• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.728 actors
  • 9.378.921 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Maarja, welke clubs hebben nog echt klassieke buitenspelers? Barcelona gebruikt ze al jaren niet mee, zelfs mn eigen club Ajax die er om bekend stond heeft ze niet. Het is een trend dat al die buitenspelers massaal naar binnen trekken. Dan moet je inderdaad backs hebben die daar overheen komen. Wordt bij United wel lastig in dat geval.

kos

• 46700 messages
  • 8856 votes

Mwa, zowel Rafael als Evra doen dat niet onaardig. Al zijn er betere denkbaar.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Evra is niet meer zoals vroeger maar blijft oerdegelijk idd.

Vroeger moest je als links of rechtsbuiten bij de jeugd de achterlijn halen en de bal breed leggen. Naar binnen komen en je kreeg een klap op je kop. De tijden veranderen.

Navas is nog een klassieke buiten. Hazard is dan weer een moderne tweevoetige.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

VI clubwatcher van Vitesse:

Stef de Bont ‏@stefdebont_vi 9 min

Verschrikkelijk nieuws: Theo Janssen geblesseerd geraakt bij de training van de beloften (knie). Nu voor onderzoek in ziekenhuis #Vitesse

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Einde carrière voor Theo?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Maarja, welke clubs hebben nog echt klassieke buitenspelers?

Feyenoord, zo lang ik me kan heugen. Maar goed, met Schaken, Armenteros en Goossen wordt het misschien tijd voor 1 buitenspeler.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Dit zal Derksen leuk vinden (pff, wat een kutsmileys hebben we toch tegenwoordig):

Misdaadverslaggever De Vries wordt spelersmakelaar - FCUpdate.nl

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Feyenoord, zo lang ik me kan heugen. Maar goed, met Schaken, Armenteros en Goossen wordt het misschien tijd voor 1 buitenspeler.

Schaken speelt als enige van de 3. Boetius is ook meer een speler die naar binnen trekt. Maar toegeven, Feyenoord zit inderdaad nog meer in die groep met buitenspelers. Ik mis het wel. Mannetje voorbij, voorzet en dan zou onze matige breker uit IJsland wel flink kunnen gaan scoren denk ik. De laatste die wij hadden was Boerrigter, maar zijn mentaliteit zit fout. Ik heb me trouwens wel eens afgevraagd of Ajax Schaken een jaar of 3 terug had moeten halen en of je er dan wat aan had. Technisch vind ik hem zwak, tactisch kan het beter maar hij kwam in zijn eerste jaren bij Feyenoord wel vaak een mannetje voorbij op snelheid en had een aardige voorzet.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Montorsi wrote:

PSV'er Ruiz had liever voor FC Twente gespeeld - SoccerNews.nl

Die maakt zich al snel onsterfelijk in het Eindhovense met zijn getergde uitstraling en zijn liefde voor de club.

En wij arme PSV supporters maar denken dat hij uit pure clubliefde een half jaar bij ons komt voetballen...

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

Dat hoor je mij niet zeggen, maar je kunt tenminste nog doen alsof je er iets van wilt maken.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Ruiz wil naar het wk en na de zomer een mooie transfer maken. Lijkt me genoeg motivatie.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

The Oceanic Six wrote:

VI clubwatcher van Vitesse:

(quote)

Najah ook. Maandenlang geblesseerd geweest en scheurt nu op de training zijn kruisbanden af.

Sneu.

mjk87 (moderator films)

• 14537 messages
  • 4521 votes

http://www.vi.nl/nieuws/stevens-haalt-na-maduro-en-martens-ook-hoesen-naar-paok.htm

Hadden ze die dikke IJslander niet kunnen verhuren? Maar Hoesen dus een halfjaar weg.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Ik denk dat de transfer van Zanka is afgeketst...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

depri83 wrote:

DuBlanqeBogarde ‏@DuBlanqeBogarde 24m

“@Mzanka: ?????????????” >>> jong PSV all day everyday

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

The Oceanic Six wrote:

What what what? City is net PSV? Ze staan aan kop, spelen heerlijk voetbal en scoren er op los. Die laten zichzelf juist niet gek maken. En dan doel ik dus niet op PSV...

Misschien dat jij als City-liefhebber ook wel leest wat je wilt lezen? Ik zeg dat City in mentaal opzicht vergelijkbaar is. Nu scoren ze er rustig op los, maar dat houdt ook een keer op. En dan krijg je weer een grote strijd der ego's, zoals die er de afgelopen jaren zo vaak was. En zoals die er in het begin van het seizoen was.

Tegen Everton kon Arsenal nog op 7 punten komen van City, nu is City opeens de enige mogelijke kandidaat en zijn alle andere teams afgehaakt? En dat terwijl het verschil minimaal is. City is op dit moment net zo erg kampioen als Ajax of Barça.

De kwaliteit is er altijd al geweest, de mentale factor is dit jaar de reden dat het zo goed gaat. Dit is nog altijd vrijwel hetzelfde City dat vorig jaar nota bene door Ajax Europa uitgeknikkerd werd.

P.S. Ik heb ook niets tegen City, is na Arsenal misschien nog wel mijn favoriete club uit Engeland. Dus dat zoeken naar minpunten is ook overdreven.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

'Nu scoren ze er rustig op los'. Vanaf wedstrijd één al ja.

Net of dat ineens uit 't niets gaat ophouden.

Het grootste verschil is gewoon de trainer. En natuurlijk Negredo, Navas en Fernandinho.

Die debiel van een Manchini speelde gewoon enorm vaak verdedigend, en dat met zo'n team.

Het lijkt me niet dat de spelers daar blij mee waren, en als 't dan ook nog eens niet loopt dan krijg je te maken met die ego's.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

depri83 wrote:

Dat die flapdrol gewoon gaat basketballen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Misschien dat jij als City-liefhebber ook wel leest wat je wilt lezen? Ik zeg dat City in mentaal opzicht vergelijkbaar is. Nu scoren ze er rustig op los, maar dat houdt ook een keer op. En dan krijg je weer een grote strijd der ego's, zoals die er de afgelopen jaren zo vaak was. En zoals die er in het begin van het seizoen was.

Tegen Everton kon Arsenal nog op 7 punten komen van City, nu is City opeens de enige mogelijke kandidaat en zijn alle andere teams afgehaakt? En dat terwijl het verschil minimaal is. City is op dit moment net zo erg kampioen als Ajax of Barça.

De kwaliteit is er altijd al geweest, de mentale factor is dit jaar de reden dat het zo goed gaat. Dit is nog altijd vrijwel hetzelfde City dat vorig jaar nota bene door Ajax Europa uitgeknikkerd werd.

P.S. Ik heb ook niets tegen City, is na Arsenal misschien nog wel mijn favoriete club uit Engeland. Dus dat zoeken naar minpunten is ook overdreven.

Hahahaha, dat eerste Man, ik heb een schijthekel aan kutclubs als City en Chelsea. Ik zie ze het liefste wekelijks verliezen. Maar ik hou wel objectiviteit. Wat ik van City zie is indrukwekkend en stabiel.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Hoesen blijkbaar toch verhuurd met optie tot koop. Zou zo maar kunnen dat alle centrumspitsen komende zomer weg zijn. SiemSubliem blijft 90% zeker niet, Bojan wellicht terug naar Spanje en Sigi is ook nog maar de vraag.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Ook geen Cuenca zie ik.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Wat Frank de Boer doet is de normaalste zaak van de wereld:

Soccernomics | clarkeysfootball - clarkeysfootball.wordpress.com

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

AC Milan News ‏@Milanello 36 min.

Milan will most likely pay €5-6m + Zaccardo for Biabiany. Saponara will go on loan at Parma, but will still be co-owned.

Nog maar een aanvaller! Maar...

AC Milan News ‏@Milanello 26 min.

Gazzetta dello Sport reports that Milan could try to sell Robinho before the winter transfer window closes.

Dan zou het wel prima zijn. Bovendien zou Zaccardo dan weg zijn en zou Saponara elders meer ervaring kunnen opdoen.

AC Milan News %u200F@Milanello 3 min.

Galliani: "We could decide to change our tactical formation if Biabiany joins us."

Grappenmaker. 4-2-4? 4-1-5? 3-2-5?

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Materny wrote:

Hoesen blijkbaar toch verhuurd met optie tot koop. Zou zo maar kunnen dat alle centrumspitsen komende zomer weg zijn. SiemSubliem blijft 90% zeker niet, Bojan wellicht terug naar Spanje en Sigi is ook nog maar de vraag.

Die verhuur kwam trouwens redelijk uit het niets. Of ligt dat aan mij?

Joy4ever

• 4613 messages
  • 1836 votes

Harco wrote:

Galliani: "We could decide to change our tactical formation if Biabiany joins us."

Zolang het maar geen 3-5-2 wordt vind ik het best

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Theo Janssen de rest van dit seizoen out na een nieuwe blessure. Toch lullig. Zou hij te vroeg weer begonnen zijn met trainen? Ik vind Theo echt een prachtkerel. Lekker tegendraads en niet schijnheilig. Kon het wel waarderen toen hij bij de presentatie bij Ajax niet over Ajax ging slijmen, maar Vitesse zijn club noemde. Dan ben je tenminste eerlijk.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Moest gelijk aan een stukje VI Radio denken toen ik het gisteren las:

http://www.vi.nl/radio/bijna-medisch-wonder-dat-janssen-op-trainingsveld-staat.htm

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Terugkeer Heitinga naar Ajax lonkt, Everton oppert ruildeal

Hmz, ik wil best dat Heintinga naar Ajax komt, maar van Moisander moeten ze afblijven. Het is net zo lekker ingespeeld bij Ajax achterin en dan kun je weer opnieuw beginnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.