschouwing ). Door dit voetbal sprokkel je heel wat puntjes van de toppers, maar ik vond het heel triest om te zien. Hopelijk verkast die Sno naar een andere club, want ik geef idd toe dat hij een geweldige speler is en een prima kerel, alleen dat RKC hoeft van mij niet meer terug te komen.

Het doomscenario is eindelijk gebeurd. Goudhaantje Mokotjo ligt er een maand uit en Lachman zien wij pas over 5 weken weer op de bank verschijnen. Ik word onderhand een beetje moedeloos van de blessures. Is potverdorie Fernandez weer fit, zijn er achterin weer problemen. Is Klich weer terug, moet Lachman weer onder het mes. En gisteren ben je in één klap door twee centrale verdedigers heen. Wat een verschrikkelijke pech weer.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ronaldo eraf!

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Debiele rode kaart. Niks aan de hand man.

depri83

• 6805 messages
  • 1491 votes

Sjeezus, zie hem neergaan...

Juve Inter was trouwens geen wedstrijd. Krachtsverschil veel te groot.

mjk87 (moderator films)

• 14544 messages
  • 4522 votes

Sjeezus inderdaad, die gozert van Club zou 5 wedstrijden schorsing moeten krijgen wegens matennaaierij.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het mag dan theater zijn, Ronaldo hoort 'm helemaal niet te provoceren door op zijn teen te gaan staan. Hopen dat hij een fout maakt waardoor hij rood krijgt (over matennaaierij gesproken). Dat heet nou karma. Bovendien wat verwacht je van een Bask, tegen de vijand uit Madrid? Dat wordt brommen tegen Villarreal, Christina, en zie er nog wel een tweede bij komen omdat het hier om agressie gaat.

Goed weekend. Zowel 3 punten ademruimte tegen Barca als Real.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Sneijder R. bij Almere City

Oud nieuws, maar wist ik niet.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Slaande beweging is slaande beweging. Of die Bask nou geraakt is of niet. Goede beslissing dus van de scheidsrechter.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mee eens nclo, alleen voor de beweging al. Ergste is nog dat ie dat nou juist probeert uit te lokken bij Gurpegui.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Wat lees ik nou. Van Hanegem zou het liefst van Gaal willen als opvolger Koeman. Is dat geen Blasphemy in Rotterdam?

Montorsi

• 9717 messages
  • 2381 votes

Het zal best gevoelig liggen, en geloof nooit dat hij het wordt. Maar objectief gezien denk ik niet eens zo'n verkeerde keus..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Van Gaal werd 2 jaar terug ook bij PSV genoemd, maar die man werd niet gepruimd als oud-Ajacied. Dickie kwam, daarna Cocu, terwijl de kwalitatief beste optie dus nooit een optie werd. Ik zou het als Ajacied overigens wel wat zuur vinden als Louis voor 1 van die 2 clubs gaat werken. Dat voelt ook wel erg apart, bijna fout. Maar als je als club de beste zoekt, dan kom je toch wel bij hem uit. Al zijn minpunten dien je wel voor lief te nemen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Voetbalzone - Roda-fans willen zelf fluiten: ‘KNVB verkloot al maanden onze wedstrijden!’ - m.voetbalzone.nl

Dat gaat genieten worden.

En dan ook nog eens die Feyenoorder Makkelie die fluit.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Hij gaat natuurlijk gewoon naar de Spurs. Maar vind het opvallend dat hij het durft te benoemen.

Montorsi

• 9717 messages
  • 2381 votes

j0enne wrote:

Voetbalzone - Roda-fans willen zelf fluiten: ‘KNVB verkloot al maanden onze wedstrijden!’ - m.voetbalzone.nl

Dat gaat genieten worden.

En dan ook nog eens die Feyenoorder Makkelie die fluit.

LOL, genante figuren.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Die Chucky is wel het prototype Utrechter ja. Alleen aanwezig als er iets van Ajax gepakt is. Dat stadion vandaag ook, zat helemaal vol terwijl ze normaal half leeg zijn. Royal Sadness.

Eigenlijk was ik niet van plan te reageren, maar met zulke reacties wordt ik min of meer gedwongen te reageren. Heerlijk die berichten vol frustratie. En een Ajacied die zeiken op supporters van andere clubs, terwijl Ajax de meeste teletekst supporters van NL heeft en die alleen hun bek open trekken als Ajax wint.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Chucky92 wrote:

(quote)

Eigenlijk was ik niet van plan te reageren, maar met zulke reacties wordt ik min of meer gedwongen te reageren. Heerlijk die berichten vol frustratie. En een Ajacied die zeiken op supporters van andere clubs, terwijl Ajax de meeste teletekst supporters van NL heeft en die alleen hun bek open trekken als Ajax wint.

Zo is dat oude Bunniksider! Ik heb overigens geen frustraties. Keertje gelijk spelen na 8 zeges op rij kan gebeuren.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Zo is dat oude Bunniksider! Ik heb overigens geen frustraties. Keertje gelijk spelen na 8 zeges op rij kan gebeuren.

Maar wel weer punten verspelen tegen FCU...

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik heb overigens geen frustraties.Keertje gelijk spelen na 8 zeges op rij kan gebeuren.

Sorry hoor maar dan juist moet je van FCU winnen, zekers na een 0-1 voorsprong, had je ook wat meer lucht gehad, nee ben zo gefrustreerd als ik maar zijn kan.

Montorsi

• 9717 messages
  • 2381 votes

Cillessen geblesseerd, dus Vermeer onder de lat tegen Groningen en Zwolle.

Dat vergroot de kans op puntverlies toch weer aanzienlijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

Cillessen geblesseerd, dus Vermeer onder de lat tegen Groningen en Zwolle.

Dat vergroot de kans op puntverlies toch weer aanzienlijk.

Welnee. Als we puntverlies hebben, dan komt het door die impotente voorhoede.

Overigens, in jouw gedachten speelt Feyenoord nog om de titel begrijp ik?

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

Nu is het nog mogelijk nu Ajax punten heeft verspeeld bij FCU, al zal het zeker niet makkelijk worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nouja, het zijn nog steeds 7 punten voorsprong, terwijl Feyenoord oa nog uit naar Twente, AZ, Heerenveen en PSV moet. Dinsdag Roda uit is traditioneel voor Feyenoord ook vaak puntverlies. Wordt nog lastig zat er zelf goed door te komen, laat staan die 7 punten dan goed te maken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vorig seizoen wonnen we nog in Kerkrade. Nee, dinsdag winnen ze wel.

Montorsi

• 9717 messages
  • 2381 votes

Ik geloof er niet in zoals ik al eerder heb gezegd, maar 7 punten is niet onoverkomelijk in ieder geval. Er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd. Twee keer puntverlies en zelf alles winnen is Ajax binnen de marge voor de onderlinge confrontatie. Bovendien heeft Feyenoord vrij weinig laten liggen tegen de betere ploegen, maar juist tegen de kleintjes slippertjes gehad. Het is pas voorbij als het echt voorbij is, tot die tijd is het altijd prettig als Ajax punten verspeelt.

En zolang Vermeer maar weer een paar keer onder de bal door vliegt moet de gemankeerde voorhoede er alleen maar meer maken om te winnen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vrij weinig laten liggen tegen de betere ploegen? Verloren van Ajax en Twente, gelijk tegen Vitesse...

Ajax-Groningen

Zwolle-Ajax

Ajax-Heerenveen

Ajax-AZ

Feyenoord-Ajax

Dit zijn de komende 5 competitieduels. De 4 duels tot aan Feyenoord zouden toch wel 10 tot 12 punten op moeten leveren. Zwolle mist trouwens met Lachman en Mokotjo zondag hun 2 beste spelers.

Roda-Feyenoord

Feyenoord-NEC

NAC-Feyenoord

Twente-Feyenoord

Feyenoord-Ajax

Da's al 3x een lastige uitwedstrijd plus de Klassieker dan nog thuis. Zelf verwacht ik dat Twente van jullie wint en dat je bij Roda punten gaat verspelen. En dan zit er waarschijnlijk wel een flinke marge tussen beiden als de Klassieker begint.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.