- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Onzingerucht. De BBC meldt juist dat hij vandaag de transfer met Fulham rond gaat maken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zit maar half uurtje verschil in de berichtgeving over Heitinga op soccernews. Nou, mooi dat hij naar Fulham gaat, die kunnen hem nu hard nodig hebben om degradatie te voorkomen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Hij zou ook al naar WHU en Galatasaray gaan...
Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren.
Koeman: ?Vitesse bestaat alleen nog omdat het spelers van Chelsea krijgt? - voetbalzone.nl
Hier zit toch wel een klein tikkeltje jaloezië bij hoor.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Koeman zijn quotes zijn wel grappig als je bedenkt dat Feyenoord nog leeft dankzij de 30 miljoen van de Vrienden van Feyenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Koeman zijn quotes zijn wel grappig als je bedenkt dat Feyenoord nog leeft dankzij de 30 miljoen van de Vrienden van Feyenoord.
Haha. Alsof we dan failliet geweest zouden zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hij zou ook al naar WHU en Galatasaray gaan...
Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren.
Koeman: ?Vitesse bestaat alleen nog omdat het spelers van Chelsea krijgt? - voetbalzone.nl
Hier zit toch wel een klein tikkeltje jaloezië bij hoor.
Klein beetje maar. Sowieso is Koeman in de media nou een niet al te best visitekaartje. Sowieso moet ie echt zo snel mogelijk weg, vooral als ie dus kiest voor Indi op LCV, en Nelom op LB zet. Dan is zijn positie onhoudbaar geworden wmb.
david bohm
-
- 3075 messages
- 3439 votes
Van Basten lijkt me wel interessant als opvolger van Koeman.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hou op
. Al staat zijn opvolger al vast. En diens opvolger ook dus misschien over een jaar of 6/7.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je kan moeilijk zeggen dat je niet dicht bij een faillissement zat.
Maar Feyenoord heeft alleen de status dat men het natuurlijk nooit toegelaten zou hebben. Dat is het enige verschil tussen beide clubs. Vitesse en Feyenoord waren op hun slechts een fractie verwijderd van faillissement.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je kan moeilijk zeggen dat je niet dicht bij een faillissement zat.
Maar Feyenoord heeft alleen de status dat men het natuurlijk nooit toegelaten zou hebben. Dat is het enige verschil tussen beide clubs. Vitesse en Feyenoord waren op hun slechts een fractie verwijderd van faillissement.
Als je slechts naar de schuldenlast kijkt wel, maar zoals je al aangeeft speelt er meer mee. Dat was echt nooit gebeurd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Uiteraard was de club nooit failliet gegaan, maar puur door wat Feyenoord betekent in Nederland. In dat kader is Koeman zijn sneer naar Vitesse wat misplaatst. Koeman heeft sowieso wel erg de behoefte om overal zijn mening over te geven heb ik het idee. Vitesse geen kampioenskandidaat noemen is ook niet handig. Mocht Vitesse vanavond winnen, dan krijg hij die opmerking teruggekaatst.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Daar ben ik het ook mee eens. Net als met zijn "Ajax heeft geen plan B". Hij moet zich inderdaad eens met zijn eigen taken bezighouden, daar heeft ie al genoeg problemen mee.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, die uitspraak was ook wat vreemd, aangezien hij zelf ook maar 1 plan heeft. Verder is Koeman wel een vakman hoor, maar communicatief moet hij leren niet alles te roepen. Al zou hij nog wel met een verhaal komen waarom hij geen bondscoach wordt. Ben ik benieuwd naar. En volgende week gaat hij vertellen of hij gaat verlengen bij jullie. Ik gok op een extra jaar.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Vanavond maar hopen dat Vitesse wint, dan komt plek 4 weer dichterbij.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, die uitspraak was ook wat vreemd, aangezien hij zelf ook maar 1 plan heeft. Verder is Koeman wel een vakman hoor, maar communicatief moet hij leren niet alles te roepen. Al zou hij nog wel met een verhaal komen waarom hij geen bondscoach wordt. Ben ik benieuwd naar. En volgende week gaat hij vertellen of hij gaat verlengen bij jullie. Ik gok op een extra jaar.
Ik ben er ook bang voor. Een peoplemanager is ie ook niet, loopt altijd domme dingen te roepen.
Nu is Oranje van de baan en is Feyenoord weer goed genoeg. Afgezien van de vele steken die hij laat vallen is het beter 'm weg te doen. Koeman is ook niets voor de lange termijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben er ook bang voor. Een peoplemanager is ie ook niet, loopt altijd domme dingen te roepen.
Nu is Oranje van de baan en is Feyenoord weer goed genoeg. Afgezien van de vele steken die hij laat vallen is het beter 'm weg te doen. Koeman is ook niets voor de lange termijn.
Klopt. Doet hij zijn hele loopbaan al, dus da's niks nieuws.
Wie moet de opvolger worden? Van Gastel zal nog wel te onervaren zijn en Gio heeft de papieren niet (en ook onervaren). Peter Bosz?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Weet niet wat ik lees, Koeman is zo'n beetje de verlosser van Feyenoord geweest, heeft ze weer wat trots teruggegeven en nu heb je liever dat die opdondert? Stank voor dank vind ik dat.
Als ik als Koeman dit soort reacties zou lezen zou ik denken: "Stik er lekker in".
Geen opvolger gaat het met dit elftal zo goed doen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Van Gastel is de beoogde opvolger. Onervaren, maar gooi 'm maar voor de groep. Ik geloof er wel in, kan ook uitstekend met mensen omgaan en jeugdspelers lopen weg met 'm.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb hem niet zo gevolgd. Is hij echt een geboren coach? Zo'n type die altijd al bezig was met anderen sturen? Van Hanegem solliciteert trouwens ook naar een baantje. Zou die man geen assistent kunnen worden?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Weet niet wat ik lees, Koeman is zo'n beetje de verlosser van Feyenoord geweest, heeft ze weer wat trots teruggegeven en nu heb je liever dat die opdondert? Stank voor dank vind ik dat.
Als ik als Koeman dit soort reacties zou lezen zou ik denken: "Stik er lekker in".
Geen opvolger gaat het met dit elftal zo goed doen.
Haha, de verlosser. Al heb je in één ding gelijk, niet veel zullen abominabel presteren met Feyenoord en er in falen in zoveel jaar geen spelvisie in weten te krijgen.
Nee, Koeman heeft veel geprofiteerd van van Geel, Blokland en de hele fortuinlijke huurperiodes van Guidetti en Pelle.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb hem niet zo gevolgd. Is hij echt een geboren coach? Zo'n type die altijd al bezig was met anderen sturen? Van Hanegem solliciteert trouwens ook naar een baantje. Zou die man geen assistent kunnen worden?
5/6 seizoenen trainer jong-Feyenoord, en daarvoor 1 jaar Willem II u-19, en nu al weer bijna 3 jaar assistent. Ik denk dat je Willem best assistent zou kunnen maken mocht ie dat willen. Die wl heel graag bij Feyenoord betrokken zijn en schijnt ook heel goed met jeugd om te kunnen gaan.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Grote onzin wat ik lees, maar goed. Het was zelfs de zoon van Koeman die Pelle had gesproken toch om naar Feyenoord te komen?
Ik vind Koeman een geweldige trainer. Wanneer Frank de Boer ooit weggaat (hopelijk duurt dat nog wat jaren), mag hij van mij het stokje zo weer overnemen. Zeer vreemd dat je hem de credits niet geeft voor de afgelopen jaren.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Koevermans naar Utrecht!
Ja, las het net ook. Wist niet eens dat die opa nog voetbalde.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, de verlosser. Al heb je in één ding gelijk, niet veel zullen abominabel presteren met Feyenoord en er in falen in zoveel jaar geen spelvisie in weten te krijgen.
Nee, Koeman heeft veel geprofiteerd van van Geel, Blokland en de hele fortuinlijke huurperiodes van Guidetti en Pelle.
Ja, eens. Koeman heeft wel dingen goed gedaan, zoals spelers weer vertrouwen geven en Feyenoord weer enige glans bezorgen, maar het spel is nooit erg goed geweest dankzij figuren als Immers die hij haalde. En inderdaad, Guidetti en Pelle hebben erg veel verbloemd. Pelle kwam er nota bene dankzij een vriend van de zoon van Koeman, hehe. Maar goed, Koeman heeft ook weer geen slecht werk geleverd. 2e, 3e en nu ook weer waarschijnlijk top 4. Het is alleen geen hele leuke man vind ik. Koeman komt altijd zo zuur over. Als ik hem was dan zou ik ja zeggen om samen met Hiddink Oranje te leiden. Dat Hiddink op papier de baas is, ach. Ik denk dat Koeman het meeste werk zou mogen doen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Grote onzin wat ik lees, maar goed. Het was zelfs de zoon van Koeman die Pelle had gesproken toch om naar Feyenoord te komen?
Ik vind Koeman een geweldige trainer. Wanneer Frank de Boer ooit weggaat (hopelijk duurt dat nog wat jaren), mag hij van mij het stokje zo weer overnemen. Zeer vreemd dat je hem de credits niet geeft voor de afgelopen jaren.
Wat? Nee, ik hoef Koeman voorlopig niet bij Ajax te zien. Ik wil een trainer die zich niet steeds aanpast aan de tegenstander. Ik zie liever dat Ajax Ronald de Boer eens in het trainersvak gaat brengen. Als Frank over een paar jaar vertrekt zie ik graag een opvolger die zoals hem werkt, met de Ajax visie. Of John van de Brom eventueel, al vraag ik me bij hem wel af hoe goed hij echt is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inderdaad, de man past zich aan o pde tegenstander ipv van eigen kracht uit te gaan. Uitermate zwak, vooral met dit materiaal.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wat? Nee, ik hoef Koeman voorlopig niet bij Ajax te zien. Ik wil een trainer die zich niet steeds aanpast aan de tegenstander. Ik zie liever dat Ajax Ronald de Boer eens in het trainersvak gaat brengen. Als Frank over een paar jaar vertrekt zie ik graag een opvolger die zoals hem werkt, met de Ajax visie. Of John van de Brom eventueel, al vraag ik me bij hem wel af hoe goed hij echt is.
Ronald de Boer zou idd ook een prima keus zijn. van de Brom lijkt me al snel onder de druk te bezwijken. Twijfel soms aan zijn geestelijke gesteldheid.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Inderdaad, de man past zich aan o pde tegenstander ipv van eigen kracht uit te gaan. Uitermate zwak, vooral met dit materiaal.
Ze hadden volgens jou dus 2 a 3 keer kampioen moeten worden met dit materiaal? Je stelt extreem hoge eisen aan je cluppie. Was geen trainer gelukt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, eens. Koeman heeft wel dingen goed gedaan, zoals spelers weer vertrouwen geven en Feyenoord weer enige glans bezorgen, maar het spel is nooit erg goed geweest dankzij figuren als Immers die hij haalde. En inderdaad, Guidetti en Pelle hebben erg veel verbloemd. Pelle kwam er nota bene dankzij een vriend van de zoon van Koeman, hehe. Maar goed, Koeman heeft ook weer geen slecht werk geleverd. 2e, 3e en nu ook weer waarschijnlijk top 4. Het is alleen geen hele leuke man vind ik. Koeman komt altijd zo zuur over. Als ik hem was dan zou ik ja zeggen om samen met Hiddink Oranje te leiden. Dat Hiddink op papier de baas is, ach. Ik denk dat Koeman het meeste werk zou mogen doen.
Ik had het ook samen met Hiddink gedaan, een transitieperiode. Nou en?
Koeman heeft het niet slecht gedaan maar zijn inbreng wordt wel overschat. In het spel zit nog steeds geen lijn, ook veel talenten hebben een stagnatie in hun ontwikkeling (niet op zijn conto te schrijven maar hoe hij zaken gemanaged heeft verdient niet de schoonheidsprijs).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.