• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.674 actors
  • 9.378.482 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Van Persie na 6 minuten al de 1-0, mooie rentree voor hem. Kopballetje van dichtbij.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Arsenal nog nergens en op achterstand, mooi potje voor hen om eindelijk eens wat punten te verspelen lijkt me zo... En dan morgen Spurs - Man City en Chelsea thuis tegen West Ham. Kom maar op met die koppositie

edit aaaaargh hoe is dat nu niet de 2-0, voor open goal gemist.

edit2 het is halverwege 8-1 in doelpogingen, manmanman wat komen de Gunners nog goed weg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Liverpool maakt in de eerste helft al gehakt van de buren uit de stad. 3-0.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Pffff dat Arsenal, vreselijk hoe onverdiend.

1-1 dus.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

In 6 minuten van 1-0 naar 2-2 bij de Arsenal wedstrijd.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wat een heerlijke 2e helft. De Saints hadden het alleen wel moeten beslissen tegen 10 man...

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

otherfool wrote:

Arsenal nog nergens en op achterstand, mooi potje voor hen om eindelijk eens wat punten te verspelen lijkt me zo... En dan morgen Spurs - Man City en Chelsea thuis tegen West Ham. Kom maar op met die koppositie

edit aaaaargh hoe is dat nu niet de 2-0, voor open goal gemist.

edit2 het is halverwege 8-1 in doelpogingen, manmanman wat komen de Gunners nog goed weg.

Ik vrees morgen ook voor puntverlies van City. Het is toch niet te hopen. Bovendien zal Spurs die vernedering destijds ongetwijfeld goed willen maken. Chelsea gaat namelijk gewoon 3 punten pakken.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Hoesen naar Livorno... Er blijft niet veel back up over daar voorin bij ons..

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

En Vitesse haalt per direct Eloy Room terug omdat Meerits geblesseerd is geraakt. Dat is dan lekker voor de Eagles, waar moeten die nu nog een goede keeper vandaan halen? Hoe zou Frankie tegen een verhuur van Kennis aanstaan?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

moviefreak#1 wrote:

En Vitesse haalt per direct Eloy Room terug omdat Meerits geblesseerd is geraakt. Dat is dan lekker voor de Eagles, waar moeten die nu nog een goede keeper vandaan halen? Hoe zou Frankie tegen een verhuur van Kennis aanstaan?

Dat weet jij net zo goed als ik. Frankie wil twee min of meer gelijkwaardige keepers in de selectie, en lijkt me te vroeg om vd Hart al door te schuiven.

Zou trouwens ook een afgang zijn; in vier maanden van eerste keeper bij Ajax en Oranje naar ballenvanger bij promovendus de Eagles....

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

rep_robert wrote:

Bojan, Siem en Sigi voor de spits. Waarbij Bojan ook nog op de flank kan indien daar noodzaak is. Tel daarbij Lasse en Fischer bij op en je hebt relatief vijf spelers voor drie posities die enigszins eerste elftal waardig zijn. Daarna komt de rommel, als de Sa en Sana.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

rep_robert wrote:

Tsjah, voorspelbaar. Een nietsnut als Sightorsson koste wat het kost willen behouden (terwijl je daar miljoenen voor kunt vangen die je anders nooit terug gaat zien), en dan iemand die wel iets toevoegt aan de ploeg meteen laten gaan. Zonde. Maar als ik Hoesen was had ik het ook gedaan, die jongen moet zich bijzonder klote voelen. Krijgt geen enkele serieuze kans. Buiten dat kun je je afvragen of het slim is; alle drie de spitsen die je nu nog hebt, zijn best blessuregevoelig (dit jaar).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Rare zet. We hebben met Sigthorsson, Bojan en Siem 3 blessuregevoelige spelers. En dan verhuren we de enige die wel altijd fit is. Je bent op 3 fronten actief, had het niet gedaan. Maar voor Hoesen zijn ontwikkeling is het wel goed. Hij wordt maar een half jaar verhuur, daarna keert hij gewoon weer terug. In de zomer is Siem toch vertrokken en ik gok Sigthorsson in de verkoop erbij. Bojan zullen ze wel een jaar erbij huren. Bojan, Hoesen en een nieuwe spits (daar mag je wel een aankoop voor doen) moeten het dan gaan doen. Hoop wel dat ze iemand halen die technisch wat begaafder dan onze vriend uit IJsland is.

Wel knap van Hoesen.. In 1 seizoen scoren in de Jupiler League, beker, Eredivisie en CL

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Het gaat bij Hoesen toch om een verhuur? Laat hem maar minuten maken als dat daar wel kan.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

En Lachman van PEC komend seizoen dus naar FC Twente. Geen Bundesliga of PSV.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zie Brands dan wel Leeuwin halen bij Cambuur

Wat een middelmatige namen toch zeg. Lachman, Leeuwin etc. Dat zijn toch geen spelers voor topclubs? Categorie Derijck, Wielaert. Dom dus. Die back van Zwolle is ook al naar Vitesse toe. Snap er niks van. Dan moet je geld wel op zijn.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Ja, of je betaalt 3 miljoen voor een bankzitter van Utrecht.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb al meermaals gezegd dat ik die aankoop niet snap. Te duur, overbodig en niet goed genoeg. Al vertrouw ik erop dat oud topverdedigers als Stam en de Boer het wel goed kunnen inschatten qua potentie.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Beter haalt PSV Bulthuis en Beugelsdijk. Dan blijven de spitsen gewoon thuis als ze tegen PSV moeten spelen

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Quido wrote:

(quote)
Tsjah, voorspelbaar. Een nietsnut als Sightorsson koste wat het kost willen behouden (terwijl je daar miljoenen voor kunt vangen die je anders nooit terug gaat zien), en dan iemand die wel iets toevoegt aan de ploeg meteen laten gaan. Zonde. Maar als ik Hoesen was had ik het ook gedaan, die jongen moet zich bijzonder klote voelen. Krijgt geen enkele serieuze kans. Buiten dat kun je je afvragen of het slim is; alle drie de spitsen die je nu nog hebt, zijn best blessuregevoelig (dit jaar).

Sightorsson kun je momenteel niet voor 'miljoenen' slijten natuurlijk en met Bojan en Siem is die positie goed bezet. Begrijp de beslissing daarom wel, het is voor Hoesen belangrijk dat hij speelminuten gaat maken.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

The Oceanic Six wrote:

Heb al meermaals gezegd dat ik die aankoop niet snap. Te duur, overbodig en niet goed genoeg. Al vertrouw ik erop dat oud topverdedigers als Stam en de Boer het wel goed kunnen inschatten qua potentie.

Denk niet dat het veel scheelt met andere Eredivisie 'top' aankopen.

Je hebt gewoon niet zoveel keuze. Het is of een vd Hoorn of Lachman of 1 of andere tropische of Scandinavische verrassing a la Marcelo, Bengtsson of Jorgensen en hopen dat het wat wordt. Veel meer keuze heb je niet.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

HiHaHoesen, volgens de kenners op dit forum 'de nieuwe Marco van Basten'. Heeft-ie toch maar mooi de Serie A gehaald, leuk voor die jongen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Kai wrote:

Sightorsson kun je momenteel niet voor 'miljoenen' slijten natuurlijk

QPR wilde hem toch hebben? Maar Ajax wilde hem niet laten gaan, dus weigerde op voorhand al serieus te praten. Lijkt me niet dat dat om een peulenschil gaat.

Begrijp de beslissing daarom wel, het is voor Hoesen belangrijk dat hij speelminuten gaat maken.
Lijkt me eerder een motie van wantrouwen om iemand naar een degradatiekandidaat te laten gaan waar het voetbal in de verste verte niet lijkt op het voetbal dat Ajax probeert na te streven. Zolang De Jong en Bojan fit blijven is het te overzien natuurlijk, maar mijn standpunt inzake Sightorsson - Hoesen moge duidelijk zijn

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

City beseft toch ook dat er echt wat moet gaan gebeuren in de defensie. En dan natuurlijk een centrale verdediger, alleen om dan 46 miljoen te willen neertellen voor Mangala van Porto is ook weer iets te veel van 't goede.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik zie Brands dan wel Leeuwin halen bij Cambuur

Wat een middelmatige namen toch zeg. Lachman, Leeuwin etc. Dat zijn toch geen spelers voor topclubs? Categorie Derijck, Wielaert. Dom dus. Die back van Zwolle is ook al naar Vitesse toe. Snap er niks van. Dan moet je geld wel op zijn.

Leeuwin, een echte topper die zelfs geflopt is bij ADO Den Haag...

Dat ze Zanka nu maar gewoon verkopen, ben je er tenminste vanaf aangezien die het liefst ook wil vertrekken.

En dan gewoon Derijck terughalen. Allebei zijn ze even slecht dus je gaat er niet op achteruit of vooruit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

otherfool wrote:

HiHaHoesen, volgens de kenners op dit forum 'de nieuwe Marco van Basten'. Heeft-ie toch maar mooi de Serie A gehaald, leuk voor die jongen.

De winnende goal tegen FC Barcelona scoren staat ook op zijn CV. Alle vertrouwen nog in die jongen.

Kom eens met de quote over de nieuwe van Basten. Of zit je weer zoals 95% van je geweldige quotes de boel te verzinnen?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

(quote)

Denk niet dat het veel scheelt met andere Eredivisie 'top' aankopen.

Je hebt gewoon niet zoveel keuze. Het is of een vd Hoorn of Lachman of 1 of andere tropische of Scandinavische verrassing a la Marcelo, Bengtsson of Jorgensen en hopen dat het wat wordt. Veel meer keuze heb je niet.

Of gewoon zelf opleiden. De afgelopen jaren zijn bijna alle verdedigers uit de eigen Ajax opleiding.

vd Wiel, van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Vermaelen, Denswil, Veltman, Blind, Boilesen, Riedewald, Moisander. Allemaal opgeleid door Ajax en uiteindelijk in het eerste gekomen, soms via een omweg (Moisander).

De aankopen (Bruno Silva, Wielaert, Oleguer en ik vrees vd Hoorn) snappen allemaal niet hoe Ajax speelt en wat er wordt verwacht. Dat waren dan ook de minste spelers, terwijl bijna alle eigen kweek achterin wel is geslaagd. Dat Moisander zou gaan slagen was gezien zijn verleden niet echt een verrassing. Daarom was ik ook meteen blij met hem.

Joy4ever

• 4613 messages
  • 1836 votes

Maar of hij er nu goed aandoet om in de kelder van de Serie A te gaan ballen.. Hij kan zich natuurlijk bijzonder populair maken door er een paar ballen in te prikken maar er wordt daar wel "ietsje" beter verdedigd dan hier. Verrassende move, van beide partijen.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Of gewoon zelf opleiden. De afgelopen jaren zijn bijna alle verdedigers uit de eigen Ajax opleiding.

Prima maar dat is kennelijk niet zo eenvoudig of ze worden wel meteen weggekocht.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

(quote)

Prima maar dat is kennelijk niet zo eenvoudig of ze worden wel meteen weggekocht.

Vind dat wel meevallen. Bekijk het lijstje namen eens. De meesten hebben jaren voor Ajax gespeeld of zijn dat nu van plan (Veltman en Denswil willen verlengen). Als ze een jaar of 23 zijn moet je ze helaas laten gaan, maar als ze rond hun 18e al debuteren, dan heb je er toch nog 5 jaar plezier van. De meeste spelers verlengen hun contract altijd wel 1x.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.