• 178.467 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.342 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Quido wrote:

Dat zegt me inderdaad niet zoveel, want voorgaande jaren was Utrecht vaak ook niet in vorm. Overigens wel grappig dat Ricardo hier geel voor krijgt, zul je zien dat ie straks nog een overtreding maakt welke hem de wedstrijd kost, terwijl dit natuurlijk een overtreding van Blind was.

Datzelfde had natuurlijk voor Blind gegolden. Wat er nu gebeurt is dat na afloop de kaart van Rhijn wordt geseponeerd en Blind er ook geen een ontvangt.

Montorsi

• 9717 messages
  • 2378 votes

Veltman's wekelijkse Frank de Boertje, slappe Stefan de Vrij is er niks bij.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

The Oceanic Six wrote:

Even ter informatie, Ronald de Boer is natuurlijk wel individuele trainer bij Ajax en heeft al eens de jeugd een jaar gecoacht, maar wilde zich niet fulltime trainer noemen omdat hij ook veel andere dingen doet. Maar zo iemand zou ik graag zien. Er zijn trouwens wel meer coaches binnen Ajax. Ik vrees alleen dat het lastig wordt nog iemand te vinden die zo bezeten van het Ajax spelletje is zoals Frank de Boer. Echt een schot in de roos, die man. Gelukkig heeft hij zoveel met de club dat hij nog wel een paar jaar blijft, tenzij Barcelona zich gaat melden. Heb wel vrees dat dat vrij snel is. Die Martino lijkt in de zomer te vertrekken en ze noemen Frank als potentiële opvolger. Zou een ramp zijn.

Ik schat in dat Barcelona weer iemand uit de eigen gelederen naar voren schuift. Maar je weet het nooit, zou me ook niets verbazen als ze De Boer halen puur op basis van het CL-potje eind november.

Nadeel van De Boer is trouwens wel dat hij aanvallers niet beter maakt. Stond een tijdje geleden een goed artikel over in het NRC. Geen enkele aanvaller is onder zijn hoede beter geworden. Met de verdedigers en middenvelders is dat wel anders. Pas als hij dat kunstje onder de knie krijgt, is het een echte toptrainer en dat lijkt me toch wel een belangrijk kunstje om te beheersen als hij bij Barca aan de slag wil. Al kan het ook zijn dat Ajax-1 geen goede assistent heeft wat dit betreft (krijg het idee dat Bergkamp het lang niet zo goed doet als Stam).

Vind trouwens dat Koeman de afgelopen 3 jaar wel een goed team neer heeft gezet bij Feyenoord. Als je de huidige opstelling afzet tegen over het brekebenenteam van Been van 3 jaar geleden is dat toch wel een verschil. Dat het nogal wisselvallig functioneert komt natuurlijk ook door de vele jonge spelers en het feit dat de enige routinier in het elftal (Mathijsen) geen natuurlijke leider is. Enkel als ze Van Gaal ofzo halen gaan de prestaties van de afgelopen drie jaar overtroffen worden, denk ik. Al lijkt het me leuk als Van Gastel het nog beter gaat doen. Maar die man heeft voorlopig nog niets bewezen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

j0enne wrote:

Niet dus. 1-1. otherfool Veltmannetje.

Montorsi wrote:

Veltman's wekelijkse Frank de Boertje, slappe Stefan de Vrij is er niks bij.

Ja, is het weer eens zo ver?

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Enige leuke aan de wedstrijd is dat ik eigenlijk best wel gelijk in de discussie van de vorige week. Bojan is dus geen ene reet beter dan Sigtorsson. Sigi schoot ze er niet in, maar hij stond er wel regelmatig. Nu zie je dat Bojan er dus nooit staat...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jammer van de blunder van Veltman, verder niks aan het handje. Ajax controleert, Utrecht wordt na de rust wel moe. Dan slaat Ajax ongetwijfeld toe, net als tegen PSV, Feyenoord en de Eagles.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Macmanus wrote:

Enige leuke aan de wedstrijd is dat ik eigenlijk best wel gelijk in de discussie van de vorige week. Bojan is dus geen ene reet beter dan Sigtorsson. Sigi schoot ze er niet in, maar hij stond er wel regelmatig. Nu zie je dat Bojan er dus nooit staat...

Met Bojan voetbalt Ajax gewoon veel beter. Ook vandaag. En Sigthorsson maakt wel eens een goal, maar is ook geen goalgetter.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Met Bojan in de spits heeft Ajax te weinig diepgang, maar Ajax speelt best redelijk eigenlijk.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Wel eens een goal maken lijkt me best fijn als spits. Maar waar jullie Sigi van betichten doet Bojan andersom dan weer slecht. Bojan speelt beter mee, maar staat slecht als de voorzetten komen. Nogmaals Sigi mist ze dus daarom zou ik hem er ook uithalen, maar ik zou Bojan niet daar neerzetten.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Pfff. Zieke pegel van De Ridder tegen de lat.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Poulsen erin, Blind LB... Einde wedstrijd.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Ze gaan nu in minuut 48 al de ballen in blinde paniek naar voren schieten?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Laten we de kaartenverhouding maar op z'n minst opvallend noemen, ook al mag ik dat natuurlijk weer niet zeggen hier. Verder een aparte wissel, en weer een typische Utrecht - Ajax.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Pff wanneer gaat Fischer eens dit soort kansen gewoon afmaken? En Bojan heb ik de hele wedstrijd alleen maar balverlies zien lijden.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

depri83 wrote:

(quote)

Datzelfde had natuurlijk voor Blind gegolden. Wat er nu gebeurt is dat na afloop de kaart van Rhijn wordt geseponeerd en Blind er ook geen een ontvangt.

Er is dan ook maar één persoon ter wereld die een dergelijk voordeeltje voor de hoofdstedelijke voetbaltrots uit kan leggen als onderdeel van het antisemitische complot van de KNVB.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Maar dat mag je natuurlijk weer niet zeggen hier...

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Voor mij is bojan de tegenvaller van het jaar(competitie breed) ik had veel van hem verwacht maar hij brengt eigenlijk niks.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Maradona he aint....

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

De Jong zal 't wel weer gaan doen...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Voetballend is Bojan prima. Alleen zakt hij zover in dat hij te weinig in de 16 loopt. Verder weinig te klagen over Bojan vandaag. Had net wel af moeten spelen, enorm dom dat hij dat niet deed.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

depri83 wrote:

Maar dat mag je natuurlijk weer niet zeggen hier...

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

The Oceanic Six wrote:

Voetballend is Bojan prima. Alleen zakt hij zover in dat hij te weinig in de 16 loopt. Verder weinig te klagen over Bojan vandaag. Had net wel af moeten spelen, enorm dom dat hij dat niet deed.

wat heeft ie goedgedaan vandaag dan? Veel balverlies en een paar keer op een beslissend moment niet thuis geven als met een eindpass iemand voor de keeper kan zetten. Het ziet er soms aardig uit, maar rendement 0,0

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Utrecht heeft de enige Barca speler zonder enig talent aangetrokken?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Geen woorden meer voor..

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

Utrecht jaagt op de 2-1

En dan blijft het toch 1-1, spannende slotfase.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Onnodig sjongejonge, en dan die irritante alto de hele tijd in beeld. Cameraman verliefd of zo?

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Kan een keer gebeuren dit. Bojan experiment lijkt me mislukt overigens.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dom puntverlies, geheel onnodig en dankzij de matige effectiviteit voorin. Wat speelde Fischer extreem beroerd zeg.

mjk87 (moderator films)

• 14537 messages
  • 4522 votes

Zo, wat was dit slecht zeg. Met die Serero ben ik ook klaar, die kan nooit in een keer de bal doorspelen en alles over meer dan 5 meter komt niet aan. Maar het hele team, zo ongelooflijk laks en slordig.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Mooi! De competitie blijft nog spannend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.