- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
'PSV wil Altidore halen, maar struikelt nog over eis Sunderland' - voetbalzone.nl
Ik snap als dit waar is met de week minder van Brands. Plek 1 en 2 zijn onhaalbaar, waarom in hemelsnaam al die investeringen?
Met oog op het WK mag ik hopen dat dit er nog van gaat komen. Kijk geen wedstrijden van Sunderland maar Altidore schijnt er geen pepernoot te raken en staat niet eens altijd in de basis. Ligt deels aan het team maar denk ook zeker aan Altidore zelf die niet bekend staat als iemand die zich altijd 100% inzet als het even wat minder gaat (Iets wat Verbeek er bij hem in zijn tijd bij AZ er wel redelijk uit heeft weten te krijgen). Misschien is de Eredivisie wel gewoon Altidore's niveau.. Zie 'em hier er wel weer regelmatig doelpunten inschieten. Zeker als Maher achter hem op het middenveld staat. Werkten bij AZ goed samen en zorgden met combinaties vaak voor doelpunten.
Edit: Laat maar, lijkt er niet van te komen.
American Exports: Jozy Altidore's agent throws cold water on Sunderland exit rumors | MLSsoccer.com
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
El Ahmadi was een fantastische technicus met passjes. Serero is een blinde draver.
Compleet onvergelijkbaar dus.
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Feyenoord-Vitesse 1-0
Heerenveen-ADO 2-0
Heracles-NAC 2-0
PEC-Roda 2-1
AZ-Groningen 3-1
Utrecht-Ajax 1-2
Twente-Cambuur 3-0
NEC-Eagles 3-1
RKC-PSV 0-2
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
'PSV wil Altidore halen, maar struikelt nog over eis Sunderland' - voetbalzone.nl
Ik snap als dit waar is met de week minder van Brands. Plek 1 en 2 zijn onhaalbaar, waarom in hemelsnaam al die investeringen?
Kan ik trouwens ergens tekenen voor die winst van PSV bij RKC?
Ik zie 't somber in. De laatste 2 duels daar gewoon verloren.
stinissen (crew films & series)
-
- 23460 messages
- 76955 votes
PS: De weekend toto:
Feyenoord-Vitesse 2-1
Heerenveen-ADO 2-0
Heracles-NAC 3-1
PEC-Roda 2-4
AZ-Groningen 1-2
Utrecht-Ajax 1-3
Twente-Cambuur 3-0
NEC-Eagles 1-0
RKC-PSV 0-5
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
El Ahmadi was een fantastische technicus met passjes. Serero is een blinde draver.
Compleet onvergelijkbaar dus.
Misschien moet je eens Serero een wedstrijdje volgen. Een blinde draver is hij absoluut niet. Doet juist veel met goed positiespel en slimme passing dankzij een goede techniek.
Maargoed, het zal verder wel.
Danny Koevermars geloof ik naar Utrecht. Daar heb ik jaren niks meer van vernomen zeg.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dat moet de kwaliteitsinjectie zijn waar Utrecht over sprak! Schandalig als je aan dit gehavende Utrecht (de volledige aanval ligt in de ziekenboeg) punten afstaat. Wat rest zijn Parkieten en vd Maarels, poehoe. De enige leuke spelertjes zijn Toornstra en Ayoub, en heeft vd Berg zijn momenten.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Van den Berg? Die zit bij Heerenveen.
Al die goede spelers zijn ook nog eens geblesseerd. Duplan, Mulenga, Janssen, van der Gun.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Mourinho sabelt Man City neer: ?Let maar op de Champions League? - voetbalzone.nl
Gelukkig heeft Chelsea geen één beslissing gehad in hun voordeel...
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Feyenoord-Vitesse 3-1
Heerenveen-ADO 2-1
Heracles-NAC 1-1
PEC-Roda 0-2
AZ-Groningen 3-1
Utrecht-Ajax 2-0
Twente-Cambuur 3-2
NEC-Eagles 1-1
RKC-PSV 1-2
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Feyenoord-Vitesse 2-2
Heerenveen-ADO 3-0
Heracles-NAC 2-1
PEC-Roda 2-1
AZ-Groningen 2-0
Utrecht-Ajax 1-3
Twente-Cambuur 2-0
NEC-Eagles 1-0
RKC-PSV 0-3
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Feyenoord-Vitesse 0-1
Heerenveen-ADO 4-0
Heracles-NAC 1-1
PEC-Roda 1-1
AZ-Groningen 2-2
Utrecht-Ajax 1-0
Twente-Cambuur 2-0
NEC-Eagles 1-1
RKC-PSV 2-1
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Klein beetje maar. Sowieso is Koeman in de media nou een niet al te best visitekaartje. Sowieso moet ie echt zo snel mogelijk weg, vooral als ie dus kiest voor Indi op LCV, en Nelom op LB zet. Dan is zijn positie onhoudbaar geworden wmb.
Ah. Betancourt dus vertrokken naar Atalanta. Die was op z'n zachtst gezegd niet al te best.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Och. Nu weer De Wolf die je amper verstaat. Wat een drama.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Och. Nu weer De Wolf die je amper verstaat. Wat een drama.
Dacht ook al dat hij het was. Leuk dat ze de Engelse manier willen kopiëren, maar daar vullen ze elkaar prima aan en zijn het ook vakmensen dacht ik zo. Dit is boring.
Bij AJA-PSV een paar jaar geleden had je nog twee supporters die het woord deden, dat was dan weer wel geinig.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Met Frank Lammers inderdaad.
Wat een zaadpartij trouwens.
Scoort die Pelle weer... Heerlijk gedekt...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Prima. Met een gelijkspel kan ik ook leven. Smerige schwalbe weer van Boetius...
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Ah. Betancourt dus vertrokken naar Atalanta. Die was op z'n zachtst gezegd niet al te best.
Zoveel indruk gemaakt dat je na drie jaar nog z'n naam verkeerd schrijft. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 messages
- 4521 votes
Bij AJA-PSV een paar jaar geleden had je nog twee supporters die het woord deden, dat was dan weer wel geinig.
Vooral grappig omdat Ajax won en Wouterse die vreeslijk irritante Lammers (hallo Jumbo!) even op zijn nummer zette. Maar verder echt een gruwel dat.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Bentancourt inderdaad. 
Feyenoord mag niet winnen voor een kans op plek 4.
Maar Vitesse is zwaar belabberd.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Vitesse is al drie wedstrijden op rij zwak. Niet toevallig dat Piazon in al die wedstrijden onzichtbaar is.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Vooral grappig omdat Ajax won en Wouterse die vreeslijk irritante Lammers (hallo Jumbo!) even op zijn nummer zette. Maar verder echt een gruwel dat.
En Wouterse (c1000) is alleen minder irritant omdat hij voor Ajax is?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Prima uitslag voor Ajax dit. Maak die Irhemmers nu ook maar volledig af.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Kan mijn toto hier ook gelijk de prullenbak in...
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 messages
- 4521 votes
Ik vind Wouterse geen vervelend persoon nee, eerder droogkomisch, en een beter acteur (al is Lammers niet slecht, dat gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen). Maar ik heb Lammers nooit gemogen, typisch wat dat betreft welke club hij kiest
En Wouterse heeft Cas Jansen naast zich, dan valt hij zelf net wat minder op.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Als die zat was hij mooi geweest Feyenoord.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Onderzoekje voor BMI. Is gewoon rood. Vies hoor.
De Wolf meteen zeggen dat 't niet expres was...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Die krijgt nog drie wedstrijden aan de broek. BMI donkerrood.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.