- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2379 votes
PSV behaalt ook een prachtige trilogie! 3x onderuit bij RKC in 3 jaar!
2-0
2-1
2-0
3-2 toch vorig jaar?
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Ha! Zo slecht is dit weekend dus niet. Ajax verspeelt punten tegen een laagvlieger, Feyenoord deelt de punten met een concurrent. Jammer dat Twente wint, maar ben het wel eens met A&L1 dat ik hen op de een of andere manier niet zie als titelkandidaat, ondanks dat ze het toch gewoon mee doen. Maar ja, dat is dit seizoen misschien wel gewoon genoeg..
Wel hilarisch dat Psv trouwens weer verliest. Heerlijk!
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Blijkbaar dachten de jongens dat ze de 3 punten uit Waalwijk mee konden nemen zonder de duels aan te gaan...
7 van de 11 uitwedstrijden verloren. Wat een enorme schande.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
ZIe je die kuttekop van een Toivonen ook nog eens scoren bij z'n nieuwe club...
Die rooie van Feyenoord volgend seizoen de nieuwe trainer van PSV?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jup. Ik zit fout. Aangepast.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ha! Zo slecht is dit weekend dus niet. Ajax verspeelt punten tegen een laagvlieger, Feyenoord deelt de punten met een concurrent. Jammer dat Twente wint, maar ben het wel eens met A&L1 dat ik hen op de een of andere manier niet zie als titelkandidaat, ondanks dat ze het toch gewoon mee doen. Maar ja, dat is dit seizoen misschien wel gewoon genoeg..
Wel hilarisch dat Psv trouwens weer verliest. Heerlijk!
Hehe, je brengt het mooi, maar Utrecht is natuurlijk voor Ajax niet zomaar een laagvliegertje waar je de punten even tegen laat liggen. Toch wel een soort angstgegner waar we zeker daar nooit winnen.
Komende 2 speelrondes gaan wel het kaf van het koren scheiden. Zitten hele interessante potjes bij.
PS: Sneijder in Turkije met een hattrick!
Die raakt topfit richting het WK.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb ik ze toch niet goed onthouden hehe.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Pfffff wat een slappe hap, die Veltman. En dan huilen bij de scheidsrechter natuurlijk (J0enne smiley)
edit: Ah, hij komt er achteraf op terug. Dan vergeef ik het hem. Blijft een enorme blunder, dat wel.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Onnodig sjongejonge, en dan die irritante alto de hele tijd in beeld. Cameraman verliefd of zo?
Het enige het aanzien waard!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Wat een drama is die Schaars ook. Hoe hij tweemaal in de luren wordt gelegd bij die 1-0 van RKC.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bij PSV gewoon geen interviews meer afnemen. Wat een slaapverwekkende, armoedige antwoorden elke keer.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Rekik is ook te dom om uit zijn ogen te kijken. Wat een diepte interview.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Wat een drama is die Schaars ook. Hoe hij tweemaal in de luren wordt gelegd bij die 1-0 van RKC.
Gewoon te licht voor de Nederlandse top. Net als die hele verdediging. Park kan ook echt niet meer.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Ach ja, nu is alles weer beroerd bij PSV, maar als ze eens een keer voor de gein die kansen zouden afmaken was er niets aan de hand.
Ik begin om de week trouwens steeds minder sympathie te krijgen voor RKC. Ook vandaag weer het welbekende idee van alleen maar in de 16 blijven hangen en vervolgens met het nodige geluk die 3 punten te veroveren. Ik zie parallellen met het VVV van vorig jaar. Hopelijk met net zo'n happy ending. Bah!
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Je zegt 't goed. ALS. Die ALS gaat niet komen want ze kunnen gewoon niet scoren.
Zo kun je dus geen wedstrijden winnen. Die één goal in 3 wedstrijden na de winterstop zegt genoeg.
Het trieste is nog dat wanneer je op achterstand komt zoals vandaag je weet dat je niet meer gaat winnen en voor 80% zelfs geen gelijkspel pakt...
Het is zo enorm frustrerend, maar wat doe je eraan als fan. Die slapjanussen op 't veld moeten 't doen, helaas is er 0.0 strijd en staan ze allemaal voor zichzelf te ballen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
2-0 ATLETI!!! Diego Costa!!!! Deze is voor jou Luis. In memoriam! De nieuwe nummer 1 van Spanje.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
4-0. Heerlijke terugkomst van Diego (niet Costa)! Wel geflatteerd maar wat geeft het.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ach ja, nu is alles weer beroerd bij PSV, maar als ze eens een keer voor de gein die kansen zouden afmaken was er niets aan de hand.
Ik begin om de week trouwens steeds minder sympathie te krijgen voor RKC. Ook vandaag weer het welbekende idee van alleen maar in de 16 blijven hangen en vervolgens met het nodige geluk die 3 punten te veroveren. Ik zie parallellen met het VVV van vorig jaar. Hopelijk met net zo'n happy ending. Bah!
Wat? RKC speelde juist vrij aanvallend. Verre van laf. Ik krijg juist met de week meer waardering voor hun prestaties. Ze hebben een begroting van het salaris van 3 spelers van Ajax of PSV maar pakken toch regelmatig punten. Zo'n Sno zou toch ook bij iedere middenmoter tot subtopper mee moeten kunnen draaien.
mjk87 (moderator films)
-
- 14540 messages
- 4522 votes
4-0. Heerlijke terugkomst van Diego (niet Costa)! Wel geflatteerd maar wat geeft het.
Van harte er dan maar mee. Maar denk je ook dat ze de kloten hebben de titel te pakken, of zullen zenuwen de overhand nemen?
Ondertussen legt Sneijdertje er ook 3 in, begint dus echt op niveau te komen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Om het maar even kort en bondig te houden. Het was niet veel soeps, al verdienden ze wel de overwinning. Vandaag was het allemaal net niet, en dan loop je gewoon tegen puntenverlies aan. Zo simpel is het. Zeker bij Utrecht uit kun je als Ajax zijn de mist ingaan, maar eigenlijk mag dat niet tegen een zulke matige ploeg die de halve basis mist. Foei foei.
Fischer speelde een draak van een wedstrijd; Bojan en Serero de trouwe adjudanten die zich tevreden moesten stellen met een tweede en derde eindnotering. Gelukkig is de schade beperkt gebleven en staan we nog aan kop.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Van harte er dan maar mee. Maar denk je ook dat ze de kloten hebben de titel te pakken, of zullen zenuwen de overhand nemen?
Ondertussen legt Sneijdertje er ook 3 in, begint dus echt op niveau te komen.
Ik denk het zelf niet, zet mijn geld voorlopig op Real Madrid maar had al verwacht dat ze allang afgehaakt zouden zijn. Nu Koke en Diego Costa er nog steeds zijn (en Diego er nu nog eens bij komt) is het zeer mogelijk, al blijf je een dark horse. Ik denk dat de druk nog wel te veel kan gaan worden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sierd en Ten Cate die Benzema helemaal door het slijk halen
.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Het probleem van PSV ligt echt niet in de voorhoede, hoor. Maar van mij mogen ze dat nog jaren blijven denken, tot nu toe heeft het de niet PSV-supporter alleen maar veel hilariteit bezorgd.
depri83
-
- 6805 messages
- 1491 votes
Pirlo die weer doet waar hij goed in is!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het probleem van PSV ligt echt niet in de voorhoede, hoor. Maar van mij mogen ze dat nog jaren blijven denken, tot nu toe heeft het de niet PSV-supporter alleen maar veel hilariteit bezorgd.
Dat echt niet is zwaar onzin. Een aardig deel van het probleem ligt in de voorhoede die niet scoort, vrij statisch is en misschien te weinig ingespeeld is.
Maar het grootste probleem is gebrek aan visie. PSV speelt nog net zo slecht als in pakweg oktober. Er zit geen progressie in. Mentaal is het breekbaar en qua inzet en team denken vallen een paar namen goed door de mand daar.
depri83
-
- 6805 messages
- 1491 votes
Hebben we niet de verkeerde Toivonen verkocht?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik word er met de week vrolijker van dat dat figuur bij jullie speelt en niet bij ons. Denkt geloof ik dat hij op basis van talent goed gevonden moet worden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zelfkritiek is hem dan ook vreemd. Gaat niet goed komen met hem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.