- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooi! De competitie blijft nog spannend.
Inderdaad. Vitesse en Twente blijven in de buurt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23462 messages
- 76956 votes
Ricardo van Rijn is toch wel de slechtste recht back die de laatste 50 jaar bij Ajax op die positie speelt wat een drama die zou bij Cambuur nog geen basis plaats hebben...
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Zo, wat was dit slecht zeg. Met die Serero ben ik ook klaar, die kan nooit in een keer de bal doorspelen en alles over meer dan 5 meter komt niet aan. Maar het hele team, zo ongelooflijk laks en slordig.
Nu met luid gelach het bericht van Chucky tegemoet zien, die ongetwijfeld vind dat Utrecht goed was en dit verdiende 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, gefrustreerd?
Neu. Teleurgesteld, maar je kan een keer gelijkspelen in Utrecht, geen schande. Veldspel was wel in orde, maar met zoveel foute keuzes voorin kan het een keer mislopen.
Maar Vitesse speelt ook gelijk en Twente moet nog maar zien te winnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nu met luid gelach het bericht van Chucky tegemoet zien, die ongetwijfeld vind dat Utrecht goed was en dit verdiende
Die Chucky is wel het prototype Utrechter ja. Alleen aanwezig als er iets van Ajax gepakt is. Dat stadion vandaag ook, zat helemaal vol terwijl ze normaal half leeg zijn. Royal Sadness.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Eerste helft was zo slecht nog niet, tweede helft wel, ja! Ajax erg slordig, met name voorin.
Fischer..... als ie slecht speelt, speelt ie ook echt vreselijk slecht. Beroerd in de passing vooral. Wat een drama die gozer dit jaar! Bojan ook weer 3x niks.
Vind Ajax echt niet beter spelen met de Jong of Bojan in de spits ipv Sig.
Blijkbaar is aankomende week een midweekse speelronde. Sig gewoon weer in de spits, de Jong op het middenveld en Schone als verdedigende middenvelder als Blind weer linksback moet spelen. Boilesen de nieuwe man van glas bij Ajax?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Neu. Teleurgesteld, maar je kan een keer gelijkspelen in Utrecht, geen schande. Veldspel was wel in orde, maar met zoveel foute keuzes voorin kan het een keer mislopen.
Maar Vitesse speelt ook gelijk en Twente moet nog maar zien te winnen.
Ik lees overal "slordige passes bij Ajax". Naja, we zullen de waarheid maar ergens in het midden houden dan, ik heb niets gezien.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Waarom wordt er deze week ook een ronde doordeweeks gespeeld? Zag het net toevallig en ben er opzich wel nieuwsgierig naar, omdat je het bijna nooit ziet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik lees overal "slordige passes bij Ajax". Naja, we zullen de waarheid maar ergens in het midden houden dan, ik heb niets gezien.
Dat bedoel ik toch ook? Balletjes die net te hard ingespeeld worden. Dat soort ongein. Erg storend, want Utrecht kan er geen reet van. Daar had je gewoon makkelijk moeten winnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waarom wordt er deze week ook een ronde doordeweeks gespeeld? Zag het net toevallig en ben er opzich wel nieuwsgierig naar, omdat je het bijna nooit ziet.
Ik gok door het komende WK. Competities moeten op tijd afgelopen zijn.
Mag van mij trouwens wel vaker. Ik verheug me weer op de duels van dinsdag tot donderdag. Zitten leuke affiches tussen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 messages
- 4522 votes
Zoals A&L zegt, te weinig weekeindes om te spelen. En nu is er geen beker, niks Oranje, geen Europees voetbal, et cetera.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Dat brengt verduidelijking! Inderdaad ook mooie potjes, dus wordt huiswerk plannen om de belangrijke wedstrijden voor de top te kijken. Kan volgens mij nog alle kanten op, zeker met Twente die nog 6 punten kan pakken en dan 1 punt van Ajax vandaan zit. Feyenoord zou niks meer mogen verliezen om nog kans te maken op een kampioenschap al zie ik ze eerder 2de worden. Lastig, maar spannend wordt het zeker!
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Pingel Cambuur. 0-1. Verspelen Vitesse en Ajax punten, gaat Twente dat zeker ook doen terwijl ze op één punt kunnen komen met die inhaalwedstrijd, al hebben ze dat misschien alweer verspeeld midweeks bij Heerenveen.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Pingel Cambuur. 0-1. Verspelen Vitesse en Ajax punten, gaat Twente dat zeker ook doen terwijl ze op één punt kunnen komen met die inhaalwedstrijd, al hebben ze dat misschien alweer verspeeld midweeks bij Heerenveen.
Zou gunstig zijn voor Feyenoord en waarschijnlijk ook PSV. Als PSV wint komen ze toch weer dichterbij en kunnen ze bovenin nog mee gaan spelen.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Mits we niet al een straatlengte achter zouden staan...
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Kom ik net van een vriend af. Kijk ik naar de uitslagen. Zie ik dat Cambuur mijn toto aan het verneuken is.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
AS Roma tijdelijk gestaakt. Hier kan je ook gewoon niet op voetballen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Zou gunstig zijn voor Feyenoord en waarschijnlijk ook PSV. Als PSV wint komen ze toch weer dichterbij en kunnen ze bovenin nog mee gaan spelen.
Ik zie PSV eigenlijk niet winnen bij RKC.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Twente neem ik als titelploeg ook weinig serieus. Vind ze daar gewoon te matig voor. Maar ze presteren wel vrij constant dit seizoen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Maar dan moet er vandaag en midweeks wel gewonnen worden...
Edit. Na PSV spelen ze dus die inhaalwedstrijd en dan zelfs Vitesse en Feyenoord thuis achter elkaar en dan uit naar Utrecht. Da's een heel erg pittig programma dus.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Zal zeker niet makkelijk worden maar ik denk dat ze net winnen. PSV speelt na de winterstop al beter dan ervoor dus progressie zit er zeker in.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Met die Serero ben ik ook klaar, die kan nooit in een keer de bal doorspelen en alles over meer dan 5 meter komt niet aan.
Echt? Laatst werd me nog verteld dat de balaanname/balbehandeling van Serero juist zo geweldig was.
Zeg er eens wat van Ajax&Litmanen1!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Echt? Laatst werd me nog verteld dat de balaanname/balbehandeling van Serero juist zo geweldig was.
Zeg er eens wat van Ajax&Litmanen1!
Waarom moet ik er wat van zeggen? Mijn mening over Serero is niet veranderd. Ook totaal niet met mjk eens.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Lekkere domme overtreding ook van die Bengtson trouwens.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Ruiz al geblesseerd. Narsingh in de basis.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2378 votes
Waarom moet ik er wat van zeggen? Mijn mening over Serero is niet veranderd. Ook totaal niet met mjk eens.
Omdat je normaal gesproken wel reageert op zulke dingen en dat het altijd op je lachstuipen werkt als iemand het maar in zijn hoofd haalt Serero slecht te vinden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Omdat je normaal gesproken wel reageert op zulke dingen en dat het altijd op je lachstuipen werkt als iemand het maar in zijn hoofd haalt Serero slecht te vinden.
Het zal me worst wezen wat anderen van de spelers vinden. Ik kan zelf prima oordelen zonder de mening van een ander erbij te halen.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Die Castaignos, 2e wereldkans die hij laat liggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.