- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Dat Man City scoort al het hele seizoen met de ogen dicht. Wij hebben inmiddels weer 18 (!) pogingen tegen 1 maar scoren ho maarrr...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Verdorie. 1-3.
Had ook rood en een penalty mogen zijn vind ik op zo'n moment (voor er weer een wedstrijd van te maken). Probeert de bal uit het doel te slaan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Winnende goal van Thiago voor Bayern vanavond. Goeiendag wat een goal!
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 messages
- 4520 votes
Winnende goal van Thiago voor Bayern vanavond. Goeiendag wat een goal!
En ook gewoon in de laatste minuut, dus wederom de drie punten. Een gapend gat van 13 inmiddels met de nummer 2.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ach, de uitslagen boeien niet meer daar. Kwestie van een maand of 2, 3 voordat de titel officieel is. Ze zullen er wel alles aan doen om ongeslagen te blijven, net als oa ooit gebeurde bij Ajax, Juventus en Arsenal.
Bayern heeft gewoon minstens 20 spelers van wereldniveau. Doe je niks aan. Zulke teams zijn toe aan een dreamleague ofzo, met elke week potjes tegen Man City en Barca. Te goed voor de Bundesliga.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Ongelofelijk, hoe kan het dat Chelsea der nog niet eentje in het netje heeft liggen. Te frustrerend dit.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Mazzeltje, aangeraakt. Jammer voor het dappere Spurs, die het nog probeerde door een tandje bij te schakelen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Even schakelen nu naar Chelsea. Puntverlies zou heerlijk zijn met City - Chelsea op 't programma voor maandag. 
Ah. Lekker. Kompany ook nog met 1-5.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Wat een kans in minuut 97. Terecht dat die niet zit aangezien het maar 4 minuten extra tijd was.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
On-ge-lo-fe-lijk... Alleen al in blessuretijd hadden er 8 ballen in gekund.
Een stuk of 50 doelpogingen maar gewoon niks gaat erin... geef ons een spits!?!
38-1 in doelpogingen volgens de regie, nou minimaal dan zeker...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha Chelsea speelt gelijk. Karma, beste otherfool. Karma.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
WWWWWDWWWWWDWWWDWWWDWWDWWWDWWWDWWWDD
WWWWDWWDWWWWDWWDWWDWWWWWWWWWWDWWWWD
Mourinho Home Record. Dat dan weer wel.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Maandag Chelsea op 6 punten zetten!
Alleen zal Agüero waarschijnlijk niet van de partij zijn, da's een fikse aderlating aangezien Negredo ook nog licht is geblesseerd.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Jose Mourinho, The Special One, zal zijn zoveelste meesterzet moeten verzinnen om het flierefluitende Man City te ontregelen. Jullie zijn favoriet, dat lijkt me duidelijk. Wij moeten echt een Diego Costa ofzo halen, dit kan zo niet langer. Sammy heeft ook al z'n kruit in dat ene potje tegen Man United verschoten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het archief was leuk als lolligheid maar wordt nu dus gebruikt om je gelijk te halen? Wat sneu. Van iedereen is wel een tegenovergestelde mening te vinden of een prognose die tegenovergesteld uitgepakt heeft.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Een foute prognose kan gebeuren natuurlijk, maar met veel bombarie achteraf je gelijk claimen met de woorden 'en dit heb ik altijd al gezegd' terwijl juist het tegenovergestelde waar is, dat lijkt mij genoeg reden om even het nooit liegende archief er bij te pakken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Een foute prognose kan gebeuren natuurlijk, maar met veel bombarie achteraf je gelijk claimen met de woorden 'en dit heb ik altijd al gezegd' terwijl juist het tegenovergestelde waar is, dat lijkt mij genoeg reden om even het nooit liegende archief er bij te pakken.
Je spreekt jezelf weer eens goed tegen, gezien wat je hier zegt en wat je normaal doet.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
http://www.vi.nl/nieuws/mourinho-west-ham-speelde-als-in-de-negentiende-eeuw.htm
Haha, en dat zegt een coach die bijv. in wedstrijden tegen Barcelona niks deed dan zich ingraven en schoppen op alles wat bewoog. Dat keepertje van West Ham was gisteren ook wel aardig trouwens.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Het archief was leuk als lolligheid maar wordt nu dus gebruikt om je gelijk te halen? Wat sneu. Van iedereen is wel een tegenovergestelde mening te vinden of een prognose die tegenovergesteld uitgepakt heeft.
Ik heb vaak zat teksten als "Mark my words" bij A&L gezien. Dus hij moet ook niet zeuren. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ongelofelijk dat dit Arsenal slechts één punt achter dit Man City staat.
Arsenal blijkt een geweldig team te hebben, maar zonder Walcott, Ramsey, Wilshere toch wel erg kwetsbaar. Eén of twee blessures kunnen wellicht tijdelijk opgevangen worden, maar nu zijn het er toch echt te veel.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik heb vaak zat teksten als "Mark my words" bij A&L gezien. Dus hij moet ook niet zeuren.
Tijd voor een analyse. Ik heb er 9 kunnen ontdekken in het archief:
Vier jaar later ging de Belg naar Atletico Madrid, waar hij tegenwoordig vooral de bank warm houdt. Cardiff City lijkt het volgende station te worden.
Suarez vertrok een half jaar later naar Liverpool. Van der Wiel bleef nog 2 jaar.
Japan pakte 6 punten, 4 voor en 2 tegen. In de 8e finale werd het uitgeschakeld na strafschoppen.
Excelsior maakte in de 93e minuut de 3-2.
Dit blijft natuurlijk de topper 
Het bleef bij 2 treffers voor de obese Egyptenaar.
Het werd 0-1. Niet slecht.
Het verrassende Italië haalde zowaar de finale.
Hij bleef niet, dus we zullen het nooit weten.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
PSV'er Ruiz had liever voor FC Twente gespeeld - SoccerNews.nl
Die maakt zich al snel onsterfelijk in het Eindhovense met zijn getergde uitstraling en zijn liefde voor de club.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Ongelofelijk dat dit Arsenal slechts één punt achter dit Man City staat.
Arsenal blijkt een geweldig team te hebben, maar zonder Walcott, Ramsey, Wilshere toch wel erg kwetsbaar. Eén of twee blessures kunnen wellicht tijdelijk opgevangen worden, maar nu zijn het er toch echt te veel.
Die laatste 5 zijn ook gewoon daadwerkelijk achter elkaar.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haha, ja dat is einde Arsenal helaas. Gun ze de titel, maar het is elke keer net niet.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
PSV'er Ruiz had liever voor FC Twente gespeeld - SoccerNews.nl
Die maakt zich al snel onsterfelijk in het Eindhovense met zijn getergde uitstraling en zijn liefde voor de club.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Dat is toch gewoon dom om te roepen? Je loopt er al bij als een verveelde puber, en dan ga je ook nog vertellen dat je alleen naar PSV ging omdat je niks van Twente hoorde.
Joy4ever
-
- 4613 messages
- 1836 votes
Zie je wel! Daar reageerde ik toen nog op. Dat ik Italië wel ver zou zien komen dat EK. Later zei mijn waarde A&L dat Italië wel altijd een outsider is op een eindtoernooi
.
Maar goed, enerzijds vermakelijk dat terughalen van quotes uit de oude doos maar tegelijkertijd ook wel vermoeiend. We roepen allemaal weleens iets in ons enthousiasme of kennis van dat moment.
Niets is zo onvoorspelbaar als de voetballerij toch
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb het hele interview in VI gelezen, daar komt toch wel naar voren dat hij liever Twente had gehad, maar dat PSV ook prima is. Maar het komt wel duidelijk naar voren dat hij er vooral is om fit te raken voor het WK.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.