- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Denk niet dat Feyenoord het dan veel slechter zou doen. Of hij stelt de verkeerde spelers op, waar ik hem wel voor aan zie en houdt hij de spelers niet tevreden, zodat het een rotzooitje wordt.
Dat zag je destijds met Gert-Jan Verbeek ook. Bert van Marwijk had alles onder controle vlak voor hij kwam, Verbeek komt en het was meteen een chaos van heb-ik-jou-daar. Dat merkt je aan alles.
Ik denk dat een deel gewoon afhangt van de selectie, maar een deel ook niet. Trainers kunnen spelers wel of niet beter maken. Trainers kunnen tactisch wel of niet een zet doen tijdens een wedstrijd. Trainers kunnen wel of niet goed wisselen. Trainers kunnen wel of niet de sfeer in de groep goed houden. Trainers zijn wel of niet een goed uithangbord voor je club.
Zet je pakweg Cocu voor de selectie van Ajax en De Boer voor de selectie van PSV, dan denk ik dat Ajax zakt en PSV stijgt.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Goed idee Insignificance.
We bladeren even hetzelfde topic uit Quido zijn link door en kijken eens wat zijn woorden zijn:
Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #4
Zoals ik al vaker heb aangegeven gaat er veel goed, maar dit soort dingen vertragen het gehele proces. En als je op een gegeven moment veel minder dan de helft van je wedstrijden wint en maar koppig vast blijft houden aan bepaalde zaken (net zoals nu met Sightorsson), heeft ook een supporter als ik er wel eens genoeg van. Je ziet elk jaar dan ook dat de kentering komt op het moment dat die koppigheden (noodgedwongen) worden losgelaten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Alles is te weerleggen ja. Zo kan ik het ook. Maar dan is het plots lachwekkend schijnbaar.
Geef nou gewoon toe dat iedereen van mening kan veranderen of wel eens wat tegenstrijdigs zegt ipv zo treurig met je archiefgraven te pronken. Als ik er eens een goed uur in stop kom ik denk ik nog 20 vreemde Quido quotes tegen. Maar ik was er na 50 posts over penalty's wel klaar mee.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Geef nou gewoon toe dat iedereen van mening kan veranderen of wel eens wat tegenstrijdigs zegt ipv zo treurig met je archiefgraven te pronken. Als ik er eens een goed uur in stop kom ik denk ik nog 20 vreemde Quido quotes tegen. Maar ik was er na 50 posts over penalty's wel klaar mee.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Maar als ik jaren terug zeg dat ik denk dat Enoh een goede wordt, dan zit je er jaren later wel om te lachen dat dat niet uit is gekomen? Je bent een beetje hypocriet bezig man.
De Boer opzouten, Blind te matig en met dit beleid gaan we jaren 5e worden. Ha.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Als ze dit weekend verliezen en de concurrentie wint staan ze al achtste. We zullen zien waar Bassie staat over 3 maanden, en als dat uiteindelijke vijfde blijkt te zijn is dat een prima prestatie. Blijf er wel bij dat het nooit een echt goede trainer zal worden.
Het is met dit Heerenveen ook onmogelijk om vijfde te eindigen. Geen enkele trainer haalt meer uit deze ploeg dan Van Basten momenteel doet. Heerenveen kent één goede spits en een redelijk talent voor Nederlandse begrippen. De rest is min of meer inwisselbaar voor elke speler van pakweg Groningen, Utrecht of Roda.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Maar als ik jaren terug zeg dat ik denk dat Enoh een goede wordt, dan zit je er jaren later wel om te lachen dat dat niet uit is gekomen? Je bent een beetje hypocriet bezig man.
Wat Blind betreft, die heeft op LCV niks te zoeken. Als back voldeed ie, en heeft ie zich sinds februari 2011 eigenlijk ontpopt tot een van de meest betrouwbare spelers, met dit jaar natuurlijk een zelfs stormachtige ontwikkeling, vooral mentaal.
Het vijfde worden heeft niet zozeer met het beleid te maken, maar met het neerzetten van de poppetjes, het verkeerd doorselecteren en de rare speelwijze / visie die in de praktijk werd gebracht. Zie de uitgebreide post in mijn eerdere bericht. Een simpel voorbeeld is het druk zetten (ageren) of inzakken (reageren); zodra Ajax het eerste doet, is het beter in 9 van de 10 potjes, doen ze het tweede, heb je het tegen iedereen moeilijk.
En tot slot, zoals ik ook wel vaker gezegd heb hier; enige overdrijving om mijn punt te maken is mij niet vreemd wanneer ik in oneliners reageer.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Voor wat (toekomstige) trainers in Nederland betreft, hoop ik dat je ongelijk hebt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat Blind betreft, die heeft op LCV niks te zoeken. Als back voldeed ie, en heeft ie zich sinds februari 2012 eigenlijk ontpopt tot een van de meest betrouwbare spelers, met dit jaar natuurlijk een zelfs stormachtige ontwikkeling, vooral mentaal.
Het vijfde worden heeft niet zozeer met het beleid te maken, maar met het neerzetten van de poppetjes, het verkeerd doorselecteren en de rare speelwijze / visie die in de praktijk werd gebracht. Zie de uitgebreide post in mijn eerdere bericht. Een simpel voorbeeld is het druk zetten (ageren) of inzakken (reageren); zodra Ajax het eerste doet, is het beter in 9 van de 10 potjes, doen ze het tweede, heb je het tegen iedereen moeilijk.
En tot slot, zoals ik ook wel vaker gezegd heb hier; enige overdrijving om mijn punt te maken is mij niet vreemd wanneer ik in oneliners reageer.
Ja, je doet heel hard je best om alles recht te praten, maar je maakt dezelfde fouten die je mij vandaag probeerde op te leggen met je archiefgedoe. Misschien de volgende keer even nadenken. Anders selecteren we nog een serie leuke Quido quotes waar eens goed om te lachen valt.
Opzouten met die De Boer! De man die ons voor de 4de keer op rij kampioen gaat maken
En lekker kappen met deze manier van opleiden, wordt nooit wat. Groetjes van Veltman, Denswil en Klaassen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nja, als een normale reactie weer niet kan, dan laat maar zitten
Ego-spelletjes zijn niet zo mijn ding.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nja, als een normale reactie weer niet kan, dan laat maar zitten
Ego-spelletjes zijn niet zo mijn ding.
Haha ja, vandaar dat je vandaag in het archief bent gaan graven. Maar da's allemaal niet jouw ding.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Haha ja, vandaar dat je vandaag in het archief bent gaan graven. Maar da's allemaal niet jouw ding.
Je bent nu wel het toonbeeld van mijn opmerking 'reageren in the heat of the moment', waarvoor dank. De nuance komt, zoals ik eerder ook al stelde, daarna.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je bent nu wel het toonbeeld van mijn opmerking 'reageren in the heat of the moment', waarvoor dank. De nuance komt, zoals ik eerder ook al stelde, daarna.
Ja, het is mooi met je. Ik heb al vaker een uitleg gegeven als er bij mij quotes bijgehaald worden, maar dan hoor ik je ook nooit nuancerend reageren. Maar nu plots wel, haha. Je archiefactie was niet bedoeld om iemand voor lul te zetten? Ja hoor.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nee, maar dat is inderdaad vaak het probleem hier. Een discussie wordt vaak meteen persoonlijk opgevat i.p.v. gewoon inhoudelijk te discussiëren. Het gaat mij in in ieder geval nooit om het winnen van 'iemand', maar om te discussiëren over bepaalde zaken die opvallen (en dat doe je vaker over zaken die in jouw ogen niet goed gaan, dan wel). Dat vind ik leuk. Maar ben absoluut niet op zoek naar 'mijn gelijk' of wat dan ook. We zijn tenslotte allemaal (bonds)coaches. En dat maakt het ook zo leuk, en soms een polemiekje hoort erbij. We moeten het ook niet te serieus nemen allemaal.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ok, akkoord. Maar dan verwacht ik ook steun als otherfool weer eens blaft 
Ik zit trouwens eens de competitieplanning in te kijken. Dit weekend zijn de potjes wel bekend, maar volgende week dinsdag, woensdag, donderdag een schitterende midweekse ronde.
Roda-Feyenoord, Vitesse-AZ, Heerenveen-Twente, Ajax-Groningen. Met het oog op de bovenste 4 wel mooie potjes zeg. Dit weekend dus Fey-Vitesse, Utrecht-Ajax en Twente-Cambuur.
Benieuwd naar de stand volgende week donderdagavond...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Daar moeten wij dus van profiteren met uitwedstrijden naar RKC en Cambuur.
Met wat geluk sta je misschien zelfs op één punt van Feyenoord en daarmee plek 4.
Feyenoord - Vitesse, Roda JC - Feyenoord, Vitesse - AZ, Heerenveen - Twente, Ajax - Groningen zijn cruciaal voor een Europees ticket. Winst Vitesse, Roda JC, Vitesse, Twente en Ajax zou geweldig zijn, en die kans is ook aanwezig.
Maar dan moet je 't zelf natuurlijk weer niet gaan verprutsen, en die kans is weer zeer groot met 2 uitwedstrijden op 't programma...
Nou. Kom op City. Helaas wel weer die vreselijke Demichelis in de basis...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow, moet raar lopen wil PSV nog in de top 4 eindigen, maar alles kan. Dan zal Twente of Feyenoord weg moeten zakken. Voordeel voor PSV is dat ze die 2 nog in Eindhoven treffen (ja, ze mag ze van mij beiden winnen hehe).
PS:
Je wordt nog eens verstandig 
Engeland heeft trouwens wel een lekker affiche straks zeg. Spurs-City. Hopelijk wint Tottenham via een geweldige Eriksen. Maarja, de vorige editie was 6-0 in Manchester...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Goed gezien grens. Maar wat een vrije trap van Eriksen; zo lastig te verdedigen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
City had 't al lang moeten beslissen.
Zieke redding nog van Lloris op een kopbal van Agüero, en ze hadden natuurlijk een zuivere penalty moeten krijgen vanwege hands.
Laatste 10 minuten werd Spurs wel sterker.
Dikke tegenvaller is Agüero die weer het veld geblesseerd moet verlaten...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Brrr 79% balbezit, als Frankieboy voor de tv zit krijgt-ie rode koontjes. Maar ondertussen staat het wel gewoon 0-0, manmanman hier mag je geen punten verspelen hoor... Come on Blues! 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nee, zo gemakkelijk gaat dat niet. Namen graag en als voorvechter van de Frrrriese zaak verwacht ik een paar die eindigen op een A. Pieter Bijl is tegenwoordig boer, geloof ik, dus die valt af.
Foppe natuurlijk. Jan de Jonge is ook goed. Pietertje Huistra voor je A-regel. Maar het maakt me echt niet uit, zolang die Utrechtse patjepeeër maar vertrekt en nooit meer terug komt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En 1-2 Atletico. Was al zo goed als klaar, maar nu helemaal.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Vers in het veld en 30 seconden later had hij wellicht er alweer vanaf gemoeten. Capoue dwaas.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Cadeautje van de grens. Gratis pingel en rood voor Rose. 0-2.
Hij speelde duidelijk de bal. Koploper!
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Daar mag Man C. wederom niet klagen, to put it mildly.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
0-6 is weer in de maak. De derde ook al in het netje! Dzeko! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.