- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 messages
- 4522 votes
Ik kijk even naar de naam ervan en verbaas me derhalve nergens over. Edje is echt een ramp.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Twitter / GARRINCHA_: Nourdin Boukhari heeft geen ...
Mocht dit een echte recente foto zijn dan... 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Dat lijkt me wel.
Goaltjes hoor van Gudelj.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Kuipers die zijn reputatie ook geen eer aan doet. Duidelijke overtreding op Lachman voorafgaand aan de goal van Roda.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
En nu een cadeautje voor PEC, hoogst twijfelachtige penalty
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Zag 'm net, ook weer een lachwekkende penalty.
Cissé trouwens gewoon met een doelpunt bij Racing Genk. 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Cissé trouwens gewoon met een doelpunt bij Racing Genk.
En vorige week een assist.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Al blij mee? Wacht maar tot de teen opspeelt 
Heerenveen durft trouwens, 10 miljoen weigeren..
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Bange Bertje Nulpunter al vijf keer op rij verloren 
Op naar de 2e divisie met deze beroepsfaler.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Al blij mee? Wacht maar tot de teen opspeelt 
Heerenveen durft trouwens, 10 miljoen weigeren..
Inclusief een boze Ijslander. Ik zag in een interview al de term ´amateuristisch Heerenveen´ voorbij komen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Tja, in de zomer pakken we gewoon 15.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Tja, in de zomer pakken we gewoon 15.
Gaat maffe Marco hem ergens mee naar toe nemen dan?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Fulham is prima zijn niveau. Leuke spits voor de onderste regionen van Engeland, meer ook niet. Gaat het in het linkerrijtje echt niet redden daar.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Lijkt me ook niet. Top eredivisie is geen 15 miljoen. De Pelle's, Finnbogason's en Tadic'en leveren 10 miljoen op, max.. Zeker Heerenveen gaat nooit meer ontvangen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Lijkt me ook niet. Top eredivisie is geen 15 miljoen.
Waar, tenzij ze uit Amsterdam of Eindhoven komen. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Europese bagage en prijzen winnen is toch echt wel een factor van belang voor kopers. Precies de reden waarom PSV en Ajax (vaker de laatste) vaak richting de 15 of zelfs boven de 20 miljoen verkopen, en clubs als Heerenveen, AZ en Feyenoord achter blijven.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Haha, die pingel van PEC [geen passende smiley voorradig] …
Daar kun je je, ook als niet-Roda supporter, gewoon kwaad om maken.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Prima dat Kuipers na afloop toegaf dat hij er naast zat. Maar die verdediger heeft dan ook alleen oog voor de man, wat ook niet al te slim is. Maar dat het te licht voor een pingel is mag duidelijk zijn.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Waar, tenzij ze uit Amsterdam of Eindhoven komen. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Europese bagage en prijzen winnen is toch echt wel een factor van belang voor kopers. Precies de reden waarom PSV en Ajax (vaker de laatste) vaak richting de 15 of zelfs boven de 20 miljoen verkopen, en clubs als Heerenveen, AZ en Feyenoord achter blijven.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Tja Strootman... dat was dan ook wel een beetje een lucky voor PSV.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Voor de tweede maal achter elkaar gewonnen door een scheidsrechterlijke dwaling. Desondanks zijn die punten niet minder welkom. Gisteren een matig PEC gezien dat geregeld tegen het amateur niveau begon aan te hikken. 20 minuten lang helemaal niets te vertellen gehad, dus die penal was in alle opzichten een geschenk uit de hemel.
Naast de drie puntjes was er nog een 4e hoogtepunt. Karagounis (vervang die s voor een x en hij kan meedoen in een strip over Galliërs) liet eindelijk eens een keer zien waarvoor wij hem gehaald hebben. Hij had durf, een goede actie en snelheid.
Benson speelde ook sinds tijden weer eens een goede wedstrijd en zijn invalbeurt werd bekroond met een doelpunt. Hoewel het oude spel van begin dit seizoen nog niet terug is, sprokkelen wij eindelijk punten bij elkaar door passie en strijd. Daar waren wij eind vorig jaar wel gespeend van.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Europese bagage en prijzen winnen is toch echt wel een factor van belang voor kopers.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hopelijk nog eens een betrekkelijk eenvoudig middagje Utrecht, dat is alweer even geleden (op die bekerpot na). De opstelling geeft in ieder geval hoop. Nu nog een 100% focus vanaf minuut 1.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Utrecht in de vorm van de laatste weken moet geen enkel probleem zijn.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Utrecht doet maar 2 wedstrijden per jaar hun best jeweettoch. Nog 1 keer om te genieten van Kennis:
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dat zegt me inderdaad niet zoveel, want voorgaande jaren was Utrecht vaak ook niet in vorm. Overigens wel grappig dat Ricardo hier geel voor krijgt, zul je zien dat ie straks nog een overtreding maakt welke hem de wedstrijd kost, terwijl dit natuurlijk een overtreding van Blind was.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Singing Ayayaoubie 
Knappe redding van de Ruiter
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mooi dat de goal al zo lekker vroeg valt, nu zie ik het wel 0-5 worden. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.