- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Ik gok dat elke titelpretendent nog aardig wat puntjes gaat laten liggen in deze competitie.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2381 votes
Oh daar zijn de 'Ajax haalt zo en zo veel punten'-lijstjes weer. Die heb ik gemist 
Ik doel meer op uitwedstrijden bij Vitesse, Heerenveen enzo waar Feyenoord juist goed speelde, dit in tegenstelling tot bij NEC, GAE, ADO, RKC. Je zal mij niet horen zeggen dat Feyenoord wel even Ajax voorbij gaat, in tegendeel, ik verwacht het niet, maar voorlopig is 7 punten inlopen op de 39 die je er nog kunt halen geen gelopen koers. Dat moet jij als geen ander weten lijkt me gezien de afgelopen 3 seizoenen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Oh daar zijn de 'Ajax haalt zo en zo veel punten'-lijstjes weer. Die heb ik gemist
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik doel meer op uitwedstrijden bij Vitesse, Heerenveen enzo waar Feyenoord juist goed speelde, dit in tegenstelling tot bij NEC, GAE, ADO, RKC. Je zal mij niet horen zeggen dat Feyenoord wel even Ajax voorbij gaat, in tegendeel, ik verwacht het niet, maar voorlopig is 7 punten inlopen op de 39 die je er nog kunt halen geen gelopen koers. Dat moet jij als geen ander weten lijkt me gezien de afgelopen 3 seizoenen.
Nouja, telt een programma beoordelen tegenwoordig al niet meer mee? Dus of je tegen NEC of Vitesse speelt maakt niks uit?
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
RKC wint van PSV. Enige logica in deze competitie is al verdwenen. Dus ja, het maakt vrij weinig uit of je tegen NEC of Vitesse speelt tegenwoordig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
RKC wint van PSV. Enige logica in deze competitie is al verdwenen. Dus ja, het maakt vrij weinig uit of je tegen NEC of Vitesse speelt tegenwoordig.
Ajax wint van Barcelona en Basel van Chelsea, dus de CL is ook plots onvoorspelbaar?
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2381 votes
Nouja, telt een programma beoordelen tegenwoordig al niet meer mee? Dus of je tegen NEC of Vitesse speelt maakt niks uit?
In zoverre dat ik nou niet snel optelsommen ga maken hoeveel punten mijn club zou moeten halen tegen de volgende vier tegenstanders enzo.. daar ben je toch al een keer of wat de boot mee ingegaan
helemaal als Ajax nou niet bepaald de sterren van de hemel speelt en de afgelopen 4 uitwedstrijden ipv 10 punten er ook zomaar 4 of 6 had kunnen hebben zou ik me nog niet al te rijk rekenen. Maargoed ik hou je verder niet tegen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Een gelijkspelletje would be most welcome vanavond.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Wat is dit nu weer? Demichelis op 't middenveld? 
Zet daar dan gewoon Milner neer, of zelfs Rodwell.
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Een gelijkspelletje would be most welcome vanavond.
Ik teken ervoor... Ben bang dat City op dit moment niet te verslaan is daar.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Met Demichelis op 't middenveld is de kans voor Chelsea in ieder geval groter...
Wat een belachelijke keuze.
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Wij spelen op het middenveld dan weer met Matic ipv Oscar. Wie durft vanavond? Hoe dan ook: wat een vooruitzicht, er staat zo'n half miljard euro op het veld
Wedstrijd van de eeuw!
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Inderdaad ook een gedurfde keuze, Oscar prikt er namelijk vaak één in.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Chelsea en City samen met 10 verdedigers op het veld. 
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Demichelis en Luiz spelen gewoon op het middenveld. Net als Daley Blind bij Ajax, of speelden die ook met 5 verdedigers? Verder is dit gewoon powervoetbal op het hoogste niveau, heerlijk!
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Demichelis en Luiz spelen gewoon op het middenveld. Net als Daley Blind bij Ajax, of speelden die ook met 5 verdedigers? Verder is dit gewoon powervoetbal op het hoogste niveau, heerlijk!
Het blijven verdedigers, itt Blind. Bovendien sprak jij er schande van dat Van Marwijk met zeven verdedigers speelde (4 verdedigers, De Jong, Van Bommel en Kuyt). Ik verwachtte daarom een keiharde veroordeling.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het blijven verdedigers, itt Blind. Bovendien sprak jij er schande van dat Van Marwijk met zeven verdedigers speelde (4 verdedigers, De Jong, Van Bommel en Kuyt). Ik verwachtte daarom een keiharde veroordeling.
Haha je verwacht iets objectiefs van otherfool? Als iemand nou hypocriet is en altijd zwijgt als hij digitale klappen krijgt....
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Labyad baalt op de bank bij Vitesse: 'Dit vreet stiekem aan me' - voetbalzone.nl
Hahaha, het begint al met die gast. Het paard van Troye, binnengehaald in Arnhem.
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
En jawelllllllll 
Wel een schitterende block van Kompany 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
0-1 Chelsea, dat krijg je ervan als je als verdediging op een lijn in een zone-verdediging speelt. Kompany ziet er al 2x niet lekker uit.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
4 tegen 2, manmanman
Wat een ruimte hebben we soms, hier valt iets te halen!
Kom nou. Als Blind middenvelder is, zijn Demichelis en Luiz dat natuurlijk ook.
Blind is er neergezet om extra voetbal op het middenveld te krijgen en omdat hij itt Poulsen wel de opbouw kan verzorgen. Demichelis en Luiz staan er natuurlijk gewoon als extra slot op de deur. Net als Matic voor Oscar defensieve keuze is. Niet erg verder, maar het lijkt me niet vreemd om vast te stellen dat beide coaches extra defensieve zekerheden hebben ingebouwd ten koste van de aanvallende intenties.
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Pffffff lat...
Aanval prachtig opgezet door onze gekrulde middenvelder 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Blind is er neergezet om extra voetbal op het middenveld te krijgen en omdat hij itt Poulsen wel de opbouw kan verzorgen. Demichelis en Luiz staan er natuurlijk gewoon als extra slot op de deur. Net als Matic voor Oscar defensieve keuze is. Niet erg verder, maar het lijkt me niet vreemd om vast te stellen dat beide coaches extra defensieve zekerheden hebben ingebouwd ten koste van de aanvallende intenties.
Buiten dat, Blind is bij Ajax opgeleid als middenvelder. Is alleen door omstandigheden lang als linksback gebruikt, omdat daar behoefte aan was en hij dat goed invulde.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Mourinho heeft het tactisch goed neergezet. Bij City klopt er vooralsnog weinig van wanneer ze moeten verdedigen.
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Tuurlijk is dat een behoudende keuze, maar ze spelen gewoon op het middenveld dus tja... Beetje negativiteit zoeken waar het niet is, want het is een heerlijke wedstrijd met 2 aanvallende teams.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Nee, dit gaat 'm niet worden...
Het loopt totaal niet vandaag en ze komen er niet doorheen. Gelijkspel het hoogst haalbare.
david bohm
-
- 3075 messages
- 3443 votes
Mooie pot van hoog niveau.
City is de kluts wat kwijt naar de 0-1.
Kijk vrij weinig voetbal en blijf er niet voor thuis maar dit is wel leuk en tegelijkertijd een bevestiging waarom ik niet meer naar al die middelmatige en ondermaatse potjes kijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.