• 178.420 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.378.976 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Heerlijke kopbal van Kashia! 1-1.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

j0enne wrote:

Heerlijke kopbal van Kashia! 1-1.

En die de Wolf maar mompelen op het moment van de goal

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Kijk die van der Heijden weer verdedigen. Ongelofelijk. Zo kan Pelle wel scoren ja.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Betere aanname van Leerdam en 't was 1-2.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Het is wachten op de 1-2. Maar beter wordt er nu afgesloten

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ze blijven levensgevaarlijk op het einde.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Konoplyanka schijnt toch naar Liverpool te gaan. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Mooi. Toch punten laten liggen. Nu winnen en het is in een week van 10 naar 5.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Prima en terechte uitslag.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Die van Vilhena had er ook nog wel ingemogen zeg pff.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

depri83 wrote:

Konoplyanka schijnt toch naar Liverpool te gaan. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.

Die goal van 'm tegen PSV kan ik me nog altijd voor de geest halen.

Wie is die faler achter de microfoon? Die is nieuw. Wat een vragen in gebrekkig Engels.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Irritant ventje is Pelle toch wanneer hij niet gewonnen heeft. Aanvoerderonwaardig hoe hij daar als een boos kind staat. En die interviewer moet leren Engels te spreken.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Fox Sports is als enige genietbaar met het volume helemaal op 0 gedraaid( op Ajax wedstrijden na haha).

Wat een ongelooflijke pauperzender. Jan van Halst die zich met elke kutwedstrijd prima vermaakt, dat commentaar ook en dan inderdaad nog niet eens gesproken over die interviewers

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Past goed bij die kitscherige club. Wat een gedrocht van een stadion hee.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

moviemafketel wrote:

Die van Vilhena had er ook nog wel ingemogen zeg pff.

In de eeste helft had hij al tweemaal MOETEN scoren.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Chivu eindigt zijn carriere trouwens. Jammer dat hij zo vaak blessures had de laatste jaren. Vond het een sterke verdediger.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Een primeur. Ik moet de eerste persoon in Nederland zijn die een wedstrijd goed heeft voorspeld in de Eredivisie met mijn toto. Hopelijk heb ik voor de andere wedstrijden ook zoveel geluk.

SC Heerenveen - ADO Den Haag 3 - 0

Heracles Almelo - NAC Breda 3 - 1

PEC Zwolle - Roda JC 2 - 1

AZ - FC Groningen 3 - 1

FC Utrecht - Ajax 1 - 2

FC Twente - SC Cambuur 1 - 0

NEC Nijmegen - Go Ahead Eagles 4 - 2

RKC Waalwijk - PSV 1 - 0

Ook een Australiër aangekomen die het verlies van Lachman moet opvullen voor volgend seizoen. Schijnt ''één van de grootste talenten van Oceanië te zijn''. Nu is dat niet een wereldprestatie, maar dan mag je toch wel iets van zo'n jongen verwachten.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Van Gaal: ?Na twee jaar ben ik het spuugzat om bondscoach te zijn? - voetbalzone.nl

Ik word zo moe van die man. Hij heeft anderhalf jaar de tijd gehad om aan een goede ploeg te werken en wat doet hij? Elke wedstrijd veel debutanten bij de selectie, elke wedstrijd veel wisselingen in de opstelling, elke wedstrijd een andere keeper en dan moet straks alles gebeuren in die 3 weken voorbereiding die er is op het wk...

Het is straks Auf Wiedersehen na de eerste ronde en is het weer iedereens schuld behalve die van Louis.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Koeman aan einde van het seizoen weg bij Feyenoord - voetbalzone.nl

Weg dus aan het einde van het seizoen. Bij de aanstelling van Koeman had ik de grootste lol omdat ik echt dacht dat het een knooier eerste klas was, en hij heeft nog zijn momenten maar heeft hij toch mijn ongelijk bewezen.

Hoewel.. ik had toch verwacht dat Feyenoord dit jaar verder zou zijn. Weinig wisselingen in de spelersgroep en een behoorlijk aantal talenten die al een paar jaar meeloopt. Dan is 9 verliespunten op de koploper toch behoorlijk wat.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gelukkig. Goed begin van een laatste festivaldag.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

Zonde maar ik denk ergens wel beter een nieuwe fase in te gaan met iemand anders. Er zullen nu vast wel een paar namen vertrekken vanwege Koeman's vertrek. Zal best weer eens een zwaar seizoen kunnen worden volgend jaar.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Smerige overtreding Martins Indi tijdens Feyenoord-Vitesse - foxsports.nl

Soms vraag je je echt af hoe dom spelers wel niet moeten zijn met al die camera's langs de lijn tegenwoordig.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Maar hé, gelukkig was 't totaal niet expres volgens De Wolf...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Quido wrote:

Smerige overtreding Martins Indi tijdens Feyenoord-Vitesse - foxsports.nl

Soms vraag je je echt af hoe dom spelers wel niet moeten zijn met al die camera's langs de lijn tegenwoordig.

Nog dommer dan de actie is de opzichtigheid ervan. Hij onttrekt zich aan het spel, (Pröpper gaat vrolijk met de bal aan de voet verder met counteren), loopt de totaal andere kant en plant overduidelijk zijn voet in Ibarra. Omschakelen? Meeverdedigen? Niks van dat alles.

Drie/vier waarvan een voorwaardelijk waarschijnlijk.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Die 2 verslaggevers kan best interessant zijn soms, maar neem dan niet een echte Feyenoorder bij een Feyenoord-wedstrijd. Beetje slager dat zijn eigen vlees keurt-idee.

mjk87 (moderator films)

• 14537 messages
  • 4521 votes

En ik denk dat we dan te horen krijgen dat BMI zulk een lieve jongen is. Dak voor de link Quido, heb dit gisteren niet gezien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Topuitslag in de Kuip. Als Ajax morgen wint is het van Feyenoord verlost en staat Vitesse op 4 punten. Grappig dat op dat moment dan Twente op papier de grootste uitdager is met de minste verliespunten. Zou toch wel lekker zijn om een goede buffer op te hebben gebouwd als eind februari dat superdrukke programma van Ajax begint.

Leuk potje gisteravond gezien. Feyenoord meer kansen, Vitesse beter voetbal. 1-1 lijkt me niet onterecht. Vreesde even dat Vitesse in de laatste 10 minuten nog de winst zou grijpen. Gelukkig niet.

Maare, John de Wolf als co-commentator. Godsallemachtigwatkut. Die vent kan niet eens normaal praten.

En Indi verdient een flinke schorsing.

En Koeman stopt er dus mee. Had ik niet verwacht, maar het lijkt me voor alle partijen de beste optie. De rek is er onder Koeman daar wel uit.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Leuk potje gisteravond gezien. Feyenoord meer kansen, Vitesse beter voetbal. 1-1 lijkt me niet onterecht.

Vitesse beter voetbal? Na de 1-1 wellicht, toen zakte Feyenoord weer onnodig in.

In de eerste helft speelde Vitesse pure anti-voetbal. De bal achterin rond tikken, totdat je tegenstander in slaap is gesukkeld en dan proberen toe te slaan (deed me aan sterk het spel van Ajax denken). Alleen als Vitesse dan iets wilde doen, mislukte het compleet. Ze creëerden niets, hun eerste kans was het doelpunt in de 57e minuut. Dan heb ik liever Feyenoord dat tenminste iets met de bal wil en wel mogelijkheden/kansen creëerde. Vilhena had de wedstrijd voor rust al moeten beslissen.

Maar goed, over 90 minuten gezien is de uitslag wel terecht. Vooral doordat Feyenoord het laatste half uur mager was en terugzakte.

Mulder was een keertje erg sterk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.