- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Maar dat is 1e divisie Engeland. Ik betwijfel of Sightorsson daar trek in heeft.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nu het verhaal dat Hoesen ook naar Roda JC zou kunnen, dat lijkt me dan weer een beter plan. Toch een beetje zijn buurt en als ik bekijk wat ze daar hebben zou Hoesen toch alle kansen moeten krijgen. Hij zal zeker de voorkeur krijgen boven Demouge en Nemeth en ik weet zeker dat Hupperts hem wel een paar goede ballen toe kan spelen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dat Moisander zou gaan slagen was gezien zijn verleden niet echt een verrassing. Daarom was ik ook meteen blij met hem.
April 2012:
Aldus het genadeloze archief.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat jij wil Quido. Toen hij kwam was ik er ieder geval blij mee. Dan nog moet je afwachten of iemand het waar gaat maken. Hij moest Vertonghen opvolgen, zware taak. Het was ieder geval geen speler a la Derijck waar je vooral al wist dat het niks ging worden een niveautje hoger.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nuytinck had ik ook niet erg gevonden nee. Heeft zich in België trouwens niet ontwikkeld tot topper, dus achteraf een goede keuze.
Zullen we Materny ook maar weer al jouw tegenstrijdige quotes erbij laten pakken?
Joy4ever
-
- 4613 messages
- 1836 votes
Van Basten na dit seizoen weg bij Heerenveen
Benieuwd naar volgende zet van Van Basten. Bij otherfool zal de vlag wel uitgaan vermoed ik zo.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, want hij is schandalig bezig met een vijfde plek in de Eredivisie.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Enige juiste beslissing van MvB. Hij heeft meer uit het elftal weten te halen dan dat erin zit, bestuurlijk is het een puinhoop en Heerenveen is haar beloftes richting Van Basten niet nagekomen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Thuis nog een flesje bubbels staan, die gaat er vanavond aan... kan wel janken jongens, wat een heerlijke dag. Pfff wat een opluchting, eindelijk verlost. De vlag mag uit!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Vlak daaronder nog een mooie kwoot over Van Persie, die A&L nu DE sterspeler van Oranje vindt, samen met Robben. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Van Basten schijnt de nieuwe technisch directeur te worden van Heerenveen. Apart, had ik absoluut niet verwacht.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Thuis nog een flesje bubbels staan, die gaat er vanavond aan... kan wel janken jongens, wat een heerlijke dag. Pfff wat een opluchting, eindelijk verlost. De vlag mag uit!
Wedden dat Alex Pastoor dan komt? Hahaha, veel plezier met die wijsneus.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Al zetten ze tante Bep van driehoog achter voor de groep, kan mij het schelen.
Van Basten schijnt de nieuwe technisch directeur te worden van Heerenveen.
Er zijn dingen in het leven waar je geen grapjes mee maakt, Rico...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vlak daaronder nog een mooie kwoot over Van Persie, die A&L nu DE sterspeler van Oranje vindt, samen met Robben.
Ow? Van Persie is een faalhaas in Oranje, maar we hebben nu eenmaal geen betere gehad de afgelopen 1,5 jaar. Huntelaar was lang geblesseerd, alternatieven waren er niet.
Oranje heeft maar 1 echte sterspeler op dit moment, Robben.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Otherfool, kun jij de qoute van A&L opzoeken waarin hij Van Persie samen met Robben de wereldspelers van Oranje vindt? Thanks. 
Dan trek ik m'n grap in.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Snap dat je geen fan van de man bent, maar een huidige vijfde bezetting als Heerenveen zijnde is heel behoorlijk. Moet nog maar eens zien of zijn opvolger dat ook weet klaar te spelen (wie dat ook moge zijn). Al kan het volgende week natuurlijk weer volledig anders zijn.
Al vind ik persoonlijk van Basten als trainer middelmaat. Veel schreeuwen langs de lijn, maar weinig inhoud. Kan ook niet echt zeggen dat hij veel progressie weet te bewerkstelligen binnen een team. Niet bij Ajax, niet bij Oranje en ook niet bij Heerenveen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Otherfool, kun jij de qoute van A&L opzoeken waarin hij Van Persie samen met Robben de wereldspelers van Oranje vindt? Thanks. 
Dan trek ik m'n grap in.
Als je flink draait en quotes in knipt, dan lukt dat wel ja. Het is niet zo lastig. Van Persie is een topspeler voor zijn club, maar heeft in Oranje weinig bereikt op een eindronde of tegen toplanden. Neemt niet weg dat hij de laatste 2 jaar geen concurrentie heeft en dient te spelen.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
5e staan met het slechtste Heerenveen in 15 jaar tijd, terwijl je aan alle kanten wordt tegen gewerkt. Als dat geen prestatie meer is...
Maar ik kom rond volgend jaar rond deze tijd mijn gelijk wel halen als Heerenveen 8e staat.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Maar ik kom rond volgend jaar rond deze tijd mijn gelijk wel halen als Heerenveen 8e staat.
Als ze dit weekend verliezen en de concurrentie wint staan ze al achtste. We zullen zien waar Bassie staat over 3 maanden, en als dat uiteindelijke vijfde blijkt te zijn is dat een prima prestatie. Blijf er wel bij dat het nooit een echt goede trainer zal worden.
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Ik denk dat 1 van jullie met Heerenveen ook wel 5 tm 8 staat.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Trainers worden sowieso overschat.
Gewoon de groep tevreden houden en de beste opstelling maken, that's it.
En in de media een beetje goed overkomen, wellicht.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Trainers worden sowieso overschat.
Gewoon de groep tevreden houden en de beste opstelling maken, that's it.
En in de media een beetje goed overkomen, wellicht.
Dus je kan probleemloos Ronald Koeman weer inruilen voor Ruud Gullit wil je zeggen?
Insignificance
-
- 3220 messages
- 5588 votes
Wat Kai zegt. Heerenveen heeft een pover elftal staan.
Aldus het genadeloze archief.
Pas nou op, Quido. Van jou is een dubbel archief te vinden en als het aan jou lag had de Boer vandaag twee derde van het huidige middenveld niet op kunnen stellen wegens doorselecteren. In Veltman zag je het ook al allerminst zitten.
Thuis nog een flesje bubbels staan, die gaat er vanavond aan...
Het is je gegund in deze roerige en barre tijden. Ik troost mezelf met de gedachte dat je in ieder geval nog een ½ jaar de knokige dreumes moet bewonderen, hij die het edele voetbalspel stelselmatig ontsierd door als een gillende keukenmeid het gras te bezoedelen met zijn naar frituurvet riekende torso. Maar dan nog, wil jij als de wiedeweerga dat zuivel embleem verwijderen?
Die, ja. Sofort!
Nee, zo gemakkelijk gaat dat niet. Namen graag en als voorvechter van de Frrrriese zaak verwacht ik een paar die eindigen op een A. Pieter Bijl is tegenwoordig boer, geloof ik, dus die valt af.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Pas nou op, Quido. Van jou is een dubbel archief te vinden en als het aan jou lag had de Boer vandaag twee derde van het huidige middenveld niet op kunnen stellen wegens doorselecteren. In Veltman zag je het ook al allerminst zitten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Goed idee Insignificance.
We bladeren even hetzelfde topic uit Quido zijn link door en kijken eens wat zijn woorden zijn:
Daley Blind niet goed genoeg in Ajax 1:
Frank moet opstappen van Quido:
Als Ajax op dezelfde lijn doorgaat dan worden ze 5e. We zijn nu bijna 3 landstitels op rij verder.
En dit waren nog maar de eerste pagina's met zijn berichten. De andere 80% gaat over niet gegeven penalty's en schwalbes bij de tegenpartij 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Dus je kan probleemloos Ronald Koeman weer inruilen voor Ruud Gullit wil je zeggen?
Denk niet dat Feyenoord het dan veel slechter zou doen. Of hij stelt de verkeerde spelers op, waar ik hem wel voor aan zie en maakt bonje met een aantal spelers, zodat het een rotzooitje wordt.
Dat zag je destijds met Gert-Jan Verbeek ook. Bert van Marwijk had alles onder controle, Verbeek kwam en het was meteen een chaos van heb-ik-jou-daar. Dat merkte je aan alles.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.